Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

Foarte buna alegerea mecanicului pentru reparatie ! Referitor la cauze , probabil mersul cu ulei putin in motor + schimburi facute la prea multi km au dus la consecinte :)

Spor la lucrari !

Link către comentariu

Mersi !

Am hotarat sa desfac si baia de ulei sa o curat. Ce parere aveti de bujiile NGK Iridium ? Sunt cam 50 de lei bucata.

Link către comentariu

Progrese progrese. S-a facut chiulasa, s-au curatat pistoanele, s-a curatat turbo. Un ghid de la o supapa de evacuare era praf, supapa avea joc mare. Wastegate-ul era pus aiurea, tija era prea iesita in afara si cred ca de aceea sunetul evacuarii era ciudat, sufla prea mult. Voi schimba si vasul de antigel pentru ca e galbejit si are depuneri mari de mizerie pe fund, de asemenea si gatul de retur s-a rupt.

Se va demonta baia de ulei si se va curata impreuna cu sorpul, se va verifica pompa de ulei si apoi se va face un schimb de ulei cu detergent sau cum ii zice, engine flush. Se va demonta si curata din nou baia si apoi se va pune uleiul bun.

16441383_1640263512657314_1038790853_n.jpg

16443428_1640264159323916_347339377_n.jpg

16468930_1640247829325549_438844635_n.jpg

16506863_1640262329324099_395337707_n.jpg

16507032_1640262262657439_2056753986_n.jpg

16466887_1640250979325234_1993532539_n.jpg

16441409_1640257955991203_513619939_n.jpg

Link către comentariu

Din pacate nu mai sunt finante si pentru segmenti. Stiu, era bine daca tot am desfacut dar segmentii sunt buni, pistoanele au joc normal si oricum nu avea simptome motorul de segmenti uzati.

Chelioasa e gata :D 

16469001_1641311905885808_1992613540_n.jpg

Link către comentariu

Masina e gata ! Am luat o ieri si parca e alta masina, trage altfel. Dupa reglajul wastegate-ului turbo incarca mai repede si mai devreme. Inainte facea 0.6 bari constant si 0.7 overboost, acum face 0.7 constant si 0.8 overboost. Bineinteles caii sunt aceiasi dar comportamentul turbinei s-a schimbat in bine, zic eu.

Mai sunt mici lucruri de facut, cum ar fi bujiile pe care n-am reusit sa le schimb si dimineata la rece fac urat. Urmeaza sa le schimb saptamana asta. N75 trebuie verificat pentru ca in anumite trepte mai da putin in nas si se aude un suflu puternic pe evacuare, ceea ce ma face sa cred ca supapa actioneaza gresit wastegate-ul. Am schimbat si vasul de expansiune si s-a murdarit imediat :( Probabil ce a mai ramas pe instalatie. Nu e ulei in el, e doar mizerie.

In rest toate bune si frumoase, urmeaza intercooler si apoi soft :D 

IMG_1653.JPG

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Ce bine arata vopsit în roșu! :wub::wub::wub: 

Acum ai motorul întinerit si gata de distracție :cool:

Link către comentariu

Multumesc tuturor ! In sfarsit am scapat de mirosul de ulei ars :)) Sa vedem acum cu consumul cum sta, daca il mai haleste desi n-ar trebui. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Super arata.

Bujiile , nu mai stiu exact ce cod aveam , tot NGK am avut pe masina , dar cele mai reci cu 1 grad. Daca vrei stg2 , pe bujiile astea ar trebuii sa mergi ca sa fie totul ok. Oricum la westgate trebuie umblat cand face softul , la stg2. 

Mie deja imi incarca 1.5 bari cu 1.6 overboost , si pe capat de ture imi tinea 0.9 - 1 bar. Si masina asa a mers aproape 3 ani la mine , si momentan si la cine a ajuns tot asa merge , si merge tare de tot.

