Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Revin cu un update. Va spuneam aseara ca aveam afisata pe bord eroare "Error: Start / Stop system", si evident ca nu functiona S/S.
Dimineata nu mai afisa eroare, am dus copilul la gradinita si am facut cateva comisioane, pac, pe la ora 10 din nou aceiasi eroare.

Am pus laptopul si testerul pe ea, nicio eroare pe Start / Stop stocata niciunde, in schimb am iarasi eroare pe EGR, si ce e cel mai enervand FARA nici un alt bec aprins in bord sau alt simptom. Cam tampita politica VW, daca nu ai tester (chiar si unul din asta chinezesc ca majoritatea), mergi cu eroare pe EGR mult si bine si strici altceva.
 

Au vreo legatura cele doua erori? Citind pe forum se pare ca da, cineva mi-a spus ca cea de Start / Stop (care apropos, a disparut din senin in cursul zilei) poate fi legata si de bateria in curs de moarte. Mentionez ca bateria e cea originala, oct 2011, deodata cu masina.

Acum sunt la faza de interesat de preturi, rogu-va pe cei care stiti ce alte acareturi se schimba la aceasta operatiune, am inteles ca niste garnituri, conducte etc, sa imi spuneti. Si de unde se poate lua un EGR, preferabil OEM, la un pret decent.
Totodata, cum pot afla ce EGR am pe masina inainte de a-l demonta?
Daca aveti si vreo sugestie de service / mecanic de incredere pe o raza de 100-150 km de Petrosani va rog dati-mi de veste.
 

1 Fault Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [036] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 186082 km
                    Date: 2016.09.14
                    Time: 09:09:58

Readiness: 0 0 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da partea cu start stop asa e daca nu ai bateria incarcata suficenta masina nu se mai opreste la start stop.asa e si la mine cred ca de 1 an.si eu am masina din 2011 cu aceiasi baterie...

de EGR daca masina este din 2011 se pare ca este cu tot cu racitor..un pret este in jur de 17 mil lei vechi.bafta

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Minunat, treecem de 2000 lei cu manopera. Tocmai ce am făcut distribuția și trebuie să iau roti de iarna. O bucurie să ai mașină în general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Start stopul pica imediat ce ai eroare pe ENGINE. De aceea SS e deconectat fără sa aibă eroare. Problema ta e supapa de pe EGR. Fie ai probleme de vacuum cu ea fie depuneri de funingine pe mecanismul interior. Ambele se pot remedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu obligatoriu - depinde de eroarea care apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce apare la el, eu zic ca are ori valva N18 cu probleme de etanseitate si o rezolva sau schimba cu SH fie la transmiterea mecanica a comenzii catre flapsurile din interior si alea se curata de depuneri. Daca te-ai gindit la mecanismul pas cu pas (electronica + roti dintate din plastic) acolo e mai problematic dar nu cred ca e cazul lui dupa logul de mai sus. Macphisto, pentru ce vrei tu eu zic sa apelezi la Generaltrans pentru ca eu am dus mai multe masini acolo cu probleme de EGR ( a mea + prieteni), sau in nici un caz nu te risca cu persoana fizica pentru ca e vorba de garantie. Am patit cu un Q5  la care EGR ul de schimb, OEM a cedat pe partea de racire dupa 100 km. Daca asta se intimpla cu reparatie la o persoana fizica cam ce sanse ai sa remediezi problema fara costuri? Am ceva experienta legata de piesa asta nenorocita si multi nervi mincati, din pacate astia de la VAG nu sunt in stare sa remedieze definitiv problema, la Q5 de exemplu a aparut o varianta revizuita de EGR in ianuarie si in octombrie acelasi an din nou a fost revizuita, eu am avut aceasta ultima varianta si a tinut 100 km. Sunt banii tai, poate vei obtine un pret mai mic pe la un mecanic care lucreaza in garajul de acasa dar pisa sigur nu o cumper mai ieftin ca nu ai discounturi si ramîi cu riscul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru sfaturi. Ieri am luat masina dupa doua saptamani de lipsa din tara.

Reparatia pe partea de grindina a iesit impecabil, drumul de la Tm la Petrosani iarasi fara evenimente sau erori, dupa doua saptamani de stat nemiscata a pornit "la sfert", azi iarasi eroarea de S/S :).

Maine pun testerul pe ea sa vad, si vorbesc de costurile cu schimbul EGR.

@alin_irimia la mine nu e doar deconectat (adica nefunctional) S/S, ci da si eroare pe bord, A-ul acela taiat si mesajul Error: Start&Stop system. Maine voi verifica si pe VAG daca e legata de aceiasi eroare N18 atunci vom remedia problema. Referitor la service, la masina mea lucreaza fie Edi Schmidt (chestii de mecanica / suspensie etc) fie General Trans (daca sunt chestii mai cu dischis), fiindca ma cunosc bine cu Aurelian. Asta desi am mai avut probleme cu GT in trecut, la alte masini, din cauza de mecanici neatenti si multe masini in lucru in acelasi timp. Voi trece pe acolo oricum. 

Daca imi poti da niste date de contact de ale tale pe PM, ar fi bine, poate ne vedem la o cafea si mai discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la Aurelian apelez şi eu fiind de mulți ani prieteni  și vecini. Așa  normal sa apara mesajul de SS, nu cred ca ai eroare pe VCDS .Eroarea a apărut la fel și la mine prim data, nu s-a aprins spira și am crezut ca și tine ca e SS. Apoi lucrurile s-au precipitat,a apărut spira și apoi spira și engine toate acestea  în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost vineri si a pus Liviu testerul Bosch pe ea, avea eroare stocata, dar mi-a spus sa vin cu becul aprins ca sa vada nu stiu ce... Asa ca acum ma rog de bec sa se aprinda, evident ca se aprinde numai cand nu vrei :)

Eu nu am sters-o, s-a stins din senin cum s-a apris, si acum exista dar cu MIL OFF. Cel putin pe clona mea de pe ebay... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de ODIS, KTS și alte asemenea, VCDS are un mare+ prin faptul ca poate vedea erori care se pot citi doar prin acel mod specific " agresive UDF", deci încearcă sa citești tu înainte de a ajunge la Liviu și salvează mesajul ca el nu va vedea decit dacă e MIL on.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am salvat, am screenshot, daca nu se aprinde, maine merg iarasi pe acolo. acum sunt mai agitat cu gumele de iarna decat de eroarea de egr :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Nici nu stiu unde sa scriu despre problema mea dar problema mea cred ca e de la EGR.

De cand am venit din concediu(Grecia) de la mijlocul lui Septembrie am inceput sa pierd apa de la motor. Completam din 2 in 1 saptamani iar acum tot mai des, adica la fiecare drum Buc-Tm (si dus si intors). Am fost pe la mecanici am cautat scurgeri/urme de apa si nimic nicaieri. Aseara am zis ca ma pun eu sa descoper problema si la un simplu scan am gasit cele doua erori de mai jos:

2 Faults Found:
4238 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) 
          P2185 00 [032] - Signal too High
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 19
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 19
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

Tin sa mentionez ca nu am becuri aprinse in bord, masina trage bine ( Passat B7 din 2011 - 170CP ) iar in habitaclu nu se simte miros de antigel.

Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta rog un sfat, as vrea sa stiu unde pot vedea apa in caz ca am pierdere la EGR, cred ca ar fi doua variante - in motor sau pe esapament.

In final cred ca trebuie sa schimb si eu EGR-ul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai prima e de la ventilatoare motor si 2 de la egr care va trebui inlocuit. Vezi ca ai o siguranta arsa la tabloul de sigurante motor. scoate mufa de la egr ca se tot arde siguranta care e si pe ventilatoarele de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ti zici ca siguranta e si pe ventilatoare ....inseamna ca ele nu merg? Adica se incinge motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, lucaflo26 said:

Pai prima e de la ventilatoare motor si 2 de la egr care va trebui inlocuit. Vezi ca ai o siguranta arsa la tabloul de sigurante motor. scoate mufa de la egr ca se tot arde siguranta care e si pe ventilatoarele de la motor.

Prima e ca are un senzor defect, cel de la baza radiatorului si cealalta e de la egr, si la masina lui, nu mai are treaba cu sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se incinge nimic, sta la 90° nu misca acul. Azi iar am completat cu apa dupa un drum Buc-Ploiesti si inapoi. Am observat ca atunci cand merg cu viteza scade mai repede apa iar in borcan se face presiune tot timpul cand il desfac. In weekend mai fac un drum de TM si o mai scanez, sa vedem ce mai apare.

