Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

Scrumiera este nefolosita, si nici eu nu o folosesc - asa ca i-am gasit o noua intrebuintare. Un mic voltmetru - voiam de mult sa pun asa ceva, fara sa sara in ochi si sa strice interiorul. Interesant de urmarit - bateria se vede ca e slabuta, si la pornire, ajunge la 8.5V... Incarcarea sta la 14.2 - 14.3V, deci nu asta e problema. Candidata buna pentru baterie leisure pentru T4 :D

In alta ordine de idei - prima data de cand o am, imi pun problema sa verific consumul 100% autostrada (sau 4 benzi) - Campina - Bucuresti pe A3 - pe CB 10,5 l/100km. Viteze, bineinteles, legale. Statistic vorbind, cel putin decent pentru utilajul asta. Absolt superb de condus, dar cred ca am mai zis asta :)

 

IMG_20170909_123754.jpg

Link către comentariu

A fost greu de instalat acel voltmetru? La ce fire a trebuit sa il conectezi?

Link către comentariu

mai greu a fost bricolajul carcasei dupa forma scrumierei

nu am taiat nimic, firele le-am tras prin gaura prin care se lumina scrumiera si conectat la firele brichetei.

evident era mult mai simplu altundeva mai vizibil, insa am vrut ceva complet "ascunzibil"

Link către comentariu

Am vazut destul de tarziu prezentarea. Totusi iti transmit si eu felicitari pentru achizitie, si sa te bucuri de ea multi km. Sunt curios sa vad cati ani o sa stai cu ea, de fapt cat dureaza  pina o sa iti doresti urmatorul nivel. Ca din experienta asta se intimpla.... Eu am avut Bora V6 4 Motion (cred ca mai exista prezentarea ei pe aici) si am vandut-o dupa vreo 3 ani. Erau alte planuri, dar visam la R32.

La ceva timp am avut un BMW E36 328i, si la vreo 2 ani voiam M3. Si asa continua chestia asta....DIn pacate acum sunt in Romania si nesimtirea cu impozitul la primarie ma face sa ma opresc. Nu stiu pentru cit timp, dar vom vedea...In fine, inca o data bucura-te de masina pentru ca este o masina foarte buna!

Link către comentariu

multumesc! 

cred ca stiu si masina ta - daca nu ma insel este la vanzare iar dar e intr-o stare deplorabila :(

nu tintesc la mai mult - si ce am acum imi este arhisuficient - planuiesc sa o tin mult si bine.

am mai scris - in 2012 am pus mana pe o 156 2.5v6 - masina asemanatoare cu ce am acum - insa intretinuta prost de proprietarul dinainte... dupa o lupta de 2  ani si ceva am vandut-o - si timp de alti 2 ani am cautat ceva comparabil. Golful nu este doar atat - este considerabil peste.

Link către comentariu

pune si o poza cu tavita semi-scoasa, cum se duc firele?

ai ceva mufa, merge scoasa?

ai pierdut lumina in scrumiera?

Link către comentariu

firele se duc prin ferestruica prin care se lumina scrumiera - i-am scos gemuletul ala rosietic. apoi in scrumiera mare exista gaura prin care se lumina, iarasi nu am taiat nimica.

becul de la bricheta l-am anulat (oricum era ars)

fire am legat de cele ale brichetei, cu o mufa ca la tweeterele de la usi (am avut la indemana una d-asta mama-tata cu ceva cablu)

acum masina nu o am in bucuresti - cand ajung saptamana asta iarasi la ea fac si o poza cu tavita scoasa

Link către comentariu

Firele de voltmetru se pot conecta absolut oriunde in bord unde ai 12V (scrumiera,led,buton,etc)

Problema e ca la unele golf-uri (de obicei 98-2001 E2) iti "sare" afiseajul uneori sau cand opresti/pornesti motorul si iti trebuie o bobina de "deparazitare" (se gaseste de obicei in radio-uri)

Asa am patit si eu cu cel color de la mine.Nu pierzi lumina semnificativa cand conectezi voltmetru,nici nu se observa.

 

Link către comentariu

cum adica "sare"?

eu i-am pus switch ca sa il aprind doar cand am nevoie indiferent de motor oprit sau pornit - si la un drum am urmarit ce se intampla - 12,3 oprit, sub 9v la pornire (nu e ok aici din cauza bateriei) si apoi 14,1 - 14,3 incarcare functie de consumatori. si usoara scadere apoi compensata la pornirea ventilatorului radiator

alte probleme nu am vazut

Link către comentariu

In cazul meu era legat pe blocul de lumini,"sare" in ideea ca afisajul se intrerupea cat timp nu aveam contactul pus si cand porneam motorul dupa care revenea pe normal si afisa corect 12V.Masina fiind mai veche nu mai afisa corect / nu mai e ca la 18 ani cand a avut majoratul si a trebuit sa fac o mica interventie.

Daca e pe switch si doar la nevoie e alta idee,plus ca masina ta nu e E2.

