Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Mersi frumos!

Multumesc si de sugestie, dar nu voi face acest retrofit. In primul rand pt ca ar presupune interventia la instalatia electrica si tocmai ce am rezolvat fix pe partea electrica pe garantie cu butonul de la trapa. Apoi utilitatea lui pentru mine e spre 0. Nu obisnuiesc sa las pasageri singuri in masina, apoi daca e de deschis pt a cobori cineva rezolv eu in 2 secunde, de blocat se inchid oricum singure la peste 15kmh.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 1 month later...

De ieri am trecut la setul de iarna, oem 17" + Continental Wintercontact TS860. Sa mai rulez si anvelopele de iarna, mai ales ca incepe sa se strice vremea si nu am vrut sa prind cozi la schimb.

Directia a devenit mai usoara si masina mai urata. De asemenea capacele pt prezoane nu arata asa bine pe jantele Dijon.

5bp5hs.jpg

htwis1.jpg

E prima data cand vad configuratia jante 17 si arcuri.

Link către comentariu

Cred ca vorbesti de cel de GTD, care nu are capacul cu rosu, dar nici alcantara. Sau? 

Eu il am de mult pe lista pe asta, asortat si cu volanul de Clubsport, dar...prioritati :)) 

Link către comentariu

Eu cred ca vorbeste de asta si cred ca e cel mai ok. La G6, pentru cel de GTI/GTD 7, se lasa cu taiat din tija schimbatorului ca sa intre ceea ce e prea complicat, nu stiu la 7 daca mai e cazul... Asa nici nu scrie nimic anapoda pe el si ca feeling e foarte ok ca l-am avut eu pe G6 si il stiu bine...

904_ipzm_5g0064230_eng_001.jpg.99b4661c9ee03c7f9fab1de7ae820a8f.jpg

Link către comentariu

Arata si altele mai ok - dar cel "minge de golf" este cel potrivit.

Eu n-am gasit (nu stiu sa existe, de fapt) schimbator minge de golf + 6 tr + 4 motion - altfel imi puneam de mult pe Golf.

Link către comentariu

Ala de GTD este cea mai tare varianta. Eu așa simt. Cât despre tăiat, daca te hotărăști ... cauta'ma, că știu cum se face :)).

Nu am apucat să scriu aici de când ai luat masina așa ca ...felicitări! E foarte tare configurația. Și cred că se mișcă intr'un mare fel.

Să o stăpânești sanatos și fără probleme suplimentare.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mersi frumos! Craciun fericit!

34000km and counting din iunie 2016.

Cateva poze adunate in ultima luna2uiufj4.jpg

157bqro.jpg

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

O prima postare in noul an si cu ocazia primei zapezi, i-au crescut niste colti :))35bgpk7.jpg

e8mohk.jpg

Am luat un spray pt dezghetat geamuri, incuietori de la Ma-Fra si solutie pt chedere de la Sonax. Cu precadere ma intereseaza cea de chedere care va fi folosita si vara pt trapa.

Ma supara ca nu s-a putut lua volan incalzit si la R-line.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Dupa ce am spalat masina am observat 2 indoituri pe capota, nu le-as numi neaparat mici. Acum de la ce or fi nu mai conteaza, daca era piatra ma gandesc ca imi sarea din capota in parbriz pt ca e relativ aproape de parbriz, ori o fi de la altceva, nu stiu. Masina iarna asta a vazut foarte putin extraurban.
Astept primavara pt a le rezolva cu PDR + am kit de retus vopsea sa se umple unde s-a luat din vopsea. 

33lkr4y.jpg

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sunt curios in ce masura va rezolva PDR problema, indoitura aia din mijloc pare cam adanca si posibil sa se fi intins tabla cam mult. Poate doar mi se pare ...

Link către comentariu

@The_Ego: neplacute indoiturile, dar fara griji, se rezolva prin PDR. Am scos o indoitura identica, doar ca era pe panoul aripii stanga spate. Exclusiv prin PDR. Linistit apeleaza la Turbocon.

Tehnica e cam asa: pe masura ce "se trage" partea cea mai infundata, se "bate" - da, se bate cu un fel de dorn si un ciocanel special - tabla de pe extremitatile indoiturii pentru a nivela indoitura. In cazul tau fiind pe capota, posibil sa lucreze din ambele parti (exterior/interior capota) pentru rezultate mai rapide.

Iti doresc ca asta sa fie cea mai mare problema iarna asta

Link către comentariu

Baietii de la Turbocon au rezolvat si cateva indoituri pe muchie la mk6, asa ca la ei voi merge. Acum sper sa faca si cu kit-ul pt retus vopsea. Mai am si cateva puncte pe stalpul A la care a sarit vopseaua. Daca era pe plastic si nu pe metal, nu ma interesa prea mult, mai ales ca e masina de zi cu zi si infoliat in plastic nu are sens.

Recunosc ca imi sta pe cap suficient de mult cat sa nu astept martie :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Always!

Am scos masina din oras in acest weekend pana in zona Brasovului. Aveam chef de o escapada pe zapada.

fbht75.jpg

Daca masina era inca relativ ok aseara, acum e plina de sare. Cred ca voi dezactiva spalatoarele farurilor pt ca realmente nu fac nicio diferenta in vizibilitate, ci doar consuma mult lichid degeaba.

Link către comentariu

dupa iarna trecuta si eu am scos siguranta de la spalatoarele de faruri de la golf. cum zici si tu halesc lichid aiurea....

Link către comentariu

+1, sunt total pentru asta .. am facut-o si eu. Cum e cu arcurile de coborare pe vremea asta prin cartier ?

Link către comentariu

Dezactivarea se face doar din VCDS sau se scoate o siguranta ceva la Golf 7?

La G7 nu mai exista siguranta clasica pentru pompa de lichid si multe alte module. Sunt integrate in protectia din BCM

JaOlFIP.png.0fd2f08333b6bc9270bdc25dfcdffa41.png

Modificat de C Z R
Link către comentariu

dar exista mufa pompei :D

scuze, noi astia cu golfuri 4 suntem mai oldschool :)

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!