Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

Avem filmulet :D Din pacate telefonul nu prea inregistreaza bine, se aude vajaitul vantului :( Nu prea am avut unde sa ii dau, destul de mult trafic si la ora asta in zona mea...

 

 

Link către comentariu

Aveti idee ce presiune face turbina stock K03S ? Vreau sa montez un ceas de boost si sa vad daca indica bine.

Link către comentariu

A cam luat o razna masina dupa ce am pus ceasul, nu mai raspunde asa bine cand calc acceleratia pe loc sa o turez, parca scapa pe undeva aer, tremura indicatorul de pe ceas. Am verificat furtunele si nu scapa pe nicaieri. De tras trage bine, presiunea am vazut ca ajunge pe la 0.6

Link către comentariu

AUM face 0.6 iar AUQ face 0.8 . Presiune ai cum trebuie. Unde exact te-ai legat cu ceasul de boost ?

Link către comentariu

Din furtunul de vacuum de la DV, am pus un T. Am observat aseara ca in lumina farurilor se vedea fum in partea dreapta, am ridicat capota si am simtit un miros puternic de fum de ulei in spatele farului din dreapta. Azi dimineata m-am uitat si sunt ceva urme de ulei pe acel furtun gros de la clapeta de acceleratie. Am pornit motorul si se aude un fasait, posibil pe acolo sa scape presiune? Ma gandesc ca poate din cauza temperaturii s-a incins si s-a ars uleiul ala, de acolo si fumul respectiv.

14030613_1074978212571794_1674992889_n.jpg

Link către comentariu

Am observat ca se intampla uneori dimineata cand plec spre munca ca nu baga boost cat trebuie, baga maxim 0.3. Daca opresc motorul si pornesc din nou baga 0.6 cum trebuie. Aveti idee de ce ?

Link către comentariu

Noutati nu mai sunt la masina, am dat in sfarsit cuiul jos :D 

Din cate am observat imi cam haleste uleiul, am constatat cu parere de rau ca uleiul MOTUL pe care l-am bagat este fabricat in Italia si nu Franta...poate de aceea il mananca prea repede pentru ca nu este de calitate (contrafacut sau ceva de genul). Ma gandesc la urmatorul schimb sa trec la LIQUY MOLY, 0W60 mi-a recomandat cineva. In 4000km am completat cu aproape 1L...e mult ?

De asemenea am mai observat ca uneori mai da fum albastru. Daca o turez pana in 6000 de ture pe loc, atunci cand iau piciorul de pe acceleratie incepe sa scoata putin fum albastru, cand accelerez nu scoate. 

Am ajuns la niste persoane in bucuresti care se ocupa de 1.8T si inainte de soft mi-au recomandat urmatoarele:

- traseu intercooler + intercooler frontal
- debitmetru Cupra R
- regulator benzina 4bari
- anulat pompa aer suplimentar, canistra carbon, egr.

Cu toate acestea si soft la powertech se duce in 240cp. Acum intrebarea mea ar fi, care sunt sansele sa sparg cutia si planetarele daca nu merg la racing ? Adica un mers normal dar si alergata cand si cand.

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Consuma mult ulei, vezi poate ai pierderi...

Poti pune si debitmetru de S3.

Nu se duce in 240 cp...poate 220-225 cp daca turbina este in mintile ei si in plus nu iti recomand sa storci tot din ea...cutia tine la puterea aia, ambreiaju nu o sa tina prea mult.

edit: iti pot face cateva poze de la un prieten cum a anulat el toate pe acolo, daca vrei sa imi zici.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Nu baga 0w60, este mult prea vascos. Vezi mai intai cauza. ;)

Iar despre putere daca ai k03s si vrei sa fii safe poti merge pana in 210cp. Daca vrei 240 trebuie sa schimbi turbina cu k04.

Link către comentariu
5 hours ago, ~LauR~ said:

edit: iti pot face cateva poze de la un prieten cum a anulat el toate pe acolo, daca vrei sa imi zici.

Daca ai cum, as fi recunoscator :) 

Am vazut ca e destul de mult ulei in zona turbinei, din cate stiu e un furtun de ulei pe acolo care ar putea fi fisurat. Am sa verific. 

Link către comentariu

Am luat in calcul si o segmentare, din cate stiu dupa o astfel de interventie motorul e "ca nou". Are 200k acum, are compresie buna, trage bine, dar e problema cu uleiul...Aveti idee la ce bani se invarte o segmentare ? Dar ceva facut calumea.

Link către comentariu

Furtun in zona turbinei poate sa fie, turu sau returu de la ulei care asigura ungerea ei.

Am sa iti fac poze si o sa ai PM.

Segmentarea trebuie sa o faca cineva priceput si ca la carte...daca nu o sa fie la fel.

Link către comentariu

O segmentare ca la carte, cu multe piese schimbate, segmenti, garnitura chiulasa, curea distributie, semering supape, suruburi chiulasa, bujii, cuzineti biela, ulei motor, filtre te ajunge cam la 1.500 de ron doar piesele.Acum depinde ce mai gasesti tu uzat pe acolo, dar in mare parte, cam asta e. Si la un service bun, care stie ce trebuie facut la o segmentare te ajunge 1.500 de ron manopere.L-am segmentat eu pe al meu in luna Mai, si sunt super multumit de rezultat. Uite ce am gasit la mine cand am desfacut: 

 

Link către comentariu

Distributia nu trebuie schimbata pentru ca e noua, cu tot cu pompa de apa si intinzator. Mi-a mai spus o persoana care se ocupa de 1.8T ca la astea nu se duc asa usor segmentii, sunt motoare destul de rezistente. Mi-a zis mai intai sa verific turbina daca are joc si furtunele de tur/retur ulei de la turbo.

Link către comentariu

Stage 2 iti duce 230 - 240.

Eu circul de peste 2 ani cu 1.5 bari in turbina si nu are nici pe dracu. Cu debitmetru ei original. La K04 o sa iti trebuiasca debitmetru mai mare.

 

 

Link către comentariu

1.5 ? wooo, eu am 0.6 acum :)) De la cat incepe sa traga grav ? Stock incepe de pe la 3000 de ture, atunci creste la 0.6. La tine cum e ?

Link către comentariu

Revin cu o problema caruia nu i-am acordat prea mare atentie pana acum si despre care n-am vorbit, este vorba ori de cutia de viteze ori de timonerie. Cand accelerez puternic din treapta 1 si vreau sa dau repede treapta 2 imi agata, nu ma lasa sa bag in a 2a, trebuie sa o las putin si abia apoi sa schimb. Daca merg normal, accelerare usoara intra fara probleme. La fel face si din a 2a in a 3a. Schimbatorul se misca foarte usor, nu este infranat sau ceva de genul, pe loc intra in toate vitezele perfect. Am verificat timoneria, pare in regula. 

Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
  • Administrator

@MajeStik,

 

Quote

In aria "Masina mea" este permisa:
- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG;
- discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic. Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.

 

 

 

 

Link către comentariu

Pe la 3.500 sunt in full boost 1.5 1.6 :) . De tras trage foarte tare , nu am ce sa ii reprosez. E diferenta foarte mare intre stock si stage 2. Dar sunt multe pana sa ajungi acolo , si bani destui de stors. Planetarele duc fara probleme , eu nu am schimbat nici un cap , nimic. Cutia la fel , tine fara probleme. Ambreiajul in schimb trebuie ceva mai intarit si cu masa simpla.

Link către comentariu

Si pe stock la mine tot la 3500 face full boost, ma gandeam ca dupa soft o sa faca boost in ture mai joase. M-am interesat si de ambreiaj cu masa simpla, kevlar. Tu ai masa simpla, ai facut conversie ?

Link către comentariu

Pai eu am zis full boost. Incepe de la 2.500 sa traga deja.

 

Am masa simpla , da ! Masa dubla saraca nu are nici o sansa in ecuatia asta :D

Link către comentariu

Am facut azi o vizita la service in legatura cu consumul de ulei, am vazut ca da si fum albastru la plecarile de pe loc si in decelerare. Baietii au zis ca sunt simeringurile de supape daca e pe decelerare, daca era pe accelerare erau segmentii. Ar trebui sa se faca urmatoarele:

- Demontat chiulasa pentru inlocuirea simeringurilor, verificare segmenti
- Montat garnitura chiulasa noua
- Planat chiulasa
- Demontat si curatat turbo
- Curatat admisie

Ieri am schimbat DV-ul cu un forge007 (replica) si am observat o imbunatatire in mers, nu mai da in nas in primele trepte la ture joase, trage mai frumos insa nu face zgomot puternic DV-ul, probabil mai trebuie reglat.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!