Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Negru in opinia nu prea se preteaza pe masinile mici, in primul rand ca le face si mai mici si in al doilea nu mai ai contrastul acela cu grilele si restul.

Dupa rodaj mai faci un dyno?

Link către comentariu

Waw, super fain arata Golf-ul si e cu motorul ideal din punctul meu de vedere. (dintre cele disponibile pe Golf) 

E mai bine ca n-ai luat DSG7. Astia pe Megane 4 GT pe 1.6 turbo au pus o cutie in 7 rapoarte produsa de Getrag dar cu cu ambreiaje "umede".

Poate si VAG o sa treaca la asa ceva pe noul 1.5 TSI. 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Frumoasa masina si configuratia. Arata bine cu trapa. Sa o stapanesti sanatos.


 

Link către comentariu

2mqvz4j.jpg

@Tudor, Nu stiu daca dyno dupa rodaj. Imi place cum a mers pana la Brasov. ACC-ul merge fara mari emotii, totusi am o strangere de inima cand se franeaza brusc in fata.

Link către comentariu

E ca si la park assist sau pilot automat, sunt bune optiunile dar e bine sa fii cu ochii pe ele mai ales ca au fost gandite pentru drumurile normale din vest.

Sunt sigur ca este un pas sesizabil inainte motorul, am mers cu g6 caxa si mi-a parut decent dar prea cuminte atat la performante cat si la sunet.

Dyno era mai mult o curiozitate ca sa vezi cati cai ai castigat efectiv pe hartie (si ca sa vad si eu cum se plaseaza fata de twin si fata de 2.0tdi).

Rodajul la fosta cu l-ai facut? Eu am facut hard break-in si vad ca pana acum la 100.000 nu este nevoie sa completez intre revizii.

 

Inca o data sa o folosesti sanatos si drumuri bune!

 

Link către comentariu

Mersi inca o data! Rodajul l-am facut ca la carte, cu turatii pana in 3000-3500. Asa si acum incerc. 

Folosit ACC-ul azi intens, 30km nu am atins decat ambreiajul cand imi indica sau cand voiam eu. In rest, fara stres. Mare plus ca nu se mai reseteaza la apsarea ambreiajului.

Imi pare rau de pozele sucite de tinypic. Mie imi apareau ok pe telefon.

i4e6ft.jpg

xlkmsw.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Super consum cu ACT. Mergi cu ACC si pe DN-uri nu numai pe autostrada? La ce distanta setezi fata de cel din fata?

Link către comentariu

In ce treapta erai?

In coltul din dreapta sus ce afiseaza, medie de consum ?

 

Link către comentariu

Conteaza oricum mai multi factori, ca de ex incarcare, vant, panta, anvelope, presiune anvelope, temperatura, asfalt etc.

5% la 100 mi se pare foarte ok. La mine parca este  spre 5.8 la 100 si in jur de 6.3 la 120. In general astea mici sufera la viteze mai mari( la nemti la 240 pe ceas aveam spre 20 consum). Acolo cred ca era putin in  rampa.

Ma mir ca intra in trabi mode la viteza asa mica.

Modificat de TDR
Link către comentariu

Chiar sunt curios cum o sa arate Bilbao, desi nu sunt mare fan al acestui model de jante.

 

Nu prea sunt in tema cu noile tehnologii (atat motor cat si dotari), asa ca nu-mi voi da cu parerea decat de aspect.

Arata foarte bine, iar contrastul ales intre argintiu si negru, e perfect.

Sa o stapanesti sanatos, spor la rodaj. Cu 6-le ce faci, pana la urma ?

Link către comentariu

Pe DN-uri merge foarte bine ACC cat timp ai masina in fata, evident. Setat la 110 ca fiind maxim si ritmul e dat de coloana. Am ajuns sa il setez la minim, dupa ce am experimentat cu toate distantele. In Ro daca lasi deja 2 gradatii intra cineva in fata care depaseste la limita. Mi-a franat de la 110kmh la 60kmh foarte repede, am stat cu piciorul la cativa mm just in case, dar nu a fost cazul. Prind incredere in acest sistem. Cand ajunge la 30kmh avertizeaza sonor si pe bord sa preiei tu controlul franarii (asta e diferenta vs dsg unde acolo merge si sub).

Acel consum e instant. Obtinut in urcare. Per total am avut o medie de 5.9% pe 90km cu 64kmh, o parte facuti in oras. Consumul acum nu e relevant.

Fiind temperaturi de 30+ azi, am experimentat si diverse aspecte cu trspa. Ma bucur ca are blind-ul negru. A estompat foarte bine soarele in coroborare cu sticla. Cand au scazut temperaturile, am observat ca deschisa la maxim si la 100kmh nu sunt fenomene de buffeting.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucure cel putin la fel de mult precum fostul Golf EGO :) !

Link către comentariu

Sa te bucuri de masina fara probleme! Cat ai asteptat sa-ti soseasca de cand ai dat comanda? De unde ai luat-o? Cum ti se pare motorul comparativ cu 2.0tdi 150cp? As vrea sa-mi iau si eu motorul asta, dar ma gandeam sa-l iau pe un Superb si poate si cu 4x4 (desi am vazut ca de cateva zile a disparut varianta cu 4x4 din configurator pt motorizarea asta).

Link către comentariu

@The_Ego : Cand ai tu timp, as fi curios sa imi zici ce lungime au acele doua ornamente negru lucios, verticale, de pe lateralele lunetei. Ma gandeam ca poate se adapteaza si la Mk5 :D

Link către comentariu

@catalinmiti, o sa le masor, insa slabe sanse sa mearg pe mk5. Luneta e mai taiata, practic nu vine rotund pe lateral cum e la mk5,6 si unghiul pare usor altfel.

@RzzV, mersi frumos! Cam 2 luni, luata de la midocar vitan. Acum dupa 600km imi e greu sa iti zic. Urca frumos si la deal cu 2 persoane la bord + ceva bagaje. Nu am depasit insa 3500rpm. Revin cu impresii mai serioase dupa 1000 km.

Link către comentariu

Daca spui ca urca frumos la deal cu 2 persoane, stiind ca despre cealalta spuneai ca "oboseste" pe zonele montane cu ceva bagaje si persoane in masina, inseamna ca e ok. As vrea sa nu fie mai lenesa decat actuala masina, iar din ce am vazut, oficial face 0-100 in 8,6s pe Superb, ceea ce ar insemna putin mai rapid decat reusesc sa scot cu a mea. In fine, gata cu off-topicul. Foarte interesant ce ai povestit de ACC, FA..

Link către comentariu

Si eu am avut 1.4TSI 122CP ca si colegul dar pe O2 FL... este o diferenta mare intre cele doua motorizari ( tata are o masina identica cu a mea dar 1.4TSI ACT 150CP si l-am condus destul ca sa stiu ce si cum ofera ) . Nu iti fie frica. Insa nu stiu ce poate face pe o ditamai mare masina ca Superb 3, ca sa nu mai vorbim daca mai adaugi si 4X4. Pe Golf VII si Leon combi, se misca foarte bine motorizarea!!! Zic eu !

Link către comentariu

Review dupa 1130km.

Sa spun intai ce nu imi place, lista fiind redusa, dar deloc de neglijat.
1. Start-stop intra in actiune putin mai devreme de 0kmh, asadar daca te apropii de intersectie foarte incet ca sa te asiguri si masina e pe liber, te poti trezi cu volanul blocat si motorul oprit. Se rezolva aproape instant la apasarea ambreiajului, dar mi se pare deranjant. Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul?
2. Eroare din cand in cand la camera. Ceea ce e ridicol. 1/4 din cazuri, mi-a dat eroare "Momentan ParkPilot nu e disponibil". Asta e traducerea romanesca, oricum ideea este de camera, neavand senzori.

Ce imi place:

1. Kessy. Simplu, eficient si foarte util. Inclusiv daca se intampla sa se opresca motorul ti-l porneste automat.
2. Interiorul. Functional si cu stil. Volanul si scaunele sunt de mare efect.
3. Trapa. Indiferent de pozitie, isi face treaba. Am mers cu ea deschisa la maxim la 110kmh, fara probleme. Am curatat deflectorul cu un servetel umed, foarte usor. Apoi cand e soare puternic si cald, inchisa + perdeaua neagra trasa, soarele nu este deloc deranjant si nu se simte ca o sera in interior.
4. ACC. Superb inclusiv cu manuala, genial cred cu DSG. Am mers toata autostrada pe ACC si aproape tot Sibiu-Buc. Recunoaste masina din fata inclusiv intr-o curba (evident nu ac de par). Pe autostrada n-am avut inca curajul sa testez daca imi poate frana din foarte scurt. Momentele acelea cand vii lansat si intra cineva in fata destul de aproape cu 30-40kmh mai putin. Cand am vazut ca trage de volan, am preferat sa franez eu preventiv. Sigur frana si ACC-ul pt ca avea loc, next time.
5. Motorul. Trage cum ma asteptam, se aude mai frumos decat eram obisnuit, consum deja bun. Trecerea din 2 in 4 si invers este insesizabila. Are un lag pana in 2000 rpm, la care nu ma asteptam, dar care imi place, da senzatia de o turbina mai mare :)).
6. Culoarea. Ascunde mizerie, zgarieturi si ofera un contrast foarte bun cu grilele si cu trapa.

Sibiu (benzinarie Mol) - Bucuresti (fix la intrare) - consum 6.7% cu medie de 74kmh. In total semafor valea oltului + stat pe la Bascov in coloana, 5 minute de stationat.

2ykjou0.jpg
2lbkhmh.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La pct. 4, poți sta fără griji ca iti frânează pentru a reface distanta setata.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

"1. Start-stop intra in actiune putin mai devreme de 0kmh, te poti trezi cu volanul blocat"

Volanul nu este blocat, doar merge mai greu fara servodirectie.

Link către comentariu

Pct. 1. L-am invatat si in 7 luni mi-a intrat in sange... mi s-a facut un automatism: la pornire, invart cheia in contact si apas butonul de dezactivare start stop. Tu nici macar nu trebuie sa invarti daca nu gresesc...doar sa apesi...asta e, masini moderne, aberatii moderne!  Start stop este o prostie orice ati zice si nu tine cont absolut deloc de ingrijirea partilor tehnice ale masinii. Este facut doar de scos ochii clientilor si anumitor criterii de poluare si consum...doar cine este total atehnic nu isi da seama!!! 

"Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul?" Si cu asta ai spus totul!!! 

Link către comentariu

Volanul chiar mi se pare blocat, oricum atunci cand se doreste sa se miste porneste motorul.

35b9ob9.jpg
6qlgf9.jpg 2cxc1zd.jpg

Link către comentariu
  • Rave locked şi unlocked this topic
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!