Jump to content

Upgrade to Golf 7 GTD


ShadoWzZ

Postare recomandată

Sunt surprins ca au incaput, avand 7 si et54. Am vazut cum stau 7 latime cu et49 si sunt incredibil de bagate in interior.

Link către comentariu

Da, sunt o idee mai in interior fata de cele cu care a venit masina. Nu sunt nici cele mai frumoase dar sincer, pentru iarna sunt perfecte. Am optat pentru cauciucuri noi dar producator mai slab (debica). Sunt noi si asta conteaza f mult pentru mine.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Daca ET-ul e o problema, poti folosi distantiere dedicate(H&R de exemplu), eu folosesc la Touran de 15 mm pe fata si de 25 pe spate, cu prezoane proprii, doar la rotile de iarna, pentru ca la Cross rotile sunt asimetrice (6.5 j cu 215 pe fata, 8j cu 235 pe spate) si orice jante normale vin extrem de bagate inauntru pe spate.

Link către comentariu

Nu ma deranjeaza deloc acest lucru. Raman asa si de banii de distantiere poate reusesc intr-un final sa rezolv cu evacuarea :))

Link către comentariu

Arata fff bine, iar gumele desi nu sunt premium, sunt ff bune pentru pretul platit.

PS: Ce pot sa zic, suntem frati de jante! :)) 

 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu

Marturisesc ca si eu am vazut HAV-ul si nu te-am salutat ca stiam ca nu e G7 :). Cum e diferenta de la TSi la GTD? Banuiesc ca la cuplu nu se compara, dar ca galagie? Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri fara incidente.

Modificat de grp
Link către comentariu

Si eu te-am vazut de cateva ori dar te-am vazut prea tarziu ca sa reactionez in timp util.

Pai sunt 2 motoare diferite complet. E putin mai galagios dar nu atat de galagios incat sa fie un deranj .... dar curba de cuplu e total diferita. Ajuta faptul ca e dsg si anuleaza multe din neajunsurile dieselului. Practic e doar mai galagios intr-un mod neplacut... dar in rest este net superior anteriorului agregat :)

Link către comentariu

Aceleasi padele (bine modelul pentru G6 cu alta bucata de plastic ) le-am luat si eu .....tolerantele sunt f mici si cand dai flash sau sa speli parbrizul atingi de ele ...eu le-am montat direct pe padelele stoc fara inaltatoare...

Link către comentariu

Cred ca am inteles despre ce zici. Cred ca voi renunta si eu la inaltatoarele respective din moment ce padela e dreapta si are aderenta adezivul si fara acel inaltator.

La g6 stiu ca inaltatoarele erau pentru ca padela stock nu are o forma dreapta ci e putin concava si acel inaltator urma forma padelei ... parca gresesc dar asa imi aduc eu aminte.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Asa este , eu am "sacrificat" padelel stoc si le-am dat 2 surubele (celel mai mici pe care le-am gasit ) si acum arata cum trebuie...vezi pe topicul masinii mele ca am pus acolo 2-3 poze..

Link către comentariu

Am citit , multumesc de informatie dar totusi am sa merg pe varianta de lipit in detrimentul gauririi padelelor masinii. In varianta mea chiar cred ca vin ok si fara inaltatoare pentru ca nu au nici o forma ciudata ... e in proportie de 95% plana padela.

Link către comentariu

Masina a primit o resoftare TCM atat la motor cat si la cutie.

IMG_3490.JPG

Masina a scos standard 185 cp so ~400 nm. Cu 20nm mai mult decat spune producatorul.

La cutie am apelat pentru a modifica shift point-urile astfel incat sa nu mai subtureze. De asemenea au mai fost ridicate niste limitari de cuplu la 500nm si am mutat l/c la 2000 rpm.

Masina a fost pe dyno doar cu softul la motor deci posibilele imbunatatiri din ridicarea limitarilor raman niste presupuneri.

 

Desi promisiunile au fost de 220-225 de cai se pare ca mai mult de 209 nu se pot scoate in conditii de siguranta.

IMG_3488.JPG

IMG_3489.JPG

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

cam mica diferenta in urma softului, 25 cai.  Revo obtine 225-235 cai in functie de ce motorina folosesti si de setarile dorite ( mai agresiv, mai putin agresiv)

Modificat de golfix
completare
Link către comentariu

209cp cu 444nm e un rezultat bun pentru o masina cu evacuare stock si DPF ON...  (nustiu daca ai idee cat limiteaza motorul DPF-ul .. )

Cat despre revo, cei care sustin ca au scos atat pe acest motor cu toate stock pe masina.. sunt curios, au facut dyno si in alta parte?

Chiar daca iti doresti mai mult, considera ca masina are un soft SAFE ... ai grija cu DSG-ul, este o cutie sensibila la cuplu prea mare (modelul tau) - mechatronik.. span.. etc.. stii tu .

Intorcandu-ma la putere si cuplu, conteaza si motorina (eu personal am simtit imbunatatiri cu ecto diesel - lukoil) , incarcarea DPF-ului (FOARTE MULT), temperatura exterioara, presiunea atmosferica, umiditatea.. 

Mergi la un drum lung in ture mari constant ca sa mai cureti DPF-ul si apoi vezi cum se simte masina.

Foloseste o motorina aditivata, daca nu o faci deja.

Succes in continuare, o masina foarte frumoasa ! :)

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Salut.

Ca sa intru in paine .. nu e vorba ca imi doresc mai mult decat 209, pentru ca asta insinueaza ca am primit cat mi s-a promis sau pe acolo ... si imi doresc eu mai mult. Am pus problema doar ca ma asteptam sa fie in vecinatatea cifrelor estimate. Desigur aproape intotdeauna calculul de acasa nu se potriveste cu cel de la piata asa ca realitatea este cea de sus. Masina merge indubitabil mai tare, considerabil mai tare ... as merge si as zice ca imi pare ca trage de mai multi cai decat insinueaza graficul ca as fi castigat.

Stiu ca masina e ingenunchiata de DPF ... nu stiu cat dar presupun din modul in care te-ai exprimat ca .. mult.

Nu am de gand sa renunt la dpf sau catalizator cat timp ele functioneaza fara probleme.

Din ce mi-au spus baietii ~450nm e safe si ar mai fi loc (dpdv al cutiei) de vreo 20 de cai fara probleme pentru cutie.

Modelul meu de cutie nu e acelasi ca si al tau ? Ma astept ca pe masina asta sa fie pusa una dintre cele mai rezistente cutii de pe 2.0 TDI dupa logica mea. Pana la urma e echivalentul GTI-ului iar acela este varful de gama dpdv al performantei daca nu luam in calcul R-ul.

Mai mult decat sa schimb uleiul des la cutie nu am ce sa fac ca sa o protejez. Mecatronicul si alte probleme sunt o ruleta ruseasca la cutiile DSG.

Una peste alta masina in momentul de fata imi gadila nevoile perfect, eu mergand mai mult de 90% cu prin oras. Ce o sa fie pe viitor, vom vedea.

Link către comentariu

Cred ca modelul de cutie este acelasi cu ce am eu (posibil a ta sa aiba alta serie cu ceva imbunatatiri totusi) insa ca si cuplu, si a mea daca este resoftata tot in jur de 500nm se duce limita.

Exista cutiile gen DQ500 , care duc pana la 600nm safe (daca nu ma insel).

Este o miscare foarte buna sa faci revizia DSG pe la aprox 30k km sau 1 an  (mai ales daca mergi foarte mult in oras.. si mai ales daca ai modificari aduse la soft / motor .. aici e clar cazul nostru) gandeste-te ca uzura este foarte mare fata de Germania (unde ei zic sa o faci la 60k km)... unde inevitabil dai intr-o autostrada chiar si in drumul pana la supermarket :))

Nu are rost sa scoti DPF-ul daca nu iti face nici o problema, eu de ex l-am scos cand isi facea regenerari multe.. si nu mai suportam .. mai ales ca merg f mult in Bucuresti.. nu apuca sa faca nimic corect. 

O sa observi oricum in functie de incarcarea lui, performante diferite ale masinii.. posibil sa ai peste valorile masurate pe dyno uneori.. repet, depinde de multi factori (motorina, incarcare dpf, temperatura ext, presiune atmosferica, umiditate ... etc)

Succes si keep us updated ;)

Modificat de bubu182
Link către comentariu

da corect, daca acum la 6 grade ai 210, la vara posibil sa ramai cu 190 :))

@bubu182 cel mai important factor este softul apoi combustibilul care trebuie sa fie de calitate. De curiozitate, tu ce soft ai pe masina si cu dpf off ne poti pune o fisa dyno, vad la tine in semantura 220hp. Multumesc.

Eu ies din discutie,faceam prea mult chat pe topicul omului, insa daca ai placerea astept raspunsul tau @bubu182

Salutare.

Modificat de golfix
modificare
Link către comentariu

Ai dreptate, vara dupa cateva talpi sanatoase.. va scadea puterea, trebuie si un intercooler nou ca sa o poti sustine (puterea) mai mult timp 

Scuze de offtopic, eu am soft DioPerformance, se vede in dyno, au fost 2 run-uri cu mici corecturi la soft intre ele, astfel incat la al doilea run s-a mai scazut putin cuplul si s-au mai adaugat cativa cai.

De mentionat ca este Stage2, am evacuare cap coada custom, 63mm, doar o intermediara.

Sper ca nu a parut din comentariile mele ca "fac pe desteptul" sau orice de genul, incercam sa dau niste sfaturi din proprie experienta.

Scuze de offtopic inca odata.

PS:   162kw * 1.3592 = 220cp

DYNO_CC.jpg

 

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Stai linistit, comentariile sunt luate ca atare. Nimeni nu face pe desteptul nicaieri.

Arata bine curbele de cuplu si putere.... la tine se tine cuplu si puterea mai bine ca la mine.

Link către comentariu

Multumesc, este exact ce vroiam sa vada domnul Bogdan alias Shadowzz :)  Eu am vazut fisa lui, are explozie apoi se pierde foarte repede puterea,nu este la fel de liniar ca la tine.

Link către comentariu

DQ250 tine ~550 Nm (din ce stiu, nu sunt diferente intre GTI/GTD/R/S3 la cutie)
DQ500 tine pana la 650-700 Nm - cel mai usor upgrade se poate face de pe RS3. DQ500 este in mai multe variante (TTRS de exemplu are altfel)

In ambele variante, cu conditia sa fie resoftata cu "clamping pressure" marit.

Edit: Desi stai, ca tu esti FWD :) Nu stiu daca se poate / daca a facut cineva. Nu stiu de DQ500 pe traciune fata.
Daca n-ai de gand sa faci mai mult de stage 2 .. las-o asa ca e ok (dar intereseaza-te despre "increased clamping pressure")

Modificat de C Z R
Link către comentariu
  • Aerofan a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!