Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

sandumbogdan

Din cate am citit si din cum se comporta, nu mai are electromotor clasic deloc ci pornirea se face prin motorul electric. Si chiar se simte dimineata la pornire ca e super mega lina pornirea, mult mai lina decat la masinile cu alternator.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , e clar ca are cateva componente suplimentare mai scumpe

Dar ca sa fie o sperietoare cum sunt electricele , bateria asta mica e atat de scumpa sau tot ansamblul ?

Presupun ca e un calculator mai scump , cel care monitorizeaza permanent motorul termic si decide cand sa actioneze pe cel electric

Dar ca valoare , asta e interesant , care ar fi oridinul de marime al pagubei cand se strica acest sistem dupa garantie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, sandumbogdan said:

Din cate am citit si din cum se comporta, nu mai are alternator deloc ci pornirea se face prin motorul electric. Si chiar se simte dimineata la pornire ca e super mega lina pornirea, mult mai lina decat la masinile cu alternator.

pornirea la un motor termic simplu nu e facuta de alternator, ci de electromotor (cel care este conectat direct pe volant).

alternatorul la o masina cu motor termic asigura incarcarea bateriei de 12V. 

probabil ca la o masina mildhybrid, nu mai exista acest electromotor, dar nu stiu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, tavitara said:

componente suplimentare mai scumpe

Toate componentele ce tin de hybrid (mild hybrid)  sunt scumpe si foarte scumpe ,de exemplu la modelul 2025 alternatorul de  48v costa 1954 €

De evitat astfel de modele inafara garantiei .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare că ești mai sigur - dacă vrei să o ții mai mult timp - cu o versiune cât mai simplă a motorului. Acum nu știe nimeni cât va ține, cum va ține și unde se vor duce costurile viitoare la achiziția unui eTSI. Eu nu am riscat și am ales motorul simplu 1.5 TSI + manuală deoarece am ales motorul ăsta pentru a face naveta la serviciu pe o distanță de 40km zilnic, între localități. Am o lună de când dețin motorișca asta și mă declar mulțumit, aveți datele și fiecare trage concluzia personală:IMG_3434.thumb.PNG.048a77e827e4aa8b59124fb91153f5be.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce consumuri de diZal p'aci Cred ca imi pun si eu un 1.5 d'asta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

halamadrid

La drum lung asa e, in oras ia 10%  la ora de varf si viteza medie de 15 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e bine. In oras, pentru consum mic trebuie un hibrid. Dar 5% in afara pentru o benzinara, e super consum, chiar si la un mers usurel. Eu in afara nu mai cobor sub 9-9.5% minim cu jantele de 18" (Asym 6 mi-a dat un +1L...), daca merg usurel. In oras nu mai zic ca nu conteaza, nu prea merg in aglomeratie (rar, cand am treaba, folosesc metroul).

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandumbogdan

Eu am consum de 4.8 la drum lung si 7.8 in oras si totusi vorbim de masina de 4.9 metri si oras Iasi care e varza la trafic.

Eu sunt foarte multumit de consum. E chiar mai mic decat la cealalat masina mai mica, mai usoara si cu numai 3 cilidri.

Modificat de sandumbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mai scumpe anumite piese la Mild Hybrid, dar atentie, sa nu se faca confuzie cu Hybrid simplu sau Plugin Hybrid, ca nu e acelasi lucru.

clar si logic, ca daca vrei sa stai fara stres 10-15 ani mergi pe varianta cea mai simpla de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cineva pe forum care parca a zis ca trebuia sa schimbe bateria de 48V la un Tiguan pentru ca pe ea era montat ceva senzor pentru ca masina fusese lovita si sarisera niste airbaguri. Pretul era vreo 7000 de ron :)

Modificat de ddexter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dnysterian

Partea cu consumurile este relativa, functie de picior, relief, ca sa nu mai zicem de aglomeratie.

Daca mergi de la Constanta la Cernavoda(60km) pe autostrada, nu e acelasi consum cu 60 km de autostrada la drept.

Eu cred ca motorul 1.5 TSI 150 hp cutie manuala, este bine optimizat.

Consumul de ulei nu mai este o problema ca inainte.

Eu am completat cu 0.5 lt in primii 14k km (de noua)

Legat de eTSI , defintia celor siceri din reprezentante, este o masina cu durata de utilizare determinata. 

Modificat de dnysterian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, AndreiC03 said:

Salut, mai jos am atașat oferta de la dealer, ce parere aveti ? Se mai poate negocia reducerea?
https://we.tl/t-7PykubYKwQ
 

sigur se poate negocia, te duci si la altii (dealeri mici din orase mici), e foame mare, mai ales ca s-a anulat rabla...

si stai linistit, chiar daca are 115CP are cutia etajata ca sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat termen livrare 8 luni, maine ma duc sa incerc sa mai negociez si sa dau comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot judeca..dar tu esti ok cu dotarile primite? 

Acolo la privacy glass poti pune oricand folii si sa dai skip la optiune.

As alege jante de tabla oricand ca sa pun eu ce jante vreau mai incolo....si cu banii aceia sa iau o dotare la care nu pot face retrofit.

In loc de pachet de drumuri grele as alege un pachet de iarna. Un scaun incalzit, poate incalzire in parbriz sau volan.

Numai de bine pentru camera pe spate. Am condus o masina si chiar te ajuta in oras.

Si un mare plus pentru senzorii fata spate. Pentru oras e foarte ok!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat trebuie comandat Pachetul Iarna, alfel iarna vei face frigul in masina pana se incalzesc scaunele. Nici eu nu as pune Privacy glass, foliile montate aftermarket sunt mult mai eficiente. De PDG nu ai nevoie decat daca faci softroad cu masina, nu mai avem drumuri asa proaste ca in anii 2000, deci poti renunta la optiune, mai ales ca Skoda Octavia este destul de inaltata si in varianta stock. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oferta e la Golf. Eu i-as pune si scut metalic dupa ce  cumpar masina, cel de la PDG e doar un plastic ceva mai solid decat ala de la dotarea normala.

Dar, peste toate, nu renuntam la motorul de 150 CP.

Orice retrofit se poate face, transplant de motor, mai greu si costa prohibitiv.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune scut metalic la motor pe benzina. Lucreaza ca si temperatura intregul bloc motor mult mai cald decat diesel, vara acel scut de metal va pastra caldura in compartimentul motor, se coc plasticele alea mult mai repede, acolo e si ECU, chiar daca e protejat el ... il faci praf ... In Romania rar atingi scutul, mai ales daca te si uiti pe unde bagi masina si nu mergi non stop pe drum cu piatra si cu viteza. 

Scaunele si volanul se incalzesc foarte repede, pana dezapezesti ... plus ca am impresia ca are si optiune de webasto ... Dar acum si serios, am mai avut ierni ca in 2000? Ca de vreo 10 ani numai iarna nu a fost, a nins de 3 ori in 3 luni si gata ...

Senzori fata spate + camera ajuta mult in trafic bara la bara dar si accident ... Expensive :D 

Privacy Glass poti pune pentru ca pretul ca si optiune singura (daca nu vine standard) e cam ca cel de infoliere ... 

La Park Pilot poti sa renunti, nu il vei folosi, masina va gasi loc de parcare si va parca singura, am si eu la Tiguan, m-am jucat de 3 ori cu el asta in cazul in care a functionat :)) ca din 10 incercari de 2 ori a parcat corect, poate ca nu vedea liniile ca erau sterse, cine stie ... oricum te sperie un pic ... E ca sa fie, dar nu il vei folosi. 

Keyless Go & Entry e bun si Car2x pe viitor cand vor fi autonome masinile, acum mi se pare cam degeaba ... oricum e Waze pentru alerte ... 

Jantele eu le-as pastra pe cele standard si m-as uita tot pe 17' pe site-uri ca jante.ro si imi aleg de acolo, pentru vara pe aceleasi dimensiuni si mut doar cauciucurile ... 

Culoarea, albastru ala e pretentios ca si culoare, la revopsiri va fi jale daca nu e vopsitor-ul foarte bun ... Chiar si pe Asigurare facuta ... In carte va fi trecuta albastru, asa ca eu as sugerea sa o cumparati ori alba ori bleumarinul acela, fiind mai raspandit e si mai usor de vopsit ... Nu va ganditi ca o veti lovi in accident, dar la mall, usi, crengi ... Pe alb cel putin, nu se vede nimic :D 

 

Iar ca tips, eu testez auto la VW, la mine in oras si in general mai aduc masini la Test Drive, pe care le vand dupa aceea, masini cu pana in 10.000 km - 5000 km ... Am avut la Test Drive, anul trecut un Golf Advanced 8.5, 1.5 eTSI 115 cp cu ceva dotari, pret 28.000 E Brut fara TVA, pe care l-au vandut ulterior cu 24.000 E cu TVA :D Cu doar 6000 km in bord. 

Intrebati acolo, daca au ceva ... Vad ca pe WeltAuto in Galati au 3 Golfuri .... Daca nu sunteti chitit pe nou. Cereti istoric, majoritatea vin cu digital acum, macar pentru daune, ulei si filtre cu 1000 lei l-ati rezolvat :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu pune moduri de conducere, te va ajuta mult modul Sport, geamuri fumurii,pachet Iarna (daca esti friguros), intrucat motorul de incalzeste greu. Eu nu l-am luat pentru mine,intrucat nu folosesc scaunele incalzite, doar uneori volanul incalzit, parbrizul incalzit este mai mult un moft, eu nu inteleg de ce la -5grade trebuie sa astept 5 minute sa se duca bruma, tot il acopar peste noapte. Camera spate e utila, senzorii pot fi si ei utili, jantele schimba in bine aspectul masinii. Lasa suspensia standard, masina oricum e destul de moale pe suspensii, nu o vrei mai inalta, mai instabila si mai rigida.

Vezi ce poti ipune la scaune, faruri, multimedia, daca bugetul permite.

Modificat de dercos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există moduri de conducere la cutie manuală și motor de 115 cai (în acte că în realitate sunt mai mulți) cum vrea inițiatorul?

Volanul încălzit nu se poate scoate, este parte a pachetului de iarnă iar eu personal nu aș pune (nici nu știu dacă există la Golf) parbriz încălzit... Cine a mai schimbat parbrize la viața sa știe ce vorbesc eu acum...

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos nu știu de unde a-i scos-o pe asta cu motorul se încălzește greu. 1.5 TSI se încălzește imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu ciclu Miller se incalzesc putin mai greu decat cele clasice. Vad la mine diferenta intre DPBA pe Golf vs DPCA pe Formentor. Dar in 2km ajunge apa la 90C si pe Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers, da, dureaza 5 minute la -10 grade C, ca apa sa ajunga la 90 de grade, la viteze de drum national. Pe loc se incalzeste greu si probabil aceeasi poveste e si in trafic bara la bara. Pe loc da caldura foarte greu, mult mai tarziu decat un aspirat mai vechi sau un 1.6TDI de 105CP, e bine sa stie dinainte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici tin sa te contrazic: controlul temperaturii e full electronic si se incalzeste destul de repede inclusiv in trafic bara la bara.

Modificat de tzuicomicina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • jakaro
    • livescu
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!