Nu te-a tentat unul color-ish?e cam la acelasi pret si arata mult mai bine (just my 2 cents) :) 

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Nu, asta nu face nici o problema - si fiind autoalimentat (adica se alimenteaza din tensiunea pe care o masoara) poate scadea pana la 3V fara sa aiba probleme.cOL

Colorat, nu - nu vreau sa sara in evidenta - d-aia l-am si ascuns in scrumiera

Link către comentariu
  • 2 months later...

Utilajul merge in continuare - am bagat niste km zilele astea si am si ajuns prima oara pe iarna asta la zapada - mai degraba niste drumuri montane cu zapada batatorita si inghetata - pe care abia le-am biruit cu 4motion-ul. Poze n-am apucat sa fac - dar nu era decat un golf negru jegos pe zapada :)

Imi face niste fite - se gatuie uneori in jur de 4500-5000 - aprinde EPC-ul, si in 10min daca nu depasesc 4500 se stinge - apoi la urmatoarea accelerare mai vartoasa, poate face, poate nu... Eroarea stocata de de G28, senzor turatie. Posibil sa se apropie de sfarsitul vietii.

Si acum dilema. Am facut intr-un final rost de un RCN210. Nu la cel mai bun pret posibil, dar mi-am calmat un pitic. Se naste intrebarea - il pun pe Bora sau pe Golf? Singurul argument real pt care nu vreau sa il pun pe golf este maxidotul, care devine literalmente inutil in acel moment... Si mai e unul de fapt - cu Bora umblu mai mult, si mi-ar fi mai util bluetooth-ul pe ea...

M-ar ajuta niste pareri :)

Link către comentariu

100% pe mașina in care petreci mai mult timp. Dpdv functional e foarte bun RCN-ul. Ofera cam tot ce ai nevoie (mai putin Navi). Am si eu antenele întinse pentru unul. In plus, Golful e prea special ca sa ii pui RCN-ul. Da mai bine navigata OEM.

Link către comentariu

Afisezi altceva pe maxidot. Sunt niste proiecte interesante pe net cu arduino... poti afisa foarte multe chestii in bucatica aia de display.

Link către comentariu

2 - 1 pentru RCN pe Bora :)

Aspectul e foarte fain si la RCN, nu se incadreaza deloc rau - insa MFD-ul este mai "de-acolo". Mai e un argument pentru MFD pastrat pe Golf - mai mult ascult muzica de sub capota decat cea din difuzoare (am si scos amplificatorul si magazia din portbagaj, ca sa castig spatiu de depozitat scule si cric, amplificarea interna mi-e mai mult decat suficienta...)

@MRC - da, am vazut lucrurile respective, insa priceperea mea tehnica se opreste fix unde incepe partea de soft si programare. Si nici nu ma atrage, catusi de putin, sa invat ... Ce e fain tare e maxidoul rusului (pentru cine stie) dar are o grafica complet iesita din contextul golfului 4.

 

Link către comentariu

Eu fix pe un VR6 cu echipare ca a ta nu as pune asa ceva. E o masina care este valoroasa in stare cat mai originala cu putinta. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Se integreaza misto mfd-ul cu bordul si cu maxidot-ul oem... m-am tot uitat zilele astea la el cand stateam pe la vreun stop :)

poza cu zapada :D

IMG_20171218_084158.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

De pe la ultima postare incoace s-au mai adunat niste km - intai ca am stat vreo doua saptamani cu broasca spate de la Bora desfacuta pana sa ma prind cum o asamblez la loc dupa remediere lipituri reci, apoi inca vreo saptamana pana i-am luat bateria... Ce mai, scuze sa merg mai mult cu Golful :D

G28-ul tot mai face fite, cand are chef - mai trag de el pana se face ceva mai ok vremea - ca se acceseaza pe sub masina. Bateria - am pus-o pe cea "veche" de pe Bora - si acum vad si 13V dupa 10-15 min de la oprirea motorului dupa un drum mai lung - in timp ce la cea "veche" cadea imediat la 12.1-12.2 - si pana a doua zi era la 11.9-12v.

Am facut primul pas spre RCN si pe golf (ca prea e fain) si am dat MFD-ul lui Rudi - deocamdata sunt cu gamma si interfata de le-am avut pe Bora.

Si in incheiere, chiar daca urasc iarna si zapada, imi pare un pic rau ca n-am avut ocazia de o zapada serioasa sa pun la lucru masinaria... Doar chestii usurele. Macar e fun si pe asfalt normal, deci compensam :)

IMG_20180207_121536.jpg

Link către comentariu

Da, if all goes well, peste ani o sa o invat sa conduca pe masina asta :) Oricum, ii place mult - dar inca nu e decisa intre masina asta si masina albastra.

Link către comentariu

Pe Bora nu aveai maxidot...

O sa arate urat (dpmdv) maxidotul cu partea aceea stinsa...daca il ai...e pacat sa nu il folosesti :)

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!