Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

20 hours ago, vdragos said:

O vopsire totala a barei e cam 1000 de lei.

ei hai ca poate rezolva mult mai ieftin de atat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Noutati: 

- pentru bara imi voi lua regie proprie, vreo 830 lei :) (am si bandourile "zgariate" ! ^_^ ), dar va mai dura ceva, vinovata va ajunge de-abia saptamana viitoare la constatare + ceva timp...prin Ianuarie probabil..nu ma grabesc oricum.

- azi este a doua oara consecutiv (din ultimele vreo 8 luni probabil) cand fac plinul cu benzina de 95 (am crezut ca e gratis cand am vazut pretul la MOL fata de cea de 100 :))), pe timpul asta nu are rost sa insist cu super benzina. Observatii: dupa atata timp de mers pe min 98, cand treci la 95 sesizezi o MARE diferenta de putere. Cand am trecut de la 95 > 98, nu mi s-a parut cine stie ce mare castig. Dar acum, va zic, este diferenta mare. De asemenea, pare ca e ceva diferenta si la consum: cu 98-100 se consuma mai mult.

- tot azi am ajuns la PBN pentru scartait fata si proiectoare. Scartaitul era intr-adevar de la flansa (cum a banuit @C Z R si cum banuiam si eu ca ar fi o potentiala cauza) stanga. Rezolvarea nu a fost pe garantie pentru ca ...la naiba, la VW  - care face masini fiabile, nu exista decat 10k Km sau 1 an de zile garantie la asa ceva, normal. Rezolvarea a constat in gresarea flansei, dupa ce in prealabil mi s-a dat jos si amortizorul.. Bineinteles ca mi-au facut operatiunile fara sa ma intrebe daca vreau si se minunau pe urma de ce nu vreau sa le dau 430 lei (WTF ?! :o ) pentru munca lor depusa. Am platit in final "doar"  160 lei, constatarea doar. Gen.. :rolleyes:. Problema s-a rezolvat (momentan..), nu am mai zgomotul, a disparut. Bune flansele astea, tin..pana la 20k asa..muultt rau.

- proiectoarele - mi-a fost desfacut proiectorul dreapta (desi le spusesem si de cel de pe stanga care se abureste mai putin) , curatat, inspectat - totul minunat, ce sa vezi, este ca nou (nu e spart, nimic). Dar e normal sa se abureasca, au si poze explicite cu care explica oamenilor procesul normal ce are in spate legile fizicii..ca sa vezi...bine pregatiti astia de la VW !, iarasi avantaj ei ! Deci va dati seama..o sa se abureasca in continuare, eu trebuie sa le aprind "5-10 min" ca sa le usuc. Ca pe rufe, ce dreaq, doar stiu, e usor ! :rolleyes: 

Concluzia zilei: Traiasca "garantia" VW ! D-ne fereste de vreo problema mai importanta.

Link către comentariu

De Sarbatori am facut-o curata :) 

Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi ! 

A56FB738-1336-43DF-A9D7-D1F6D0AE36B5.jpeg

F978048F-170F-4D2E-8B6D-AF542DBE2E2C.jpeg

EC6A4062-8651-4328-AC0F-69A212968B7A.jpeg

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Probabil... :) , dar cine se gandea ca dupa 1 luna de iarna nu o sa fie nici pic de zapada. Si din pacate nici nu cred ca va ninge in urmatoarele zile.. Daca la zapada nu se poate, o sa ma reorientez - merg la piscina :)) 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Peugeot Partner vs Golf Alltrack = 0 - 1

Daunele sunt mici fata de ceea ce ma asteptam, impactul nu a fost chiar mic..eu fiind oprit la trecerea de pietoni..

Voi face reparatiile pe Casco-ul meu, cu regres la Euroins. Desi probabil ca nu voi merge la reparatie pana la primavara. Cred ca nu voi acea ce sa fac decat sa insist pentru schimbare bara spate + revopsire integral, inlocuire difuzor aer spate, inlocuire bandou spate.

 

IMG_0251.JPG

IMG_0268.JPG

IMG_0269.JPG

IMG_0270.JPG

Link către comentariu

Oho. Ai lipici :))

Asa e la lovirea din spate, ala care intra ca bivolul e cu piciorul pe frina si intra sub masina din fata ca are botul lasat.

Link către comentariu

Evacuarea nu are nimic, nu pare sa fi fost atinsa. Este acoperita oricum la nevoie, am undeva la +1000 EUR in modificari care sunt acoperite by default din cate stiu. 

Link către comentariu

Ma uitam ca ursu la prima poza ... si pana la ultlmia nu mi-am dat seama de dauna ... de revopsit ti-o vor revopsi, asta e cert. De schimbat ... 

Link către comentariu

Nu as fi foarte convins ca nu i-o schimba...depinde de ceea ce e pe dedesubt. Eu am avut un accident iarna trecuta cu una care a intrat in spatele masinii, cu un 15-20 de km/h maxim, si la suprafata daca te uitai nu era decat putin zgariat ornamentul argintiu de sub bara si numarul si suportul de numar care au fost facute praf, in rest totul era impecabil. La constatare au gasit rupte "urechi" la toate cele 3 parti din care e formata bara spate la Xperience( la fel cum e si la Alltrack). Asa ca s-au inlocuit toate cele 3 componente din care e formata bara. Ma rog, a fost ceva show cu asiguratorul vinovatei pentru ca nu concepea cum sa fie atatea de schimbat cand pe afara de abia de se vedea ceva. 

Bafta si sper sa nu fie nimic rupt la tine dar la cum arata peugeot-ul, m-as mira sa nu fie nimic pe dedesubt.

Modificat de raladi
Link către comentariu
4 hours ago, ShadoWzZ said:

Ma uitam ca ursu la prima poza ... si pana la ultlmia nu mi-am dat seama de dauna ... de revopsit ti-o vor revopsi, asta e cert. De schimbat ... 

Pai si infundatura aia de 1cm2 cum o repara? Ca eu nu accept sa imi umple cu chit , iti dai seama. Da, ramane de vazut daca in spatele barei e ceva afectat ori ba... In mod normal nu as vrea schimbare neaparat, dar nu concep chit sau alte tampenii pe masina. 

 

Link către comentariu

+1. Are dreptate Bebeee. 

Si aia e, stai in Bucuresti asa ca nu cred ca are rost sa ti plangi de mila. Se intampla peste tot dar mai ales acolo.

Daca o faci pe Casco cu regres vezi ce mai ai de facut la masina, dai drumul la dosare si o rezolvi dintr-o bucata. :)

 

Link către comentariu

@CristiALF: Tizule, imi pare rau de patanie :( Ultra enervant momentul.

Inainte de a merge la constatare, fa singur o constatare pentru evacuare. Ori o urci pe canal si faci inspectie vizuala, ori - impreuna cu un prieten - testezi etanseitatea astupand cu palma concomitent cele 2 tipsuri, cu motorul pornit. Daca nu face presiune, inseamna ca ai o fisura undeva si trebuie "sapat" pe traseu... sper sa nu fie cazul, dar musai verifica, pentru ca in mod clar a fost soc pe tipsuri. Ramane de vazut cat din el a fost preluat de prinderile alea cauciucate ale traseului de evacuare

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru recomandari. 

Azi am fost la constatare. Pot spune ca in sfarsit vad ca avem si noi civilizatie (Allianz): n-am completat nimic cu pixul, n-au completat nimic cu pixul, am dat cu degetul de cateva ori peste o tableta :) ca si semnatura, foarte tare (aveam amiabila facuta, normal). Mi-au trimis nota de constatare si avizarea de dauna pe mail, o sa ma duc cu ele la ce service vreau si aia e, super tare. In sfarsit servicii de secolul 21 si la noi, deci..se poate !

Vis-a-vis de ingrijorarile voastre (si ale mele), la service se va face o alta constatare suplimentara: dat jos bara si vazut ce e pe acolo, verificat evacuare, etc.. Daca e nevoie, ce nu se poate repara se va schimba. Oricum insa, va dati seama ca nu repar nimic pana nu trece iarna, nu ma grabesc, si asa aproape ca nu se vede nimic.

In alta ordine de idei, de-abia astept Iunie-Iulie pentru cel mai important upgrade :)  

Link către comentariu

Cand spui upgrade, te referi la o dorinta copilareasca de a mari puterea masinii pentru a castiga 0.31456789 secunde la sprintul de pe loc, dorinta care te va priva de garantia de 4 ani a unei masini si asa foarte puternice, in conditiile in care producatorul si in special importatorul sunt renumiti pentru nesimtirea cronica in relatia cu clientii, astfel incat orice modificare neautorizata la motor iti poate aduce costuri de mententanta uriase, costuri pe care le poti evita usor punand treptat bani deoparte pentru o masina sport adevarata, pe care o poti achizitiona dupa ce termini leasingul la Golf si il vinzi la un pret foarte bun ?

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu

@CristiALF tinand cont de resursele generoase pe care motorul tau le detine ( mai ales pe partea de cuplu) nu inteleg cum poti astepta pana atunci...

Chiar nu iti fac cu ochiul 240 cp si 400 nm? Serios acum...:Driver:

Link către comentariu

@Doc Morelli: Da da, exact la aia ma refer :D si chiar sper sa castig macar 1 secunda, nu doar 0.3 :)) 

La care garantie faci referire? La aia de care am beneficiat la 20k cu zgomotul de la flansa? Aa..stai, nu e aia, ca m-a costat 150 lei gresarea..

Nu ma intereseaza sa vand masina sub nici o forma. Nu ma intereseaza masina sport (poate doar R/R Variant), dar nu am finante si nici nu doresc sa dau mai multi bani oricum. Cu castigul de putere adus de soft, imi satisfac nebuniile.

@cristi511: 400 Nm cred ca e cam mult, ma multumesc si cu vreo 370-380. Nu are rost sa ma grabesc, iarna oricum nu ma ajuta, nu pot testa softul cum trebuie, nu e de facut. In plus, am fost pe punctul de a pleca din tara pentru o perioada, din pacate a cazut afacerea. Si cum momentan inca mai sunt niste mici sanse sa plec, nu am motive de graba. Iar daca e sa plec, nu mai fac nici un remap, ii las sotiei masina stock sa nu aibe probleme. 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am fost azi la PBN, se va inlocui selectorul DSG cand va ajunge piesa..

Am facut si reconstatare pentru accident. Bineinteles ca piesa din plastic de sub bara era sparta. Se vor comanda piesele necesare si sa vedem cand o sa ajung pentru reparatie..

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!