Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns. Pentru cei interesati, m-am ghidat dupa linkul acesta: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI 

Codul, format din 7 cifre, se gaseste in cazul meu pe partea superioara a "gulerului" din plastic al mufei injectorului, avand langa el un cod QR ce poate fi scanat cu telefonul in caz ca nu se mai pot citi cifrele.

De retinut ca in cazul schimbului de injector, trebuie facut "Fuel Pump Basic Settings" de cel putin 3 ori pentru amorsarea instalatiei cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am un golf 6 2.0 tdi cr cod motor CBDC care dupa ce depaseste temperatura de 60 grade functioneaza neregulat la relanti am atasat si un link cu video.

S-au schimbat electrovalvele N290, N276, senzorul de presiune rampa, cu altele noi OEM si masina se comporta la fel.

Am observat ca dupa incalzirea motorului ,pe engine  in MVB grup 001 in field 2 valoarea "injection quantity" nu este stabila, ea variaza in intervalul 1-4 foarte repede.

Daca se porneste AC si alti consumatori electrici totul revine la norma inclusiv valoarea injection quantity se stabilizeaza la 4.6 aprox.

La scanare nu sunt erori.

Daca cineva ma poate ajuta cu ceva idei, eu ma gandesc sa duc injectoarele la verificat, corectiile in grupul 013 sunt 0, la toate injectoarele.

Masina trage normal nu scoate fum deloc.

Multumesc.

https://www.youtube.com/watch?v=PHOHgqFPnCI

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Deoarece am observat ca DPF-ul se incarca foarte repede, la recomandarea lui EEXCALADE am facut o verificare la Injectoare. 

Verificarea am facut-o la relanti si in mers cu temperatura motorului pe la 70 grade.

Valoarea maxima observata a fost de 0.88 la injectorul 3 la  relanti dupa ce am mers putin si apoi m-am oprit.

Am atasat log.

Credeti ca e o functionare defectuasa? 

 

LOG-02-IDE00021_&7.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Imi puteti spune si mie va rog frumos daca sunt valorile injectoarelor ok? 
Golf 6 2009 CBDC 2.0 110cp

o poza este la relati cealalta la 2000 turatii 

 

Multumesc frumos. 

FF622F9C-B6B7-401E-B051-08CFECDA3F90.jpeg

A07CAC07-9938-42D2-B4F9-EE5446020B89.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in ambele situatii injectorul 2 e cel mai oboist.

Dar daca masina merge ok mai poate sa mearga.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns,

Sunt putin in ceata... cativa mecanici mi-au zis ca injectoarele 1 si 3 sunt pe duca.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 si 3 sunt in regula. 4 lucreaza suplimentar ca sa compenseze 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lucrează suplimentar 4, primește mai putina motorină ca să micșoreze puterea cilindrului pentru a compensa lipsa de putere a cilindrului 2 al cărui injector primește mai multă motorină (tot pentru a compensa această lipsă de putere). Până la anumite valori aceste compensații sunt normale. 

Ce trebuie reținut este ca aceste compensații nu au legătură numai cu injectoarele ci cu funcționarea cilindrului în ansamblu (practic ECU deduce a asta prin măsurarea accelerației arborelui cotit pe timpul detonatiei din fiecare cilindru  prin intermediul senzorului de pe arborele cotit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super,

Imi puteti spune va rog care ar fi urmatorii pasi de urmat in a identifica neregularitatea sa zic asa ?

Am ajuns la verificatul Injectoarelor cand am observat ca la interval de 10 15 secunde scoate fum pe esapament cu un miros ciudatel...gen motorina nearsa complet. (cu motorul la 90 grade)

Inainte nu scotea fum, iar filtrul de particule nu mai exista, s a renuntat la el cand a fost facut softul ( la recomandarea celor care au softat masina)

Exista posibilitatea sa fie si din soft?

Multumesc.

Modificat de Bokus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un caz rezolvat ....pornire foarte grea la rece trepidații în sarcina fum ,(dpf-ul se înfunda repede)lipsa de putere mașina tragea că una de 90cp având în vedere că avea 170 cp ...defectul culbutorii 

 

Uitasem valori la injectoare alambala???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic din greseala sa postat gresit rog sa se mute dacă se poate . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bănuiesc ca făceau și zgomot la rece si probabil la cald, nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era doar 1 mort restul erau bunicei da făcea zgomot nu foarte tare nu îți dădeai seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

1 si 4  cu probleme ,posibil ca o sa necesite inlocuite toate 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, baieti! ce ziceti de aceste valori? valorile sunt cu motorul aproape incalzit, undeva la 70 apa. Am ajuns sa verific mai des dpf-ul si injectoarele deorece am reconditionat recent injectoarele, iar de atunci dpf-ul se regenereaza unde la 150 km, fata de peste 400km cat ducea inainte. Sa fie de vina injectoarele? Le-am reconditionat deorece aveam mici balbe si un tremurat foarte tare cand motorul era rece, lucru care predomina si acum din cand in cand. O parere despre aceste valori? As dori sa le dau jos si sa le duc din nou la verificat... Ce spuneti? Multumesc mult! Masina este cea din semnatura. 2.0 CFFB

IMG_6931.PNG

Modificat de danielnita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul de pe cilindrul 3 are compensaţia cam mare (alea cu valori mari cu + sunt cu probleme).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la el ar putea veni si regenerarile mult mai dese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o varianta. Dar verifica si incarcarea DPF ului, poate e spre maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, 

Se da o Skoda Superb 2 , motor CFFB cu 295000 km reali  ( o folosesc cam 80 km zilnic naveta pana la munca  40 % in oras restul exterior )  , ma ingrijoareaza un aspect si anume , valoarea corectiei pe injectorul nr 1 ,in special la rece , ajungr de + 2 .  Motorul functioneaza f bine , porneste bine, nu trepideaza , trage chiar foarte ok, consuma  ok , tinand ca ii 4x4 si DSG , media este de 7,5 litri la 100 km  .

 

Filtrul DPF,  are oil ash  0.21 l, regenerarile le face intre  270 si 480 km , depinde regimul de mers ( oras, exterior ).

Ce am observat este ca ,in functie de unde bag motorina,  MOL    ( primele 2 poze ) sau OMV , doar cea superioara, corectiile injectoarelor variaza destul .

Credeti ca ar trebui sa imi  fac griji in privinta injectoarelor  ?Sa le duc la  verificat banc, eventual , curatare ?    Este posibil ca , din cauza  oring-urilor , sa nu etanseze corespunzator si sa imi afecteze cumva corectiile ? S-ar merita sa , le dau jos si inlocuiesc oring-urile si saibele ?

 

MOL.jpg

MOL RECE 1.jpg

OMV.jpg

OMV RECE.jpg

Modificat de Minel82
Adaugare poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-le in pace ,cand trepideaza/bate se inlocuieste cu injector nou sau sh cu codul actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok asa o sa fac , iti multumesc de raspuns  .Totusi , un singur lucru voi face si anume , sa verific  cantitatea de motorina care vine pe retur pentru fiecare injector  ( injector leak off test ). 

Oare , pentru injectoarele de pe motorul meu CFFB , exista o procedura anume  ? 

Ma gandeam , sa le las sa functioneze  vreo 2 minute in ralanti si  sa compar cantitatile , poate sa ma ajutati chiar cu niste opinii cand voi posta .

 

PS .  Astazi dupa un drum de vreo 70 km si mai multe opriri si porniri , inainte de a opri motorul in parcarea din fata casei ,valorile injectoarelor , au fost acestea .

     Le-am urmarit un pic si in sarcina   cu temperatura la 90 grade ,    injectorul 1 , intra pe minus  pana la  - 1,4   iar   numarul 4  trece pe + 0,8/0,9 . ( Numarul 2 si 3 , chiar f ok , in toate plajele de turatii si temperaturi .) 

19,05.jpg

Va multumesc .

Modificat de Minel82
Adaugare poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata, 

 

Dupa efectuarea  testului ( ( injector leak off test )  , cu , motorul cald ,  dupa cum reiese si din poza ,injectorul 1 ,"scapa" destul de mult pe retur . Se pare ca , pe viitor , sigur  injectorul 1 , cel putin trebuie inlocuit .

Cum am scris si in alt post mai sus ,m otorul functioneaza f bine , porneste bine ( rece/cald) , nu trepideaza , trage chiar foarte ok, consuma  ok , tinand ca ii 4x4 si DSG , media este de 7,5 litri la 100 km  .

Filtrul DPF,  are oil ash  0.21 l, regenerarile le face intre  270 si 480 km , depinde regimul de mers ( oras, exterior ).

Cred ca, cel mai indicat ar fi , in caz de pica , sa iau un injector nou .  

Ma gandeam sa ii fac mai fac o curatare cu  LIQUI MOLY Diesel Purge  ,( una sau doua recipiente la 0,5 l   ) .

Anul trecut , prin primavara i-am facut si , a iesit ceva mizerie din injectoare .

 

Sper ca, poate o sa ajute pe cineva informatiile acestea .

Test  back leak injectors 21.05......JPG

Mizerie injectoare.jpg

Curatare injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca codul injectorului e cu J la sfarsit trebuie injector/injectoare noi ,cu codul actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, oarecum imi era teama de asta , da , este cu J la sfarsit  ( 03L 130 277 J ).

Ca o paranteza , am observat, studiind internetul ca, pe acest cod  (03L 130 277 J) , sunt foarte multe oferte SH .  Care ar fi riscurile , ( sa presupunem ca injectorul este in parametri)  sa se monteze un  second  ?   ( Cu montaj corespunzator , codare ) . 

 

Multumesc  pentru raspunsuri anterioare .

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!