Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, skodamen said:

 

Problema e ca e posibil un 95 sa fie 93 si un 99 sa fie 97, ca asa i in tenis

La benzina de 95 din vest nu am gasit diferente de comportament fata de 98, dar la cea din Romania, da

Și după ce ai descoperit diferențele astea ai făcut vreo sesizare către autoritățile competente? Poate exista vreo explicație.

2 hours ago, skodamen said:

daca citesti ce spun producatorii de benzina, diferenta nu ar fi doar in portofel

 

Problema e ca e posibil un 95 sa fie 93 si un 99 sa fie 97, ca asa i in tenis

La benzina de 95 din vest nu am gasit diferente de comportament fata de 98, dar la cea din Romania, da

 

Și după ce ai descoperit diferențele astea ai făcut vreo sesizare către autoritățile competente? Poate exista vreo explicație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/30/2025 at 6:43 PM, bogdan_vw_11 said:

Bun consum. Eu am facut cu un plin cam 660 de km pe autostrada, pe pilot la 130 km...

Am cautat pe forumuri daca au dezactivat ACT. Cineva l-a dezactivat prin scoaterea actuatorilor, doar ca ai eroare in bord.  Altcineva prin soft si zicea ca merge mult mai bine motorul, consumul nefiind sesizabil.

Am urmarit un video cum functioneaza ACT. Oare nu apare uzura suplimentara la acele came?

 

Eu vad altfel,  uzura mai mica la cilindrii care se "odihnesc".

Nu am gasit informatia daca cei 2 cilindri care  raman functionali cand intra ACT sunt de fiecare data aceeasi, sau se rotesc, gen 1-3, 2-4.

Nu vad cum sa intre ACT cand urci in rampa si ai nevoie de cuplu, nu sunt intrunite conditiile.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
58 minutes ago, halamadrid said:

Eu vad altfel,  uzura mai mica la cilindrii care se "odihnesc".

Nu am gasit informatia daca cei 2 cilindri care  raman functionali cand intra ACT sunt de fiecare data aceeasi, sau se rotesc, gen 1-3, 2-4.

Nu vad cum sa intre ACT cand urci in rampa si ai nevoie de cuplu, nu sunt intrunite conditiile.

Salut,

 

Partea cu rotire cilindrii parca exista la Aston Martin.

La 1.5TSI evo1 si evo2 functioneaza permanent cilindrii 1 si 4.

image.thumb.png.164e1342ddc2b1dfe28cd6105469a87e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezactiveaza intotdeauna cilindrii 2 si 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Cristi_V said:

Și după ce ai descoperit diferențele astea ai făcut vreo sesizare către autoritățile competente? Poate exista vreo explicație.

Cine ti ar face o analiza la benzina OMV 95 din Austria si OMV 95 din Romania?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face doar la cea din RO si se vede daca este conform cu specificatia. Pot exista probleme dar punctual nu la modul general.

 

Ca sa terminam cu supozitiile nefondate, in România, calitatea benzinei și a altor carburanți este reglementată și monitorizată de mai multe entități.

Ministerul Energiei are rolul de a preleva și analiza probe de benzină și motorină din stațiile de distribuție pentru a verifica dacă respectă specificațiile tehnice, în conformitate cu standardele naționale SR EN 228 și cu directivele europene.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) efectuează controale inopinate în benzinării. Deși se concentrează adesea pe aspecte legate de prețuri, curățenie și condițiile din magazinele aferente, controalele pot viza și calitatea combustibililor, propunând, în caz de nereguli, sancțiuni precum amenzi sau oprirea temporară a activității.

Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) este responsabil cu verificarea și avizarea metrologică a pompelor de carburant, asigurându-se că volumul de combustibil livrat corespunde cu cel afișat.

Companiile petroliere însele au propriile sisteme de control al calității, monitorizând carburanții în mai multe etape: la ieșirea din rafinărie, la recepția în depozite și în rezervoarele stațiilor de distribuție.

De asemenea, există și laboratoare private, precum SGS Romania, care oferă servicii de testare a calității combustibililor pentru rafinării și companii.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   3 membri

    • The_Ego
    • akon
    • livescu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!