Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Va multumesc pentru raspunsuri. 
nu stiam ca trebuie o scula speciala pentru distributie, credeam ca se face normal ca la orice masina cu curea, pui cale si aia e. Mecanicul meu a schimbat multe distributii la 1.4 tsi cel de 150 tot curea. Nu mi a spus de ceva cheie speciala, sau nu o are sau nu mi a spus nefiind necesar sa mi spuna cum schimba el si ce scule foloseste.

Nu am intrebat la reprezentanta daca trebuie facuta, dar eu asa procedez cand cumpar o masina. Daca are lant, astept pana “bate” cum e normal dar la curea, eu o schimb, mai ales ca la masina asta e originala, nu a fost schimbata. Pe langa distributie schimb si pompa de apa, ulei+ filtre, antigel si lichid de frana. Sa fie totul pus de mine. Daca e necesar placute si discuri, daca nu trebuie, fac cand trebuie. 
Am inteles ca la motorul asta nu se schimba filtru de benzina, sau cel putin nu asa de des, la fiecare revizie. Mie unu imi e frica sa nu se rupa cureaua si dupa, la revedere motor. De inspectat, nu stiu cum se inspecteaza fiind pe masina, nush ce poti vedea, stiu ca ar trebui data jos cureaua sa o inspectezi cum trebuie, iar daca o dai jos, o schimbi clar si tot aia e manopera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia seria de sasiu. Cere oferte de la mai multe service-uri autorizate rar si de la reprezentante VAG. 

Macar iti faci o idee ce costuri sunt. Pompa de apa e scumpa. Din ce am vazut preturile sunt de la 1500 lei Hepu pana la 2100 oe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot cred ca e prea devreme pentru distributie.

Uite ce recomanda VAG, a fost postat pe o pagina anterioara.

In cazul 1.5 tsi, 300.000 km /15 ani-inspectie.

 

Oricum, nu cred ca iti scoate cineva asta din cap odata ce ai pornit pe ideea ca vrei sa fii sigur de masina. Poti spune ca suntem intr-o tara desertica, plina de praf, caz in care deja e depasit rulajul cu 40.000 km.😀

  Nu stiu daca un kit aftermarket va contine o curea asemanatoare ca rezistenta ca cea din fabrica.

 

curea distributie 1.png

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimbi distributia la km aia, mult prea devreme. Inspectie vizuala de curea, dar nu vei vedea nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne incadram lejer la tari cu nivel ridicat de praf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu consider ca ne incadram la nivel ridicat de praf. Sau cel putin suntem peste medie. In afara, Germania/Olanda cand spalam masina si dupa o saptamana era parbrizul curat in partea dreapta sus, unde stergatoarele nu ajung. La noi, si cand parcata intr-o saptamana e plina de praf. 
Va multumesc pentru sfaturi, mi-am facut o idee totusi, o sa o inspectez in prima faza. Daca asa dau producatorii probabil pot sa o duc spre 200k totusi. Sau macar inca un 20k mai pot merge, insa pompa de apa, eu as schimba. Daca se intampla ceva cu ea, cam ramai in drum si nu prea imi doresc asta, vbine nu isi doreste nimeni. Am inteles ca la motorul asta nu este pe distributie, e undeva in partea dreapta situata, pe partea cu bateria. Am mai vazut ca nici curea la pompa de ulei nu este ca si la 2.0 tdi. Asta daca am inteles eu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motiv pentru care se înlocuiește pompa de apa este pentru ca se umbla la distribuție dar aici nu e cazul. Pompa nu e un consumabil. Bineînțeles că preventiv poți sa înlocuiești orice mai ales dacă pleci la drum lung prin locuri unde nu exista service.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deocamdata o sa ii fac doar revizia normala, si o sa inspecteze mecanicul una-alta. Anul viitor in aprilie o sa fac un drum pana in Olanda, pana atunci o sa le fac ca vreau sa fiu eu linistit. 
Clipurile astea pe youtube cu distributia, nu stiu exact, a schimbat cineva de pe aici distributia in acest mod cu scula aceea ? La reprezentanta sau oriunde in alta parte ? Pentru ca eu am inteles ca scula aia se foloseste cand schimbi camele nu distributia. In video acolo se explica niste lucruri, eu nu sunt mecanic, dar asa mi-au spus si vreo 2 mecanici si niste cunostinte de ale mele de prin reprezentanta. 
Repet, a schimba cineva distributia in felul acela prezentat in clip ? Daca a si vazut nu doar distributie facuta la reprezentanta si posibil sa fi fost facuta asa. Desi nu stiu cine a schimbat distributia daca se tot vehiculeaza ca rezista peste 200k.

Inca ceva, uleiul la motorul asta este normal 508.509, 0w20 nu ? Si pot pune de la ce producator vreau eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Inca ceva, uleiul la motorul asta este normal 508.509, 0w20 nu ? Si pot pune de la ce producator vreau eu. 

Da, si da.

Schimbase cineva distributia acum ceva timp, dar era pe topicul masinii postul, nu mai tin minte despre cine era vorba. Tot la dorinta lui, nu pentru ca ar fi fost nevoie.

 

Scula aia scumpa de reglat distributia vad ca baiatul asta o are intr-un garaj normal.

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles. Dar dupa cum am mai spus, eu am mai schimbat distributii destule pe curea la alte masini. Ideea este, din ce mi-au spus si mecanicii si mi se pare si mie cumva logica ca scula aia o folosesti DOAR cand schimbi camele.  O distributie normala pe curea se face schimband cureaua, rola de ghidaj si intinzatorul. Omul le arata acolo in video. Pentru a schimba cureaua, se pun niste cale intre rotile zimtate, cele de sus din video. In momentul ala poti da cureaua jos, axele motorului vor ramane fix in aceeasi pozitie ca atunci cand cureaua era montata. Dupa care se punea noua curea, se scot calele si cam asta e. Acum eu nu sunt nici mecanic si nici nu ma contrazic cu nimeni, mai ales ca nu am experienta cu motorul asta. Dar daca si la motorul asta se face fix la fel ca la orice motor cu distributie pe curea, eu unul nu vad ce ai avea de reglat folosint scula aia. Distributia va fi la punct si totul este ok. Daca exista un mecanic pe aici sa ne edifice sau daca mecanicii pe care ii aveti voi, au spus ca se schimba folosind scula aia, ok, mea culpa. 

Modificat de Robert11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep, dar zic...Multi "mecanici" iti spun ca nu este necasara (ptr ca e scumpa.)

Din ce se vede trebuie sa faca verificarile sa vada ca reglajul este ok.

Iar daca tu esti dispus sa schimbi tot pe o masina nou achizitionata, destul de scump.....si sa mai bagi vreo 4k €, mai bine iti faceai o rata si o luai la 0 km.

Motorul 1.5 TSI pare a fi destul de fiabil, ne fiind probleme majore raportate prin reprezentante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul din discutie ce tip de volant are? Intreb pentru ca citisem undeva ca start/stop des afecteaza volant care este cu masa dubla ca la diesel. Asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!