Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

am descoperit sursa - de la compresor clima, pierdut ulei si freon. Nou costa o caruta de bani.  SOLUTII ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au cedat ceva oringuri/teava.Compresorul se verifica.Ridica masina si incearca sa identifici pe unde pierzi,cu clima on daca mai ai ceva in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Au cedat garniturile. Acum caut o firma care face recondiționări si care ofera garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut ca suntem off,scz,ne impusca m...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

      Salutare! Am intrat doar sa-mi împărtășesc problema cu EGR-ul la al meu B7.

      Dupa numai 2 zile după ce am achiziționat mașina de la das welt auto din Constanta (Avia motors), martorul "Check engine" mi s-a aprins in bord. Mașina are 75k km. 

      Problema mi-a fost rezolvată intr-o săptămana cu EGR schimbat, răcitor si garniturile aferente. In plus a fost făcută si o regenerare a filtrului de particule. Ceea ce e ciudat e ca la motoarele 2.0 TDI aceasta piesa pică destul de repede. Nu știu cum s-a mers cu mașina dar de când merg eu cu ea, treapta a 4-a nu a văzut-o in oraș.

      Aveți idee cum pot sti dacă piesa a fost intr-adevăr schimbată sau curățata respectiv anulată? Nota de plata a fost de 450 lei (manopera), iar EGR-ul undeva la 1700 lei. Mulțumesc.

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curatatul - la acest model - nu ajuta cu nimic

anularea - presupune scoaterea DPF-ului, etc, precum si resoftarea masinii, EGR si DPF OFF... etc 

mai mult ca sigur nu au facut asa ceva.....masina ar da fum in accelerare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se mai aprinde becul egr. Am verifcat pe tester. Acuma de 2 luni sa stins si asa a ramas. Acuma 3 zile sa mai aprins jumate de zi. Masina merge f.bine, fara simptome.

Am verifica pe soft si.si face si regenerarea normal. Aveam vreo 10 game si ultimul regen a fost facuta de 300km.

Verific periodic regenul si se face normal, ajungand la valori mici. Inca nu schimb egr.ul in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este bec pt Egr.martorul check engine poate vrei sa zici.și el are mai multe funcții. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dar pe tester arata problema valva egr. Am cautat pe net codul eroare. Este valva egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alin_irimia

Dacă ai logul respectiv poate primești un răspuns mai la obiect pentru că prin natura lui dă informații care pot duce la cauză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
15 hours ago, alin_irimia said:

Dacă ai logul respectiv poate primești un răspuns mai la obiect pentru că prin natura lui dă informații care pot duce la cauză.

 

On 4/28/2016 at 7:52 PM, Ionut_CC said:

Da. Dar pe tester arata problema valva egr. Am cautat pe net codul eroare. Este valva egr.

 

15 hours ago, alin_irimia said:

Dacă ai logul respectiv poate primești un răspuns mai la obiect pentru că prin natura lui dă informații care pot duce la cauză.

 Exact....  altfel,  daca esti asa sigur, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am avut aceeasi eroare in legatura cu EGR-ul dar abia acum la 190000km si l-am schimbat. Piesa noua a fost intradevar 1500 lei. Am desfacut EGR-ul vechi de curiozitate sa vad daca se poate repara ceva la el asa cum s-a afirmat in posturile de mai sus. Probabil ca se pot curata spirele care intra in radiatorul de racire. Am desfacut si partea electrica a EGR-ului daca intereseaza pe cineva si intradevar sunt rotite zimtate de plastic acolo.

EGR PASSAT b7.jpg

Modificat de takashita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Simionpassat

posesor la o valva EGR defecta... simtome.. mi sa aprins..alea de la bujii spoi.. martor motor.. .. masina nu mai tragea cum trebuie.. dupa 2 zile.. dau cheie..  nu mai aparea nimic..   ma duc  fac  diagnoza..  si ii da.. valva EGR .. ..  mi sa spus.. sa ma prezint in caz de mai apare eroarea  la schimbare.. ...... ce spunetzi... sa astept sau sa ma duc sa o schimb..

passat b7 2011 2.0 140 ...  77 mii km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

care era eroarea exacta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simionpassat

deviatie mare intre valoarea targhetata si valoarea reala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

atunci o sa necesite inlocuire in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simionpassat

ok ms. ..  deci ori o schimb acum ori peste 3 4 luni  va trebui schimbata.. nu k sia revenit si nu va mai aparea..  acum masina merge tun

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristian vitalia

Am probleme cu EGR-ul 03L131512DQ partea electrică  la Passat B7, 2011, 112.000 km. Se aprind 2 martori, arcul elicoidal intermitent și cel de motor. La o anumită perioada se sting, dar se reaprind din nou. Am făcut diagnoză la Midocar și au spus că este defecțiune la partea electrică si trebuie schimbat cu totul, preț ~2000 lei la Augsburg Militari cu manoperă. Se poate repara? Mă poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ultimul egr cu acest cod..

A mai fost schimbat inainte de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian vitalia

Nu știu, nu cred . Mașină e sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te intreb ca egr.ul asta cu DQ la urma sunt ultimile tipuri de egr..

Acesta il am si eu pe masina acum schimbat..

Speram sa nu mai pice..dar se pare ca da...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian vitalia

Am probleme de anul trecut, dar acum foarte des și pt perioada destul de lungă. De vreo 2 săptămâni am becurile aprinse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un topic dedicat acestui subiect, respectiv 

Nu se repara, doar inlocuire!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian vitalia

E foarte scump, dar văd că nu am ce face... La Augsburg văd că au prețul mai bun ~2000 lei cu manoperă cu tot, la Midocar 2750 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram ca astea cu DQ la urma sa nu mai cada..dar se pare ca degeaba..

Cred ca fug de la grupul vw.. f dezamagit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!