Jump to content

Porneste greu la rece si are intreruperi, tremura


catalinEUD22
 Share

Postare recomandată

Buna ziua dragilor ,am si eu o problema cu un vw passat 1.4 tsi b7 -tremura dimineata la pornire si tot odata se opreste si motorul dupa cateva secunde ,tremura de zici ca e pe moarte .Am schimbat bobine noi ,bujii am pus texter pe ea nimic .Nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele...eu doar dupa un curatat am scapat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut, un motoras fara pretentii, numai bun de oras, consum mic...are urmatoarea problema, la prima pornire din zi invarte foarte mult si cand porneste se balbaie pana moare, a doua cheie poate sa fie cu noroc sa isi ia mersul cum trebuie, daca nu , a treia cheie si tot asa pana o ia. Am schimbat filtrul de benzina, la fel face, dupa ce a pornit, nu mai sunt probleme, dar zi de zi problema e la prima pornire. Am scanat si da o eroare:

 

1 Fault Found:
16825 - EVAP Emission Control Sys 
            P0441 - 000 - Incorrect Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 227
                    Mileage: 124432 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.08.31
                    Time: 14:53:38

             Freeze Frame:
                    Bin. Bits: 00000010
                    Load: 25.0 %
                    Lambda: -1.0 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 85.0°C
                    Absolute Pres.: 325.1 mbar
                    RPM: 774 /min

Ma poate indruma cineva la ce sa ma uit? Bujiile sunt schimbate la reprezentanta de fostul proprietar, e trecut in carte, totul e facut la zi, revizii, schimburi.....chiar nu stiu de unde s-o apuc, sa fie pompa de benzina? vreun regulator ceva? Va multumesc anticipat

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrisesem in titlu ce cod motor este, dar a fost mutat topicul aici, este vorba de o skoda octavia 2 2011 cu motor CGGA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cred ca e senzorul de temperatura motor, ție îți indica 85 de grade, rezulta amestec sărac de benzină la pornire, de unde și pornirea balbaita! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bord arata bine, sub 50, daca ar indica 85, n-ar porni direct pe gaz? intreb, pentru ca am vazut ca dupa putin timp trece in gaz, deci dupa ce se incalzeste apa un pic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WooZoe- las-o tata in pace..sterge eroarea, ca-i intermitenta. Si daca mai face...verifica valva de purjare canistra,eventual schimb-o.

Scanul facut era cu motorul cald..este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, WooZie said:

@Al Bundy @F l o r i n vreo idee fratilor?

Schimba valva n80 sau cAnistra evap. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, spido said:

WooZoe- las-o tata in pace..sterge eroarea, ca-i intermitenta. Si daca mai face...verifica valva de purjare canistra,eventual schimb-o.

Scanul facut era cu motorul cald..este?

Ce intermitenta ca in fiecare zi strang din cur pana porneste, invarte 5-6 sec pana o ia...daca o ia

Stiti cineva un cod pentru valva aia? eu am incercat sa scot furtunele de pe ea si nu mai porneste deloc cu ele scoase....poate sa inchida partial sau sa lucreze prost?

Scanul cu motorul cald parca, nu mai stiu

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spidoDa multumesc, il gasisem si am schimbat-o ieri. Ramane de vazut cand cobor sa ii arat cheia sa vedem cum face, daca are vreun efect schimbarea. Revin cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, spido said:

 

@WooZie
Cod valva 6Q0906517

 

 

Mda, aceeasi manifestare si cu N80 noua, alte idei va rog frumos...ma dispera

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido, gasisem si eu instructiunile alea, scurgeri nu am si doar prima pornire e asa cu probleme, in rest merge perfect....acum am schimbat valva si la fel de prost porneste, daca vreau sa plec cu ea de pe loc tremura ca dracii pana ii vine benzina, zicea cineva de sonda de temperatura si ar putea fi dupa simptome, dar e posibil sa arate in bord ceva si la ecu sa ii zica altceva?

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat acum, apa are 27 de grade, asa arata, am dat un test la valva, l-a trecut, lambda zice ca e ok la test. Mai am ce sa incerc? Am sters eroarea de la evap, o sa merg azi cu ea sa vad ca oricum acum e calda si nu mai am ce sa ii fac, problema apare doar la rece cum am mai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva eroarea cu canistra aia, verifica furtunele sa nu fie sparte crapate pe undeva.

 

Nu este facut chiar la rece, temperatura antigelului este de 87 de grade.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele sunt perfecte, nici crapate sau sparte nu sunt, canistra ce sa ii fac, s-o schimb asa pur si simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul, eroarea este intermitenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea principala pe care ma chinui s-o rezolv e cu prima pornire, nu cu eroarea, de eroare m-am legat ca am zis ca poate aia e cauza......porneste foarte greu, am schimbat valva N80, acum nu mai stiu ce sa ii fac, cablajul m-am uitat, e matisat pana la mufa care intra in valva, alt cablaj care....

8 minutes ago, xmisterx said:

Nu este facut chiar la rece, temperatura antigelului este de 87 de grade.

Logul e facut la rece, masina nepornita, dar eroarea cand a aparut o fi aparut in mers, nu stiu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de pe canistra are legatura cu pornirea defectuoasa, din moment ce ai schimbat deja valva N80 iar eroarea tot apare intermitent pare ca este o problema de cablaj.

Nu stiu sigur daca motorul tau are debitmetru de aer, de cele mai multe ori un debitmetru de aer defect nu genereaza o eroare in ECU, ai mai putea incerca urmatorul test: deconectezi mufa de la debitmetru de aer, cu interfata te conectezi la Engine-Adaptation-chanel 00-test-save si apoi pornesti motorul, daca porneste normal debitmetrul de aer este defect daca nu atunci ramane defectul pe canistra. Testul este valabil pt motoarele cu debitmetru de aer.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am schimbat valva nu stiu daca mai apare eroarea, asta e logul dinainte sa sterg eroarea, acum am sters si daca mai apare o sa vad, dar de pornit tot prost porneste(pana sa sterg eroarea), cu eroarea stearsa n-am incercat pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, eu am pățit cu senzorul de temperatură, dar invers, la cald se îneca și nu pornea deoarece în loc de 70-80 de grade îmi indica - 45 :)! Încearcă sa-l schimbi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde e, ca l-as schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin sa va rog sa mai imi dati idei, tot nu porneste bine, invarte mult, eroarea e stearsa, nu mai da erori, valva schimbata, filtrul de benzina schimbat...ce draci are? Daca stie cineva il rog sa imi zica si mie unde e senzorul ala de temperatura, nu ma injurati dar ma dispera fenomenul

On 8/1/2021 at 11:51 AM, xmisterx said:

Eroarea de pe canistra are legatura cu pornirea defectuoasa, din moment ce ai schimbat deja valva N80 iar eroarea tot apare intermitent pare ca este o problema de cablaj.

Nu stiu sigur daca motorul tau are debitmetru de aer, de cele mai multe ori un debitmetru de aer defect nu genereaza o eroare in ECU, ai mai putea incerca urmatorul test: deconectezi mufa de la debitmetru de aer, cu interfata te conectezi la Engine-Adaptation-chanel 00-test-save si apoi pornesti motorul, daca porneste normal debitmetrul de aer este defect daca nu atunci ramane defectul pe canistra. Testul este valabil pt motoarele cu debitmetru de aer.

scuze, acum am vazut postul tau, nu stiu cum de mi-a scapat. Poate cineva cu elsa sa imi zica daca are debitmetru? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!