Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Recommended Posts

13 hours ago, bvc said:

s-a aprins becul "check engine" din bord, de mai multe ori. risc INFUNDARE FILTRU PARTICULE din cauza EGR.

Ba da

13 hours ago, Ionut_CC said:

Ce simptome are masina?

Nu se curata egr.ul?

La modelul acesta, nu.

Link to comment
Share on other sites

exista un procent mic (dar exista) sa fie eroare din soft- necesita update de soft la reprezentanta si atunci scapi de cheltuiala cu EGR-ul schimbat.

scuze daca gresesc!

Link to comment
Share on other sites

Exista colegi care au anulat egr ul?

cum se comporta masina?

Link to comment
Share on other sites

27 minute în urmă, Manuel N. a scris:

Exista colegi care au anulat egr ul?

cum se comporta masina?

Ca sa anulezi egr trebuie sa anulezi si DPF .

Link to comment
Share on other sites

Citeam pe undeva ca se poate anula din soft ...si fizic.

se poate sau nu?

Link to comment
Share on other sites

daca anulezi EGRul o  sa strici si DPF.ul... deci,trebuie anulate amandoua

Link to comment
Share on other sites

Dar daca EGR e defect, ce simptome are masina? Isi face regenerari mai des? Porneste ventilatorul si sta mai turata la 1000rpm? Asa are la un prieten de-al meu. Dar nu i s-a aprins deloc EGR.

A venit din oras si avea relantiul a 2.0 TD undeva la 950rpm. A oprit motorul si parca sa auzit si ventilatorul, iar dupa cateva sesunde a tacut si el.

Apoi a repornit masina, si avea relantiul la 800 rpm. Cred ca-si facea regen? La el se aprinse EGR-ul in bord, dar a sters eroare la cineva, dupa care a mers normal. Cele prezentate mai sus, pot fi de la EGR, care nu e aprins in bord?

Link to comment
Share on other sites

acolo incepuse sa  faca regenerarea DPF.ul...de obicei  asa  face se ridica turatia la 1000 si indicat e sa nu opresti motorul pana nu termina de facut regenerarea. (off topic)

Link to comment
Share on other sites

Ce cod are piesa EGR pentru Passat B7 2.0 TDI CFFB din 2011?

Se gaseste separat de racitor? Daca da, ce cod au piesele?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

egr.ul si racitorul la acest tip  de masini  sunt impreuna.

Link to comment
Share on other sites

pai acum depinde  ce a fost  pus pe masina..de exemplu  eu am....03L131512DQ

Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Ma gandeam ca e un singur cod la ala original.

Asta e cod de 1.6. Pentru amicul meu 2.0 tdi trebuie.

Edited by Ionut_CC
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu acest cod e valabil si pt. 2.0 ----03L131512DQ

dupa ce am vazut eu pe etka, pt. 2.0 ar trebui codul 03L131512BB -inlocuit cu 03L131512BL . DAR, din ce am studiat eu - fara a fi un profan - cred ca si 03L131512DQ e bun. sanatate

Link to comment
Share on other sites

Asta a aparut la prietenul meu de care vorbeam mai sus pe tester. Masina nu are nici un simptom. A sters eroare si nu a mai aparut la scanare.

A mai sters-o si acuma 2 saptamani. Masina tot fara simptome. Ce reprezinta? Ce e de schimbat aici?

Ce risca mergand cu eroarea stearsa?

 

La passat 2.0 TDI CFFB motor. 103kw

20160217_213721-1.jpg

Edited by Ionut_CC
Link to comment
Share on other sites

O sa fie de inlocuit EGR ul. Daca nu o sa mai lucreze, o sa se colmateze DPF ul. Daca doar apare sporadic, inca nu e de schimbat. Daca eroarea apare instant sau repede...trebuie inlocuit

Link to comment
Share on other sites

FAo diagnoza cu VCDS sa vedem exact eroarea.....

Link to comment
Share on other sites

Pai asta arata. Acuma mi.a zis ca e stearsa. Nu ia mai aparut. Inca.

Link to comment
Share on other sites

de la 400km in sus, depinde de regimul de mers.

Link to comment
Share on other sites

La mine e pe la 440km media. Deci e ok. Si la prietenul cu egr tot la 400 si ceva are regen.

Link to comment
Share on other sites

Cum pot sa stiu ca isi face regenerarea? mi-am dat seama numai dupa ce am oprit motorul in garaj, deja de mai multe ori. Doar am coborat sa deschid poarta, parcat cu spatele... 

Link to comment
Share on other sites

in primul rand ca sta un pic mai turat motorul, aproape de 1000 rpm, dupa care ai un consum crescut la relanti - in jurul la 0,9l/h fara consumatori.... si merg electroventilatoarele la motor.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt trecut de 600 km de la ultima regenerare si inca nu a facut.ce sa inteleg ?

Link to comment
Share on other sites

nimic, pentru moment - doar daca se aprinde martorul, atunci trebuie verificat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!