Jump to content

Porneste greu la rece si are intreruperi, tremura


catalinEUD22

Recommended Posts

Daca e senzorul de turatie dus, motorul nu porneste la prima, a doua, a treia cheie, dar numai la cald (pentru inceput).

Eu l-am schimbat ca nu pornea la cald, Bosch 0281002222 am gasit ca asta ar fi OEM.

Este pozitionat pe langa filtrul de ulei, ai acces la el pe dedesubt, recomand o rampa sau un elevator.

Edited by cristache31
Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ursu82_kiki

    15

  • R Z F

    8

  • spido

    5

  • catalinEUD22

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Am revenit sa va spun cum am rezolvat problema descrisa de mine mai inainte la vw Am curatit injectoarele,am schimbat bujiile si pompa de benzina,dupa ce am verificat presiunea la pompa, pompa nu

Posted Images

Pai care ar fi explicatia ca  la prima cheie invarte de rupe si nimic, iar la a doua o ia imediat! Dupa mintea mea, ceva nu citeste bine la prima cheie si dupa ce invarte isi revine, cred,  de o ia la a doua! 

Link to post
Share on other sites

Nu stiu si la mine a facut asa de cateva ori, nu o lua la prima cheie, am observat ca se intampla numai pe perioada de canicula, dupa minim o noapte de stationare.

Daca vroiam sa pornesc motorul dupa 3-5 ore de cand statea oprit, pornea ok din prima.

De vreo luna a mea si-a revenit si nu mai face figuri, la pornirea la rece.

Iar pornirea la cald am rezolvat-o cu schimbarea senzorului de turatie.

Link to post
Share on other sites

Verifica presiunea pe instalația de benzina.din câte deduc...pierzi presiune.La prima cheie...Nu ai alimentare. La a 2 cheie...Se amoreseaza sistemul. Și toate Is bune.se poate xa pierzi din pompa xa nu mai tine presiune sau. .Pe traseu. Încerca cu o alta pompa.sau mai simplu încerci cu spray de pornire   chiar la prima pornire.

Link to post
Share on other sites

La prima cheie cand pun contactul, se aude pompa! La a doua nu se aude si o ia direct! Si e ciudat, daca ar fi pompa ar face si mai tarziu,  de exemplu peste 3/4 ore, nu? Dar la mine se intampla asta cam dupa 7/8 ore de stat! 

@cristache31 pai si-a revenit odata cu schimbarea senzorului de turatie? 

Ma uitam acolo ca este si senzor de batai(ce-o fi ala) senzor de turatie si senzor de axa cu came, tu care l-ai luat? 

Link to post
Share on other sites

Hai cu cifre de presiune.dejaba zici ca se aude dacă nu are debit.și ei am avut pompa care mergea....Dar nu era în parametri.dai cu spray de pornire și ne lămurim din prima dacă e o problema de alimentare sau nu.și cred ca e mai ieftin un spray decât orice piesa o sa schimbi la întâmplare fără sa ai dovezi ca de acolo e problema. Și ca sa fie testul și mai bun:ia siguranta de la pompa jos.și vezi cum porneste cu spray.

Edited by tttrix
Link to post
Share on other sites
7 hours ago, tttrix said:

Hai cu cifre de presiune.dejaba zici ca se aude dacă nu are debit.și ei am avut pompa care mergea....Dar nu era în parametri.dai cu spray de pornire și ne lămurim din prima dacă e o problema de alimentare sau nu.și cred ca e mai ieftin un spray decât orice piesa o sa schimbi la întâmplare fără sa ai dovezi ca de acolo e problema. Și ca sa fie testul și mai bun:ia siguranta de la pompa jos.și vezi cum porneste cu spray.

Si eu i-am zis aceeasi chestie...presiunea pompei de benzina e scazuta.Sa faca verificarea presiunii...ca vad ca filtrul l-a schimbat.

Link to post
Share on other sites

La mine facea figuri numai la cald, am schimbat senzorul (ai codul mai sus, link la piesa ai aici) si nu am mai avut probleme. Senzorul l-am schimbat la sfarsitul primaverii, deci inainte de zilele calduroase.

Pornirea la rece cu probleme a inceput dintr-o data, a tinut vreo luna (coincidenta sau nu, in perioada aia erau calduri mari, canicula, etc, eu am dat vina pe vremea calduroasa) si dupa vreo luna de zile nu a mai facut figuri. Coincidenta sau nu, vremea si-a mai revenit, nu mai avem canicula. Nu stiu ce a pornit problema pornirii la rece la a doua cheie, nu stiu cine/ce a rezolvat, eu nu mai am acum probleme de niciun fel.

Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti.

Am si eu o problema la un vw benzinar de 1,6 , 75 cp porneste greu la rece, are instalatie de gaz,va detaliez.

Dupa o zi in care nu circul cu masina, cand vreau s-o pornesc in ziua urmatoare nu porneste, las sa amorseze pompa

  si degeaba ca nu porneste la prima cheie. Dupa ce dau de  trei patru ori si o sprituiesc culmea porneste dar cu foarte mai intreruperi. Atentie numai daca sprituiesc pe acceleratie cand ii dau cheie.

Va rog sa-mi spuneti ce poate sa aiba.

 

Link to post
Share on other sites

Nu se stie exact! Citeste si tu din urma, macar sa fii informat un pic si sa ne sfatuim, cautam impreuna o rezolvare! 

Link to post
Share on other sites

Pei treaba cu GPL nu prea are importanta la pornire....ca de pornit porneste pe zeama si abia pe urma trece pe gaz.
Verifica pompa de benzina, bujiile, fisele de bujii si bobina de inductie.
Bafta maxima!

Link to post
Share on other sites

ba are,porneste pe benzina dupa o harta eronata facuta de reglajul incorect pe gaz pt ca ECU nu stie ca tu ai montat GPL.

Link to post
Share on other sites

Sa-mi fie cu iertare, dar eu nu înțeleg! Cum modifica gpl-ul harta de benzina la pornire? Inteleg, sa mearga prost pe gaz ca nu este reglat bine, dar la pornire cum? Acum la pornire gpl-ul da semnal la ecu, sau cum? 

Link to post
Share on other sites

pai nu o modifica la pornire,o modifica in timpul functionarii pe gaz si la pornirea pe benzina o foloseste.

Link to post
Share on other sites

Ești sigur de chestia asta, ca mie imi vine greu sa cred ca softul de gpl poate modifica harta mașinii! Nu zic ca nu se poate doar ca îmi vine greu sa cred! Pai eu atunci ce am vazut cand am fost la revizie la Vernesti? Si anume, el a setat (corectat) harta gpl dupa harta mașinii! Adica harta gpl merge după harta mașinii și nu invers! Ce este greșit in ceea ce afirm eu? Sau ce nu înțeleg? 

Link to post
Share on other sites

nu softul ci injectoarele gpl care sunt legate de cele de benzina.ce au facut cei de la Vernesti este corect doar ca nu sunt sigur ca nr de km parcursi au fost necesari pt recalibrarea .

Edited by R Z F
Link to post
Share on other sites

pentru  vio6767:

are dreptate R Z F.

patesc la fel cu o alta masina , tot cu gaz.si benzina.

am fost la service de gaz, au facut verificari si concluzia a fost ca prezinta neetanseitati pe la injectoarele de gaz, cele de benzina ori galeria de admisie.

din pacate nu pot sti exact si mi-au recomandat sa refac etanseitatea injectoarelor de gaz.

In caz de nerezolvare, sa verific si etanseitatea inj. de benzina si in ultimul rand, etanseitatea galeriei admisie.

Intr-n cuvant, trage aer fals.

sper sa te ajute.

Link to post
Share on other sites

Eu azi am facut un test: eram un pic in panta,  i-am dat drumul la vale,  am bagat in viteza si am ridicat ambreiajul cat sa dea un pic in nas si sa invarta motorul/axa cu came fara contact pus, si surpriza, a pornit la prima! Zilele următoare o testez la fel si daca porneste bine, ii clar, e vreun senzor,  ori cel de pe axa ori cel de pe arbore! Inclin la cel de pe axa! 

Link to post
Share on other sites

Eu in locul tau n-as mai face asta. Distributia e pe curea.

 

Am fost sa o vada alt mecanic. Pe tester nu da nimic. Mi-a recomandat sa schimb regulatorul de presiune, ceea ce are sens.

Daca era problema de senzori, apareau pe tester (senzorul de turatii motor a aparut pe tester inainte sa il schimb).

 

Link to post
Share on other sites

Care este regulatorul, cel de pe rampa prins cu o siguranta si intra un furtun in el de la admisie? 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am revenit sa va spun cum am rezolvat problema descrisa de mine mai inainte la vw

Am curatit injectoarele,am schimbat bujiile si pompa de benzina,dupa ce am verificat presiunea la pompa, pompa nu baga la parametri care trebuia iar bujiile erau afumate.

Dupa ce am facut aceasta operatie nu mai am probleme cu masina cu pornirea la rece.

Va doresc multa bafta la cei care au aceiasi problema pe care am avut-o eu

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept