Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Popas cel mai probabil pentru benzina si dezmortire, o sa fie Bucuresti -Budapesta dintr-o bucata. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

De ce e bine sa ai un inca un set de roti pregatit:
20160822_233921.jpg Noutate, TPMS acum spune si ce anvelopa.

Cu o zi inainte de drumul pana la Budapesta. Ma bucur ca celelalte anvelope sunt practic cu 2000km rulati si probabil scot consum mai bun :D. Maine dimineata trebuie sa ma rog de autosoft sa mi le aduca in cateva ore din depozitul lor. La o adica merg eu sa le iau pe celelalte din depozit, ca am roata mica cu care sa ma deplasez prin oras.

Pe ploaia groaznica din bucuresti, nu stiu ce am luat, dar s-a auzit si la putin timp tragea dreapta. Mergeam incet, de abia plecasem de la semafor si pe jos era plin de apa.

 Am tras  pe dreapta, verificat..era pe janta la vreo doua minute. M-am suit in masina si de abia apoi mi-a dat eroare. La cat de tare ploua si la faptul ca eram foarte aproape de casa, am mers cu 5kmh pe avarii pana am ajuns

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asa ghinion... Totusi, bine ca ai inca un set de roti si nu arde. Oricum, poate totusi nu are ceva grav si poate fi reparata usor anvelopa.

Link către comentariu

Dar este asa grav? S-a taiat? Si la mine cu o saptamana inainte de revizia de 15 000 km mi-a dat o eroare, m-am uitat , nu se vedea nimic, l-am resetat, dupa acea mi-a mai dat inca odata, tot nu vedeam nimic cu ochiul liber... cand m-am dus la revizie era infipt un cui de circa 5 cm in acea anvelopa... i-au pus petec din interior si m-au asigurat ca nu o sa am probleme cu ea. De atunci am parcurs 8000 km de multe incarcat pana la refuz si nu de putine ori a vazut masina viteze chiar si peste 200km/h in tari mai rasarite :)  Nici o problema la anvelopa respectiva e drept e cel stoc 225/45 R 17 Pirelli P7 destul de tare ca si material (din pacate)

Link către comentariu

Este o ciupitura, aparent micuta, dar prin care scapa aer foarte repede. E in locul unde flancul se intalneste cu calea de rulare. Grav nu este, dar daca tot aveam la dispozitie acest set, why not. Goodyear au rulaj de 30k km si isi arata cam prematur varsta, in special fata care e mai macinata. Sigur ca daca nu aveam alternativa vedeam daca se poate repara profesionist anvelopa sau faceam cumva azi si luam 2 goodyear.

Am si mers vreo 2km pe janta (asa ca flancul acelei anvelope ma astept sa fie afectat) pt ca nu a fost chip sa desfac rotile cu coarba din dotare si intr-un final am ajuns la Premio (3 vulcanizari pana acolo aveau program de la 9 dimineata), eu avand nevoie la ora 7 jumatate-8. Am schimbat si am mers prin oras cu roata de rezerva space saver. Suprinza imediat dupa ce am schimbat..eroare pe senzorul de presiune in pneuri (nu eroare de presiune in vreun pneu, ci pe insusi "senzorul") si imediat dupa, eroare pe ACC, practic ACC  indisponibil. Resetam eroarea pe senzorul de presiune, reaparea dupa 5 minute, ACC-ul nu era deloc functional. Ma si gandeam ce s-a intamplat si cum voi fi eu nevoit sa merg 1600km fara cruise control. Masinile cu ACC nu au varianta de tempomat clasic.

Intre timp m-am gandit ca e posibil sa fie de la roata de rezerva. 125/70 R16 e mai mica decat 225/40 R18 cu 8.8% si erorile sa fie conectate. Masina sa refuze sa accelereze/franeze singura cand exista o eroare la senzorul de anvelope. Dupa ce am repus rotile de 17, eroarea pe anvelope a aparut, am resetat si memorat presiunile..ACC-ul a mers. E o gandire buna din partea VW sa nu permita sa mearga ACC-ul cand o roata are o dimensiune diferita. Practic te obliga sa mergi cat mai putin si cat mai incet cu rezerva mica.

Am ajuns azi la munca cu bordul ca pomul de craciun. Bine ca s-au rezolvat erorile importante (sper). Cu camera o sa continui presiunile pe PoRo cand ma intorc.
2n9kdoz.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Bine totuși ca ACC s-a resetat automat și nu a fost nevoie de intervenția cu VCDS. Măcar te poți folosi de masina cum vrei. Cu camera ce au mai zis cei de la Porsche?

Link către comentariu

Cred ca te.am vazut astazi pe la Draganu. Pe la 5 dimineata aproximativ, eram cu masina alor mei si n.am apucat sa dau niciun semn.

Arata bine masina, am remarcat.o imediat.

Link către comentariu

Mersi!

Am plecat la 4 din Bucuresti, ajuns in Budapesta la 13:30. Mi se pare foarte bine tinand cont ca au fost 3 opriri ( 2 de benzina pt ca eu nu las la drum foarte lung sa scada sub jumate rezervorul) si de stat jumatate de ora in vama la Nadlac II pe autostrada.

Bucuresti - Sibiu, 6.2% cu medie 87kmh. Sibiu - punct de trecere frontiera (waze m-a dus spre Lugoj, apoi A1) 354km cu medie de 95kmh si 6.7%, asadar per total la ora 11 eram in vama, dupa 600km, 90kmh media si consum 6.4%.

In total drumul a fost de 808km, media a ramas de 90kmh si consum 6.5%. Medie stationara din cauza cozii de la vama si faptul ca am oprit in Ungaria. Am alimentat jumatate de rezervor cu Mol Evo Neo..zic ei RON 100+. Vedem daca se simte cumva cifra octanica.

ACC-ul a mers flawless. Am stat mai mereu in modul Sport ca sa accelereze viguros. Ajuta enorm la drum lung, reduce mult din oboseala cand te inveti cu el. 

Ma deranjeaza condensul in proiectorul dreapta care a aparut dupa potopul din bucuresti. Era foarte putin si in stanga, dar nu se compara. Nu a fost chip sa dispara dupa ce am mers sibiu- sebes cu proiectoarele aprinse ( a fost ceata). Va trebui sa ii scot protectia din contraripa, poate asa scap de el.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ce consumuri de diesel ai :) , cred ca ACT-ul este probabil cel mai echilibrat motor pentru omul obisnuit.

Link către comentariu
11 hours ago, The_Ego said:

 

Bucuresti - Sibiu, 6.2% cu medie 87kmh. Sibiu - punct de trecere frontiera (waze m-a dus spre Lugoj, apoi A1) 354km cu medie de 95kmh si 6.7%, asadar per total la ora 11 eram in vama, dupa 600km, 90kmh media si consum 6.4%.

In total drumul a fost de 808km, media a ramas de 90kmh si consum 6.5%. Medie stationara din cauza cozii de la vama si faptul ca am oprit in Ungaria. Am alimentat jumatate de rezervor cu Mol Evo Neo..zic ei RON 100+. Vedem daca se simte cumva cifra octanica.

Asa cum spunea si @CristiALF, este excelenta valoarea de consum, la drum lung e identic cu ce scot si eu cu 2.0 TDI.

Inca o data, foarte buna alegerea motorizarii, mai ales ca e sprintara pe caroseria Golfului.

Sunt curios daca cifra octanica marita o vei simti in vreun fel.

Link către comentariu
On 8/23/2016 at 4:55 PM, The_Ego said:

Am si mers vreo 2km pe janta [...] pt ca nu a fost chip sa desfac rotile cu coarba din dotare

Daca vrei sa nu mai ai probleme d-astea, cumpara-ti o cheie dinamometrica si de fiecare data cand se umbla la roti fie le strangi tu pe loc, fie le desfaci si le strangi tu imediat dupa aceea la 120Nm cum zice manualul. Si in felul asta o sa le poti desface oricand folosind cheia din dotare fara probleme, cu mana.

I-am vazut pe multi - inclusiv in service VW - care strageau cu dinamometrica, dar dupa ce facea cheia tzac apasau in continuare, "sa fie ei siguri". Astia oare chiar nu stiu sa foloseasca o dinamometrica sau nu-i duce capul sa inteleaga ca daca VW a zis 120Nm atunci atat trebuie stranse si basta?

Altfel, sa ai drumuri bune si sa te bucuri de vacanta! :Driver:

Link către comentariu

Se poate desface orice surub, pui cheia pe surub, si o ridici cu cricul din dotare, sau prelungesti cheia cu cricul si se desface. Ai consumuri de invidiat. Drumuri bune.

Link către comentariu
35 minutes ago, cris.g said:

Daca vrei sa nu mai ai probleme d-astea, cumpara-ti o cheie dinamometrica si de fiecare data cand se umbla la roti fie le strangi tu pe loc, fie le desfaci si le strangi tu imediat dupa aceea la 120Nm cum zice manualul. Si in felul asta o sa le poti desface oricand folosind cheia din dotare fara probleme, cu mana.

I-am vazut pe multi - inclusiv in service VW - care strageau cu dinamometrica, dar dupa ce facea cheia tzac apasau in continuare, "sa fie ei siguri". Astia oare chiar nu stiu sa foloseasca o dinamometrica sau nu-i duce capul sa inteleaga ca daca VW a zis 120Nm atunci atat trebuie stranse si basta?

Altfel, sa ai drumuri bune si sa te bucuri de vacanta! :Driver:

Si unde mai pui ca este mai mare bucuria sa desfaci un subub strans la 120Nm, nu trebui sa tragi ca animalul sau sa te urci cu picioarele pe ea :)
Dupa spalatorii, vulcanizarile sunt al doilea lucru pe am inceput de mult sa-l evit.
Va recomand sa dati cu niste vaselina pe butuc, eu am gasit la a mea jantele sudate bine de butuc, dupa nici un an.

Link către comentariu
6 minutes ago, toni said:

Va recomand sa dati cu niste vaselina pe butuc, eu am gasit la a mea jantele sudate bine de butuc, dupa nici un an.

Vaselina simpla nu prea e buna, la temperaturi mari se topeste si curge, pasta de cupru e buna, rezista le temperaturi mari si la contactul cu apa.

Link către comentariu

Eu am indoit la un moment dat un prelungitor de la dinamometrica, asa ca nu i-as subestima deloc pe strangatorii de prezoane. Asta ca sa nu mai spun ca te poti trezi cu ele rupte, ca sa fie distractia si mai mare.

@toni exact, si mie mi-e tare urat sa ma duc la spalatorii (interiorul oricum il fac mereu singur - remember, praf pe bord? :D) si  vulcanizari, dar daca partea cu spalatul o mai poti rezolva singur de bine de rau, la vulcanizari nu stiu ce alternativa ai. :(

Link către comentariu

@cris.g: pentru cea mai frecventa opertiune, schimbatul rotilor, poti evita usor: cric hidraulic si cheie dinamometrica. Pentru pene si schimbat anvelope nu ai ce face, dar macar se intampla rar, la cativa ani.

Link către comentariu

@toni: de acord, dar tot trebuie sa te cari de 2 ori pe an cu ele in portbagaj la echilibrat fiecare set inainte de montajul pe masina.

Link către comentariu

Pentru schimbat rotile da, si eu fac la fel. De echilibrat nu le echilibrez decat daca este nevoie, in general nu este. Cu schimbatul anvelopelor deja mi se ridica parul in cap numai cand ma gandesc, cu jantele astea.

Link către comentariu

@cris.g: echilibratul rotilor e necesar chiar daca nu iei nicio groapa in tot sezonul precedent.

Pe masura ce se tocesc gumele apar situatii de uzuri neuniforme (inclusiv la gumele facute de case mari) chiar si la rulaj normal (nu vorbim de burnout-uri si plecari cu scart)

Astfel, dupa sezoane "fara gropi/incidente", tot vor cere rotile cate 5-10gr la echilibrate. Aia 5-10gr. lipsa se simt la viteze de autostada - chiar si la viteza de la noi, nu vorbesc de Autobahn.

Link către comentariu

De precizat ca am mers cam in limita radarului indiferent de drum (in mare parte), dar am folosit cat am putut de mult autostrăzile. 

2lc69ex.jpg

Am scos si capacul din spate de la proiector..sper sa se mai duca din condens.

Link către comentariu

Am revenit in tara, insa momentan doar pana la Hunedoara. Am putut face late check-out la Budapesta si avand in vedere ca e duminica si ca aveam de tranzitat o buna parte din Ro dupa-amiaza, am zis pas. Maine dupa vizitarea Castelului Corvinilor o sa fie drum intins spre capitala.

Pana aici masina s-a comportat foarte bine. Consumuri bune, semn ca poate totusi aceste jante mai bagate sub aripa contribuie la aerodinamica ( diferenta de greutate nu a fost sesizabila la mana intre 18 si 17). Din Ungaria am iesit cu medie de 124kmh si consum 6.4% pe 192km. Au fost unele portiuni de M5 unde era limitare 80-100. Stat la granita 10minute, iar apoi pe A1 pana unde se poate merge, adica aproape de Lugoj. Total 334km cu 120kmh si 6.6%. Am incercat sa mai recuperez din media pierduta in granita. In Deva am ajuns la 100kmh si 6.4, 417km in total in 4h 9minute.

A fost asa relaxant condusul pe M5, M43 apoi A1 incat mi-a dat de doua ori avertizare de oboseala si sa iau o pauza. Eram perfect alert, doar ca masina nu necesita decat corectii minime si in rest ACC-ul pe mod Sport se descurca. La dus nu am primit avertizare.

2enrpdl.jpg

2lddmhg.jpg

Link către comentariu

cum stabileste nivelul de oboseala, dupa ce criterii?

vazusem la tv (nu mai retin daca este in productie sau prototip) ca era camera ce urmarea miscarea ochilor pt a stabili nivelul de oboseala. vibra scaun/volan si dadea mesaj.

Link către comentariu
  • Rave locked şi unlocked this topic
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!