Jump to content

Porneste greu la rece si are intreruperi, tremura


catalinEUD22

Recommended Posts

catalinEUD22

Salut la toata lumea 

Am si eu o problema mai delicata si nu reusesc sa ii dau de cap vw passat 2003 alz 1.6 benzina .187mii  km

Problema este urmatoarea masina tremura la relanti are mici intreruperi si porneste mai greu la rece si im mai ia din putere nu foarte mult da ia

AM verificat urmatoarele.-buji ,fise buji,bobina de inductie,am curatat EGR,clapeta de acceleratie si nimic .

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ursu82_kiki

    15

  • R Z F

    8

  • spido

    5

  • catalinEUD22

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Am revenit sa va spun cum am rezolvat problema descrisa de mine mai inainte la vw Am curatit injectoarele,am schimbat bujiile si pompa de benzina,dupa ce am verificat presiunea la pompa, pompa nu

Posted Images

Verifica presiunea pompei de benzina.Probabil se dezamorseaza.Schimba filtrul de benzina.

Link to post
Share on other sites

Cu vagcom ce ai verificat? Degeaba verifici dupa cap pana nu o faci cu ajutorul unui tester.

Link to post
Share on other sites
catalinEUD22

Salut am schimbat toate filtrele cand am facut revizia acum 2000 km ,pompa a dat bine pe tester verificat aseara

Testerul nu zice nimic nu am niciun bec aprins ,baiatu la care am fost a zis ca pe tester  nu da nimikt 

Problema era cu mult timp inainte sa schimb filtrele si sa fac toate verificarile astea

Edited by catalinEUD22
Link to post
Share on other sites
catalinEUD22

senzorul MAF am dat jos am curatat cu spray nici o problema 

Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa pornesti motorul cu el deconectat? face la fel?

Un tremurat la relanti  in general poate fi cauzat de urmatoarele componente defecte

-injectoare infundate

-MAF defect (lipsa putere)

-furtun spart (trage aer fals)

-clapeta aer cu probleme (mecanismul interior defect) Adaptare/resetare ai facut?

Incearca sa scoti bornele de la baterie 15 minute.

Link to post
Share on other sites

Postez si eu o problema la 1.8 turbo AWT, dimineata, dupa ce sta o seara sau mai mult, porneste balbait, sau chiar deloc din prima cheie, dupa care cand o ia se tureaza pana la 1200/1300 si sta asa un minut sau doua, dupa care isi revine! Am pus un MAF nou de la Pierburg, nimic, la fel! Am luat si un senzor G62 si la masurare cu cel vechi, valorile ieseau apropiate, si nu l-am mai montat! Speific ca atunci cand scot mufa de la MAF porneste perfect si nici nu mai sta turata la 1200 decat 5 secunde dupa care isi revine!

Ceva pareri?

Link to post
Share on other sites
catalinEUD22

Am revenit am facut tot ce ai scris mai sus rayan si masina face la fel

verificare injectoare

maf nici o problema

clapeta aer sa uitat pe tester nu stiu sa descriu multe

Link to post
Share on other sites

Acum nu mai porneste nici cu maf-ul scos! Banuiesc ca poate fi ceva pe injectie, pompa de benzina sau injectoare sau presiune ceva! Cine imi poate da ceva sfaturi despre cum sa verific cele de mai sus? 

Link to post
Share on other sites

Pune testerul si vezi ce zice..verifica pompa de benzina...cum am mai zis.

Link to post
Share on other sites

Pe tester nu am nici o eroare! Cat ar trebui sa fie presiunea si unde sa pun un manometru, la rampa pe tur sau retur, sau direct pe furtune? Ca problema este doar prima cheie, dimineata sau seara nu conteaza! daca a stat mai mult de 8-10 ore are o pornire balbaita si o ia din a doua sau a treia cheie, dupa care toata ziua nu-mi face probleme, porneste la sfert!

Link to post
Share on other sites

Am fix aceeasi problema pe un 2.0 aqy. Am schimbat multe piese degeaba (senzor turatii, senzor temperatura lichid racire, bujii, filtre). Azi am de gand sa ii curat clapeta de acceleratie cu un spray, fara sa o dau jos.

 

Link to post
Share on other sites

Am curătat clapeta si tot greu porneste. 4-5 chei pana o ia, apoi merge perfect. Nu vad nicio legătură cu gpl-ul, in conditiile in care pornirea e pe benzina.

Ma scoate din minti.

Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema-probabil aceeasi rezolvare.Schimba filtrul de benzina si apoi verifica presiunea in rampa.

Link to post
Share on other sites

Vad ca avem acelasi motor.
Verifica alternatorul (e pe duca)....exact asa facea si la mine!

Link to post
Share on other sites

Ce treaba are?

