Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

@cristi511, challenge accepted! Conditiile sunt aproximativ la fel, la presiune eu am pus 2.3. A si 2 trollere :)).
Legat de 2 sau 4 cilindri, greu de zis. E la limita iar cum autostrazile la noi nu sunt ca in palma, schimba intre 2 si 4 cilindri, mai degraba insa merge in 4. 

De amorul artei, greutatea in talon este 1280kg vs 1290 cat era mk6. Wow, nice weight saving, insa ma asteptam la asa ceva. Taxa de poluare a fost 312 ron. 

2vd2yx3.jpg

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

2.3 bar it is! + the 2 trollers. 

Vineri seara o sa pun poza doveditoare :D .

Ps: greutate in talon 1305kg.

 

Link către comentariu

trecerea 2/4 cilindrii o face chiar daca e la viteza constanta pe pilot automat (fara sa fie nevoie sa accelereze) ?

se simte ceva la schimb intre 2/4, zgomot, vibratii?

consumul este destul de bun, cred ca in conditii (mai) bune poate sa fie putin mai jos.

singura chestie care nu imi place - meniul in lb romana :)

Link către comentariu

Scaderea de greutate e considerabila. Gandeste-te ca pe masina asta ai panorama .... numai acolo sunt minim 60 kg. Plus alte optiuni care nu existau pe golful anterior. Am impresia ca si scaunul soferului daca e ergoactiv e mai greu fata de cele care le-ai avut pe golf 6.

Eu zic ca optiune per optiune, masina e cam cu 80-90 kg mai usoara decat golf 6.

Oricum de fiecare data cand o vad simt nevoie sa mentionez ca arata foooooarte bine !

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Ca vorbeati de tips-uri ... 
- 2.0 TSI EA888 Gen. 3 afuma muuult mai putin in comparatie cu vechiul 2.0 TFSI dar tot trebuie sterse la fiecare spalare :) Acum nu stiu TSI vechi vs TSI nou sau cilindree mica ..
- 2.0 TDI Euro 6 nu afuma deloc :) Poate foarte putin cand intra regenerarea dar nu mereu. Am sters tips-urile de doar cateva ori in 2 ani si aratau ca noi. Deci cele cu DPF sunt mai "curate" decat benzinarele.

@The_Ego genial consum pentru 140km/h. Foarte foarte tare. Ai cum sa dezactivezi eco sa vezi diferenta 4 cilindri vs 2 la aceeasi viteza pe cruise control ?

Link către comentariu

La mine sunt negre rau tipsurile, am cam si renuntat sa le mai tot sterg ca tot aia aia e. La 1.4 TSI-ul lui @codz insa, am vazut ca se mentine curata evacuarea - 122 CP, fara ACT.

Link către comentariu

Arata foarte bine masina cu noile jante. Consumul e exceptional!

Spor la cat mai multi kilometri!

Link către comentariu

E foarte bun consumul, intr-adevar. O sa reverific si la mine, dar parca eu pe la 140 Km/h in Drive am vreo 2800-2900 rpm in treapta a 6-a, pare ca la 1.4 M6 e un pic mai mult.

La mine evacuarile parca nu s-au murdarit. Inca...

 

Link către comentariu

@C Z R, imi apare eco de fiecare daca cand intra 2 cilindri. Masina era pe modul Normal.

Trecerea 2-4 si 4-2 este insesizabila.

Consum mai bun decat e in poza, greu. Oricum a fost instant, nu sta fix acolo. Cu mk6 aveam 7.6 in aceleasi conditii, sa zic ca am cam 1l maxim in minus in aceleasi conditii si pe multi km.

Legat de diferenta de consum 2 si 4..sincer am incercat la 60kmh. In treapta a 5a in 2 cilindri era acelasi ca in treapta a 6a in 4. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
1 hour ago, cris.g said:

La mine sunt negre rau tipsurile, am cam si renuntat sa le mai tot sterg ca tot aia aia e. La 1.4 TSI-ul lui @codz insa, am vazut ca se mentine curata evacuarea - 122 CP, fara ACT.

Voila cum arata la mine dupa 3 (trei) ani si 38mii km .. eu zic ca tipsurile nu se innegresc deloc, iar teava foarte putin spre deloc :)

Mentionez ca nu am curatat niciodata tips-urile cu mana, doar ce au fost spalate cu jetul la spalatorie, luni am observat ca a dat direct pe ele, nu ma preocupa problema

20160714_103608.jpg

Modificat de codz
Link către comentariu

Salutare, pacat ca nu am facut poza la tipsurile masinii lui tata ( leon 5F 1.4TSI ACT) Dupa un drum de 3OO km si mers mai sportiv in regim sport pe Drive Select, tipsurile erau bine afumate, mai bine ca la mine... probabil acea funingine iese usor daca le stergi sau speli masina. Din pacate nu am poza momentan la mine. Inainte de acel drum la mers finut erau curate...Benzina nu mai stiu ce a folosit tata dar stiu ca ceva de 98...

Link către comentariu

Nu am inca tipsuri....dar asa arata dupa 700 km (inainte a fost curatat esapamentul)

IMG_5080__1468494438_18987__1468494438_91075.jpg

Link către comentariu
6 hours ago, ShadoWzZ said:

Scaderea de greutate e considerabila. Gandeste-te ca pe masina asta ai panorama .... numai acolo sunt minim 60 kg. Plus alte optiuni care nu existau pe golful anterior. Am impresia ca si scaunul soferului daca e ergoactiv e mai greu fata de cele care le-ai avut pe golf 6.

Eu zic ca optiune per optiune, masina e cam cu 80-90 kg mai usoara decat golf 6.

Oricum de fiecare data cand o vad simt nevoie sa mentionez ca arata foooooarte bine !

Mersi mult! Legat de greutate, VW da in brosura oficiala acest motor + transmisie manuala la 1270kg, iar cu DSG la 1290. Brosura din 2010 de Golf 6 are 1.4TSI 122 manual la 1290 kg. Trapa nu are chiar 60kg, oricum asta ca idee ca acea reducere de greutate nu se vede pe cifrele oficiale :)).

On topic:
wjt01.jpg
nlddw5.jpg

9 pg de TUV. Se mentioneaza ca sunt lineare si ca se micsoreaza garda la sol, echivalenta cu o incarcare partiala a masinii. La incarcare maxima admisa a masinii, garda la sol nu se modifica fata de cat ar fi fost cu arcurile stock.

Link către comentariu

Maine dupa amiaza plec. Nu apuc sa le pun pana atunci. Plus ca nu mai era comparatia corecta :))

Oricum vreau sa gasesc undeva sa le pun si sa nu vad ca sar cu ciocanul la suspensie sau ca habar nu au ce sa faca.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Oricum o sa te doara sufletul ca masina e virgina si baietii or sa puna ciocanele pe ea...eu am regratat decizia de a face chestia asta.

Dupa trebuie directia refacuta. 

Ne intalnim pe drum ca in jur de 4.30-5 o iau si eu din loc. Din Buc.

Link către comentariu

De ce nu ai luat de la VW Racing ? Cat au fost arcurile ?

Alea barem erau variabile :) La incarcare normala aveai acelasi comfort iar la incarcare mai mare (viraje/franari/accelerari) erau mai rigide.

Link către comentariu

Nu am vazut arcuri VWR pentru MK7 cu motoare mai mici de 2.0. Au fost 173 euro cu tot cu transport. Eu sunt multumit cu inca 1-1.5cm in minus. Voi urmari cum se modifica caracterul suspensiei. Oricum nu ma astept la schimbari importante, am luat in primul rand pentru look. Am preferat acestea de la accesorii tocmai pt ca sunt custom pentru Golf 7 si mai exact in functie de greutatea pe fata si pe spate. Sa arate masina cat mai OEM. 

M-am uitat inainte la Eibach Pro Kit, pe langa faptul ca lasa cu 5mm mai mult pe fata, acelasi cod era si pt 1.4 125 si pt cel de 150. Ba chiar erau acelasi cod cu cele pe care le-am avut pe mk6. Wtf, masini cu alte greutati si alte suspensii.

@cristi511, tocmai de asta vreau undeva la oameni pricepi. Sa nu ma trezesc cu piese strambe si cu o directie greu de remediat.
See you on the highway!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Compatibility: GOLF 7 all hatch models

Deci ? :)

http://www.racingline-performance.com/vwr-sport-springs

Evident ca nu sunt aceleasi pentru toate modelele alea...dar le spui ce ai si iti dau exact pentru ea :) De exemplu daca nu ai DCC ("ACC" cum spun ei) sunt alte arcuri fata de cele pentru masini cu DCC.

Oricum, pretul era mult mai mare fata de cat ai dat tu.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Eu tot ce am vazut de vanzare la VWR erau pt GTI si R. Totusi coboara garda la sol destul, ce este in poze pare echivalent de Eibach Sportline -40mm, cam mult pentru mine. Personal, nu as da mai mult de 200 euro pe niste arcuri. Asa de la 600 apar suspensiile fixe Bilstein cu Eibach.

@Bebee, garantia pentru suspensie oricum este valabila 10k km.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
1 minute ago, The_Ego said:

@Bebee, garantia pentru suspensie oricum este valabila 10k km.

E si nu e, eu am reclamat probleme si dupa 10k km si nu am fost niciodata taxat. De fapt am si schimbat o flanse amortizor, nu mai stiu daca inainte sau dupa 10k km (as zice ca dupa) dar sigur dupa 6 luni, si totul s-a facut pe garantie. Nu mai spun cat i-am frecat pentru zgomotul ala de la bucse, pana s-a rezolvat. :)

Link către comentariu

Probabil pt ca stiau ca e ceva din fabrica, lucru reclamat de multi.

Adevarul e ca suspensia mea e cam zgomotoasa, in special pe spate si nu e rafinata peste denivelari. Din ce am discutat cu @toni, e mai slaba decat cea de GTI. Poate mai remediaza ceva arcurile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
1 hour ago, C Z R said:

De ce nu ai luat de la VW Racing ? Cat au fost arcurile ?

Alea barem erau variabile :) La incarcare normala aveai acelasi comfort iar la incarcare mai mare (viraje/franari/accelerari) erau mai rigide.

Variabile=progresive? Ca daca e asa, nu e asa :) VWR sunt tot liniare si parca Eibach la fel. H&R sunt progresive.

Sunt curios cine face arcurile VWR, ei sigur nu au productie, ci doar vin cu niste specificatii.

Link către comentariu

@toni Sunt liniare, da, dar ca feeling nu !

Quote

The Sport Springs are a linear rate spring with a barrel-type shape so the end coils taper in.  This allows us to preserve the ride quality in normal use, but stiffen the spring rates at the ends of its travel when cornering or braking hard.

Lucru confirmat de foarte multi posesori.

Amortizoarele nu prea fac fata unor arcuri progresive. Ex. de arcuri foarte ok care sunt liniare: VWR, (Euro) Eibach Pro + Sportline, Driver Gear
Daca se schimba cu tot cu amortizoare si se ia un kit complet, da, vorbim altceva...

@The_Ego Pe Golf 7 multilink stock (exceptie GTI/GTD/R) se coboara cu 35mm fata si 30mm spate. GTI/GTD cu 30mm fata si 20 mm spate. Pentru R 20/20mm.
Pentru celelalte Golf-uri (beam axle) 30mm fata si 30mm spate

Pret: 300 €

Link către comentariu
  • Rave locked şi unlocked this topic
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!