Multumesc de raspunsuri, sper sa scap doar cu egr si senzorul de temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa e de vina. E o problema aproape generala. Treaba e ca trebuie sa schimbi si cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, nu stiu ce sa mai zic, ieri pana la Valcea am ajuns si s-a aprins martorul de lipsa apa/colant. Am observat ca atunci cand desfac capacul la borcan este vacuum pe instalatie destul de mare incat un sfert s-a umplut la loc...cred ca o duc la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai  si ce are are asta  cu egr..?sunteti un pic off topic

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa aibă legătură. Apa nu lasă urme doar dacă e pierduta la interior în motor sau egr. Pune mina în fata esapamentului și vezi dacă se condensează lichid pe palma și dacă e ușor dulceag e antigel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 Detin un B7 din 2013  2.0, in urma cu circa 1 luna jumate am facut revizia de 75.000 (70.000 la mine), moment la care cei de la PBV mi-au facut update si la softul "ecofriendly".Toate bune si frumoase , masina merge ok, dar azi mi s-a aprins in bord martorul check engine(71.600km),Resoftarea e de vina, egr-ul sau poate altceva.Mentionez ca masina se mai afla in garantie pana in ianuarie 2017.

  Credeti ca poate e de la soft ?

  Joi sunt programat in service la acelasi PBV.

 

O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu faci o scanare a masinii in urma careia poti depista eventualele erori, greu de ghicit vinovatul.

Referitor la eventuala problema data de resoftare ..... poate fi o simpla coicidenta si defectul sa nu aiba corespondent in resoftare. 

Eu zic sa stai linistit pana iti pun diagnosticul la PBV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                Am revenit cu problema rezolvata.Am mers dimineata la PBV( unde am constatat ca masina mai era in garantie vreo 2 sapt., nu pana ianuarie cum banuiam eu ), au facut baietii scanarea, rezultand radiator EGR ars(cel putin asta a fost raspunsul dat de ing. de service).Tot el imi spune ca nu se poate schimba nenorocirea de radiator, ci se schimba EGR cu tot cu radiator, ca asa e piesa asta cu totul, ca daca dai un ban sa-l dai cum trebuie, sa nu te mai incurci.Partea buna a lucrurilor este ca acest EGR a fost schimbat pe garantie, in concluzie nu am platit nimic.Am intrebat daca garantia pentru piesa nou montata este de 1an sau 2 ca la orice produs nou,raspunsul a venit promt, garantia este pe perioada cat masina mai e in garantie(vreo 2 sapt. cazul meu), doar daca plateam piesea din buzunar aveam garantie de 2 ani.Atunci mai in gluma mai in serios l-am intrebat daca macar e piesa noua sau e second hand, de la dezmembrari ceva, adik sa ma pregatesc in viitorul apropiat pentru vreo supriza sau....Piesa ar fi noua si sigur nu voi reveni prea curand pt. aceeasi problema, a fost raspunsul omului.

   Sa nu va mai plictisesc cu ale mele, mai am inca ceva, unii spun ca sunt norocos(ca am patit beleaua cat inca mai eram in garantie, la limita ),altii ca ghinion, ca la doar 70 si ceva de mii sa pice o piesa destul de importanta in angrenajul masinii.Voi ce ziceti ?

 

 Multumesc, o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne "plictisim " reciproc cu problemele noatre ... ca de aia este forumul asta .... :)

personal ..... cred ca da, esti norocos.

ai transmisie automata ?

incearca sa conduci ceva mai turat, sa schimbi mai sus (daca ai cv manua).

cred ca este doar chestiune de timp si noroc pana cand te lasa egr ..... odata si odata toate pica.

off topic: mie mi-a picat ambreiajul la 120 mii si altii au atins si 200 mii km asa ca ....

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Transmisia e manuala, am intrebat ing. daca are vreo legatura cu schimbarea treptelor,  eu schimb undeva la 2200-2300(daca ar fi dupa ce arata masina in bord, as merge cu 40 la ora cu a a 5-a). A zis ca nu are nici o legatura, e problema care nu are vreo cauza anume(nasol zic eu).

       Ca fapt divers, am luat masina de noua , am dat pe ea vreo 26.000, in aceeasi perioada cu mine un coleg de serv. si-a luat Toyota avensis, acum el are vreo 30.000 mai mult decat mine (cca 100 mii) si nu a schimbat la masina dacat consumabilele, nici o belea.Pe cand eu am schimbat: la 30 mii pompa de apa, la 45 mii un motoras de la clima, pe la vreo 15 mii mi-au schimbat uleiul in cutie ca avea un huruit, acu la 70 mii EGR...ma doare capu cand ma gandesc daca nu eram in garantie.Acum colegu e in concediu, vine luni, nici nu ii zic ca am schimbat EGR , ca imi rusine.Precizez ca amandoi venim de la VW, el un Passat b5 eu un golf 5.Asa ca data viitoare o sa ma gandesc de doua ori inainte daca sa aleg VW sau alta marca.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!