Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Scuze si corectie: "a-i scos-o" este "ai scos-o".

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, benzinele dau caldura repede, insa 1,6TDI CR (de fapt orice diesel) are incalzire electrica auxiliara pentru ca aproape nu se incalzesc daca nu se pleaca de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunele incalzite le poti cupara si dupa aceea din magazin online, masina vine echipata cu scaune incalzite, doar ca trebuie sa le activezi cu abonament, lunar...anual...sau permanent.

Legat de parbriz incazit, este vis ptr orice masina, dar nu era disponibila optiunea ptr golfuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul incalzit nu merita, este foarte scump la inlocuit. Doar daca stai in varf de munte si mereu temperaturi joase si viscol sau preponderent lapovita. 

In rest, iarna sunt n-spe mii de sparyuri cu care dai peste gheata si o topesc imediat sau protectii pentru parbriz ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce testezi tu la VW ?😄

Ai condus VARA masina cu parbriz incalzit ?Dupa ce criterii va dau astia masinile la test nu inteleg, ardeti gaz aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am configurat masina nu dealerul, pachetul de drumuri grele ptc sunt impatimit cu pescuitul, prefer folii din fabrica, iar parbriz incalzit nu vreau datorita costului de inlocuire .. cu jantele sunt ok mi-au placut

Iar legat de dotarile pt iarna masina are volan incalzit si scaune incalzite daca va uitati la dotari standard

Nu sunt 100% decis la culoare, cand ma duc azi vreau sa le mai vad o data real life

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e lista cu dotari ce au ramas nepuse: 

-Bare longitudinale cromate 149 euro

-Trapa 1150 euro

-Covorase textile

-Iluminare ambientala 30 culori

-Scaun sofer ergoActic 869 euro

-Scaune sport fata 440 euro

-Area view 642 euro

-Climatronic 3 zone 422 euro

-Carlig 800 euro

-Pachet iarna Premium (climatronic 3 zone, Locuri laterale spate incalzite, webasto) 1554 euro

-Selectarea modului de conducere 161 euro

-Servodirectie progresiva 193 euro

-Suspensie sport 209 euro

-Asisten vocal IDA 202 euro

-Head-Up Display 629 euro

-Faruri IQ Light Led Matrix 1975 euro

-Faruri Led Plus 1018 euro

-Plasa despartitoare 161 euro

 

Dotari care mi se par de "fite", Head-Up display ul ma tenta dar nu cred ca merita atatia bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, Nenciu Victor a scris:

Parbrizul incalzit nu merita, este foarte scump la inlocuit.

în urmă cu 15 ore, Nenciu Victor a scris:

Senzori fata spate + camera ajuta mult in trafic bara la bara dar si accident ... Expensive

 

în urmă cu 15 ore, Nenciu Victor a scris:

Culoarea, albastru ala e pretentios ca si culoare, la revopsiri va fi jale daca nu e vopsitor-ul foarte bun ...

 

De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. 

Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari standard Volkswagen Noul Golf Var. Life 1.5 TSI
2 interfete USB-C in fata si 2 prize
3 tetiere spate
6+1 incinte acustice
Adaptive Cruise Control - ACC
Airbag frontal pentru sofer si pasager
Airbag-uri cortina fata/spate,
Antena Diversity pentru receptie FM
App-Connect wireless (pentru Apple
Asistent virare
Bancheta spate cu spatar rabatabil
Bare de protectie in culoarea caroseriei
Bare longitudinale negre pe plafon
Blocare electronica a diferentialului
Blocuri optice spate LED
Carcase oglinzi exterioare si manere usi
Centuri de siguranta in 3 puncte
Claxon bitonal
Climatronic, cu filtru de aer
Control automat al farurilor cu lumini
Cotiera centrala fata reglabila pe
Detector oboseala avansat
Digital Cockpit multicolor Pro,
Elemente cromate pentru butoane reglare
Emergency call service
Fara inscriptionare cilindree
Faruri LED, inclusiv lumini de drum
Frana de stationare electromecanica cu
Front Assist si City Emergency Brake cu
Front Cross Traffic Assist - asistenta
Geamuri termoizolante in tenta verde
Iluminare ambientala 10 culori
Insertii decorative "Nature Cross
Interfata de telefonie mobila "Comfort"
Keyless Start, fara Safelock
Lampa ceata spate
Lane Assist - asistent pentru mentinerea
Limitarea electronica a vitezei maxime
Limitator de viteza predictiv
Lumini pentru citit fata/spate cu LED
Manere usi exterioare iluminate
Masuri extinse pentru protectie pietoni
Oglinda retrovizoare interioara cu
Oglinzi exterioare rabatabile electric
Oglinzi make-up iluminate in parasolare
Pachet fumatori
Pachet iarna cu volan incalzit
Parbriz din sticla securizata laminata,
Park Pilot
Pregatire pentru alcool test
Pregatire pentru We Connect Plus
Prindere Isofix pentru sistem scaun
Priza 12V in portbagaj
Radio "Composition" diagonala 10,4 inch
Radio "Ready 2 Discover inclusiv
Receptor Radio Digital DAB
Recunoasterea semnelor de circulatie in
Reglaj lombar al scaunelor din fata
Reglare dinamica a distantei de
Roata de rezerva de uz temporar
Scaune confort fata
Scaune fata cu reglaj manual pe inaltime
Senzor de ploaie pentru activarea
Servodirectie electromecanica,reglabila
Side Assist - Asistent pentru schimbarea
Side Assist - sistem de schimbare a
Sistem de avertizare sonora si
Sistem electronic pentru control al
Sistem monitorizare presiune pneuri
Sistem start-stop si sistem de franare
Spatar bancheta spate cu deblocare de la
Spatar scaun pasager nerabatabil
Suruburi antifurt
Tapiterie stofa
Tetiere fata optimizate pentru siguranta
Triunghi reflectorizant
Trusa de scule si cric
Welcome light - iluminare exterioara

