Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Pct.1 probabil se intampla doar la cutie manuala, la DSG nu se opreste motorul decat atunci cand te opresti la 0kmph si daca mai tii apasat pe urma frana 2 secunde dupa oprirea masinii, altfel (daca ridici frana imediat cum te-ai oprit) nu se opreste motorul (cu S/S pornit), ramane in AutoHold, daca vrei sa opresti motorul apesi frana 2 secunde si se opreste

Pct.2 daca ai viteza mai mare de nu stiu 10-15kmph camera se opreste (ecranul se face negru) pentru siguranta (sa nu mergi tare cu spatele si sa te uiti in camera) dar eroare, altfel nu ar trebui sa dea eroare

Spor la condus, boiereala cu ACC :)

Link către comentariu

@codz Legat de pct 1, s-a schimbat comportamentul la astea noi. Ce spui tu aveam si eu pe GTD dar acum e altfel. Iti fac filmare si-ti dovedesc ca se opreste in MERS la ~5km/h :) Ambele masini cu DSG

Link către comentariu

Inseamna ca nu mai poti controla oprirea motorului nicicum, ce nasol, eu primul lucru dupa ce imi pun centura si pornesc motorul este sa dezactivez S/S, ca sa nu se opreasca motorul cand vreau si eu sa intorc de exemplu, e clar ca daca se opreste in mers trebuie facuta o vizita prin meniuri cu VCDS si dezactivat de acolo daca se poate.

Link către comentariu

Intrebarea care vine normal este: poate fi aceasta situatie ridicata ca si "problema" catre dealer? Sau suntem (sunt tare curios cum o fi si la mine, dar ..nu cred sa fie altfel) procopsiti cu ea pe vecie? Mie nu imi pare un comportament ok al sistemului S/S, gandind logic.

Link către comentariu

Inca cateva aspecte interesante, detalii de reduceri de costuri intre mk7 MY 2013 si 2016:

Bateria e mai mica(1.4tsi dsg vs 1.4tsi act manual), podeaua de la portbagaj nu se ridica acum cu un maner tip balama, ci este simplu, fixat in podea. Difera usor si iluminarea butoanelor pt stationare/autohold.

A plus ca difuzorul meu spate are o gaura sub el, fix ca pentru carlig. Nu se vede decat daca te uiti de sub. Reduceri de costuri pe difuzorul de r-line.

Am dubii ca suspensia este -15mm. GTI-urile sunt considerabil mai jos si mai degraba e aproape de stock ca inaltime. Desi nu am vazut sa aiba inaltatoarele de transport, iar in codificare e clar suspensie sport..so, dubios.
2dj89kj.jpg
14blxeu.jpg
rt2rzo.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@CristiALF, @codz Depinde cum este actionata frana. Daca esti atent (foarte atent) si nu o apesi prea tare atunci poti evita activarea sistemului S/S. Este defapt vechiul comportament dar care intra si din mers.

Eu am reusit sa merg fara sa-mi intre. In timp te obisnuiesti si nu mai ai nevoie de dezactivare din buton.

Link către comentariu

Da @C Z R, dar asta e asa...un workaround. Daca am sistem S/S si vreau sa il folosesc, ar trebui sa pot, nu sa il ascund sub pres.

 

Link către comentariu

Hopaaa, acu vazui topicul.

Frumos exemplar! Sa te bucuri multi km alaturi de ea!

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si bine dotata, iar pachetul R line isi merita toti banii. Sa o conduci cu placere si sa te bucuri la maxim de potentialul ei!

Link către comentariu

Arata foarte bine, iar bara aia spate e foarte misto. In opinia mea ar arata si mai bine daca ai colanta si restul plafonului.

Toti fac reduceri de costuri partea plina  a paharului este ca se mai remediaza din bolile copilariei. Oricum sunt nesesizable diferentele la tine, la Opel de ex schimbau scaune, panou de sigurante, diametru rampa de ulei si alte chestii de genul asta care chiar influentau.

Apropo de suspensie, se putea pune scut sub motor?

Modificat de TDR
Link către comentariu

La GTI cam asta este distanta...

Fata / Spate

Wheel_gap_2.jpg  Wheel_gap_1.jpg

 

Si una din weekend :)

DSC_1373.jpg

Link către comentariu

Diferenta cred ca se putea proba si daca le puneati spate in spate.

Link către comentariu

A fost ceva ad-hoc oricum in parcare. Mai degraba s-au intalnit masinile :))

t7ik3a.jpg

Link către comentariu

Sa te bucuri de ea si sa-ti fie cel putin la fel de credincioasa ca si fosta! :) Foarte bine se potriveste culoarea cu R-line si trapa, nu ma asteptam sa arate asa bine.

Doar de curiozitate intreb, in ce sens difera iluminarea butoanelor de care spuneai?

Link către comentariu

Nu pot edita postul anterior, evolutia R-line :D

2ibyhp4.jpgdzweia.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Felicitari! sa o stapanesti sanatos..

Grea boala asta Golf..., dar frumoasa..

Link către comentariu

Felicitari! Arata super bine masinuta iar cu pachetul r-line chiar iese din anonimat! 

Nu stiu daca a mai intrebat cineva sau nu dar ai luat-o cu rabla? Sau nu ai mai asteptat sa inceapa programul tinand cont ca nu era mai nimic sigur? 

De asemenea, poate mi se pare mie, dar rotile din spate nu sunt un pic prea intrate inauntru?

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Mersi frumos. In cazul meu a fost dificil cu rematul, masina fiind comandata la Midocar (cei cu dosar respins) asa ca a trebuit vorbit cu ei..ma rog, s-a rezolvat fara rabla. Ei nici acum nu au dosar aprobat de rabla.

Da, rotile sunt foarte in interior. Asa stie VW sa le puna, 7x17 et49. Inexplicabil de aproape de amortizor. Rotile de pe g6 7.5x18 ET51 vor scoate in exterior inca 4.5mm, nu mare lucru. Aceleasi dimensiuni sunt si pt G7 in standard. Pt anul viitor voi vrea 8x18 ET44 sau chiar 41.

34nplw3.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

41 41!!! Este mult mai permisiva mqb-ul (platforma) la et-uri. Eu cu 42 nu am absolut nicio problema, ba chiar mi se pare ca pe spate ar fi mers un 40.

Link către comentariu

Numa ca eu totusi intentionez sa o cobor cu arcurile din catalogul de accesorii, teoretic echivalentul eibach pro kit. Nu pot cu garda asta la sol, mai ales cand vor fi 18.

Link către comentariu

Ba o sa poti ai nabii de bine cand, la prima "boldura" pusa de fostii primari o sa te dai jos si o sa vezi ca ai 2 mm ramasi. Thrust me, i do know that feeling!  

Urc-o pe 18 ( in locul tau, daca tot iei arcuri, m-as arunca la 19) si mergi o perioada asa cu ea. Baga un drum de munte, iesi cu ea in tara si abia apoi ia decizia daca ai sau nu nevoie de arcuri.

Link către comentariu

Daca vrei sa ai un daily car nu are niciun rost sa o mai cobori. O sa ai probleme daca nu circuli strict pe strazi drepte si fara borduri inalte. Eu unul cred ca ai avea probleme inclusiv primavara cand apar cratere pe marile bulevarde ale capitalei. Si mie imi plac masinile joase, dar nu as vrea sa am niciodata una ca sa o folosesc zilnic. Eventual sa am mai multe, una dintre ele sa fie joasa si sa o scot doar cand am drumuri line de facut si fara borduri/gropi..

Acum, fiecare cu piticii lui..

Link către comentariu

Problema este wheel gap-ul cam mare. Nu ma deranjeaza inca 15mm in minus garda la sol, sunt obisnuit sa evit borduri si cratere since 2011

a3l7ow.jpg

8z391y.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • Rave locked şi unlocked this topic
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!