Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

La mine a cam fost dintr-o data - fara sa se umble la butuci l-am gasit dintr-o data asa... :( Si da, stiu ca geamul e folosit mai des - insa si majoritatea loganurilor sunt cu butuci fortati, de exemplu, ca e mai simplu decat pe geam. La Golf n-am idee cum e.

Asa si la Bora, nu i-am folosit niciodata, doar "mentenat" si se pastreaza ok.

Treaba asta nu am patit-o nici la curte unde o tin in mod normal (evident) si nici in locul de parcare al familiei unde o tin cand e in Bucuresti (loc platit, in zona f ok, in care n0am avut niciodata eu sau vecinii probleme) Numai ca am avut niste seri saptamanile trecute cu diferite drumuri pana seara tarziu - prin zone gen Pantelimon si Salajan - ma gandesc ca daca s-a intamplat ceva atunci s-a intamplat. Prea se leaga totul :(

Link către comentariu

Daca a fost un "hot" si a incercat la cheie la G4... a fost unul nu foarte priceput, la deschiderea usii pornea alarma. Era mult mai simplu pe geam, mai ieftin si mai usor de reparat si pentru tine :D

Eu am renuntat la butucul din dreapta, nu ca nu ar fi fost perfect functional dar pur si simplu nu imi placea cum arata.

Link către comentariu

Asa arata suportul cu doar o bicicleta - pare foarte stabil, m-am ridicat cu cele 80+ kg pe el, si nu s-a clintit. Singura chestie - trebuie slabit si rabatat ca sa deschizi haionul, dar e ceva cu care pot trai.

Mfd + interfata usb/ sd/ aux back on.

20170325_172150_resized.jpg

20170325_175159_resized.jpg

20170325_175356_resized.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ca in fiecare an in perechea Florii-Paste, mai avem timp si mai facem una-alta. Anul asta insa am fost ocupat cu casa de la tara, neglijata de 2 ani jumate - care a necesitat multa atentie. De Florii am fost cu Golful, ocazie cu care l-am mai spalat oleaca, dar, normal, a plouat :D

De paste insa suntem cu noua achizitie - generata de doua "nevoi" - visul vechi de camper, si necesitatea de a tot cara mobile si lucruri de casa.

E un T4 mixt cu dotari decente, ac, geamuri electrice oglinzi incalzite etc etc. Destul de bine intretinut, fara rugina, si cu interiorul in stare foarte faina. Topic separat nu cred ca ii fac, ca nu are sens - pe langa mentenanta (de exemplu luat la mana tot sistemul de vacuum - lucru ce s-a simit tare la mersul motorului) voi capotona si izola temic zona de marfa si incet incet va capata un pat dublu rabatabil si mobilier de camper minimal - cu posibilitatea demontarii totale usoare, pentru a avea capacitate de incarcare.

DSC_7851.JPG

DSC_7866.JPG

DSC_7869.JPG

DSC_7870.JPG

Link către comentariu

Foarte tare, sa o stapaniti sanatosi! Pune si tu mai multe poze cu interiorul si ceva detalii: an, motorizare, km, etc

Link către comentariu

Cred ca va fi foarte urmarit un topic cu noua achizitie, daca te hotarasti sa il faci. 

Daca vrei sa deschid topicul cu postul de mai sus, te rog PM.:Driver:

Link către comentariu

Sa vad de ce timp dispun sa lucrez la el - mai am si alte "angajamente" vara asta si posibil sa fie un progres foarte lent. Dar te anunt daca folosesc postul ca si pornire pentru noul topic. Broblem e ca am cam multe masini :(

Ultimul off pe tema asta - 2000, 2.5tdi 102cp, 5 trepte, 200k km (posibil sa nu fie reali - chiar daca e doar de vreun an jumate in tara, si aici a a vut o viata destul de faina - are interiorul cel mai "neobosit" din cate T4 am vizionat)

Merge tare bine, am mai condus asa ceva, si "se infige" si franeaza cum trebuie.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

Am realizat weekendul ce a trecut ca s-a cam facut anul de cand am Golful.

"Sarbatorit" cu un drum de Brasov, singur, eu, utilajul si asfaltul :)  (de fapt s-a nimerit, am avut un drum de facut si am zis sa ma bucur si eu de viata)

Intr-un an de zile nu am regretat nici un moment decizia cu aceasta masina, imi place mai mult chiar, si nu inceteaza sa ma surprinda cat de fain poate sa mearga. Senzatia aia de "endless grip". Si imi place cum doar discret iese din marea masa de Golf-uri, prin micile detalii exterioare.

Ce nu imi place - nu prea am ce sa ii fac, totul e ok pe ea :D  Si uneori mi-ar fi placut un sunet ceva mai grav al evacuarii si la ture mai joase, insa ma linistesc repede, aducandu-mi aminte ce injuram evacuarea sport pe care am avut-o pe alta masina.

Continuam.

20170515_152141.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Este superb! Subscriu la chestia cu iesirea din multime discreta, prin micile detalii observate de cunoscatori. Sa te poarte sanatos in continuare si tu sa ai grija la fel ca pana acum. 

Link către comentariu

Multumesc! Asemenea si tie!

Intentionez sa il tin mult si bine, si cat mai original posibil. Ma bucur ca am avut "mana buna" si am gasit un exemplar foarte intretinut, o baza excelenta.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Din cauza de geam cazut in usa la Bora, am dat o tura pe la munte cu Golful. Si tot din aceasta cauza va fi masina de zi cu zi vreo 2 saptamani de acum incolo - ca numai timp de umblat la macarale n-am acum.

Sacrificiul nu e mare - masina se comporta extraordinar, e o placere de condus. Un singur lucru trebuie sa verific - vizual pare evacuarea ceva mai lasata decat stiam (zona de mijloc) si am avut senzatia unor zgomote de "bataie" din acea zona, la anumite manevre de schimbare de viteza sau schimbare regim de turatie. Jumate din drum am mai incercat sa "replic" zgomotele dar n-a mai facut. Tre' sa arunc un ochi - s-o fi desfacut vreun tampon, ceva.

Las si poza asta pe aici.20170702_114031_resized.thumb.jpg.3e231e8e06cc68dfaf9f839cbc32fc4c.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

OCD at work.

De cand am luat masina stiam ca lipsesc doua plastice - cu rol de "priza de aer" - ca motorul sa traga aer de afara prin grila, nu din compartimentul motor. Stiam de ele de la Bora (avantajul de a avea masini aprox la fel) si nu imi placea faptul ca motorul trage aer cald aiurea.

Asa ca am gasit plasticele intr-un final, si le-am pus. N-am avut vreme de testdrive sa vad daca sunt diferente - posibil la drumuri mai lungi cand se incing bine lucrurile pe acolo sa se simta ceva.

Before and after.

20170722_175713.jpg

20170722_180644.jpg

Link către comentariu

Ahh si eu am nevoie de plasticele alea :banghead:

Sunt pe lista si ele, dar mereu am alte lucruri pe care le schimb

Link către comentariu

Salutare!

Am parcurs tot topicul si pot spune ca imi place foarte mult ce ai facut la masina asta, totodata esti un norocos vis a vis de motorizarea si dotarile din fabrica ale masinii in momentul achizitiei, te felicit si iti urez multi kilometri fara probleme!

Am observat ca ai schimbat navigatia aftermarket cu una originala, apreciez intentia de a mentine totul cat mai OEM. Aici vin totusi cu cateva intrebari, am observat acum ceva vreme pe OLX acelasi model de navigiatie aftermarket pe care ai avut-o si intentionam sa o achizitionez in viitor. Ce parere ai reusit sa iti faci vis a vis de calitatea acesteia? Totodata, calitatea sunetului transmis din aceasta unitate este ok sau diferentele sunt in avantajul a ce ai avut inainte/dupa ea? Microfonul integrat se aude ok in apeluri? A venit cumva la pachet cu camera marsarier si antena gps? Multumesc

Link către comentariu

Fai o baita la motor ca merita si firul ala... @mad_kat.Ceva coduri la plastice se poate? Sau la tintari(1,4) nu prevede...Am dat azi cu HP 12 via emag(14lei), doar clatit cu  furtun de gradina. 

Imag020.jpg

Imag010.jpg

Link către comentariu

baita la motor mi-e cam frica - e complicat si multi conectori.

plasticele alea nu sunt la 1.4 pentru ca are alt traseu al admisiei - filtrul de aer nu e in carcasa separata ca la tdi si v6 ci in capacul motorului. eu de ex nu am furtunul de aer de deasupra radiatorului.

firul ala... e boala clasica soclul de la siguranta ventilatoarelor este topit. ar trebui schimbat tot tabloul de pe baterie...

despre navigatie: are plusuri si minusuri.

plusuri: gps excelent rapid si prinde bine satelitii, partea de mp3 ireprosabila, cu hotspot merge waze si orice aplicatie android, bluetoothul foarte bun.

minusuri: receptie radio mediocra, sunet sub mfd, si timp mare de bootare.

per ansamblu daca nu esti oem nazi e ca si functionalitate peste orice solutie oe. 

camera marchearriere nu am montat-o ca e mica masina, nu e nevoie...

microfonul nu e doar integrat are si unul extern care se poate pune in plafoniera unde e locul lui normal din fabrica. se aude superb.

Link către comentariu

Multumesc pentru raspuns, cred ca voi face in viitor achizitia, nu reusesc sa imi dau seama insa daca voi pierde din calitatea sunetului, momentan am un player Pioneer DEH 1500UB - 4x50 W. Ai cumva la indemana denumirea modelului? Ma gandesc ca poate gasesc pe internet o lista completa cu specificatiile tehnice.

Link către comentariu

pioneer am avut pe bora, acum pe T4

un lucru iti spun - sunetul pioneerurilor este net superior atat oem-urilor si cu atat mai mult superior chinezariilor

vei castiga functii insa vei pierde calitate a sunetului

Link către comentariu

Asta ma pune serios pe ganduri, nu vreau sa fac downgrade in nici un sens chiar daca ar insemna sa castig anumite functii, as putea sa rezolv sunetul daca achizitionez aceasta unitate prin montarea unui amplificator eventual. Multumesc inca o data pentru info!

Link către comentariu

Cu placere.

Pioneer-urile si Alpine-urile sunt cam cele mai bune dpdv sunet - chinezismele nu ajung la nivelul asta.

Nu stiu daca rezolvi cu o amplificare - calitatea sunetului este data de mai multe componente decat amplificarea finala - mai e DAC-ul, preamplificarea, procesarea (egalizarea) - astea mi-au parut mai slabe la chinezarie, nu neaparat finalii.

Incearca totusi sa asculti o navigatie d-asta - posibil sa nu fii atat de maniac. De exemplu nevasta-mea zicea ca suna cam la fel ca MFD-ul - in conditiile in care nu e complet "inculta audio" - a putut sa-mi zica imediat ca MFD-ul suna sensibil mai bine decat Gamma, de exemplu :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 1 month later...

Poza intitulata - just a random Golf.

Nu ma pot abtine sa il iau la alergat si prin oras, chiar daca nu e cea mai economica alegere, e al naibii de placut :)

Placebo sau nu, de cand i-am completat plasticele de la admisie si trage aer pe unde trebuie, nu din compartimentul motor, merge mai fain cand e foarte cald motorul/afara.

Cu clemele de la macarale am avut o surpriza placuta - candva in viata masinii au fost schimbate cu metalice - si nu de fostul proprietar, ci mai devreme, pentru ca inainte de a-mi comanda mi-a zis ca nu a umblat pe acolo. Vor aparea la publicitate niste cleme metalice, ca nu mai am alta masina la care sa le pun :D

 

IMG_20170904_135741.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!