Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

Momentan nu, e masina de zi cu zi si vreau sa pastrez cat de cat un consum decent si consturi de intretinere decente. Cand voi avea o a 2a masina o sa imi permit sa o tin pe asta desfacuta si sa o fac cum trebuie, cap coada.

Link către comentariu

Unde duci turbina la reconditionat?

Sa revii dupa ce o faci cu impresii si eventual un pret.

Link către comentariu

M am interesat la AVD Turbo, costa 1000 ron + TVA, si daca are fisuri pe partea calda 1500 ron + TVA. Garantie 1 an de zile fara limita de km. 

Link către comentariu

Nu trebuia sa pui softul de pe alta masina la tine...un soft CORECT se face la fiecare masina in parte, pt ca raspund diferit.

Link către comentariu

Eu am reconditionat turbina la avd anul trecut. Sunt foarte multumit, baietii stiu ce fac :)

Modificat de stefz
Link către comentariu

Exact cum a zis si LauR , ceea ce ai facut tu nu e chiar ok. De unde era softul ? Era corect facut ? sau era facut pe genunchi ? Daca turbina avea probleme , ar fi facut si inainte. Decat sa dai 2.000 pe reconditionat , mai bine cauta si cumpara un K04 si macar stii ca ai ceva mai potent pe masina.

Link către comentariu

Am rezolvat problema, dupa o diagnoza in mers am constatat ca o bobina era obosita. Am cumparat temporar una Beru si acum trage normal. Mai sunt mici intreruperi, foaarte fine dar probabil din cauza ca sunt 2 bobine la fel, una de un fel si cealalta de alt fel...

Cu ocazia asta am schimbat si regulatorul de presiune cu unul de 4 bari pentru ca cel de 3 original era cam varza si incepuse sa zemuiasca benzina pe la suprafata. Am modificat si distanta electrodului de la bujii la 0.7 cum mi-au recomandat mai multi pentru bujiile NGK bkr7e.

Softul a fost facut de powerchip pe dyno cel mai probabil pe o masina cu acelasi cod motor. In momentul de fata face 1.5 bari varf si constant intre 1.3 si 1.4. Cuplul nu este grozav dar pot tine softul acesta pana voi avea bani de powertech buzau. Pana atunci trebuie sa montez si intercoolerul frontal.

Link către comentariu

"Geeeezzzz" Frana !!!!

 

1.5 Bari pe intercooler stock ? Are you out of your mind ? :))) Eu cu dita mai intercoolerul aveam grade destul de maricele. Nu vreau sa ma gandesc ce e la tine cu intercoolerul normal. Ai grija ce faci , sa nu o dai in alte belele mai mari. Mai ales ca fiind soft facut de .... nu stiu cine sunt aia , poate au anulat anumite protectii si atunci nu te vad bine.

Sfatul meu , pune ecu tau stock inapoi pana ai tot ce iti trebuie pt Stg 2 , si dupa ce masina dpdv hardware e tipla , fugi la Buzau si stii o treaba.

 

Nu le fa exact pe dos ca nu are rost , e pacat dupa de banii tai care ii bagi in reparatii inutile.

 

P.S. Vezi cu bobinele , ca 1.8T a avut rechemare in service pentru bobine. Eu cu Golful am mers la noi la reprezentata prin cineva , si am primit 4 bobine noi noute OEM modelul nou , cu care nu am mai avut nici o problema. Toata afacerea a fost 100 lei.

Link către comentariu

Interesanta partea cu bobinele, o sa ma interesez. O sa ma uit ce temperaturi am pe admisie, n am verificat inca. Cand am facut motorul, baiatul respectiv a umblat la wastegate si a fost o crestere de presiune si cu softul stock. Facea 0.7 overboost si 0.6-0.5 constant. Dupa ce a umblat la tija facea 0.9 overboost si 0.7 constant, poate si din cauza asta o face 1.5 acum. Daca ai o poza cum e tija la tine, as putea face o comparatie. 

Link către comentariu

Clar de la tija face acum 1.5, iar pt faptu ca ti-a umblat atunci la ea aveai nevoie de soft optimizat pt treaba asta, DAR tu ai pus un soft facut pt alta masina.

Cand ti-a umblat la tija el ti-a pregatit-o pt soft sa nu mai umble Ginel la ea cand face softu...nu are nimic daca mergi cu ea asa, dar fara softu ala pus aiurea de tine.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Incepe munca la masina. Luni incepe treaba la traseul de intercooler, am ales 550x230x65 (nu am gasit cu 220 din pacate) si teava inox lucioasa pentru ca ma intereseaza si aspectul :D Pana joi ar trebui sa fie gata. Acum o saptamana a inceput sa patineze ambreiajul ceea ce era de asteptat pentru ca dadea semne de moarte de cand am luat masina. Voi trece la masa simpla si disk cu kevlar. Am gasit deja volant masa simpla la suuuper pret si kit de reparatie la un pret ok. Cu totul ma duce cam 900 de lei, volant + placa, disc si rulment noi + kevlar. Va tine cam 260cp si aprox 400nm ceea ce pentru mine este arhisuficient din moment ce nu vreau sa trec pragul de 240cp si 350nm pentru a proteja internele.

Cu astea fiind spuse, in aproximativ un an de cand am luat masina am reusit sa fac:

- Evacuare custom inox
- Chiulasa rectificata complet
- Traseu intercooler
- Ambreiaj masa simpla kevlar
- Bobine inductie rosii NGK de 3.0 biturbo
- Bujii NGK BKR7E
- Anulat inutile (SAI, N249, N112, Egr, canistra carbon si rezervor vacuum) si simplificat vacuum
- Splitter Forge original
- + alte piese marunte (pompa benzina, cap planetara, furtune PCV si vacuum, ceas boost...etc)

Pana la finalul verii sper ca masina sa fie in stare tehnica foarte buna ca sa pot merge la powertech pentru soft. 

 

18051743_418453365182919_1585436752_n.jpg

18073555_1734455616571436_1216477364_n.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

"Interboilerul" este gata ! Sunt foarte multumit de rezultat, a iesit exact cum voiam. Nu am observat nici un fel de lag, tot 1.5 bari face presiune si la fel de repede ca inainte.Urmeaza sa pun si un vcds sa vad ce temperaturi am pe admisie. Cu ocazia asta am montat temporar si un filtru sport ITG, sunetul BOV-ului este mult mai pronuntat acum, se aude excelent :D . Urmeaza bara la vopsit si o prelungire noua.

18318169_1331268400276106_1451442211_o.jpg

18318255_1331268300276116_110728934_o.jpg

18318616_1331268263609453_1693565110_o.jpg

Link către comentariu

Astazi am montat si ambreiajul, trebuie sa il rodez pentru ca acum face priza doar 50%. Pedala mult mai moale acum, nu trepideaza, nu smuceste, se comporta la fel ca cel masa dubla ba chiar mai bine. Super multumit, ramane de vazut cum se va comporta dupa rodaj.

18337016_1332596070143339_1084601096_n.jpg

18342439_1332667496802863_4583541015361933867_n.jpg

18342831_10209413463748851_7059458950240213439_n.jpg

18386607_1332595913476688_1421792199_n.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Urmatoarea investitie va fi suspensia insa sunt foarte indecis in privinta optiunilor. M-am gandit la o suspensie reglabila dar nu vreau sa fie nici prea dura, pentru drumurile noastre sunt destul de incomfortabile. M-am gandit si la arcuri sport dar am inteles ca in combinatie cu amortizoare stock, amortizoarele cedeaza.

Ceva sfaturi ?

 

18641294_1347899291946350_1019049104_o.jpg

18676463_1347899288613017_1419485924_o.jpg

Modificat de MajeStik
Link către comentariu
ursachicatalin

Am vazut si eu masinuta ieri :) Foarte frumoasa

Link către comentariu

Amortizoarele oricum nu mai sunt la prima tinerete deci poti pune pentru inceput niste arcuri sport...iar apai cand simti ca is duse de tot poti pune amortizoare sport...eu asa am facut

Link către comentariu

Ce frumos e A3-ul ala albastru :D

Link către comentariu

Am schimbat si filtrul de aer, am trecut la KN conic :D 

IMG_2555.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Chiar foarte bine :D 

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Ros-albastru :P

Arata bine. Felicitari

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!