Cand sunt probleme cu alternatorul...motorul nu ,,invarte"...nu este actionat de electromotor sa porneasca.Ei nu au specificat asa ceva de...,,nu invarte" ci faptul ca invarte dar porneste f greu.

 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, blidaru said:

. Nu vad nicio legătură cu gpl-ul, in conditiile in care pornirea e pe benzina.

 

legatura o vei vedea dupa ce vei studia topicul pus de mine.pornirea este pe benzina dar dupa o harta diferita de cea normala datorata unui reglaj incorect pe gpl.

Link to post
Share on other sites

Nu te supara,  dar am citit cateva zeci de pagini acolo, si cu parere de rau, nu pe toate 200, te rog sa detaliezi, daca se poate! Eu cand am fost la revizie acum 2,3 saptamani, la gpl la Vernesti/Buzau, ei au reglat harta gpl dupa harta de la benzina! Adica au mers pe benzina, si dupa aceea pe gaz,  si ulterior au corectat harta gpl cu - 30, din ce-am vazut eu! Si la mine mai este o chestie,  masina din decembrie 2015 de cand are gpl-ul,  pana acum vreo 2 luni a pornit perfect! Crezi ca ar avea totusi vreo legatura cu gpl-ul,  daca ea a pornit bine o perioada destul de mare? 

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 17 ore, spido a scris:

Ce treaba are?

Cand sunt probleme cu alternatorul...motorul nu ,,invarte"...nu este actionat de electromotor sa porneasca.Ei nu au specificat asa ceva de...,,nu invarte" ci faptul ca invarte dar porneste f greu.

 

Ala iti incarca bateria....sau mai bine zis NU ti-o incarca cum trebuie!
El sa verifice, ca NU il doare mana....eu doar am dat o posibila solutie de care m-am lovit si eu!

Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Ursu82_kiki said:

Nu te supara,  dar am citit cateva zeci de pagini acolo, si cu parere de rau, nu pe toate 200, te rog sa detaliezi, daca se poate! Eu cand am fost la revizie acum 2,3 saptamani, la gpl la Vernesti/Buzau, ei au reglat harta gpl dupa harta de la benzina! Adica au mers pe benzina, si dupa aceea pe gaz,  si ulterior au corectat harta gpl cu - 30, din ce-am vazut eu! Si la mine mai este o chestie,  masina din decembrie 2015 de cand are gpl-ul,  pana acum vreo 2 luni a pornit perfect! Crezi ca ar avea totusi vreo legatura cu gpl-ul,  daca ea a pornit bine o perioada destul de mare? 

nu ma supar din contra,cat pornirea  a fost ok  hartile practic s-au suprapus,din momentul cand nu se mai suprapun apar probleme.gpl-ul nu este la fel de stabil ca  benzina ,si eu am aceasta problema doar vara in rest e ok. pana ai ajuns la Vernesti ai fi mers doar pe benzina?poate atunci ar fi reusit suprapunerea hartilor.

Link to post
Share on other sites

De la Galați la Vernesti, am mers si pe gaz si pe benzina, pe gaz mergea perfect, iar pe benzina in treapta a 5-a la 2000 de ture, cand o calcam la fund, dadea usor in nas, cum schimbam pe gpl mergea perfect in aceleasi conditii! 

La Vernesti mi-au facut update de soft la instalația BRC  dupa care am iesit pe strada,  in probe! S-au facut diferite teste(pe benzina)  pe diferite canale si au iesit bine, după care s-a trecut la calibrare si anume, s-a mers pe benzina si apareau niste puncte verzi pe harta, dupa care s-a mers pe gpl si au aparut niste puncte rosii pe harta dar mai jos, dupa care le-a suprapus pe cele rosii de gpl cu cele verzi de benzina, si gata calibrarea, s-au mai facut cateva teste si totul a fost ok! Eu problema cu pornitul am avut-o si inainte sa ajung la Vernesti de vreo luna, si dupa, acum nu stiu ce sa mai zic! 

De cateva zile merg doar pe benzina cum mi-a recomandat @Moog, si nimic, aceeasi problema! 

De 2 zile, la prima cheie, invarte electromotorul in gol o gramada,  parca nu are benzina, iar la a doua cheie o ia rapid! 

Ramane sa verific, filtrul de benzina, injectoarele cum scuipa si presiunea in rampa! 

Link to post
Share on other sites

Revin... Am schimbat, filtrul de benzina, am scos rampa cu injectoare sa verific daca arunca si arunca! Nimic, la fel porneste! Vreau sa verific senzorul de turatii, cum si unde il gasesc? Cine ma poate sa-l identific? Ma intrebam, este vreun canal in vag-com sa-l verific/testez? 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept