Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Nu mai sunt 100% sigur, dar cred ca dimensiunile de jante permise sunt trecute si in manual. Oricum, stiu sigur ca VW zice ca pentru iarna trebuie 205/55/R17 (confirmat reprezentanta .de, pe vremea cand inca imi cautam jante pentru iarna), pentru ca pe 225/45/R17 (cica) nu merg montate lanturi.

Eu totusi pentru iarna am ales 225/45/R17 si nu am avut probleme pana acum cu ele, cu sleauri, gheata sau altceva, dupa 2 ierni sunt in continuare neatinse. Si din ce am cautat, exista lanturi subtiri care se pot monta pe dimensiunile astea, e drept ca nu am incercat dar nici nu ma intereseaza, cel mult imi cumpar un set sa le am in portbagaj in cazul in care exista obligativitatea sa le ai acolo, insa de montat mai putin probabil - nu cred ca ma voi aventura vreodata undeva unde sa am nevoie de lanturi. :)

Link către comentariu

Azi am intrat in posesia CIV si COC, asa ca pot demara procedurile de inmatriculare. Masina a fost omologare individuala.
@Tudor, am trecute in civ la optionale inclusiv anvelope de 15 (care nu se pot pune datorita etrierilor) cat si 225/35 R19. In plus vad ca apare si nr db in stationare si mers. Ceva nou din cate tin minte.
1500km azi, vineri urmeaza drum pana la mare.
20160628_161656.jpg
Plus cu ocazia drumului la reprezentanta, am luat si ulei oem de tinut in portbagaj. Asa e cu TSI-urile, better to be safe than sorry:))
35at0n4.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu am avut masina venita din fabrica cu 16" si in cartea avea doar 15", sunt multe aiureli.

Decibelii presupun ca se refera la cati produce motorasul.Nu prea vad rostul bidonului, la fosta completai intre revizii(apropo vezi ca ai in continuare linkul de vanzare la semnatura)?Pune o poza si cu spatele, e fuchs sau unde e facut?

Stiu ca unele papa(am vazut chiar husa pt bidon mai demult in reprezentanta) dar sper sa nu fie cazul si la tine.

Sfatul meu este sa faci prima revizie la 8000 sa scapi de span.

Modificat de TDR
Link către comentariu

Am schimbat semnatura :D.
Vad maine cum e cu bidonul. La fost completam doar cand a fost Castrol. Cat timp e in garantie, o sa folosesc acest ulei "oem".

Revizia asa o voi face, inainte de 10k.

Neaparat trebuie sa dau peste cineva cu Vagcom care sa-mi activeze unele optiuni, mai ales proiectoarele pe post de LH&CH.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cred ca erai astazi pe Splai dinspre centura spre Bucuresti? Imposibil sa fi fost o masina identica cu numere rosii:) Arata extraordinar, s-o stapanesti sanatos si fara evenimente. Pachetul R-Line chiar o diferentiaza de un G7 obisnuit. 

Link către comentariu

Eu eram, multumesc de urari si aprecieri!

 Cred ca te-am reperat si eu. GTI 4 negru care m-a depasit. Faceam niste teste de consum la 60-65kmh pana sa ajung la midocar. Merge in 2 cilindri intr-a 5a la 62kmh, dar in 4 cilindri in a 6a, consum instant pe la 3.3-3.5 indiferent de treapta 5 sau 6. De notat cu jante 18, trapa deschisa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Gri inchis GTI-ul :)

Foarte bun consumul, mai ales cu cand e vorba de jante 18.

Link către comentariu

Felicitari pentru masinuta, o minunatie, eu inca nu m-am obisnuit cu suspensia sport deci o cam las asa :)). Si comnsumul tau e super fata de al meu, 7% fiind minimul de pana acum:(, dar sa zicem ca e inca rodaj :D, cel mai tare a fost Bucurestii Noi - AFI la @6 seara 10%...

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

De la intrare pe A2 pana la iesirea spre Agigea:

wtfxaa.jpg

Not bad, avand in vedere jante 18.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Foarte bun consumul tinand cont de viteza medie.

Hai cu mai multe impresii :) .

Link către comentariu

Nu-i rau deloc... cu fosta aveai consum mai mare... dieselul avea maxim.1 litru la minus in cel mai bun caz :) Masina buna...ce mai :)

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Impresii..masina clar trage mai bine, plaja de turatii in care te baga in scaun e mai mare, orice talpa intre 2000 si 4500rpm te impinge binisor inapoi. Vechiul 1.4 122 suferea cu jantele 18. Suspensiile am zis ca sunt foarte ok si rafinate. Alte impresii, la ora asta nu-mi vin..ask away.

La consum, puteti vedea si voi. Comparativ, diferenta e de 0,5l pe autostrada. 

ACC-ul are si parti mai slabute pe care le-am observat pe autostrada. Isi da seama greu cand se da o masina din fata. Altceva specific romanesc, desi aveam distanta pe minim, la 130+kmh pastreaza o diferenta safe, in Romania asta se traduce in cineva care se bage in acel loc pentru ca nu conducere preventiva. Totusi imi place cum sistemul parca se armeaza si pregateste  motorul cand dai semnal si schimbi banda, sesizand ca vrei depasirea. Accelereaza mult mai bine in situatia aceasta decat in cea in care s-a dat masina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Incearca sa faci pozele mai decent de atat...tine tot timpul iphone-ul cu butoanele de volum in jos atunci cand faci o poza.. ca sa nu mai fim nevoiti sa ne sucim gaturile...

 

Drumuri bune !

Modificat de Retzius
Link către comentariu

poate nu e ca isi da seama greu, ci doar asteapta câteva secunde pt a nu reveni masina înapoi pe banda ta in timp ce tu deja accelerezi. Atunci cand semnalizezi probabil ca ia de bun faptul ca te-ai asigurat tu si poate accelera. Plus ca atunci cand schimbi banda intri intr-o situație in care nu ai masina in fata, vs una in care ai avut si ar putea reveni. E un sistem de siguranta pana la urma si abia apoi optimizat pt o experienta de condus fluida.

Link către comentariu

Pozele uploadate sunt normale, doar ca le intoarce tinypic. Cand forumul era pe tapatalk era totul ok, dar nu s-a dorit continuarea cu el. Apoi nu e iphone, ci samsung. Scuzele mele pt poze rasucite. Daca imi recomandati un site de upload mai ok, apreciez.

Link către comentariu

Asa e si pe Audi, dupa ce se trage masina din fata, mai asteapta 1-2 secunde pana incepe sa accelereze. La MMI ai o setare in meniu de unde pui in ce fel sa accelereze (mai usor sau mai puternic). Stilul ACC e preventiv, usor adormit, de la care am primit flash-uri si in Romania si in Germania :-)

Link către comentariu

Am si incercat sa stau cat se poate de mult pe ACC. Dovada totusi ca este eficient la consum.

Imi era dor de parcarile aglomerate de pe litoral. Ah si parca nu arata asa rau Bilbao, daca masina ar fi inca 15mm mai jos.

bdmsjn.jpg

Link către comentariu

Mie, unul, imi place cum arata cu jantele astea. Sa o stapanesti sanatos! 

Link către comentariu

Multumesc!

2268km momentan dupa intoarcerea de la mare. Am prins ploaie torentiala pe 10-20km de nu se vedea bine in fata si 80-100km era safe. ACC-ul a mers si atunci ok. Am inceput sa ma invat, desi cand vin lansat si vad coada de care ma apropii, tot am tendinta de a frana din pedala pt a frana mai lent si preventiv.
Din cauza ploii si a faptului ca in zona statiilor de taxare s-a mers 50-80kmh pt ca era coada la plata cash la cernavoda (nu inteleg de ce exista oameni care mai platesc asa), media a fost dupa cum se vede.
20160703_174657.jpgphoto hosting

Intr-o saptamana voi avea si nr definitive.

Link către comentariu

Cum te intelegi cu, consola piano black? Am avut pe Opel si eram cam pretentioasa, iti recomand calduros sa nu ii lasi pe baietii de la spalatorie sa o stearga si sa o stergi tu cu pronto pamatuf si abia pe urma cu alte substante.

Link către comentariu

Acesta este si planul. Oricum interiorul nu as vrea sa il fac decat la detailing si in rest sa sterg eu praful, sa aspir la interior (am aspirator pt priza de 12V).

Ce parere aveti despre acest model oem Marseille? In poza sunt varianta de Golf 7.5 cu ET51, eu am gasit insa set 8 cu ET44 (de Passat B8). Sunt putin mai concave.

205944408_w988.jpgfree image host

Link către comentariu

Bun, pica bine pe masina :) iar et 44 cu 8j = love!.

Link către comentariu

Ok si astea...dar mie parca tot Salvador imi plac mai mult :rolleyes:

Link către comentariu
  • Rave locked şi unlocked this topic
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!