Jump to content

Injectoare 2.0 TDI CR


Dolfin
 Share

Postare recomandată

Cauta injector cu Q in coada. este varianta actuala a celui cu J. Am pus eu 2 cu Q + 2 cu J si merge foarte bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Minel82 said:

Ma gandeam sa ii fac mai fac o curatare cu  LIQUI MOLY Diesel Purge  ,( una sau doua recipiente la 0,5 l   ) .

Anul trecut , prin primavara i-am facut si , a iesit ceva mizerie din injectoare .

aditivul il bagi in rezervor, si mergi cu masina, nu? cum iti dai seama ca iese mizerie din injectoare?

cati km are masina? DPFul si-a cam trait viata la 0.21

ce diferente ar fi intre injectoarele cu Q si J?

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vezi comentariile mele de mai sus unde am detaliat aceste aspecte cat si poze explicative .

295.000 km are masina, aditivul, nu il.bag in rezervor, vezi poza atasata cu modul de curatare .

Numai bine .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Minel82, stii ce pare surprinzator, in ETKA pentru Skoda Superb CFFB singurele injectoare care pare ca s-au pus pe masina sunt 03L130277Q, niciodata n-au fost montate cele cu J, poate au mai fost schimbate cu unele SH?...

De altfel, codul cu J a fost eliminat in 01.09.2015 si a fost inlocuit cu Q.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au scos codul vechi din etka .Cauta 03L130277J o sa te duca la codul actual 03L130277Q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pai am si spus ca dupa eliminare J devenit Q (pentru alte marci din grup), insa ETKA arata istoricul codurilor (la o selectie de masina/an) daca acestea s-au schimbat in timp si la Superb nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DolfinNu cred ca s-au schimbat injectoarele , totul pare original, nici urma pe suruburi si toate injectoarele sunt cu J .

 Dupa aceasta investigatie cum spuneam pana nu pica,  nimic altceva decat:

"Apa-paie-bataie" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin Toate cffb-urile au iesit din fabrica cu injectoare cu terminatie J ,pana la data schimbarii terminatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DeViAnSInjectoarele pe care le-ai schimbat , au fost noi sau SH  si   care a fost motivul schimbarii  ?  

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Minel82 au fost noi, si le-am schimbat fiindca aveam o comensare putin maricica pe ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
kosmyn_aurel89

Salut ! In urma unei inlocuiri a unui injector la un mecanic, intrebandu-l daca ia codat injectorul, ne stiind despre ce il intreb, zic hai sa pun vcds-ul sa ma uit daca la codat, intrand in grupul de valori am vazut ca erau ok si mici, zic hai sa ma uit si la coduri. La primul injector arata 00000( ori la codat gresit ori nu la codat? ). Am citit si scris codul injectorului pe care la memorat si salvat, vroiam sa va intreb...- A patit ceva din punct de vedere mecanic sau electronic daca nu a fost codat o perioada de aprox 5mii km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa intamplat nimic cu injectorul. Codarea se face ca sa ecu sa stie ce parametrii are injectorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum codarea e cam degeaba daca injectorul nu e nou. caracteristicile unui injector SH nu mai sunt cele initiale din cauza uzurii si deci codul IMA este oarecum inutil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Motorul 2.0 Tdi CR CBAB are un rontait, cand si cand. Valorile injectoarelor sunt in limite, dar am observat ca la injectorul nr 2 preinjectia este 0,00 zero si sta fix. La inj 1 si 3 este o valoare care se modifica/fluctueaza. Ceva pareri? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am achiziționat un passat B7 CFFB cu DSG acum 2 luni, când am verificat nivelul la ulei motor era la limita spre maxim, ieri era depășit de maxim și am extras cu seringă aprox 250-300 ml ulei sa scadă sub maxim. Exista posibilitatea de a întra motorina în ulei pe la injectoare? Sau care sunt punctele pe care trebuie sa le verific? Pornește bine, motorul merge rotund fără întreruperi. Mulțumesc și aștept sfaturile voastre pentru problema mea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerari prea dese (dieselgate) /mers prea mult in oras pe distante scurte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ce pot face în cazul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Downgrade de soft si/sau  o mai scoti la drum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut

Exista posibilitatea ca un injector CR sa fie problematic doar la rece? Dupa ce urca temp la apa la 50-60 de grade, merge perfect. Cat e rece, da in nas la acceleratie intre 1500-1900 rpm si tacane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus injectorul pe banc, avea valoare aproape tripla la retur. In rest e in parametrii. O sa fie inlocuit cu altul sapt viitoare. Sper ca problema la rece sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 01/02/2019 at 10:20 PM, ct60agv said:

Update : am schimbat inj 3 cu unul nou, s a rezolvat, a disparut si tacanitul respetiv din primele secunde

Cât te-a costat și de unde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! La masina mea cu motor 2.0 crtdi cod motor CBAB am o trancaneala de la injectorul nr 4 mai ales la rece. Am pus 2 injectoare bune ,le-am scris in ecu,trancaneala a disparut dar corectia pe injectorul nr 4 urca la 2,6 in turatie(1500rpm) si in relanti sta undeva pe la 1,4...1,8. Intrebarea mea este: trebuie resetat vreun parametru sau facuta vreo adaptare ca sa-i scada valoarea aia? Din ce stiu eu,trebuie doar scris in ecu motor dar poate imi scapa ceva.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuiw doar scris codul.

inj 4 face parte din cele neinlocuite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul nr 4 este cel inlocuit care are valorea mare. Am 3 injectoare trimise de un prieten din Anglia. Azi il pun si pe cel de-al 3-lea sa vad cum se comporta! Ce-i drept,nu am mers cu masina si dupa aia sa-i vad corectia pe nr 4. Azi voi face vreo 2...3 km si dupa aia sa-l verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!