Jump to content

Porneste greu la rece si are intreruperi, tremura


catalinEUD22
 Share

Postare recomandată

Ah, eu intelesesem ca trebuie bagat aer, nu sa traga, am inteles acum, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, lupo_bv said:

 

În nici un caz. Ăla face presiune, trebuie un dispozitiv care face depresiune

Totusi nu am inteles pe care furtun trebuie facut vacuumul, pe ala care duce spre rezervor, sau pe ala care duce spre N80?

Sau alta intrebare, daca schimb canistra cu a mea de la jetta, ca pare identica.....ar trebui sa se remedieze si sa porneasca bine? La testul din vcds a dat ok pe evap....am o mare dilema cu canistra aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca asa o diagnostichez mai bine, daca si cu alta canistra face la fel, inseamna ca defectul e in alta parte...corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici discuţia pentru că este un topic mai potrivit.

Din câte înţeleg eu din documentaţie pistolul de vacuum trebuie conectat la canistră şi nu trebuie să ţină vacuum. Dacă ţine vacuum înseamnă că este înfundat furtunaşul care face aerisirea. Dacă nu ţine vacuum se astupă cu degetul futunaşul ăla şi trebuie să ţină vacuum. Dacă acum nu ţine vacuum trebuie înlocuită canistra.

Cred că poţi înlocui canistra cu cea de pe Jetta, principiul de funcţionare este identic indiferent de motor

1 hour ago, WooZie said:

Ma gandesc ca asa o diagnostichez mai bine, daca si cu alta canistra face la fel, inseamna ca defectul e in alta parte...corect?

Corect. Eu personal nu cred că este de la canistră. Dacă N80 este în regulă, la pornire ea este închisă (se deschide pentru recirculare doar când motorul este cald în anumite condiţii). În cel mai rău caz, în zona asta ar putea apărea probleme dacă furtunaşul care merge din N80 către admisie este neetanş şi ia aer fals pe acolo sau N80 defect rămas pe deschis.

Încearcă şi cu cealaltă canistră şi dacă tot aşa face eu în locul tău aş verifica presiunea de combustibil şi menţinerea ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am citit tot topicul ma pune si mai rau pe ganduri, sa aiba legatura cu montatul instalatiei de gaz? Cand am luat masina de la proprietar mergea perfect, iti lua cheia din mana....apoi nu mai tin minte exact dar la maxim o luna i-am pus gaz si am pregatit-o pt uber.....iesind in fiecare zi cu ea la munca am inceput sa sesizez pornirile grele. Ce credeti? Sa aiba legatura cu gazul? Stiu ca pornirea se face pe benzina, apoi cand apa ajunge la 30 de grade trece pe gaz, dar nu stiu ce au facut montatorii pe acolo, ca am lasat masina pana a doua zi, ca nu aveau rezervor mare si trebuia sa le vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate avea. Posibil să fie ceva neetanş sau să scape injectoarele gaz.

Dar hai să vedem prima dată de ce nu porneşte bine? ameste prea bogat sau prea sărac? Îţi propun ca imediat după ce a pornit greu să opreşti motorul şi să scoţi bujiile. Aspectul lor o să dea un indiciu.

Apoi eroarea aia de pe canistră nu pare a fi de natură electrică ci pare mai curând că are drept cauză un amestec incorect. N80 fiind nou s-ar cam exclude partea de canistră deoarece la rece N80 este închisă (ar mai rămâne porţiunea de furtun dintre N80 şi admisie). În schimb prezenţa unei cantităţi de gaz în admisie ar avea cam acelaşi efect cu un surplus de vapori de benzină. Nu sunt chiar sigur de supoziţia asta, dar na, trebuie verificat tot acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras cu gura din n80 nou si face vacuum fata de n80 vechi din care trageam si nu tinea. Deci furtunul care pleaca din n80 in admisie il astup si pornesc sa incerc eliminarea canistrei? O sa ma duc si la cei cu gazul dar dupa ce elimin partea de benzina, ca precis o sa imi spuna ca pornirea e pe benzina si n-are legatura cu instalatia de gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zice si colegul lupo_bv, verifica starea bujiilor, posibil sa aibe depuneri de calamina sau atunci cand nu porneste le demontezi si vezi daca sunt umede, de asemenea trebuie sa-ti indrepti atentia si catre circuitul de alimentare cu benzina, aici poate exista o presiune slaba in circuit( filtru infundat sau pompa de benzina lenesa). In principiu pornirea greoaie pe benzina nu prea are legatura cu instalatia de gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt schimbate recent, nu are probleme in mers nici pe benzina nici pe gaz. Doar la prima pornire. Am sunat la montatorii instalatiei si au zis ca poate fi si de la gaz. Pentru verificare trebuie sa opresc instalatia de gaz, sa merg o zi pe benzina, apoi sa vad pornirea dupa o noapte de repaus. Daca porneste bine ma duc la ei, daca porneste tot prost nu e de la gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am mai adus aminte o chestie, cand am avut filtrul de aer dat jos, cand masina pornea bine....am apasat cu degetul pe clapeta sa vad daca merge usor, daca e murdara, asa mi-a venit....nu era contactul pus, ea a revenit inapoi la loc pe pozitia inchis.....dupa aia am pus totul la loc, nu-mi aduc aminte daca de atunci a inceput problema sau nu....dar parca as zice ca din perioada aia. O avea vreo legatura? Am ce sa ii fac cu laptopul?

On 8/10/2021 at 12:46 PM, xmisterx said:

presiune slaba in circuit( filtru infundat sau pompa de benzina lenesa). In principiu pornirea greoaie pe benzina nu prea are legatura cu instalatia de gaz.

Cu filtrul am inceput, l-am pus nou, apoi N80, apoi senzorul de temperatura, toate noi, daca nu avea pompa presiune ma gandesc ca nici nu mai prindeam viteza, masina in mers merge impecabil, am incercat si cu cateva chei puse inainte de a da la automat, sa activeze pompa de mai multe ori....niciun rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woozie,incearca sa pornesti masina cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa.Daca porneste bine,ai probleme din cauza reglajului instalatiei de GPL.Daca porneste la fel,incearca sa consumi benzina din rezervor pune alta proaspata si vezi dupa cum o ia.Cind ai bagat ultima data benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu 2 zile

eu bag benzina mereu, stau cu rezervorul jumatate si bag aceeasi benzina ca in masina personala, aceeasi pompa, petrom, benzina e buna ca alimentez de 13 ani de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vara se altereaza benzina din cauza caldurii.Trebuie reimprospatata.

Consuma benzina pina se aprinde rezerva,chiar approape de golirea rezervorului,si baga proaspata juma de rezervor.Incearca si cu mufa de la senzorul de temperatura.

Crede-ma stiu ce zic 4 ani am schimbat toti senzorii de pe masina si masina nu avea nimic.

Acum la Polo tot asa,de cind a venit caldura dupa o perioada incepe si porneste greu dimineata,bag 10 litri benzina si nu mai am probleme o luna.

Incearca si sa pornesti cu mufa de la temperatura scoasa,daca ai instalatia gpl reglata prost tot asa porneste greu la 5-6 chei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu alteratul benzinei nu stiu ce sa zic, masina personala e nepornita de vreo 7 luni si daca ii arat cheia mi-o ia din mana. Nu pe benzina as da vina, ci mai degraba instalatia de gaz...pompa de benzina...vreun regulator de presiune ceva( nu stiu daca exista la motorul asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine poate fi mixta problema,jumatate benzina alterata jumatate instalatie GPL dereglata.Instalatia GPL sigur nu este in parametri.Daca era regulatorul de benzina cred ca pornea greu si la cald.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a da? Deci pompa si regulatorul le pot elimina din ecuatie? Atata timp cat merge bine tot restul zilei....doar daca sta peste 10 ore am probleme cu pornirea, altfel nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi si alea,dar este mai simplu sa schimbi benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa cobor la masina sa o pornesc fara mufa de la temp, sa vedem ce face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la deschiderea usii se aude pompa de fiecare data, la fel si cand pun contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am dat o cheie de control dupa ce ieri am mers doar pe benzina cu instalatia de gaz oprita, a luat-o normal, putin cam lunga cheia, vreo 3 sec poate 4, dar a pornit fara balbaieli si fara intreruperi. Acum sa o vad si maine cum porneste, instalatia a ramas oprita logic, daca porneste bine direct la astia cu gazul ma duc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, a pornit bine si ieri, am fost la baietii cu gazul, mi-a facut un reglaj si a zis sa vad cum porneste azi, va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pornit bine, sa vedem cat o tine asa, doamne ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reimprospatat benzina?

Sau care este motivul schimbarii in bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris ca am fost la aia cu gazul, ca au zis sa merg o zi doar pe benzina cu instalatia oprita si sa vad cum porneste a doua zi, a pornit bine si am fost la ei, au facut ceva reglaje din laptop si azi a pornit bine, dupa 200km facuti pe gaz....am facut 400 ieri si azi, sa vedem pornirea maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!