Spor iti doresc , si merita un soft facut cu cap , dupa care sa vezi ce o sa te sperii de ea :)

 

Iti dau un sfat , daca o vrei masina de zi cu zi , nu fa softul prea agresiv , ca dintr-o masina normala se transforma intr-o bestie care nu e asa placut de condus zi de zi prin oras

Link către comentariu

Multumesc @DaBotta :D 

Aproape 2000km si nu a halit gram de ulei, avand in vedere ca inainte la 2000 bagam 1L de ulei :)) In momentul de fata ma confrunt cu alte mici probleme, cum ar fi pornirea la rece care face destul de urat, intrerupe, se inneaca de parca ar merge cu amestec prea sarac. Suspectez debitmetru si lambda 1. 

Ca soft vreau undeva la 220cp maxim, cat despre agresivitatea lui nu stiu inca ce sa zic, nu stiu ce inseamna mai agresiv sau mai putin agresiv. Prefer cuplu cat mai mare pe ture mai joase pentru ca nu prea o duc eu in limitare. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
ursachicatalin

Ti-am urmarit in mare pagina masinii. Frumoasa masina Andrei ! Place !

Link către comentariu

@ursachicatalin Multumesc :)

Modificari majore nu s-au mai intamplat, am montat rotile de vara cu anvelope noi :D Urmeaza sa vopsesc etrierii, sa schimb placutele si discurile si sa revopsesc bara fata. Trebuie schimbat si regulatorul de benzina care a inceput sa zemuiasca.

17201220_1274892172580396_2960422976594252841_n.jpg

Link către comentariu

M-ar bate gandul la niste frane de S3 dar momentan nu sunt fonduri pentru asa ceva asa ca voi merge pe stock noi.

Link către comentariu

nu te grabi...mai asteapta putin pana faci rost de fonduri si dupaia treci la 312mm

Link către comentariu

Ai idee cam la ce bani as gasi ? Treaba e cam urgenta pentru ca discurile sunt cam praf, la fel si placutele.

Link către comentariu

tie iti trebuie doar etrieri cu portetrieri (sau doar portetrieri da nu stiu daca ii vinde cineva separat fara etrieri)care se invart pe la 5 6 mil perechea....discuri cele mai ieftine 2mil bucata si placutele pana in 2 mil,si eu trebuie sa fac miscarea asta doar ca la mine au mai trebuit si fuzete.

 

ah si era sa uit table pe 16 pentru iarna si anvelope

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu

Sunt destul de multi bani, mai am de facut si traseul si de rezolvat mici probleme pe la motor.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am vopsit etrierii (sau etrierele, nu stiu exact cum se zice corect). Cu un tub de 30 de lei am facut doua masini :)) aproximativ 6 straturi de vopsea. Curatati bine cu peria de sarma, slefuiti pana la luciu cu smirghel si apoi aplicata vopseaua. Rezultatul este foarte bun.

17554647_1289480127788267_2104123850_n.jpg

17555116_1289480134454933_729257760_n.jpg

17555225_1289480131121600_2081021614_n.jpg

17506563_1289482464454700_618025983_n.jpg

17506566_1289482467788033_1847375377_n.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Asadar, alta turbina :) Oricum era pe duca, manca ulei si uneori pierdea boost in treptele 1 si 2 la accelerare usoara. Am primit de la cineva un soft de 1.8T facut pe dyno care face 1.5 bari varf si pentru cateva ore a mers bine, masina rupea aderenta insa a 2a zi cel mai probabil problema de la turbo s-a agravat. Cand accelerez si incepe sa faca boost, masina tremura face cam 1,2 presiune si apoi scade brusc la 0.9 si acolo ramane, ca si cum ar intra in protectie. Pe evacuare se aude ca si cum as avea antilag :)) si se comporta ca si cum ar avea pompa de benzina defecta, ca si cum n ar primi suficienta benzina (pompa a fost schimbata acum aprox. 8 luni).  Ciudat este ca uneori dupa ce tremura nu mai scade la 0.9 si face full 1.5 si trage de rupe.

Am zis ca poate e problema de la soft. Am scris softul original inapoi dar problema a ramas, prin urmare ceva s-a intamplat pe parte mecanica, cel mai probabil turbina asa ca o voi demonta pentru a vedea exact ce se intampla cu ea si o voi duce la reconditionat. M-am interesat si de o alta turbina sh, dar riscul sa dau peste aceiasi problema (consumul de ulei) este destul de mare asa ca prefer sa o reconditionez si sa am si garantie.

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?

Modificat de MajeStik
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!