Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

E benzinar,nu are martor si nu am la indemina vagcom.Vedem...Ms. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema cu Egr-ul cred, aseara pe autostrada mi s-a aprins martorul de la motor si cel de la bujii intermitent,motorul nu mai avra putere, am oprit, am stat putin am pornit iar dar martorul de la motor a ramas aprins, se poate sa fie de la Egr ? 

IMAG0163.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e de la dpf..fai regenerare...

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, steff88 a scris:

Am aceeasi problema cu Egr-ul cred, aseara pe autostrada mi s-a aprins martorul de la motor si cel de la bujii intermitent,motorul nu mai avra putere, am oprit, am stat putin am pornit iar dar martorul de la motor a ramas aprins, se poate sa fie de la Egr ? 

IMAG0163.jpg

Supapa de vacum la turbina , eu am patit-o la golf 6 ! Dupa ce opream motorul si il porneam isi revenea , insa cum dadeam de o panta unde avea nevoie de putere se plafona , si se aprindeau martorii ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sigur, faci o diagnoza si postezi eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/15/2016 at 10:01 AM, fiarerare said:

Eu am anulat Egr-ul si DPF-ul , e in zadar sa il schimbi pentru ca oricum se strica iar in 50 60k km, mi-am invatat lectia de la a4, deabia asteptam sa se strice sincer sa ii pot face si soft ?

in ce consta operatia? pune un capac in locul egr, scoate pdf si rescrie softul ? 

Am inteles ca se strica pe la 250 000 km si nu are legatura cu cat arata bordurile falsificate ale romanashilor.

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

valorile astea in ralanti pe EGR, sunt ok ?

-----------------------------------------------------------

  066   Coolant temperature 51 °C

  088   EGR cooling function; status 0

  089   EGR solenoid valve; actual value 69.56 %

  090   EGR specified value 30.6 %

  091   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 69.47 %

  092   EGR valve; offset closed 0.42 %

  093   EGR valve; offset open -0.42 %

---------------------------------------------------------

si mai cald motorul:

---------------------------------------------------------

066   Coolant temperature 74 °C

  082   Desired injection characteristic 56

  083   Deviation of exhaust gas recirculation rate 0.0 %

  087   Efficiency threshold of NOx conversion 0.000

  088   EGR cooling function; status 0

  091   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 67.02 %

  092   EGR valve; offset closed 0.42 %

  149   High press EGR actuator; actual unconditioned volt val 1964.6 mV

cam tremura usor motorul in ralanti si nu stiu daca e de la egr sau de la injector ( am o valoare de 0.48....0.50 la 1 din ele.

multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi par OK valorile, eventual fa un test de actuatori sa asculti cum se misca N18 , daca are un mers ferm si poti testa si pompa auxiliara de racire sa asculti cum suna motorasul, in ETKA e dat ca o cauza probabila la defectarea EGR , la mine am vazut ca nu pornea pompa ferm la alimentare si citeodata avea un lag sau chiar nu pornea. valoarea corectiei de injector e OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.

testul de actuatori il fac din BS sau Output Test ?

ce trebuie sa setez ca sa fac test la pompa auxiliara de racire ? ca nu imi pot da seama care-i .....

of topic:

valorile injectoarelor le-am postat la " Injectoare CR 1.6 tdi " ca sa nu mai deschid alt topic ptr 

acelasi lucru, chiar daca motorul este de 2 L, si vad ca mi-au acceptat colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai in output test, daca nu te descurci o sa caut la mine sa vad exact calea. pompa trebuie sa o gasesti denumita fie auxiliara,secundara, de racire EGR, nu mai stiu exact cum apare aici, dar nu poti avea alta in zona de teste. Tremuratul il ai tot timpul sau doar dupa pornire?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca e mai accentuat dupa pornire, dupa care, cand sta in ralanti mai mult timp, apare cand si cand, nu este constant.

cred ca nici dupa pornire nu este constant. da impresia ca motorul nu merge constant rotund.

 este vorba de un tremurat abia perceptibil, nu este evident. doar daca cunosti zgomotul motorului iti dai seama cand apare si cand nu. 

multumesc frumos. o sa verific in seara asta si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede pe turometru vreo oscilatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. si nici nu are nici o eroare nicaieri. am schimbat de curand Regulatorul de Presiune de dupa debitmetru 

( ala agatat dasupra bateriei ), ca vibra de scutura caroseria, crescuse consumul .....

cica e responsabil cu eroarea de N75.

eu nu aveam inca eroare dar se manifesta mecanic.

 trebuia codat cumva ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai avut probleme pe vacuum uita-te la adaptări pe egr dacă arata adaptările făcute (mesaj pe fonturile verde) sau are erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, clona mea nu ma lasa sa vad nimic.

am incercat.

am scanat ieri masina si e curata.

multumesc pentru colaborare.

 o sa tin sub supraveghere zona asta de lucru si vad daca 

apar ceva modificari in functionalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa ma ajute cineva cu erorile astea, una stiu ca e de la egr, dar cealalta ? 

