Jump to content
Sign in to follow this  
mirceamad

Sfaturi achizitie Golf MK4

Recommended Posts

ionutMK4

S-ar putea cu  vag-com, iar daca iti da eroare inseamna ca sunt modificati.La un Golf 4 benzinar de maxim 15 ani mai putin de 180.000 de km nu prea e real.Daca are mai putini de atati e cam suspect.Am vazut multe anunturi cu Golf 4 benzinare ( 2001-2003) si toate aveau undeva la 175.000 de km(chiar si a mea),deci cei care modifica km au niste valori prestabilite.La a mea cand am vrut sa citesc Km imi da eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

La benzinarele astea NU se pot citi Km ! Doar poti sa vezi in IC daca a fost umblat la ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceamad

La benzinarele astea NU se pot citi Km ! Doar poti sa vezi in IC daca a fost umblat la ei!

"IC" insemnand ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

Instrument cluster - adica ceasurile din bord, unde raman "urme" dupa modificare, in ecu nu se stocheaza ca la diesel sau in alta parte ca la masini mai noi

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceamad

Aaa,am inteles....daca poti sa-mi spui si ce "urme" raman?fizice(zgaraieturi,lovituri)sau urme ce se pot vedea in vag-com...

Am gasit la Galati un golf 4 frumusel insa ce ma nelamurezte pe mine e ca masina a fost adusa pe platforma...motivul dupa spusele baiatului este transportul mai ieftin.m-am uitat pe net si am vazut ca la inscriere e putin mai conplicat la astea aduse pe trailer...ceva sfaturi sau pareri legat de chestia asta puteti sa-mi dati?legat de masi,a si de acte(ce sa verific,etc...)

Masina are deja numere rosii de galati

Ps:scuzati scrisul dar am intrat de pe telefon de la servici...

Stima

Edited by mirceamad

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

Este un topic specific unde poti gasi informatia exacta aici pe forum, oricum se poate si din vagcom/vcds pe modulul 17 IC, dar exact nu mai stiu ce si cum, cred ca undeva la advanced id parca se modifica un bit la un camp dar am uitat... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabi fcc

daca vrei golf 4 1.4 sau1.6 ai grija ca la majoritatea le cam place uleiul iti spun din propri experienta am avut unul 1.6 16V 105 CP adus de mine personal din Germania si dupa vreo 20000 a trebuit sa ii fac motoru.In schimb sunt destul de fiabile la piese.Consumul e undeva la 7,5 mediu.Personal ti-as recomanda un disel de 101 CP.Daca totus nu iti place pe motorina cred ca un 1.8 turbo ar fi ok la consum e cam la fel cu cel de 1.6 insa diferenta de putere e de la cer la pamant. tu decizi ce vrei

Share this post


Link to post
Share on other sites
puricele

sunt multe care sunt aduse pe platforma, deci nu cred ca este neaparat o problema la inmatriculare.

am gasit pe un forum"

Trebuie sa ai doar contractul de vanzare-cumparare, Fahrzeugschein Teil 1 (verde, mare - CI la noi) si Fahrzeugschein Teil 2 (verde,  mic - talonul). Plus restul de acte pe care le obtii din Ro (RAR, taxa de prima inmatriculare, etc)."

 

nu va mai chinuiti sufletul cu km reali, starea masinii spune tot:

un coleg are un g4 scurt cu 130k km, rulati numai in RO.

a mea are 270k in germania si 25k in romania, a mea arata ca noo in comparatie cu a lui (a fost un exemplu grosolan). nu mai zis ca, cei 25k in RO deja se vad. (greierasi, bucse).

