Jump to content
Sign in to follow this  
mirceamad

Sfaturi achizitie Golf MK4

Recommended Posts

mirceamad

Salut...cum spune si titlul as avrea si eu ceva sfaturi/pareri pentru a achizitiona un golf 4...as vra motorizarea de 1.6 16v,cu toate ca la inceput eram "inebunit"dupa 1.9 tdi(alh)insa dupa lungi cautari si calcule am ajuns la concluzia ca dieselul nu e pentru buzunarul meu...mie i-mi plac si breackurile(nu stiu daca am scris corect)si scurtele insa intrebarea mea e care dintre ele sunt mai bune la consum(banuiesc ca scurtul) cu toate ca la lung ai avantajul spatiului....si inca ceva de 1.4 16v ce ziceti?nu sunt un vitezoman insa nici nu vreau sa ma rog de ea pe drum(momentan am un g3,1.4 de care sunt foarte multumit insa la capitolul consum....are "toane"cand i-mi vine sa-i dau foc :tuktuk: )

astept parerile voastre ....

   Cu stima si respect

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin03

Ce buget ai pentru un g4?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marius-Dan

1,6-16v-mai ok zic eu,comparat cu 1,4-16v.Sunt multe inf. pe forum legat de consum,etc.Zgomotul de diesel ma deranjeaza la relantiu,uneori.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceamad

bugetul este de 2600 euro momentan....doar pentru masina....dar poate urca pana la 3000 maxim(fara taxele aferente inscrierii)...stiu si am vazut pe forum diverse discutii despre aceste motoare dar care au degenerat in diverse...as vrea niste raspunsuri concrete legate de consumul acestor 2 tipuri de motoare(1.4 si 1.6),ce cod de motor ar fi mai bun,si mai fiabil,si consumul intre scurt si breack...si eventual daca sunt ceva problebe diferite intre aceste tipuri de motoare si caroserii...

   Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
BazavanFlo

Nu inteleg de ce zici diferenta intre berlina si break,pentru ca de fapt nu este niciuna.De exemplu Golf 5 meu are 1430kg si passatu (an 2000) a lu taikmiu break 1560.E maxim 80kg intre o berlina-break aceeasi marca,la consum cica break-urile sunt mai aerodinamice din simplul fapt ca sunt ca un vagon,numai stiu explicatia,dar facuse cineva niste teste si a zis ca un break arunca vantul mai ok ca o berlina.Diferenta este ca intr-un break bagi mai multe kg ca intr-o berlina de acolo si consumul mai mare,dar goale ambele masini au acelasi consum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stefan.DFS

Cauta mai bine acel 1.9 tdi, cod ALH. (prietenii stiu de ce)...sau o Bora.

 

Daca tot vrei sa-ti iei benzina, nu lua 1.4 (cu 4 persoane si bagaj, abia am urcat pe transalpina, mirosea ambreiaju de ziceai ca l-ai ars cu autogenu, iar aerul rarefiat nu ne ajuta deloc)

 

1.6 este cel mai ok dpdv cai putere, rezerva de cuplu si consum. Break-ul este zgomotos, auzi tot timpul greierasi si mult mai greoi atat fizic cat si practic.  

Incearca sa te uiti si pe la Seat, la 3000 euro gasesti un 1.6 foarte ok, poate chiar un diesel. Toledo, Cordoba sau Leon din 2004-2005

 

@Bazavan. 80-100kg in general este o diferenta de luat in considerare intre un 1.4 break si 1.4 hatchback. (consum mai mare si demaraj mult mai greoi)

Edited by Stefan.DFS

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceamad

Salut,

 Am revenit cu ceva informatii;uitati ce am gasit http://olx.ro/oferta/golf-4-break-ID34XgL.html#53132f6958...(ampus link pentru a nu ocupa memoria forumului inutil,nu pentru reclama)...duminica merg sa o vad cu ochii mei,pentru ca dupa cum stiti pozele sunt una realitatea e alta...am vorbit cu baiatul despre masina si problemele pe care le are;mi-a zis ca nu merge incalzirea din scaunul soferului...ceva probleme la rezistenta.Codul motorului este AZD.Ce stiti despre acest motor?la ce probleme si consum sa ma astept de la el?masina are 155.000km(reali zice el,anul fabricatiei 2001)...iar daca masina arata bine si ma hotarasc la ea,fiind la numere rosii(al doilea rand...tot din spusele lui)ce trebuie sa verific la acte pentru a nu avea probleme la inscriere?si inca ceva?unde sa fiu atent la RUGINA?ceva locuri ascunse,etc...pentru ca asta e si motivul pentru care doresc sa-mi schimb golfuletul 3...sper ca nu stresez cu intrebarile,dar e o masina noua pentru mine si chiar nu cunosc multe lucruri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Unde ii gasiti voi pe astia cu compiutere de bord, canapele pe masini si 155.000 km la break in 14-15 ani, de import? :)) sunt curios cu cati bani a fost cumparata masina asta la prima mana…ca sa mai faca si altu profit si sa scoata si cheltuielile de drum ; parerea mea ar fi decat sa o iei pe asta, sa mai dai ~ 500€ pe inmatriculare si inca 500-800 pe reparatii si schimburi distributie + cauciucuri + toate cele si la sfarsit cand tragi linie sa te pacalesti singur ca ai facut afacere doar pt ca ai luat-o ieftin, mai bine mai pui din start 1000€ si iei una buna de pe forum sau una de la proprietar, poate si mai noua, care stii ca a fost intretinuta si are schimburile facute la timp ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceamad

Intradevar,ai si tu ceva dreptate in ceea ce spui insa...sa fim seriosi...nu comparam o masina rulata pe "ulitele"din Germania cu una rulata pe "autostrazile" din Romanica...sa.ti dau un exemplu;golfuletul meu,cumparat acum 5 ani din targ,de la un baiat care abia i-l aduse-se si i-l inscrise-se a tinut pana acum fara reparatii sau schimbat prea multe...adica in afara de ulei si filtre la timp,cauciucuri,ceva becuri pe lampile din spate,senzorul de temperatura(de vreo 3 ori) si un telescop pe spate(bine,le-am schimbat pe ambele)dar doar unul a cedat,nu am schimbat nimic altceva...cum se spune"apa,paie si bataie" :D...nici macar bucsaraia,sau placute de frana...intradevar bucsaraia a cam inceput sa bata de vreo 3 luni...dar ii ajunge si ei.  

In schimb la tabla...aproape tot...haion,aripi fata,portierele de pe dreapta,capota...plus ca acum a inceput sa o ia rugina pe la praguri si pe dedesupt,asta fiind si motivul pentru care vreau sa o schimb.Si acum ca o paranteza,oare tu o ai de noua pe a ta?chiar sti totul despre ea?nu cumva si a ta tot de acolo a venit?nu zic ca ca asta pe care am postat ca as vrea sa o iau nu ar avea"bube"sau km dati inapoi sau altele...dar totusi..intradevar,bine ar fi sa mergi tu dupa ia,insa cand banii si timpul nu iti permit...te limitezi la ce gasesti...dar o sa va spun sigur ce e de  ea duminica dupa ce  o vad...sau poate gasesc altceva in acest timp...nu ma grabesc..si inca astept ceva date concrete despre acest tip de motor sau care ar fi mai bun.

  Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Salut mirceamad.Eu am un Golf 4 1.6 16v hatchback an 2002.Am dat 3000 de euro pe ea, desi preturile se invart pe la 2500.De cand am cumparato( o am de 5 luni si 5000 de km), inafara de consumabile nu am schimbat nimic la ea.Am curatat EGR'ul si clapeta de acceleratie,atat.Insa daca poti sa verifici o mare problema la AZD, si anume daca consuma ulei.A mea consuma 1L la 3000 km, fara sa scoata fum sau sa aibe lipsa de putere,deci cam greu de depistat asta.Sa cauti pe cineva care se pricepe sa o puna pe laptop la o diagnoza, sa vezi sa nu aiba erori.Mai verifica in mers sa nu agate cutia de viteza in treptele 1 si a 2-a.Eu sunt multumit de putere, trage bine insa cu 4 persoane in masina a mea e cam puturoasa la deal daca nu iti iei demaraj.In rest nu am probleme cu ea si ma declar multumit, stabilitatea este foarte buna in curbe la a mea cu cauciucuri 225/45R17.Consum: 6-7% exterior si 8-9% in oras, schimbat la 3000 de ture,exceptand depasirile si la deal..Avea in bord 178.000 dar nu sunt reali( nu stiu km reali).Incalzirea in scaun nu imi merge nici mie.Nu e grav,este intrerupt circuitul din scaun, se rezolva.Nici golful din anuntul tau singur nu are km reali, rugina doar pe la aripi daca e sa aibe, si o problema la break este rugina la haion.Ca si acte sa faceti acte de vanzare cumparare pe numele tau si el sa fie trecut ca fost proprietar.Restul te descurci.Cum a zis si Bgd_b92 te mai costa cam 400 euro inmatricularea si inca vreo 500 consumabilele,asta poti le faci in timp mai scurt pe rand.Cauta una cu istoric si cu reviziile la timp.Conteaza foarte mult reviziile.Cauta si pe forum aici masini cu istoric, dar e bataie mare pe ele.Iti sugerez sa cauti un hatchback pentru ca esti tanar si chiar e exact ce trebuie.In interior e acelasi spatiu fata de break, e mai usor de parcat si arata mult mai bine.Mult succes iti urez.Daca mai ai intrebari despre motorizare sa nu eziti.Daca iti permiti cauta un golf de 1.8t.Consumul nu difera mult, putere mai multa, ceva mai fiabil.Si ca optiuni sa aibe ESP sau ASR.Mi-a fost foarte util ESP'ul iarna asta pe polei.Poti sa cauti si Seat Leon, au aceleasi motorizari.

Edited by hanesti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik

Vezi ca golful ala are ceva bizar cu bara fata. sa nu fie lovit.

Probabil ca masina a costat in jur la 1500 in DE, si cei 155k km e minim jumate din ce a rulat ea.

 

Spor la cumparaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites
GinelSB

Eu unul sunt multumit de motorul 1.4,( atata timp cat nu sunt 5 pers in masina si portbagajul plin).

Eu de exemplu stau in Austria si cand vin in tara, 2 pers+ portbagajul si bancheta din spate pline, scot consum cam 7- 7,5. Cat am autostrada merg cam cu 130-140, daca sari de viteza asta, sare si consumul, dar motorul nu te dezamageste.

In caz ca te hotarasti pt un motor de 1.4, arunca o privire si pe masina mea, in mai ma intorc in tara si trebuie sa o vand sau sa o inmatriculez pe Austria..

Bafta sa alegi o masina cat mai buna, pt ca si eu sunt in situatia ta, si tare mi-e frica de ce noroc o sa am la urmatoarea achizitie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Problema km reali nu o mai punem ; ideea este ca o masina BUNA nu iti pleaca din Germania sub 1900€…nici problema accidentelor minore nu se mai pune din moment ce masina are atatia ani ; important e sa nu fi fost conserva si reparata ; in fine, tu faci cum crezi ; eu pot sa spun ca am putina experienta si nu as mai cumpara niciodata de la samsari din multe motive pe care nu are rost sa le enumar ; dar daca faci asta, vezi ca am scris cate ceva in topicul cu achizitie bora / golf despre cum sa o verifici inainte de test ; si la test, neaparat fa-i test de compresie !!! Daca proprietarul nu e de acord cu asta, pa si pusy !

Daca filtrezi putin informatia, poate te ajuta : http://vwforum.ro/topic/60261-sfaturi-pt-achizitie-golf-4-bora/page-56

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
best_x_treme

Diferenta de consum e destul de mica intre motorizarile 1.4, 1.6, 1.8 respectiv 1.8T, motiv pentru care eu am preferat un 1.8T... variantele fara turbina sunt destul de anemice. Dotarile sunt si mult mai bune decat pe celelalte motoare mentionate. Nu zic, un diesel ar fi mult mai economic, dar sigur are un rulaj dublu fata de benzina.

Edited by best_x_treme

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

1.8 turbo nu este pt cei ce cauta economie si o masina ieftina si fiabila ; una neintretinuta iti poate da batai de cap destul de mari, iar una intretinuta nu se gaseste la bani putini ; diferenta de consum este cam de 1.5-2% intre 1.4 si 1.8 T ; este infima raportat la performante ; insa toate adunate ( cost achizitie, posibile problemele, rca + impozit, piese, etc ) ridica socoteala destul de mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mirceamad

Salut colegii...am fost sa vad masina pe care am postat-o mai sus sa va dati cu parererea....si intradevar....e putina diferenta intre realitate si poze...in fine...am taiat-o de pe lista si am ramas la stadiul de cautare...am primit si 2 oferte de la 2 colegi de pe forum,carora le multumesc pentru ca si-au pierdut vremea cu mine raspunzandu-mi la intrebari si postand poze dar la nici unul nu am am gasit ceea ce vreau eu...in sensul ca una era diesel,si cum am spus,acest fel de motor nu e de "buzunarul"meu,si una de la un coleg din DE...care are o masina splendida din toate punctele de vedere dar pentru care nu am suficienti bani(adusul ei de acolo,sau drumul de a o aduce eu de acolo) :( ...in fine,mai caut aici in tara...nu ca as fi cine stie ce pretentios,dar cum am mai spus caut o masina pe care sa nu o mai schimb cativa ani de acum in colo...as vrea sa va mai intreb ce pareri aveti de 1.4?ca si consum si fiabilitate?nu sunt un mare "alergator"...viteza de croaziera fiind110-120km/h,rar urcand mai sus(depasiri mai "la limita"sau alte situatii)si mai ales ca masina o sa ruleze in cea mai mare parte pe distante scurte(5-6km pe zi)

astept raspunsuri si sfaturi

stima

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusmoraru

Buna ziua! Sunt si eu in cautare de un golf 4 1.6i! Mentionez ca nu sunt posesor de golf 4 1.6, la profil am completat asa pentru ca in viitor sper ca voi fi. Vreau neaparat benzinar deoarce este mai usor de intretinut, taxe mai mici, costuri de reparatie mai mici. Din cele citite pe forum am vazut ca sunt mai multe tipuri de motoare. Care dintre ele este mai fiabil, mai usor de intretinut? Unde se afla modelul motorului?  Ma intereseaza ca motorul sa fie bun, stiu ca asta depinde de multi factori dar ma refer strict la tipul motorului. Masina va fi adusa din Germania, buget 2500-3000 E!

Exista cumva vreun site cu anunturi de la proprietari din germania gen olx, okazii? Deoarce daca cumperi de la proprietar ai mai multe sanse sa cumperi o masina buna, intretinuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Codurile motor AZD / BCB ; pt info despre siteuri din Germania nu stiu sa te ajut decat cu mobile.ro , si sa te uiti la autohouseurile mari sau la anunturile de la proprietari. Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusmoraru

Unde se afla codul motorului? In acte sau stantat undeva in compartimentul motor? Sau cum aflu ce model este motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

La cele din RO apare pe carte, uite la mine, 1.4 tdi la rubrica 10, cod motor BNM

20150328_072118.jpg

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionutMK4

Codul motorului il gasesti in portbagaj sub mocheta, undeva in partea stanga este lipita o eticheta cu codul motorului, codul vopselei si altele.

Edited by hanesti

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusmoraru

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariusmoraru

Vreau sa mai stiu cum ce soft pot afla km reali ai masinii? Cu vag-com este posibil?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

Nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Posibil este, dar nu e relevant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri