Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Azi am ajuns iar la Brady pentru operatiunile care ramasesera de facut (se fac 4 ani de zile), 44233 Km la zi:

- revizie DSG: ulei, filtru, buson, garnitura, saiba

- schimb bujii (NGK-uri)

Cost total: aprox 2150 lei 

Am aruncat si eu un ochi la filtrul de ulei DSG folosit, de curiozitate: parea foarte ok, nimic deosebit/murdar. Daca uleiul DSG mai mergea probabil folosit, bujiile cred ca erau la limita, data viitoare (daca va mai fi sa fie) o sa le inlocuiesc la 30-35k Km maxim (probabil aprox 3 ani de zile).

Alaltaieri mi-am luat si niste stergatoare noi Bosch, nici n-am apucat sa le montez inca. Am dat 100 lei pe ele, Brady (spre deosebire de alta data..) imi cerea acum 230 lei pe unele originale - nu merci, tot 1 an aprox rezistas, nu merita atatia bani.

Deci am cam scapat de operatiunile costisitoare de 4 ani (haldex, DSG, bujii). Luna viitoare trebuie sa fac ITP-ul si pana primavara viitoare nu ar trebui sa mai dau prin service cu masina.

Am profitat de vizita de azi si am facut si un drive test (ma rog..un mini mini test drive..) cu Kodiaq RS - interesanta masina, nu e rea, dar m-a disperat sunetul ala fals din difuzoare, ziceai ca sunt intr-o masina mai tare ca si Cupra Ateca :)) Din pacate pentru Skoda, masina e scumpa, se vinde nu.. aprox 52k era asta.Tot azi am vazut si noua Octavia 4 in showroom (nu e disponibila inca la drive test) - mi-a placut, un real progres fata de Octavia 3. Astept sa vad live si G8 si noul Leon, sa vedem daca ramane No1 dintre cele 3 (din punctul meu de vedere, evident).

 

 

 

 

 

Link către comentariu

Cam cat a fost revizia pentru DSG? Trebuie sa o fac si eu in curand.

Link către comentariu

Cred ca undeva pe la 1470 lei cu totul si reducerea de 5% inclusa. In primavara cand am facut Haldex-ul, aveau 10% reducere la piese si 20% la manopera, ca  batea vantul pe atunci..

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

De ceva vreme am un pitic in cap: evacuare catback :tuktuk:

Mi-as dori un sunet mai pronuntat si rautz, dar fara sa fie prea tare si deranjant la drum lung. Ideea ar fi sa dau sistemul OEM jos integral si sa-l tin pentru revanzare (ca oricum nu il pot vinde nimanui :)) ). La downpipe nu vreau sa umblu, ala ar ramane stock,  

AWE Touring Exhaust imi place, am mai zis pe aici, din pacate venind tocmai din SUA, pretul este mare: din Polonia mi-ar veni la un cost de aprox 2000$ :wacko:, asa ca...Hell NO ! :screwy:

Mai gasesc Miltek SSXVW443  resonated pe ebay cu aprox 1250 EUR din UK, un pret mai "omenesc". 

Alta optiune este sa fac ceva custom la noi. Am vorbit putin la Pilot de exemplu, costurile variaza in functie de anumite lucruri, dar nu ma astept sa sara de max 3000 lei. CIca aparent avem ocazia sa testam cateva tipuri de sunet (pe elevator) prin folosirea diferitelor modele de tobe. 

Aveti ceva info despre experiente ale unor cunoscuti cu Miltek-uri si/sau custom-uri (de calitate, nu orice mizerii) de pe la noi ? Este o toba din aceasta "custom" normala atat de diferita (slaba?!) fata de una cu renume (brand) ? Ca ma gandesc ca acolo ar putea fi o diferenta, in rest vorbim de teava. 

Foarte important este bineinteles si aspectul performantei: nu neaparat ca ma aspept sa am o crestere (desi asa ar fi normal), dar mai ales sa nu am o descrestere ! :) sau probleme de pierdere cuplu sau alte balarii. Este reala temerea mea? E ceva ce trebuia cumva calculat inainte foarte atent a.i. sa nu se ajunga la asa ceva? Nu ma pricep... 

Link către comentariu
  • Administrator

De ce nu incerci o discutie si cu http://www.kline-innovation.com/  ? Sunt in zona, sunt buni si probabil va fi si la ei o premiera ce masina ai tu. Mie mi-au facut la mini-ul clasic un catback ce se aude exact cum vreau. Lucrare facuta acum 5-6 ani si arata inca foarte bine inoxul folosit de catre ei

PS: @BAD_MF face parte din echipa KLINE (fost TOP-GEAR acum multi ani)

Link către comentariu

@voinea pentru ca intre timp s-au emancipat si lucreaza doar "proiecte mari" :)) Pe mine nici nu m-au bagat in seama. Poate el are mai mult noroc...
Daca pe motoare de pana in 2L pot fi ok, pe motoare mari am vazut pierderi de 30-50CP pe soft stock (testat 2.9 TFSI, 3.0 TFSI si 4.0 TFSI). 

Offtopic: sfat prietenesc pentru TCM: aveti grija la masinile care ajung la voi cu catback kline (mai ales daca au X pipe !!!)

Link către comentariu

@voinea Merci, dar din pacate tot Golf de saraki am sa stii :)) , nu mi-am luat nici 911, nici Aventador ??‍♂️?

Link către comentariu

Nu stiu daca are sens sa pui mai mult decat o finala un pic mai zgomotoasa. De R poate?

Ca stiu ce vrei - un zgomot ceva mai agresiv insa nu iti uruie in cap pe autostrada, si doar o finala un pic mai sport va face exact asta.

Link către comentariu

Eu am avut pe Cupra, Milltek resonated si decat. Pana in 3500 rpm era doar putin mai zgomotoasa ca si stock, apoi se dezlantuia. Recomand.

Link către comentariu
1 hour ago, mad_kat said:

Nu stiu daca are sens sa pui mai mult decat o finala un pic mai zgomotoasa. De R poate?

Ca stiu ce vrei - un zgomot ceva mai agresiv insa nu iti uruie in cap pe autostrada, si doar o finala un pic mai sport va face exact asta.

Nu am ce face cu finala de R, ca eu vreau sa raman la evacuari simple si nu duble. 
 

Link către comentariu
1 hour ago, CristiALF said:

evacuari simple si nu duble. 
 

tocmai, la evacuari duble ma gandeam. Ar arata fain un golf variant cu evacuare dubla.

Link către comentariu

Nu vreau duble, nu ma dau pe spate neaparat si in plus trebuie sa tai din difuzor - si nu vreau. Si nici difuzorul de R Variant nu merge pus pe bara mea.

Link către comentariu

Azi ne-am pregatit de plecare, maine dimineata o taiem spre zona Tg Jiu pentru vacanta.

57DEE1B1-2396-423F-B3BE-B1A258FC58CF.jpeg

15D5243A-69CB-4BF7-8155-EFE390736272.jpeg

Link către comentariu

Salut !

Iti recomand pentru evacuare custom pe Razvan de la Arvision (tobele finale si intermediara vin de KLINE iar sudura este foarte ok). Eu am pe cupra si sunt multumit de ea. Pe vechea masina (polo GTI 1.8 192cp) am avut evacuare de KLINE si nu este diferenta de calitate fata de actuala.

Modificat de Centaurus
Link către comentariu

Pana la tobe si alte brizbrizuri, spune-ne cum a fost drumul cu noua herghelie. :)

 

Link către comentariu

@Centaurusmultumesc pentru info si contact! O sa il sun pe baiat sa vedem ce zice.

@cristi511: pai daca iti spun ca am avut consum mediu de 8.1 cu masina full full, in conditiile in care eu as fi avut 9.5 probabil la stilul meu normal de mers, intelegi cum am mers ? ??

Link către comentariu

Sau cand a incarcat fisierul, a pus din greseala pe ala de eco-tuning :biggrin:

Link către comentariu
50 minutes ago, CristiALF said:

 

@cristi511: pai daca iti spun ca am avut consum mediu de 8.1 cu masina full full, in conditiile in care eu as fi avut 9.5 probabil la stilul meu normal de mers, intelegi cum am mers ? ??

Constant si incet ? ?

Link către comentariu

?

Am aici la locatie insa o zona de asfalt proasoat turnat, trebuie sa il batatoresc putin ?

Link către comentariu
24 minutes ago, ShadoWzZ said:

Constant si incet ? ?

@CristiALF cam asa? Ala e consum de diesel alergat, nu de benzinar de 270 cp mers tare ?

In alta ordine de idei, have fun :)

 

Link către comentariu

Cristi, diesel alergat ca al tau, ca daca ne gandim la cealalta masina alba de langa el (sau orice alt 3.0) atunci ala e consum de mers fix cum a mers el :)) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!