Share this post


Link to post
Share on other sites
teozuzu20

Salut baieti,

Doresc sa cumpar un Golf 4 si de vreo 2 saptamani tot studiez piata, atat pe site-urile romanesti (olx, la jumate, etc) cat si in Germania pe mobile.ro

Partea proasta.. imi e greu sa gasesc ceva care sa consider ca merita dat banii. Din pacate nici bugetul nu este exagerat.. undeva la 2500-2700E. Vreau varianta cu motor de 1.6 (ori inmatriculata) ori daca trebuie sa o inmatriculez eu, deoarece mi s-a spus si din ce-am verificat si eu pe diverse site-uri, taxa este undeva sub 200E.

Acum alta intrebare, am vazut ca sunt cam 2 tip-uri de motoare de 1.6, unul 1.6 (simplu) si FSI.. am observat ca FSI-ul are consumul mai mic decat 1.6 (simplu) dar ca fiabilitate ?

In alta ordine de idei, am gasit un Golf 4 dragut, pare curat.. dar ciudat, vad ca nu are butonul de ESP, pur si simplu nu scrie nimic acolo. Exista si fara ESP ?

Apreciez orice recomandari primesc, sfaturi, etc.

Multumesc!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MyKe

Chiar vrei sa o iei de la unul care a adus-o pentru profit? Sunt si aici pe forum cateva masini frumoase. Putin mai scumpe, ce-i drept, insa un lucru ingrijit costa. Si sigur iesi mai bine incercand sa faci un efort la achizitie, decat sa te bucuri ca ai luat ceva ieftin si sa inceapa "sa ceara" bani.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
teozuzu20

Te inteleg.. si ai dreptate.. dar din pacate nu mai am cum sa suplimentez bugetul, oricat as vrea asta.

M-am tot uitat pe site-urile de vanzari SH din Romania, in judetele apropiate mie.. si greu gasesti ceva..
M-am uitat si pe forum aici, si sub 3000E nu am vazut nimic.. si oricum parca doar vreo 2 Golf4 erau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
teozuzu20

Scuze de double post, dar nu puteam edita postul anterior.

Am fost sa vad masina din link-ul de mai sus.. arata ok pentru varsta ei, avea o zgarietura mai adanca pe o usa si un stop crapat.. si materialul de pe usa soferului si pasagerului spate putin lasat.. dar in rest era curata. In schimb era adusa din Italia.. si habar n-am ce acte are nevoie.. avea doar o foaie mare, gen A4, pe care erau scrise datele masinii.. si inca o foaie cum ca era deja radiata din Italia, cu un cod din cifre si litere.. si un cod QR..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Eu zic sa nu te limitezi doar pe langa judetul tau.Asa ai mai multe sanse sa gasesti ceva bun, cu un pret bun.Nu pierzi mai mult de 100 de ron pe drum, oriunde ai pleca.In zona Cluj, Arad sunt mai ieftine.

Si da, exista si fara ESP. Pe mine m-a salvat de cateva ori ESP'ul, iarna, cand era drumul acoperit cu poliei.Acum nu as mai lua fara masina fara ESP.

Eu am 1.6 16V cod motor AZD.Din cate am mai citit, AZD si BCB ar fi cele mai fiabile, daca sunt intretinute bine, cu piese de calitate.

Eu am adus-o anul trecut din Germania, iar taxa de mediu a fost 150 de euro.Euro 4 a iesit.

Sunt masini vechi, mai cedeaza un senzor, un furtun, un switch, un rulment.Nu e nimic ingrijorator, iar important este ca piesele de calitate nu sunt scumpe deloc.Motorul este foarte aerisit si usor de inteles.Eu cu putina documentare am schimbat multe chestii, singur si repede.

Cea mai mare problema la motoarele astea este consumul ridicat de ulei.Asta nu prea ai cum sa verifici pe loc, doar dupa ce faci ceva km buni. A mea cand am cumparat-o consuma cam 1 litru la 2000 km, fara sa scoata pic de fum.Acum o luna a ajuns sa consume 1l la 50 de km, cu fum, miros si tot tacamul.Dar cu 3.000 ron am rezolvat tot motorul cu cele mai de calitate piese.

Iti sugerez cand mergi sa mai vezi vreo masina, sa iei cu tine pe cineva cu o diagnoza, sa ii faca un test complet.Si zic sa cauti una cu cat mai multe dotari.Neaparat ESP, computer de bord, climatronic, restul iti mai pui tu dupa.Poti sa te uiti si dupa Bora,Seat Leon daca iti place.

Dupa ce o cumperi iti sugerezi sa schimbi : bujii, baterie, distributie completa, filtre, ulei, ulei cutie de viteza, lichid de frana, placute.

Atat imi vine in minte momentan, daca mai ai intrebari, nu ezita sa ma intrebi.

 

 

 

Edited by ionutMK4
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

Majoritatea golfurilor 4 aduse de samsari sunt cel putin dubioase, si cu istoric incert.

Ideal este sa iei una din tara cu istoric verificabil - preferabil de la un pasionat - chiar daca e mai scumpa decat asa zisul "pret al pietii". Este de exemplu un mk4 1.6 fain de pe la brasov, de vanzare aici pe forum.

Sau sa o gasesti tu pe la vreun particular in germania - si sa aranjezi cu un samsar doar sa se duca dupa ea.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
HRTS

Salut,

Eu am luat in Aprilie un VW Golf IV 1,6 FSI (cod motor BAD), fabricat 2003 astfel:

1. Masina o stiu din 2012 cand a intrat in tara adusa cadou de varul meu pt sotia lui, masina avea doar 120000 Km si avea toate actele pe un sg proprietar (femeie nascuta in 1944 care o cumparase de noua in 2003). Avea istoric partial de service si o serie de probleme care au necesitat investitii medii pt remedierea lor.

2. La venirea in Romania masina necesitat schimb complet de frane (discuri, placute, furtunase ) - avea discurile ovalizate si ruginite in asa hal incat aveau gaurele de rugina in profunzime si toti au recomandat schimbarea discurilor complet. Din declaratiile proprietarului masina nu mai fuisese miscata de pe loc peste 1 an de zile timp - noi banuim ca de peste 2 ani la ce gauri facuse rugina in discuri.

3. Masina a mai primit cadou un set de amortizoare si un schimb de kit de distributie si un schimb complet de fluide (masina statuse considerabil nefolosita)

3. Masina a trecut toate testele ITP fara probleme dupa remediere frane si schimb amortizoare

5. In continuare masina a avut aceeasi soarta: a fost folosita doar vara, sotia varului excluzand ideea de a conduce iarna. Ca atare au mai ruginit ceva componente...

 

Pot spune ca am avut noroc sa primesc masina cu o mare parte din probleme deja rezolvate (taxa de poluare platita, frane, amortizoare, kit distributie, bujii, toate fluidele, stergatoare de parbriz noi, remediate punctele de rugina pe aripi si multe altele) dar chiar si asa tot am mai bagat 3400 RON pana acum in ea!

In plus, am fost avertizat ca la benzina cu cifra octanica 95 masina isi aprinde martorul de probleme de motor. - costurile per km sunt ceva mai mari din aceasta cauza, plus ca nu este un sortiment disponibil peste tot (Ex: pe Brancoveanu, din 3 statii Petrom, doar una comercializeaza benzina de 98!)

Iar in zilele cand prind ambuteiaje si stau 15-20 min in trafic la un drum de 50 min, imi consuma si 13% in oras cu clima pornita si faza de drum (consumul instantaneu creste la 1,1l/h daca pornesc clima si farurile fata de 0,5-0,6l/h fara ele!). Altfel consumul mediu in oras este de 8-8,5% si de 5,5% pe exterior (Bucuresti Focsani si retur cu OMV 100, fara clima pornita, doar luminile de drum)

 

Iti recomand sa o testezi temeinic din bara in bara si sa dai jos de pe ea roti, scut si sa te uiti cu atentie - la vechimea lor o sa gasesti multe piese ruginite complet care vor trebui schimbate. Plus multe alte elemente (furtune de presiune la frane, pneuri, etc) invechite pentru care va trebui sa te hotarasti daca risti sa mergi cu ele asa sau pui bani sa le schimbi. 

Daca faci o lista cu ce ai de schimbat o sa vezi ca nu este asa ieftina masina! Poate o sa o gasesti la 2600€ (eu atat am dat pe ea) dar dupa ce o aduci la zi cu toate, o sa coste simtitor mai mult. Chiar si masini intretinute, tot vei descoperi puncte care necesita interventie iar costurile nu sunt asa mici.

 

La mine a fost masina care mi-am dorit-o f tare - motorizarea 1.6 FSI, Golf IV.  Nu mi-as fi luat alta masina - am asteptat-o pe asta pana a fost disponibila.

Merge intr-un mare fel si ma bucur de ea in fiecare zi! Dar a si costat sa rezolv probleme descoperite si costa destul de multicel fiecare KM datorita benzinei 98-100. 

 

Bafta in achizitia masinii tale de vis, si mai gandeste-te inainte de a opta pt FSI (asta daca nu cumva este motorizarea la care tii neaparat).

Edited by HRTS
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Cea de pe forum arata chair bine, si a fost intretinuta. Merita banii, dar cand nu ai de unde sa mai scoti, nu ai ce sa ii faci.

Adevarul este ca si AZD'ul meu este sensibil la benzina. Inainte bagam si eu doar de 100 de la OMV si MOL. Cand bag de 95, imi apare imediat in bord Emission workshop. Cu cea de 100 nu apare nimic, si dispare si eroarea.

Dar am observat ca, cu benzina de 100 scade putin consumul, si parca este mai vioaie putin in ture mari. Dar la drum lung, am consum mai bun cu cea de 100. merita sa pui putin in plus pentru benzina mai buna. Eu alimentam anul trecut, cand era aproape 7 ron litrul de 100.

Eu dupa ce am segmentat motorul am consumul mediu de 5.8 in exterior, foarte bun pentru o masina de 14 ani.

Eu tot de la samsar am cumparat-o cu 3000 de euro, neinmatriculata, acum un an si cateva luni. Si inafara de consumul de ulei nu am avut probleme majore. Doar chesti minore, dar am si schimbat din timp ce era de schimbat. Dar si cu consumul de ulei, mi-a pornit mereu la prima cheie si nu m-a lasat niciodata in drum.

Daca reusesti sa iti gasesti si tu unul, am uitat sa iti zic sa cureti clapeta de acceleratie, egr si senzorul MAP. Astea le faci si singur.

Edited by ionutMK4
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Daca tot vrei o masina Golf 4, si nu o cumperi de la proprietar cunoscut din Romania sa-i afli istoricul adevarat, eu ti-as recomanda daca tot iei de la samsar sa cumperi un diesel, oricum toate au peste 200k. macar dieselul o mai duce inca 200k intretinut bine, dar benzinarul e deja dus, te omoara la consum de ulei, benzina, refaci motorul..... bani multi in reparatie, la diesel te mai descurci, cad doar anexe, se gasesc relativ la preturi bune in dezmembrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Eu cred ca diesel'ul e mai scump la intretinere. La diesel din cauza motorinei proaste de la noi sunt probleme cu injectoarele si apoi alta problema este turbina. Dar vorbim de masini de peste 12 ani, greu sa gasesti una in care sa nu investesti bani multi la inceput, fie ea benzina sau diesel. Si eu nu vad asta o problema asa de mare. Mai bagi 1500 de euro in ea, desfaci motor sau ce mai trebuie, schimbi tot ce e de schimbat, dar macar stii in ce stare e masina, pui piese noi, de calitate. Aici e mai mult la noroc acum, daca nu are un istoric cunoscut personal. Sunt prea multi ani la mijloc, depinde doar de cum a fost intretinu motorul inainte. Poate sa aibe si 500.000 de km. Daca e intretinut, astea sunt doar cifre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

Benzinarul la astea mai vechiute, cred ca e mai avantajos, chiar daca consuma mai mult. Sunt mai putine ce se pot strica, si mai ieftin de remediat.

Dezavantajul este (pentru cine intereseaza aspectul asta) ca un 1.6 (de exemplu) este mai lesinat decat un TDI de 90 sau 101 cu un usor remap... D-asta am ales eu acum 3 ani jumate Bora TDI in loc de 1.6 (si pentru ca nu gasisem un VR5 sau VR6 bun la acel moment)

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

@ionutMK4, toti mergem cu motorina asta, nu e asa de prosta cum crezi, sunt masini de flota cu 4-500k. si nu au probleme din aceasta cauza, daca tot vrei sa bagi 1500 eur. mai bine ii adaugi la banii tai si iti iei ceva mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
teozuzu20

Wow, nu ma asteptam sa gasesc atatea reply-uri :D Nici nu stiu cu ce sa incep..

Ideea este ca cel de la Mizil, adus din Italia am fost sa il vad cu un baiat ce se mai pricepe, are si el 2 Golf-uri (diesel) si mi-a spus ca masina pare ok, dpdv mecanic, cel putin la prima vedere. Dpdv optic, mai avea o zgarietura mai adanca pe o usa, un stop era usor crapat si jantele putin zgariate.. dar peste aceste aspecte pot trece usor, tinand cont de varsta masinii. In schimb.. nu prea stiu ce sa zic cu actele, omul mi-a aratat ca are "cartea masinii" sub forma unei foi A4 (unde erau scrise toate datele) si inca o foaie care mi-a spus ca reprezinta dovada ca masina a fost radiata in Italia (masina nu are numere pe ea), dar am inteles ca am nevoie si de contractul de vanzare-cumparare dintre Italian si Romanul (samsar).. si altceva imi mai trebuie ? 

Samsarul a parut destul de onest.. sau poate juca un rol ? Cine stie.. El mi-a zis ca taxa este 800RON, desi pe diverse site-uri afiseaza ca fiind undeva intre 101E si 111E..
Masina este din luna a 10a 2001, dar cica prima inmatriculare a fost prin 2002.

In alta ordine de idei, nu imi placea ca nu avea ESP.. si banuiesc ca nu e chiar atat de ieftin si usor sa ii pui ESP, corect ?

---------------

IonutMK4 - tot AZD este si motorul acestei masini.. si da.. tin minte de cand am avut un E39 525 TDS.. ca ESP-ul m-a salvat de cateva ori.. dar aia cel putin avea si tractiune spate..
A ta din ce an este de ai avut taxa 150E ?

Am auzit si eu ca de obicei acest tip de motor consuma cam 1L/5000km... ceea ce mi se pare ok.. mai ales ca stiu ca si Opel Astra 1.6 consuma ulei cel putin la fel de mult ca un Golf 1.6.. (zic de Astra pentru ca o aveam ca optiune).

O sa incerc sa vad daca gasesc pe cineva sa aiba un tester pentru VW.. e o idee buna :D

Si eu imi doresc cat mai multe dotari, dar musai CB, clima, geamuri electrice.. voiam si scaune incalzite.. dar gasesc greu una sa arate si bine si la pret acceptabil.. si pana la urma incalzirea in scaune se poate monta si ulterior.

Bora nu prea imi place.. desi e acceptabila ca design.. si Leon e scos de pe lista.. are un bord, uratel, in opinia mea.

Multumesc mult pentru sfaturi si pentru disponibilitate :D

---------------

Mad_Kat - Cred ca ma uit de cel putin 2-3 ori pe zi, atat pe mobile.ro cat si pe olx si lajumate.. deja visez toate anunturile.. o iau razna.. desi e cam greu sa ma bag sa merg 200-300km, eu fiind din Ploiesti, ca sa gasesc ceva.. desi m-am uitat pe toata tara. 
Este destul de greu sa gasesti o masina care sa aiba si aia.. si aia.. sa nu fie nici de la samsar.. sa aiba si un pret acceptabil (stiu ca m-ar ajuta daca as avea un buget usor mai mare, dar din pacate.. )

---------------

HRTS - Am vazut si eu vreo 2 FSI-uri.. dintre care unul parea chiar dragut.. este al unui baiat.. deci nu e samsar.. dar multa lume mi-a spus ca sunt putin mai pacatoase.. nu atat de fiabile precum AZD-ul.. si da, inclusiv chestia cu benzina mai buna.

Din ce povestesti tu da.. ai avut mare noroc si ai avut si buget mai mare, ceea ce te-a ajutat enorm, mai ales ca tu ti-ai dorit mult acest motor!
Apreciez tare mult cuvintele de "imbarbatare" :D si sfaturile pretioase!

---------------

Ionut-MK4 - Am vazut masina din BV de pe forum , inclusiv alta din Adjud.. dar din pacate ambele imi depasesc bugetul.. :( Desi sunt constient ca ar merita cel mai mult dintre toate.. dar cand nu mai se poate.. 

Dupa ce reusesc sa imi iau, am sa te contactez pentru sfaturi de cum sa curat cele mentionate de tine! :D

---------------

Calin.g - Are cumnatul meu un diesel, ALH, dar pe langa faptul ca e break, este alba.. si are doar geamuri electrice si AC.. atat.. macar daca avea BC si clima.. nu-mi doresc mai mult :)) Asta are 230.000 reali.. cred!

---------------

Apropo.. cam cat va consuma 1.6 AZD in oras ? 
Sper ca am reusit sa le raspund tuturor.. si nu am omis nimic.. :D
Va tin la curent, cu ce mai gasesc.. si ce mai aflu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Pai a mea este tot sfarsit de 2001, dar in acte scrie 2002.Si am dat taxa fix 600 ron, asta depinde mult de noxele care iti ies la RAR.Cand mergi la RAR, te sfatuiesc sa bagi benzina de cu cifra octanica de 100. Si mergi cativa km buni cu ea mai turata, sa se incalzeasca bine catalizatoarele.Si cat stai la rand acolo, stai tot cu motorul pornit.Sa iasa bine noxele.

SI sa iti pui ESP dupa, cred ca e o operatiune mult prea complexa si costisitoare.Si neapartat AC, fie el climatronic sau clasic, cu rotite.Scaune electrice e chiar simplu.Iti iei doar scaunele, butoanele si instalatia electrica.Eu am si iarna chiar sunt utile.Pana deszapezesc masina si las cateva minute sa urce uleiul, gasesc scaunele calde.

Legat de consumul de ulei, 1l la 5000 de km e relativ ok,nu e tragedie,  sa nu fie mai mare, pentru ca in timp o sa se agraveze.Oricum nu prea ai cum sa iti dai seama de asta cand o cumperi, e loterie.

Daca iti iei un AZD, iti trimit link'ul cu DIY cum se curata toate, cu poze cu tot ce trebuie.

Eu circul 90% doar in exterior cu ea, si nu schimb mai jos de 3000 de ture si am consum mediu de 6 in exterior.O tin mereu cam in 3000 de ture, nu prea trec de 100 km\h, doar in depasiri ce mai depasesc.Acolo se simte cel mai bine motorul. In oras nu prea circul, si cand o fac o fac in orasul Botosani, unde nu prea e aglomerat, nu se sta bara la bara, si nu depasesc 9% consum. Am mai stat o perioada in Constanta, dar nu in sezon, si acolo tot asa, in extra sezon, lejer traficul.Depinde  mult de oras si cat de aglomerat este.

In locul tau as face tot posibilul si as lua masina asta, super intretinuta, la un super pret, 3500 de euro, poate mai lasa putin: 

Sau asta, vrea 3000 de euro, fix:

Edited by ionutMK4
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

De acord cu bordul invechit si uratel al leonului...

ESP... pe Golf 4 de 1.6... Cu riscul de a fi blamat de multi - consider ca este inutil. Da, poti merge tare si la limita si cu 100cp, dar masina nu te invita la asa ceva.

Pe Bora mea cu ALH+ am ESP. L-am pus la lucru, mai mult ca sa vad ce si cum, si sincer, dat fiind puterea fenomenala a motorului, mai mult rau face, taie gazul si aplica selectiv frana, fix cand o accelerare suplimentara ar fi exact ce trebuie, evident pentru un sofer cu oarecare experienta. Asa ca, atunci cand a inceput sa "moara" G200-le, l-am lasat asa, si nu am nici un impuls sa il refac. Trebuie sa conduci cu adevarat inconstient pe drumurile publice o masina de genul asta ca sa ajungi sa "folosesti" esp-ul...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Dupa cum am zis. Pe mine m-a ajutat mult, de fapt doar atat, doar iarna, pe polei si zapada.Nicidecum datorita vitezei prea mari prin curbe sau mai stiu eu ce. Chiar am prins un polei, pe un asfalt din asta mai inchis la culoare, proaspat turnat, unde chiar nu se vedea poleiul.In 5 km am dat de 3 masini aruncate pe camp, avariate destul de grav.Datorita ESP'ului care intervenea foarte des pe drum drept, am incetinit serios pe acea portiune.Chiar m-a ajutat in acea situatie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
teozuzu20

ionutMK4 - Am vorbit cu userul Radu Mircea, foarte de treaba, m-a ajutat si el cu sfaturi, dar in ceea ce priveste masina lui, nu mi-o permit, din pacate, desi stiu ca merita, el facandu-i motorul complet. 
Interesant sfatul de cum sa scoti "scor" mai bun la noxe :D nu m-as fi gandit la asta!

---------------------

Am alcatuit o lista cu... stiu.. multe link-uri, 15 la numar. Voi ce parere aveti ? Multumesc anticipat.

 


1. http://olx.ro/oferta/vw-golf-2002-climatronic-ID6rX3I.html - 2350E (probabil mai negociaza putin)

2. http://olx.ro/oferta/volkswagen-golf-iv-1-6-16v-ID4jLU8.html - 2850E cu jante sau 2700E fara jante - negociabil

3. http://olx.ro/oferta/vw-golf-4-1-6-16v-benzina-2003-climatronic-ID6lQev.html - 2400E (probabil mai negociaza putin)

4. http://olx.ro/oferta/golf-4-1-6-taxa-0-ID67uT0.html - 2500E FIX

5. http://olx.ro/oferta/vw-golf-iv-1-6-16v-klimatronic-taxa-0-impecabil-4-usi-acte-la-zi-ID6plQm.html - 2600E (probabil mai negociaza putin)

6. http://olx.ro/oferta/volkswagen-golf-iv-ID6rp7I.html - 2350E - Adusa din Italia (probabil mai negociaza 50E)

—————————————————

7. http://olx.ro/oferta/vand-vw-golf-4-champ-ID6mIMC.html

8. http://olx.ro/oferta/golf4-1-6-euro4-ID5Ws7K.html

9. http://olx.ro/oferta/vind-vw-golf-4-ID6s6iQ.html

10. http://olx.ro/oferta/volkswagen-golf-iv-ID6rSTU.html

11. http://olx.ro/oferta/vand-schimb-vw-golf-4-ID5UQXq.html

12. http://olx.ro/oferta/golf-4-1-6-16v-climatronic-ID6b9Z2.html

—————————————————

13. https://lajumate.ro/volkswagen-golf-4-16-2295973.html - Astept sa-mi trimita mai multe poze - 2200E usor negociabil

14. https://lajumate.ro/vw-golf-iv-special-1735439.html - Mi-a dat mesaj ca o lasa la 2200E

15. https://lajumate.ro/vw-golf-4-2306049.html - 1.6 FSI

Edited by teozuzu20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri