Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Aseara, dupa 4 zile ies la un drum cu ea. La pornire imi aprinde, cat timp invarte demarorul becurile de abs si asr... Simptom de baterie slaba. Tot ramasese aparatul de masura in portbagaj si verific: 13.9 incarcare pe bornele bateriei, 14.35 pe borna de plus si motor. Deci masa slaba. Iar cablul de la borna de minus era destul de cald...

Am o cosa groasa cu papuci in ambele capete (de pe vremea cand voiam sa imi mult la 156 bateria in portbagaj) si in weekend vedem ce si cum.

Oricum e bine ca nu-i alternatorul de vina.

Mai am un dubiu de consumator aiurea - in persoana modulului de autolights - l-am mai auzit clicaind aiurea, cu contactul luat si pe pozitia 0. Vreo lipitura chinezeasca aiurea, ca ala de pe Bora nu face asa...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Am cleste de sertizat papuci de 25 daca ai nevoie :)

Link către comentariu

Al meu mai clicaie pe auto singur de nebun, dar rar. Pe 0 nici nu prea il tin si nu l-am auzit sa faca ceva. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc, Laurentiu - o sa tin minte pentru cand o sa-i schimb complet masa de la baterie. Deocamdata am procedat asa - aveam cablul ala deja facut, cu papuci, si ajunge la fix.

Cat despre modulul de auto, se pare ca n-are nici o treaba, drainul era tot acolo, sambata a trebuit sa-i dau curent. Am masurat apoi cu multimetrul si aveam 360mA consum la gol, indiferent daca incuiata sau descuiata. Si mi-am adus aminte ca pe VCDS imi daduse eroare intermitenta pe unul din switchurile de la haion. Si cu multimetrul conectat am scos pe rand mufele de la switchuri - cel din broasca nu aduce nici o schimbare - insa cel cu mufa din poza (pe el nu l-am putut poza este undeva la broasca - am senzatia ca "simte" miscarea cheii in yala hayonului, pentru incuierea masinii si de acolo - cum i-am scos mufa a cazut consumul la 30mA. Nu am altul sa-l schimb, si comanda la TME tocmai ce mi-am facut saptamana trecuta :) Merge, se incuie, descuie si fara el, deci momentan sunt bucuros ca i-am dat de cap.

Modulul de auto nu-l mai pun la loc, pentru ca nu imi plac doua lucruri - care ma enerveaza si la Bora - ca sa aprind normal farurile trece prin auto si aprinde-stinge-apinde becurile - ceea ce daca la un bec normal sa zicem ca ar merge, ca-s mai ieftine, la cat costa xenoanele nu am chef sa le obosesc aiurea. Si a doua - pe auto nu se pot aprinde proiectoarele si ceata spate - trebuie trecut pe normal... Il pun la vanzare, acum ca stiu ca nu are nici pe naiba.

In alta ordine de idei masina merge si se aude superb. Daca e cineva curios de consum - urban e intre 15 si 16, si extraurban (pe distante de max 20-25 km, deci putin relevant) 11. Absolut decent pentru 2800cc de umplut cu benzina :)

IMG_20160522_132007.jpg

IMG_20160522_130315.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Foarte foarte frumoasa , si îngrijită !!! Sunetul motoarelor e demențial !!! Te face să mergi doar în 4000 !!! 

Felicitări pentru achiziție !

Link către comentariu

Multumesc!

Da, sunetul motorului este absolut superb!

Si am avut noroc de o masina bine intretinuta si iubita de fostul proprietar, asta conteaza mult.

Link către comentariu

Parerea mea e ca modulul auto lights, daca ti-l cumperi, ti-l cumperi ca sa il tii numai pe auto. Nu vad de ce ai mai tine pe 0. Astfel scapi de prima problema (nu mai obosesti becurile). Iar a doua problema... E asa de multa ceata la tine in zona? :lol: 

Link către comentariu

Florine, ia lasa ma vrajeala si zi cand ma faci o tura ?! :grrrrrr:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Modulul de auto va pleca azi pe curier (cand o veni) - am facut rost de un bloc oem in stare f buna, deja l-am instalat. Din pacate munca ma omoara saptamanile astea - o sa am doua weekenduri la servici - si nu pot sa o scot la o alergatura mai serioasa, insa chiar si alergata doar prin oras si prin jurul bucurestiului este o masina senzationala.

Am lasat-o aseara la garaj si am adus Bora in Bucuresti - pentru ca, dupa cum am spus si in topicul de versus trebuie sa dau una din celelalte doua masini... Si cat de fain merge Bora, s-ar putea ca Golful asta sa imi aline dorul daca o dau :D 

Si parca a intrebat cineva mai devreme, si acum pot raspunde, ca i-am facut rca-ul pentru inmatriculare - 1000 si un pic pe 12 luni la Asirom (erau si un pic mai ieftin insa dubiosenii)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Weekend prelungit. In parte mi-am ales bine orele de mers - vineri noaptea pana la sinaia drumul a fost o placere, duminica dimineata Timisul a fost "interesant" iar duminica seara Paraul Rece a fost un deliciu. Nasol insa inapoi in DN in coloana pana dupa Busteni...

Tinta a fost Piatra Mica (Piatra Craiului) si stiind ce drumuri am pana acolo am ales sa iau Golful la primul drum lung.

Impresii... Este o masinarie extraordinara, combinatia caroserie mica, motor puternic si foarte elastic si 4mo este impresionanta. Se poate merge calm, ca si cu un 1.4, insa la nevoie (sau, sa fim serios, doar de placere :) ) o apasare vartoasa a acceleratiei dezlantuie monstrul. Cuvantul cheie este aderenta. Sau tractiune. Cand sasiul, de altfel destul de bine echilibrat, isi atinge limitele, intervine Haldexul. Usurel sau ferm, cu o usoara intarziere, sa te tina totusi atent la ce se intampla. Feedbackul este excelent, simti tot ce se intampla cu masina. In tot acest timp... sunetul... la 2000rpm maraie infundat, la 3000 abia se aude, numai bine de mers confortabil km in sir, iar peste incepe simfonia.

Cateva poze - unde am lasat-o ca sa o luam la pas prin munti, si apoi cum arata dupa nici 2km de macadam. Acum e curata, nu puteam sa o las chiar in halul asta.

IMG_20160619_112549.jpg

IMG_20160619_152833.jpg

IMG_20160619_164047.jpg

IMG_20160620_103847.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Nu foarte mult update. Am mai facut doar un drum lung cu Golful, in rest, la mare nu am fost cu el, nu avea nici un sens sa il umplu de nisip si praf, si pe un drum drept fara absolut nimic care sa il puna in valoare.

Mi-am mai obisnuit cu el, si el cu mine, si mai pot sa zic lucruri bune si mai putin bune.

Motorul, transmisia, susupensia, sunt excelente - trage intr-o veselie, se aude fain tare, si 4mo-ul intra cand si cat trebuie. Are un feedback foarte bun al drumului. 

Ce nu imi place, sau mai bine zis dupa ce nu ma omor: Culoarea este groaznic de intretinut, scaunele, chiar daca au sprijin lateral foarte bun, sunt prea inalte, considerabil mai inalte decat cele de carpa, iar instalatia de sunet are dinamica slaba la volume mai mici... Ceasurile ma oftica destul de tare, venind dupa cele de Edion de pe Bora astea arata ca la hyundai sau opel mai vechi - este insa o investitie foarte mare, pe care nu sunt dispus sa o fac. In principiu maruntisuri.

Cu pierderea de curent s-a rezolvat, insa in haion nu e totul chiar ok, nu se incuie mereu din telecomanda, si butucul e blocat - oricum am de la fostul proprietar un maner de haion nou, si cand il voi schimba o sa fac o revizie la toate maimutele de pe acolo.

Ce sa ne mai lamentam, pana la urma e un utilaj tare fain! Poze mai noi nu mai am...

Link către comentariu

4 Motion-ul nu cred ca se simte cand intra.. cred ca e mai mult placebo. Poate pe zapada. Dar pe uscat, in afara de demaraj puternic, cred ca merge 95% fata. Asa era la Haldex-urile mai vechi. Era mai mult un safety device decat pentru performanta..

Oricum, masina e deosebita!

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Daca te deranjeaza scaunele...facem schimb... :P

Eu merg mai mult cu Dokker-ul de la munca si m-am obisnuit cu scaunele inalte:))

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR - sa stii ca in ale tale se sta ceva mai jos, dar nu stiu ce sa zic de schimb :P Compaarat cu celelalte 2 masini sunt ca inaltime intre scaunele de Octavia tour si cele de Bora edition.

@Bebeee - sa stii ca se simte haldexul daca ai "curul" format - in viraje luate voit foarte tare exista un moment in care se simte cum pierde usor aderenta dar imediat ceva o aduce spatele pe traiectorie. La tractiune fata pe acceasi platforma o data "pierdut spatele" se redreseaza doar prin metodele clasice, nu "de la sine". E destul de finuta interventia daca nu esti atent, doar de cateva ori in acele de par de pe Paraul rece si o data pe Comarnic s-a simtit mai "zmucita" interventia. Acelas comportament in au si 4mo mai noi - chiar pe o octavie 3 4x4, pe Feleac am dus-o voit in situatii in care s-a simtit interventia puntii spate. Dar cu o chestie sunt de acord - se poate mai mult numi safety device.

Link către comentariu

Recaro 2 sunt mai înalte, dar e o chestie de obișnuință... după maxim o săptămână de folosire pot spune că mă obișnuisem și nu mai ”plângeam” după cele sportline...

Link către comentariu

Dupa mai multi km ma obisnuiesc insa cand trec pe bora ma simt mai bine mai aproape de asfalt, insa sprijinul lateral este net superior la recaro2

Link către comentariu

Nu te-ai gandit la module US style? Da foarte bine, avand in vedere faptul ca ai semnalizare dubla. Asta e al unui prieten. Noaptea e wow! 

13590243_1285299218154395_28926927226183

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Mi-a trecut prin cap treaba asta. OE nazi cum sunt am ceva rezerve, insa efectul, sunt de acord, e fain.

Mai studiez asupra fiabilitatii modulelor - e caldura mare sub capota la v6. Inimaginabil pentru cineva cu tdi - si fata de bora diferentele de temperaturi sunt enorme. Iar modulele astea trebuie racite. 

Link către comentariu
17 hours ago, mad_kat said:

Mi-a trecut prin cap treaba asta. OE nazi cum sunt am ceva rezerve, insa efectul, sunt de acord, e fain.

Mai studiez asupra fiabilitatii modulelor - e caldura mare sub capota la v6. Inimaginabil pentru cineva cu tdi - si fata de bora diferentele de temperaturi sunt enorme. Iar modulele astea trebuie racite. 

Le poti monta undeva pe margine. Asa am procedat eu. Se incalzesc destul de tare ce-i drept. Dar nu cred ca vor fi probleme. Mie imi place ca am incalzire in aripi de cand le-am pus :)) 

Link către comentariu

Sau se poate face ceva in comutatie si eficienta mult mai ridicata, insemnand caldura mult mai putina

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Asa. Un weekend (nu prelungit ca nu eram nebun sa ma intorc pe 15 seara in Buc) pe la munte.

Merge frumos rau masina, nu prea-s lucruri de reprosat. Mi-a fost teama cand am luat masina ca fii-mea nu se va adapta, dar din contra - chiuie si rade la virajele luate mai in forta sau la accelerari mai serioase.

Am avut ocazia sa o si incarc cu vreo 90kg (apa de la un izvor de unde iau de ani de zile pt consum propriu) si ceva bagaje in portbagaj si la picioare spate - si diferentele fata de Bora sunt enorme - suspensia daca s-a lasat 1cm, si comportamentul pe viraje nu a fost afectat. Cauciucurile sunt mai ok decat m-as fi asteptat. Suspensia este foarte reusita, sigura pe viraje, fara sa zgaltaie aiurea pe denivelari.

Si, de plictiseala i-am facut si un consum - 10.6 in conditii de mers destul de tare, si ceva bara la bara - AC cam 50% din timp. Perfect acceptabil.

Vreo doua poze - una si impreuna cu generatia anterioara.

A, si era sa uit. Ma enerveaza ceva. Am avut ocazia sa am ambele masini una langa alta, si sa compar instalatiile de sunet si sa imi confirm o banuiala. Daca Mfd-ul cu DSP si statie e ceva mai clar pe medii si inalte decat Gamma, la bass si dinamica nu sta mai bine, la anumite tipuri de frecvente joase este mai slab. Vreau sa experimentez sa pun pe direct, fara statie mfd-ul (ca instalatie are trasa de fostul de mufele statiei pana in bord cu mufa DIN, actual deconectata) sa vad ce se intampla... Am avut MFD pe Bora, fara statie si DSP si se auzea mai bine ...

IMG_20160813_155814.jpg

IMG_20160814_193640.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
On 8/16/2016 at 2:50 PM, mad_kat said:

A, si era sa uit. Ma enerveaza ceva. Am avut ocazia sa am ambele masini una langa alta, si sa compar instalatiile de sunet si sa imi confirm o banuiala. Daca Mfd-ul cu DSP si statie e ceva mai clar pe medii si inalte decat Gamma, la bass si dinamica nu sta mai bine, la anumite tipuri de frecvente joase este mai slab. Vreau sa experimentez sa pun pe direct, fara statie mfd-ul (ca instalatie are trasa de fostul de mufele statiei pana in bord cu mufa DIN, actual deconectata) sa vad ce se intampla... Am avut MFD pe Bora, fara statie si DSP si se auzea mai bine ...

 

si tot in aceasta ordine de idei am gasit asta:

http://www.be-loud.ro/produse/CD-Playere-MP3/Pioneer/MVH-180UB/

stau acum sa ma gandesc daca sa il pun in loc...

in ideea in care un xcarlink ma duce tot cam in banii astia, cu o functionalitate mai slaba...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Gata - mi-am comandat asta:

http://www.be-loud.ro/produse/CD-Playere-MP3/Pioneer/MVH-180UI/

o sa fac mai multe teste, daca aduc mfd-ul sa sune cum imi place - pun xcarlinkul de pe bora pe golf, si pun mp3-ul pe bora.

daca pioneerul va suna mult mai bine decat dsp-ul - atunci la vanzari cu el :)

in orice caz sa mai iau un xcarlink nu se pune problema.

Link către comentariu

Sunt curios la ce concluzie ajungi pt ca in aceeasi situatie am cam fost si eu: un xcarlink deoarece voiam sa pot aduce muzica in masina cu un card/stick, nu doar pe cd-uri sau sa schimb head unit-ul original (care e un gamma) cu ceva aftermarket. Alesesem in final xcarlink-ul pentru a pastra aspectul oem al masinii dar s-a amanat achizitia din pacate.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!