Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa.

Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca, daca vii de pe berlina, nu te impaci  spatiul interior, mai ales din portbagaj.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
14 hours ago, Cristi_V said:

Dar cum explici ca eu am masina din mai 2020 si nu am avut nicio problema cu cutia? Eu am o singura explicatie: cutia nu are nicio problema sau poate doar câteva făcute lunea sau cine știe ce alte cauze.

Cutiile MQ250 si MQ281 sunt ok ca si fiabilitate, el zice doar de partea ca au treptele mult prea lungi si ca daca nu ai macar 2000rpm motorul se simte lesinat rau / ai lag mare daca ii dai talpa (fie ca ai turbo normal sau cu geometrie)

exemplu: cu treapta 3 mergi normal cu 50-60 dar o poti duce pana la 145, treapta 4 mergi cu 70-80 dar se duce pana la 170.

Treptele sunt calculate pentru WLTP/RDE.

Parerea mea e sa iti iei 1.5t daca mergi in oras(depinde si ce oras) si 2.0d daca mergi mai mult prin afara.

Recent am testat 1.5 la urcare pe rampa mai abrupta, daca dezactivezi esp sa stii ca se comporta ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc )

2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cine stie ce economie de taxe 

Eu as lua 2.0 

Iar alea nu sunt SUV-uri , Tiguan si Karoq , deci merg si fara 4x4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, acidone77 said:

1.5TSI daca vrei costuri mai mici ( consum, taxe, etc )

2.0TSI daca vrei un MOTOR, dar vine cu costuri aferente mai mari

poti spune te rog ce costuri aferente mai mare are acel 2.0 TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impozit, RCA, CASCO, revizie ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, tavitara said:

Nu e cine stie ce economie de taxe 

Eu as lua 2.0 

Iar alea nu sunt SUV-uri , Tiguan si Karoq , deci merg si fara 4x4

VW nu e de acord cu ce spui.

 

https://www.vw.com/en/models/tiguan.html

The 2025 Tiguan Family SUV

 

Da, nu e SUV pentru off road, dar nu ii inteleg rostul  4x2 daca ai de mers in zone unde ai nevoie de o garda la sol mai mare, pe  teren putin accidentat, unde  4x4 de pe Tiguan, asa cum e el, te ajuta cat de cat daca prinzi o rampa cu ceva mazga. 

Altfel, un SUV mic 4x2  e bun pentru calarit bordurile prin oras, lucru ce-l poti face si cu non SUV Crossover. In concluzie, de ce as renunta doar pentru niste borduri la avantajele unei berline sau break? 

 

Iar 1.5TSI nu apare in nicio configuratie 4x4.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Bucuresti s-a cam terminat cu calaritul bordurilor. Politia locala nu doarme, vad zilnic masini cu rotile blocate ptr ca au urcat pe bordura, cu soferul fumand nervos langa masina si asteptand sa vina sa ii deblocheze roata. Avantajul unui SUV in oras nu este tractiunea 4x4, ci fapul ca ai pozitia inalta la volan, vezi inainte peste masinile din fata, iti poti alege lejer banda mai libera si te poti incadra pe banda mai rapida. Cu o masina joasa nu vezi decat fundul masinii din fata. 😂 Alt avantaj la SUV-uri sunt rotile mai mari, nu mai esti nevoit sa ocolesti orice groapa si orice denivelare, garda la sol ridicata te ajuta sa treci mult mai usor peste denivelari. Spatiul interior, mai ales la cap, mi se pare mai mare la un SUV decat la o compacta. In Audi Q3 ai mai mult spatiu decat in A3, in Tiguan ai mai mult spatiu decat in Golf si asa mai departe. Pt oras nu ai nevoie de 4x4, insa daca vrei sa iesi in off road se schimba treaba total. Fiecare alege in functie de cati bani si ce nevoi are, insa ca parere personala, SUV-urile pot fi folosite f bine in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca pot fi folosite in oras, vad zilnic 2-3 G Klasse 63 AMG prin oras. E si pacat sa le bagi in noroi pe coclauri 😀

 

1.5 tsi nu e pus pe niciun 4x4, asa ca cine il alege pe SUV are motivele lui, mai mult sau mai putin clare.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, vizitator said:

Avantajul unui SUV in oras nu este tractiunea 4x4, ci fapul ca ai pozitia inalta la volan, vezi inainte peste masinile din fata

Pentru mine e principalul avantaj , pot conduce relaxat , si nu doar in oras 

Fiecare cu preferintele lui , la unii le plac fotoliiile joase in care se afunda , mie imi plac cele mai inalte pe care stau mai drept , la fel pe unii ii distreaza ca ma vad cu capul spre plafon , pe mine ma distreaza altii pe care ii vad cu capul dupa volan , etc 

E si chestie de obisnuinta , dupa 15 ani de condus doar SUV nu ma mai simt ok in masini joase 

Oricum SUV-urile care erau inainte au devenit SUV-uri de oras si autostrada 

Cum e si normal 

Daca e sa numim SUV-uri pe toate clasa mica, medie , mare , sunt convins ca un mic procent din toate care circula au 4x4 

Cred ca si Kodiaq sunt mult mai multe fara 4x4 decat cu , e vorba de motorizari , costuri , etc , criterii care fac alegerea unei masini 4x4 mai rara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, aditzu' said:

poti spune te rog ce costuri aferente mai mare are acel 2.0 TSI?

cum a zis si @_R_A_D_U, Impozit, RCA, CASCO, Revizie si consum o idee mai mare. Costurile nu vor fi duble, dar sigur per total detinerea si utilizarea unui 2.0 va fi mai mare ca a unui 1.5, DAR si dinamica si performantele masinii vor fi altele. Depinde si cati km faci si pe unde ii faci... daca 90% vor fi urban, mergi linistit pe 1.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde care varianta de 1.5tsi o alegi si pe ce caroserie.

  • eu am Leon 1.5tsi 131cp la baza(cel cu geometrie variabila) dus in 177cp si in Cluj am un consum mediu de 8-8.5L/100km la pompa;
  • Un prieten are Ateca 1.5tsi DSG 2x4 si are consum de 10L/100km.

E drept ca nu facem acelasi traseu si ca masinile sunt folosite de persoane diferite, dar de cate ori am vorbit cu el avea 2L in plus fata de mine in oras si 1L inafara lui.

 

1.5tsi e un motor decent, in special pe masinile sub 1400kg. 

Daca faci mai putin de 15.000km/an acea diferenta de 2L inseamna maxim 300L (500eur). 
Schimbul de ulei as zice ca e nesemnificativ mai scump avand doar 1.7-2L in plus de ulei fata de 1.5tsi. Acum tu stii daca acei 500eur/an ii folosesti la casco sau pentru placerea de a avea un motor mai potent.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Andrei1980
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!