Jump to content

Upgrade to Golf 7 GTD


ShadoWzZ

Postare recomandată

Din ce am inteles si eu de la alti colegi, nu au  fost vreodata probleme. Insa reprezentanta poate vedea ca s-a umblat, si la o adica pot face mofturi. Eu am ales varianta "better safe than sorry". :)

Link către comentariu

Geniala masina! Sa o porti sanatos, multi km fara probleme si ne bucuram in continuare ca ai ramas cu noi pe forum! ^_^

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! E superba! Sa te bucuri de ea cat mai multi km!

Imi place foarte mult folia de pe cupola si oglinzi. Ma tenteaza si pe mine:rolleyes:.... Ai putea sa ne dai cateva detalii despre operatiune; Ce ce marca de folie e? Cat a costat? La oglinzi a fost necesara demontarea carcaselor? Ce garantie are?

Merci!

 

 

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Legat de updateurile facute cu VCDS, recomand sa le dezactivezi pe cele care sar in ochi inainte de a te duce la reprezentata pentru diverse probleme (fie revizie, fie verificari etc). Astfel nu au cum sa isi dea seama.. 

Eu asa am procedat pe perioada garantiei cu exceptia ultimei cand m-am dus fara sa dezactivez nimic (mai erau 2-3 sapt de garantie) si au mentionat pe fisa de constatare ca masina prezinta codari neconforme sau ceva similar. Nu au comentat pe tema aceastea, dar poate in cazul in care era necesara vreo interventie pe garantie, ar fi comentat si poate chiar ar fi refuzat.

 

Bafta si sa o stapanesti sanatos!!!

Link către comentariu

@Andrei_72

Nu mai tin minte ce folie au folosit sincer sa fiu. Stiu ca am cerut ceva de calitate. Pretul pentru infolierea plafonului si a carcaselor oglinzilor a fost 300 ron. Nu am dat mare importanta gatarantiei pentru ca nu a fost un pret mare plus ca nu prea se desface folia la plafon.

Carcasele oglinzilor au fost scoase pentru operatiune. Ele se scot foarte usor, Ca si procedeu .. lasi oglinzile maxim in jos si pe interiorul carcasei in partea de sus se pot vedea 2 urechi care fixeaza carcasa. 

 

@andrey2003 

Nu am facut nimic saritor in ochi ... doar chestii de finete care sincer sa fiu probabil ca nici nu or sa isi dea seama cei de la vw ca sunt facute la o inspectie vizuala a comportamentului masinii.

 

Multumesc pentru urari si ma bucur ca va place.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o informatie referitoare la piesa marcata de pe evacuare de gtd ?

Ma intereseaza rolul ei mai mult ca orice.

Eu presupun ca este un fel de valva tip fluture care se dechide cand masina este comutata pe modul sport.

Poate cineva sa confirme/infirme lucrul asta?

image12_1.JPEG

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Din ce am vazut pe net, unele GTD au evacuarea cu acel sound generator.. dar nu arata ca in poza. (Care am inteles ca tu il ai deja :-) )

http://www.golfmk7.com/forums/attachment.php?attachmentid=4372&stc=1&d=1426238134

 

http://www.golfmk7.com/forums/attachment.php?attachmentid=4372&stc=1&d=1426238134

Cand evacuarea e cu valve active, sunt in general langa toba finala, dar diesel fiind nu poate sa fie cine stie ce sunet fara acel difuzor..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Ideea e a as fi vrut o evacuare mai generoasa dar nu stiu ce e chestia respectiva. Ma gandesc ca in etka se poate afla exact e e acea piesa. Am sa caut la un magazin de piese ceva explicatii. 

Eu am acel generator de sunet dar e cel aftermarket de la kauftek cu buton separat pentru activarea lui. 

Multumesc pentru ajutor :)

Link către comentariu

Multumesc foarte mult pentru confirmare @GTD:)

Ai putea sa imi spui si daca este cumva aceeasi mufa care exista si la Golf R pe fluturii de la toba finala ?

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

 R-ul vine cu ''Soundaktor'' montat sub parbriz, tobele sunt ''curate'' la CJXC/B

Gasesti in schimb destule solutii aftermarket cu activare la buton sau app pe iphone etc

Link către comentariu

@GTD Ma refeream ca daca scot evacuarea de gtd si pun de R pana in spate , pot spre exemplu ( ipotetic vorbind ) scoate mufa din valva J883 din evacuarea mea si monta in una din valvele fluture de la golf R , care este prezenta pe toba finala ?

Link către comentariu

Cum spuneam anterior sunetul este generat artificial la R/GTI Daca vrei sa pui evacuare de R da poti sa adaptezi J883 pe traseu avand in vedere ca ajuta la controlul emisiilor de NOx regen cat , dar nu vad prea mare beneficiu in sunet/performanta in look poate. Valva R-ului devine redundanta daca pastrezi valva de GTD pe traseu.  Depinde ce doresti sa realizezi cu acest mod, daca vrei look de R modifici teava dupa J883 sau daca vrei performanta/sunet  ar merge un dpf out si cat sport + straight pipe  

flap.png

Modificat de GTD
Link către comentariu

@GTD R-ul are 4 tips-uri din care 2 stau inchise. (cele dinspre exterior)

In Drive Profile, pe profilul "Individual" ai:

  • Engine: Eco / Normal / Sport - Pe sport deschide toate cele 4 tips-uri (atata timp cat lasi si DSG-ul in "S"). Acelasi lucru se intampla si cu DSG-ul in "S" si oricare alt mod activ. Si la fel atunci cand folosesti kickdown.
  • "Interior engine sound" care "regleaza" soundaktor-ul din interior, cu urmatoarele setari: Eco / Normal / Sport

Edit: Uite ...

s-l1600 (1).jpg

s-l1600.jpg

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Intre timp am hotarat sa protejez capota si farurile asa ca le-am infoliat in folie transparenta.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Garajul e sfant, conteaza f mult in intretinerea unei masini!

Cat mi-as dori sa am si eu un garaj, mai ales ca-n timpul saptamanii nu prea merg cu ea. :)

Link către comentariu

Superba masina! Sa te poarte multi km fara probleme. Eu tot cred ca este cateva clase peste noul Megane, exceptand din comparatie motoarele...

BTW si Golful anterior e f. frumos :P

Link către comentariu

Multumesc baieti. Cine ma cunoaste stie ca am mare grija de masinile mele. Sau macar incerc cat pot eu.

Am comandat o fusta stil GTI clubsport si o sa urmeze inlocuirea tobei finale cu un sistem dublu de evacuare. (Probabil teava goala)

De asemenea astept extensii de padele :) sunt ca ale lui CZR 

@Flatbone este peste megane la multe lucruri , asa este :)

La garaj o sa urmeze si un varuit si poate si o poarta de garaj noua cu sistem de ridicare pe plafon 

Link către comentariu

La indemnul mai multor persoane cu ceva mai multa experienta in ceea ce inseaman cutii DSG, am facut astazi (40300 km) schimbul de filtru + ulei la cutie si nu am asteptat pragul de 60 000km cum este indicat de vw.

Pot sa spun ca probabil a fost una din cele mai intelepte miscari si indemn pe oricine sa schimbe uleiul la cutia DSG cu 15-20k mai devreme decat in manual.

Spun ca a fost o miscare inteleapta pentru ca uleiul din cutie arata cam trist, lucru destul de ciudat pentru doar 40k km la o masina noua. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat la 60k.

Ca si feeling imediat resimtit este faptul ca totul e mai sinuos. Nu aveam smucituri nici inainte dar .. totul este un pic mai liniar.

 

ulei2.jpg

ulei3.jpg

ulei1.jpg

Link către comentariu

Pai nu ar trebui sa te mire, acelasi lucru este valabil si la uleiul de motor, si cand il schimbi la 10-15k este negru. 

Legat de intervalul la cutie, e foarte bine ce ai facut. Acum depinde si cat/cum se merge cu masina, in general totusi lumea schimba la cei 60.000 Km. Daca nu aveai probleme, nu cred totusi ca se prabusea cerul daca mai asteptai ceva. Dar clar este mai bine cum ai procedat, nu are cum sa fie altfel ;) 

Link către comentariu
  • Aerofan a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!