Jump to content

Porneste greu la rece si are intreruperi, tremura


catalinEUD22
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 14 ore, WooZie a scris:

Revin sa va rog sa mai imi dati idei, tot nu porneste bine, invarte mult, eroarea e stearsa, nu mai da erori, valva schimbata, filtrul de benzina schimbat...ce draci are? Daca stie cineva il rog sa imi zica si mie unde e senzorul ala de temperatura, nu ma injurati dar ma dispera fenomenul

scuze, acum am vazut postul tau, nu stiu cum de mi-a scapat. Poate cineva cu elsa sa imi zica daca are debitmetru? Mersi

Motorul CGGA nu are debitmetru de aer, are senzor MAP, asa cum au zis cativa colegi mai sus schimba senzorul de temperatura lichid de racire pe care il gasesti in carcasa termostatului, se demonteaza foarte usor, scoti mufa si siguranta. Vezi poza atasata.

senzor temperatura golf 6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa ma uit sa vad daca dau de el, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar, este acolo, am scos mufa de pe el, i-am dat cu spray de contacte, am bagat la loc, la fel, aceeasi pornire din 3 chei lungi....am comandat senzorul maine il schimb, poimaine vin cu rezultatul, multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine schimba-l, nu uita sa dai un factory reset la ecu asa cum am scris eu aici.

On 01.08.2021 at 11:51, xmisterx a scris:

Engine-Adaptation-chanel 00-test-save si apoi pornesti motorul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa vad daca ma descurc cu resetul, sa n-o fac mai rau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic rau, ecu revine la niste valori de fabrica, dupa pornire isi va lua noile valori raportate de senzori, daca unul nu se incadreaza in tolerante se va genera automat o eroare specifica senzorului cu exceptia debitmetrului( la tine nu este cazul) si a senzorilor de temperatura.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc mult, revin dupa procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au....ma bagati in ceata, ce fac, reset sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toata increderea, nu se intampla nimic rau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, xmisterx said:

Foarte bine schimba-l, nu uita sa dai un factory reset la ecu asa cum am scris eu aici.

 

chestia asta o fac doar cu contactul pus, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu contactul pus, motorul oprit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e acum, o sa cobor la masina, schimb senzorul, pun contactul, fac procedeul ala, apoi deconectez interfata si pornesc da? Conteaza ca afara e foarte cald si nu e apa destul de rece? Nu mai umblu la nimic in rest.

Motorul trebuie pornit cu interfata conectata acolo la test sau nu?

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat, am incercat reset, dar butonul de test nu era activ, am dat save, la fel de prost porneste. Inainte de reset(daca s-o fi facut) am scanat si iar aveam eroarea cu evap cu valva N80, am sters tot si am pornit....prost ca si pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie rezolvata eroarea de la canistra, din cauza aia porneste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum? De unde s-o iau, ce sa anulez ca sa localizez problema? Ca din ce am citit peste tot nu m-am lamurit deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici câteva date să verifici canistra

EVAP verificare.pdfEVAP componente.pdf

Ai nevoie de pistol de vacuum cu manometru

Lămureşte şi treaba cu temperatura: înainte de prima pornire pune testerul şi doar cu contactul pus te uiţi ce temperatură are antigelul pe Engine, trebuie să fie apropiată de cea de pe Instruments şi în acord cu temperatura ambiantă la momentul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si la senzorul vechi si acum dupa ce l-am schimbat, arata 30 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pentru verificarea cablajului (cu un ohmetru/multimetru)

1888232359_CGGAschemaN80.thumb.JPG.44991dea09c86422df2fee8bffac9a4f.JPG

Verifică prima dată mufa aia de 14 contacte de lângă baterie să nu aibă contactele oxidate, apoi siguranţa SB24. După aia verifici continuitatea de la mufa N80 până la pinul 14 al ECU şi până la siguranţa SB24

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistol cu manometru....de unde dracu, canistra de carbon are doar 2 furtune, unul vine de la rezervor si altul se duce in valva N80, vad ca in pdf-ul de la tine mai e un furtun de aerisire, la mine n-am vazut asa ceva, ma uit maine iar....m-a disperat pornirea asta urata, pai daca acum face asa, ca si cum ar porni fara soc, la iarna ce fac? Acum dupa pornire daca vreau sa plec de pe loc da sa moara motorul ca si cum n-ar avea benzina, cred ca nu trage socul automat, nu ii da benzina cum trebuie la pornire, dupa aia nu mai are treaba toata ziua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, WooZie said:

am pus si la senzorul vechi si acum dupa ce l-am schimbat, arata 30 de grade

Mai verifică o dată şi compară cu temperatura de pe Instruments. Trebuie să fie aproximativ egale. În principiu pare plauzibilă dacă ai verificat într-un moment când a bătut deja soarele în maşină. Dacă verificarea a fost dimineaţa mai pe răcoare este cam mult (a se compara şi cu temperatura aerului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era tabla de nu puteai sa tii mana pe ea, fix in soare a stat pana la ora 3 cand l-am schimbat.....sunt sigur ca arata bine ca imediat dupa pornire a inceput sa urce apa la ceas

siguranta SB24 unde o gasesc? Scuze dar nu le stiu care pe unde sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, WooZie said:

pistol cu manometru....de unde dracu

poate găseşti la vreun service să te împrumte sau să facă ei verificarea. Dacă nu îl poţi cumpăra, acum tu hotărăşti dacă merită să investeşti în el sau nu

https://www.emag.ro/pistol-cu-manometru-presiune-si-vacuum-hm-3630/pd/DR5YWRBBM/

https://echipamente-serviceauto.ro/ro/testere-presiune-si-vacuum/1341-pompa-de-vid-manuala-7435125115125.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare cu pistol de umflat rotile nu ar merge?sau n-am cum sa il mufez acolo....ca un compresor as gasi la un vecin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, WooZie said:

siguranta SB24 unde o gasesc?

Sigurante.pdf

15 minutes ago, WooZie said:

oare cu pistol de umflat rotile nu ar merge?

În nici un caz. Ăla face presiune, trebuie un dispozitiv care face depresiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!