4 minutes ago, mihai.onu94 said:

 

 

De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. 

Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea? 

In prezent am un logan 2022 dotat cat de cat, ft multumit de masinuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, AndreiC03 said:

-Selectarea modului de conducere 161 euro

Adauga asta neaparat. E aproape imposibil si foarte scump sa ii faci retrofit pe urma.

Vezi si pregatirea pentru carlig daca e disponibila. Daca stiu eu bine o sa ai instalatia prebatita in cazul in care vrei sa faci apoi retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face practic ? Doar modul de condus Sport eco comfort? Ce poate face in modul sport la 115cp ? 

2 minutes ago, Adi_vw said:

Adauga asta neaparat. E aproape imposibil si foarte scump sa ii faci retrofit pe urma.

Vezi si pregatirea pentru carlig daca e disponibila. Daca stiu eu bine o sa ai instalatia prebatita in cazul in care vrei sa faci apoi retrofit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinamica imbunatatita la turatii joase/medii. Motorul trage mai bine de jos, iar diferenta este notabila, fara a afecta consumul. Eu tin motorul 1.5TSI doar in Sport. Tine cont ca motorul vine cu o cutie foarte luuuuunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin si eu necesitatea acelui selector de mod de conducere(drive selector), motivele sunt bine explicate mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul incalzit e in jur de 1000 e + nou oe ... pietre si ce mai e in timp il vor ciobi si il vei inlocui, pe asigurator il va costa sa ti-l schimbe pe asigurare, fiind o piesa mai scumpa, implicit anul viitor vei plati mai mult la asigurare ... un parbriz oe fara incalzire e 500 e ... faceti calcule. 

 

Nu zic ca nu e util, doar ca nu isi merita banii, mai ales cum va fi clima de acum incolo in Romania ... 

Modul Sport la cutia manuala, imbunatateste un pic raspunsul pedalei la accelaratie atat ... La DSG e diferenta, dar pe sport face si retrogradari cand franezi pe care le simti ca face frana de motor din cutie, daca franezi mai brusc ... Manuala e mai usor de intretinut si mai rezistenta in timp, dar daca circulati mult in oras, DSG e mai usor de condus. Depinde si de pe ce masina veniti si cat de repede va acomodati cu doua pedale :D 

Ea are foarte multe dotari in standard destul de utile pentru oricine circula cu masina zi de zi.

 

Daca tu ai condus 3 masini pana acum, nu comenta in nestiinta de cauza.

Din 2017 tot fac test drive-uri la vw si pot spune ca au unele dotari de care nu te vei folosi nici o data. 

 

Legat de culoare, se vede ca aveti experienta 0 cu vopsitori si cum lucreaza ... O culoare mai "de atractie" va costa mai mult, ori din buzunarul propriu ori pe asigurare, o culoare banala, alb, gri, negru, va costa mai putin ca si pret per element vopsit ... si va fi gata si mai rapid ...

 

Chestii simple pe care multi din ce citesc nici macar nu le iau in calcul. 

Daca mergeti la peste de ce nu T-Roc? E aceeasi masina doar putin inaltata :D 

 

Acum depinde de fiecare cum isi protejeaza bunul ... 

Eu am doua masini una cu parbriz incalzit, webasto ... si una mega cheala ... La ce ierni au fost, nu am folosit incalzirea in parbriz, nici o data si masina nu sta in garaj. E de ajuns sa dai clima pe HI si pe parbriz si pana dai zapada jos de pe masina, e calda ... 

 

Vezi la Front Assist sa il dezactivezi la drum lung, daca esti genul de sofer care merge aproape de cel din fata, mai ales la depasiri. Iti franeaza foarte brusc daca mergi aproape de masina din fata si vrei sa depasesti, chiar si cu semnalizare pusa, crede ca faci accident. Am patit de cateva ori, la Golf 8.5, Taigo, Tiguan, Passat B9 ... Aveam cam 3-4m distanta si cand sa fac depasire, hop bobi stai potol, mi-a pus o frana ... La fel si in curbe, daca iei curbe de 90 grade cu ceva viteza, 60km/h + la fel doar ca nu mai franeaza ... Nu stiu daca o fi bug ceva, nici nu am intrebat ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • AndreiC03
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!