IMAG0257_1.jpg

IMAG0258_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie clar ce e acolo? actuatorul de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si limitarea de functii aparuta datorita defectelor la egr  si actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Astazi mi s-a intamplat si mie prima oara de cand am masina, sa se aprinda DOAR martorul motor, fara cel de bujii, si fara sa sesisez vreo reducere de putere sau alt simptom. Dupa o oprire scurta a motorului a ramas aprins la repornire, dar dupa ce am stationat cam 30 de minute intr-un loc s-a stins.
Cu interfata din dotare am facut un scan si am gasit dupa cum urmeaza:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
   Component: R4 2,0L EDC   H24 9948  
   Revision: 47H24---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0019001A042401080000
   Shop #: WSC 47040 141 123485
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
   VCID: 6FF4C377E79DF5FAF63A1D1-803A

1 Fault Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [040] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 186043 km
                    Date: 2016.09.13
                    Time: 08:46:59

Readiness: 0 1 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------

Este prima oara cand am vazut becul aprins, repet, s-a stins singur dupa o stationare de vreo 30 de minute, am si sters-o cu interfata. Intrebare: sa ma astapt sa pice EGR? Cand? Sa urmaresc cat de des apare eroarea? Pana acum am avut doar becul aprins la DPF de doua ori dupa circulat exclusiv in oras circa o luna, s-a stins dupa ce am dat o forja in exterior si am bagat motorina Efix din cea scumpa de atunci (vreo 2-3 luni).

Am facut un log in mers (oras) si pe partea de DPF, poate se uita cineva care se pricepe sa imi spuna cam cat de aproape de sfarsitul vietii este si acela.

Multumesc

LOG-01-1231-3321-3331-3361-3371-3391-3401-3411.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns @Al Bundy
Acum seara am mai vazut o eroare la Start/Stop, ceva afisat pe ecran nu retin exact mesajul, ideea e ca nu functioneaza si scrie o eroare. 
Are vreo legatura? Nu am avut laptopul la indemana si eram cu copilul asa ca nu am avut timp de investigatii...

Deci trebuie deja schimbat EGR? Uite asa se duc banii pregatiti pt cauciucuri de iarna...
E mort complet?Ma gandeam ca fiind prima oara aprins in jumatate de an de cand e masina la mine, mai pot sa o tarai cateva luni. Joi am un drum de Timisoara pe care nu il pot amana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, macphisto said:

Mersi de raspuns @Al Bundy
Acum seara am mai vazut o eroare la Start/Stop, ceva afisat pe ecran nu retin exact mesajul, ideea e ca nu functioneaza si scrie o eroare. 
Are vreo legatura? Nu am avut laptopul la indemana si eram cu copilul asa ca nu am avut timp de investigatii...

Deci trebuie deja schimbat EGR? Uite asa se duc banii pregatiti pt cauciucuri de iarna...
E mort complet?Ma gandeam ca fiind prima oara aprins in jumatate de an de cand e masina la mine, mai pot sa o tarai cateva luni. Joi am un drum de Timisoara pe care nu il pot amana.

    Multi zic ca EGR-ul nu se curata. Eu am un B6/2010 tot 140Cp si acum 3 luni EGR-ul a fost curatat intr-un mod grosolan (calamina a fost indepartata cu.... cutitul ). De atunci am aproximativ 4000-5000 Km rulati si functioneaza normal, ceea ce nu credeam. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masinile de generatie mai veche (pana in 2010/2011) egr-ul e de tip mecanic si se poate curata cu diversi solventi/triumf/ sau cu spatula, insa la cele dupa 2011 egr-ul este electronic/mecanic si se inlocuieste, nu se poate curata. A fost facut asa ca sa mai intre niste bani frumosi in geanta celor de la VAG.

 

Masinile devin niste consumabile, o sa ne uitam cu tristete in urma la vechile modele de masini, care daca se defectau se puteau repara/curata, noile motoare sunt pe idea de inlocuire nu de curatare/reparatie. In stilul asta si mecanicii or sa fie tot mai nepriceputi din moment ce o sa inlocuiasca piese, nu o sa le repare.

 

Tendinta asta este oricum, te duci cu problema la un etrier si iti zice sa-ti cumperi altul.

1 etrier nou-300ron TRW

1 reparatie etrier cu piston nou+garnituri costa 50 ron, cu restul de bani iti faci plinul si vizitezi tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e B7 din toamna 2011. Deocamdata investighez maine eroarea de start/stop si voi sta cu ochii pe eroare de EGR daca mai apare. Oricum joi merg la TM si las masina acolo, am loviturile de la grindina care trebuie scoase si am lipsesc din tara 2 saptamani (cu avionul). Cand ma intorc vad de EGR, daca trebuie il schimb si asta e. Cu Fordul pe care l-am avut inainte aveam cheltuieli saptamanale de 3-4-500 de lei ca tot timpul se strica ceva. Asta nu a cerut nici un leu din martie (ma rog, am facut distributia si revizia, dar astea am vrut eu), si se pare ca e la rulajul la care se intampla la aproape toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inclusiv partea electronica a fost desfacuta, pt. verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!