Jump to content

Inchidere haion


polo 1.0 MPI
 Share

Recommended Posts

Salutare, 

Stiti cumva o cauza pentru care haionul se inchide ca si cum l-ai tranti? Gliseaza usor la inchidere pana la un punct, apoi cade si se aude cum se inchide. La deschidere, urcarea nu este una fluenta ci in valuri sa spun asa, dar nu se observa mereu.

Posibil sa fie din actuatoare? mersi

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

electric ? amortizoarele de la hayon sunt in stare ok ?...si ele pot sa fie o cauza

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

De 2 zile am si eu o problema dar cu deschiderea portbagajului si anume nu mai merge butonul de pe usa. De pe cheie si din clapeta din spate se deschide fara probleme.La mine e sedan deci nu e electric :)

Suspectez butonul in sine(desi inca este iluminat) insa nu stiu cum sa il dau jos. S-a mai lovit cineva de asta?

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceasta problema cu incuietoarea de la haion (b7 140cp combi 160kk km 2012)

 

Se manifesta exact ca in link ul urmator si nu mai bloca (nu puteam sa inchid haionul):

 

S-a rezolvat cu 250ron fara manopera , incuietoare noua cumparata din reprezentanta - Midocar Otopeni.

 

La mine cedase melcul alb de plastic din interiorul incuietorii.

Mult succes tuturor im rezolvarea acestei probleme

Link to comment
Share on other sites

Am avut ocazia sa inlocuiesc si eu la un Passat break din 2012, o incuietoare la hayon,cu aceeasi problema,respectiv cedase angrenajul interior din plastic.In momentul in care cedeaza angrenajul,incuietoarea ramane pe pozitia deschis,nemaifiind posibila inchiderea hayonului. Mentionez faptul ca nu este necesara demontarea integrala a capitonajului de la hayon,ci trebuie indepartat putin capitonajul de plastic din dreptul incuietorii,unde se gasesc 2 suruburi ce trebuie desfacute cu un torx T40.Capitonajul de plastic in aceea zona este foarte flexibil si nu exista riscul de rupere.Dupa desfacerea suruburilor,incuietoarea iese usor,dar atentie la cablu care este scurt si care trebuie declipsat din mufa.Atasez unele poze care contin si codul de produs,respectiv-1K6 827 505 E, pentru cei interesati.Pretul incuietorii originale cu garantie a fost 223 lei tva inclus,fara montaj.Atentie desemenea,daca vreti sa achizitionati o incuietoare de la dezmembrari,unde foarte multi fac oferte pentru o incuietoare second hand de la 250 lei+transport,pret mai mare chiar decat una noua cu garantie.

1.jpg

2.jpg

incuietoare passat-cod produs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Are cineva idee daca se poate monta un sistem de inchidere/deschidere din telecomanda la fel ca si in clipul atasat,si ce ar presupune asta?

 

Link to comment
Share on other sites

Se poate. Ai aici kit-ul complet: https://www.kufatec.de/shop/en/volkswagen/passat/passat-b7/electrical-hatch-back-complete-vw-passat-b7-variant 

Si a doua varianta ar fi sa-ti iei piesele din dezmembrari. Iti trebuie motorasele, balamalele (sau le gauresti pe cele actuale), incuietoarea de jos, buton, cablaj, montaj si parca are si un calculator.

Edited by dragos_u
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee daca se poate modifica cheia sau modulele astfel incat sa pot inchide portbagajul din cheie? Tin sa mentionez ca am sistemul automat deschidere portbagaj pe Passat B7.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai portbagaj electric merge din vcds. Am setat la un audi a6 si a mers. In mod cert suporta si b7. Nu stiu acum codarea. Eventual cand ajung inapoi in tara ma uit. Sau cauta codarea similara pe a6.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

la masina din clipul de mai sus, s-a realizat cu adaugarea unui modul suplimentar.

Nu am mai verificat recent, dar parca la B6/B7 nu sunt inca documentati bytes de pe modulul electric al portbagajului.

Link to comment
Share on other sites

On 28.05.2017 at 23:04, pronet a scris:

Daca ai portbagaj electric merge din vcds. Am setat la un audi a6 si a mers. In mod cert suporta si b7. Nu stiu acum codarea. Eventual cand ajung inapoi in tara ma uit. Sau cauta codarea similara pe a6.

Ma intereseaza aceasta codare. Poate o sa iti gasesti timp  candva sa ne arati.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai stiu exact dar la search asta am gasit

Close electric boot lid from key
[Select]
[46 - Cent Conv]
[Coding - 07]
Click on byte 2, bit 2
Tick Comfort operation: Remote control active
[Do It!]

[Select]
[4D - Trunk Elec]
[Security Access - 16]
Input 12345
[Adaption - 10]
Activation using rear lid opening button in remote key - Touch function for closing
Change to ACTIVE
[Do It!]

Stiu ca am modificat din touch in tap sau press parca ptr remote. Ideea este sa iti mearga SA ptr activari. De acolo modifici cum iti place modul de actionare al butonului -fie de pe remote fie de pe consola.

Link to comment
Share on other sites

nu merge. Din pacate imi trebuie adaugat hardware (un modul) pt asa ceva, asa cum imi zicea pe undeva Al Bundy.

Nu imi apare modulul pentru codare si nici posibilitatea de a alege in adaptari.

 

haiom 2.jpg

haiom 1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am mai gasit intre timp un clip pe youtube,unde s-au schimbat telescoapele de la hayon si s-a modificat codarea la un VW Golf 7,dar cu siguranta ar trebui sa mearga si la Passat.Are cineva mai multe detalii despre kit?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 01.07.2017 at 8:57 PM, passat1.6 said:

Am mai gasit intre timp un clip pe youtube,unde s-au schimbat telescoapele de la hayon si s-a modificat codarea la un VW Golf 7,dar cu siguranta ar trebui sa mearga si la Passat.Are cineva mai multe detalii despre kit?

 

Am cautat pe net telescoape ca si in video-ul asta dar ptr. b7 nu am gasit nicaieri. Si nu stiu daca se poate da jos capatul telescopului sa ii pun un arc si 2 saibe si daca o sa reziste telescoapele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Incredibila problema cu haionul electric. Sunt si eu posesorul unui Passat Alltrack din 2014 si am problema ca haionul coboara frumos pana la 1/3 iar apoi se tranteste de au sarit de 2 bara din cleme de pe mijloc. Nu exista nici o codare, adaptare? Se poate verifica ceva pe la motorase.

Am citit pe un site german ca au incercat unii sa schimbe amortizoarele de la 560N stanga si 480N dreapta la unele de 460N pe ambele parti, iar primele pareri erau ca se inchide cum trebuie. Apoi dupa un timp si ceva vreme calda, cica se trantea din nou. Banuiesc ca se modifica densitatea uleiului din amortizoare si nu mai functioneaza cum trebuie.

Cei drept pe perioada de iarna se inchide destul de usor. Dar acuma vara la 38 grade la umbra se trantea de zicea ca sare elefantul pe el.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Se pare ca am intrat si eu in randul lumii, defect din categoria "asa face toate", ca si EGR-ul. 

Din senin a inceput azi sa caraie si sa nu mai stea inchis portbagajul, verdict schimbam broasca/incuietoarea. Am decis sa fac asta in service, pentru a avea doi ani de garantie.

In schimb ce m-a deranjat teribil de tare este rugina pe care am gasit-o in interior in zona aceea cand am demontat plasticul de pe hayon, e prima oara cand umblu pe acolo, uitandu-ma mai atent este umflat si la exterior vreo 5 mm chiar pe muchia cu manerul. Avand in vedere ce e rugina din interior spre exterior am de gand sa merg pana la capat pentru rezolvarea pe garantia anticoroziune. Cat are Passat B7 garantia anticoroziune si unde pot apela pentru a vedea ce e de facut?

Mersi

IMG_20170917_1250038.jpg

IMG_20170917_1249470.jpg

Link to comment
Share on other sites

La reprezentanta/dealer - dar nu sunt sigur ca vei rezolva ceva.....

Link to comment
Share on other sites

Zici ca-s pozele de pe pasatul meu. Acum jumatate de an am avut aceeasi problema, si am gasit aceeasi rugina. Cred ca majoritatea pasaturilor au problema asta (cu rugina) pentru ca mai am prieteni ce au trecut prin asta. 

snap0435.jpg

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, F l o r i n said:

La reprezentanta/dealer - dar nu sunt sigur ca vei rezolva ceva.....

Scriu și la vw România, și la vw Europa și la Nurvil ca sunt celular aproape. De ce nu as rezolva,  istoricul de revizii e la zi la dealeri atât în Germania cât și de când e la mine, și e rugina de la interior spre exterior, la o mașină care acum face 6 ani,  nelovita, care a primit aceasta garanție anticoroziune de noua, indiferent de proprietar. Chiar, cât este, 8, 10 sau 12 ani? Cred ca nici loganul nu ruginește asa repede. Dacă nu rezolvam cu binisorul exista Opc și omologul acestuia la nivel UE. Mersi de sfaturi. 

Link to comment
Share on other sites

una e teoria, alta practica - spor in demersurile pe care le efectuezi si asteptam feedback-ul tau

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asteptam feedback. Eu am fost la EuroTehnoGrup la Pitesti pentru o problema asemanatoare. Au masurat vopseaua de pe haion si au gasit 220-230 maxim 240. Au spus ca este haionul revopsit si nu se mai acorda garantie pt asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
cristian.draghiciu
On 31.10.2016 at 23:19, Prion a scris:

Salutare,  am un vw passat variant 2012 1,6 tdi, de câteva zile îmi apare că am haionul deschis deși el este închis , iar apoi s-a aprins lampa cu leduri de pe haionul din dreapta , iar când încui mașină începe să clipească . Știe cineva ce trebuie făcut ? 

 

Așa am pățit și eu de câteva zile. Am un Passat 2.0 variant fabricatie 2013. Da câteva zile îmi apare ca haionul este deschis, deși el este închis. In plus, mi se aprinde stopul de frâna, cel din centrul haionului. Și sta tot timpul aprins la o intensitate mai scăzută. Chiar și când încui masina. Se stinge daca apăs sa deschid haionul. Dar in rest, rămâne aprins tot timpul. Și in timpul mersului și când masina e parcata. A mai pățit cineva așa?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ai rezolvat problema?

Aceleasi simptome la un passat combi 2014.

Link to comment
Share on other sites

s-a spart furtunasul de la lichidul de spalare luneta si a intrat apa in mufa albastra, de pe dreapta - interior portbagaj - si iti face scurt in mufa.

Trebuie reparat furtunasul, dat jos capitonajul interior din portbagaj - aripa dreapta - curatat mufa, eventual inlocuit pinii afectati.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!