Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

jucarica are aux normal, si evident usb si microsd - ca gauri de bagat muzica in ea.

a - si cd/mp3/dvd

are si o chestie utila tie - intrare coenzi volan cu posibilitate atribuire custom buton-functie - cu invatare.

Link către comentariu

Probabil voi pune aşa ceva pe viitor, dar muzica tot din alpine care-l ascund prin bord :P

Link către comentariu

Probabil prin multitudinile de pagini ai mai scris despre asta, dar cum te impaci cu consumul la bestiuta?

Link către comentariu

Cu consumul ma impac foarte bine - am o medie (atat la pompa cat si pe bord) intre 10 si 10.5 - cam 25-30% oras si restul extraurban, mers destul de tare. Benzina de 95.

Weekendul asta am avut ocazia sa ascult si butonez chinezaria. La volum mic-normal se aude ceva mai bine ca DSP-ul din cauza loudnessului, marea lipsa a OE-urilor de vw... Receptia radio este decenta, dar pe partea de redare mp3 e f fain - se misca f bine prin foldere si melodii (incomparabil cu xcarlinkul, si ceva mai rapid ca pioneerul de pe Bora). Per ansamblu sunt multumit. Vorba ceea, stiu de ce am ocupat 2din in bord.

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Nu poti sa ai un 4 motion in curte si sa nu il scoti la zapada, nu? :)

Ma gasii si eu la -12.5 grade sa fac chestia asta. A pornit fara nici o ezitare, iar apoi vreo ora si ceva am ranjit in continuu. Inca nu stiu eu sa o conduc cum trebuie, insa este senzationala. Ca pe sine, chiar pe drum acoperit complet cu zapada, iar in curbe este cum vrea soferul, cuminte pe traiectorie sau pur si simplu distractiva. Iar plecarile de pe loc sau accelerarile bruste din mers in linie dreapta sunt o joaca, indiferent de suprafata simti cum pleaca masina de sub tine. Am scos-o si oleaca "pe camp" pe niste drumuri nedezapezite si a intepenit-o voit sa vad ce se intampla. Iese usor fara mari ezitari, singurul dezavantaj este garda micuta la sol. Nu e offroader, dar te scoate din kko :) Iar VR-ul are putere si cuplu suficiente

Per ansamblu, senzatie utilajul :)

20170108_111824.jpg

20170108_114716.jpg

20170108_121430.jpg

Link către comentariu

DPDV legal masina nu e pregatita de circulat: stopuri acoperite,nr inmatriculare nu e vizibil :P

Chiar eram curios cum se comporta 4motion-ul pe vremurile noastre,pe CJ am avut -17 grade si am avut si eu emotii la prima cheie dupa 1 luna de dormit (golful) a ezitat cam 1 secunda dupa care a prins viata,10 minute lasata la relantiu,temperatura a urcat unde trebuie si m-am deplasat fara nici o problema,pe cand la Clio (2016) disper cu senzorul de temperatura care zici ca e defect,in perioada asta numa nu vrea sa dispara,am fost obisnuit tot cu benzina iar acum cu diesel am pretentia sa se incalzeasca la fel de repede ca Golf-ul (facepalm)

Link către comentariu

cand am plecat se vedea totul - asa arata dupa ;)

temp a ajus destul de repede la 90 fara probleme

Link către comentariu

Drumurile din weekendul asta ma fac, inca o data, sa nu inteleg pe fanii wiper delete mod...

In alta ordine de idei am pus la treaba navigatia - chiar intr-un sat in afara bucurestiului, si m-a dus fara probleme, nici de harta, nici de semnal - pe straduta de o singura banda la mama naibii, ce evident nu vazuse prea multa dezapezire. De dus m-a dus gps-ul, de scos m-a scos 4mo -ul :)

Decenta ca ergonomie in mers, nu intrerupe muzica aiurea, gaseste repede satelitii.

20170115_155814.jpg

Link către comentariu

Mda,wiper delete nu vad sensul decat daca stai in L.A ,etc sau iesi cu masina numai vara sa faci 2-3 selfie :)

 

Link către comentariu

sau daca poti conduce folosind oglinzile laterale.

ca sunt situatii de genul asta (dube, portbagaj incarcat, etc)

Link către comentariu

Lasand deoparte masiniile comerciale sau alea concept,ca si daily car e nevoie de stergator la luneta sau orice optiune de curatat,exclus opririle din 20 in 20min + racleta sau burete :) in functie de sezon

Link către comentariu

Chiar nu pot sa inteleg nici eu pe cei care au wiper delete sau doar nu isi folosesc stergatoarele ca : sa nu consume lichidul ala de 5-10 lei(sindromul Hagi Tudose), s-a stricat(la unii daca se strica ceva - las ca-i bine si fara), de lene sa nu tot dea la maneta.... si scot niste explicatii halucinante, ca dube, ca tiruri, ca muma padurii etc... E drept la o masina cu spatele drept ii folosesti cateodata mai mult ca la parbriz dar nu mi-am luat duba ca sa am un "ochi" inchis cand conduc pe drum... sa te poarte cu noroc, ai un fier de exceptie sub tine !!! 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa 3 saptamani de stat, in care a fost si frig si zapada si toate alea, VR6-le s-a trezit la viata fara ezitare. Chiar cu baterie de 11.8 V.

Manerul de deschidere hayon e pe moarte - se deschide cand si cum vrea din inchiderea centralizata - am curatat pe acolo, am dat niste wd, dar neaparat trebuie dat jos si facuta treaba ca la carte. Numai sa se faca naibii cald :(

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

O chestie la care nu m-am gandit cand am pus navigatia  - topic de genul asta:

si nu numai...

incep sa nu prea dorm bine noaptea din cauza asta :(

Link către comentariu

Navigatii se furau in draci acum 2 ani, probabil ca nu e mare diferenta nici acum. Din cate am inteles, de pe Passat-uri zburau ca pasarile, baietii le ochesc imediat pe cele Highline, iar pe principiul "majoritatea sunt aduse din afara unde nemtii au in general navigatie pe asa echipare' - zburau....

Mai e si de noroc, tu totusi nu prea mergi cu ea foarte mult, ai sanse mai mici :) 

 

Link către comentariu

Asta e pe ideea cu mesajul in parbriz la masina:

Propietarul: "Nu va deranjati, nu am navigatie!"

Hotul iti lasa doar biletul cu raspuns:  "Stai linistit,ii punem noi!"

:))

Link către comentariu

You are not helping :(

Pana mea, si asa sunt mai linistit cu Bora cu Pioneerul cu fara detasabila decat cu Golful :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am gasit incuietoarea de la usa dreapta oleaca fortata - la modul ca virgula capacelul pe unde intra cheia nu isi mai revine la pozitia inchis, si nu mai merge deschisa usa cu cheia. Probabil ca n-a avut timp sa termine treaba - ca nu a deschis masina. Bine ca nu s-a enervat sa sparge vreun geam.

So navigatie out - old mfd in...

Asta ca parte naspa - bine ca nu am gasit masina ca in topicul colegului :(

Sa revenim si la bune - am aflat ca am avertizare de nivel lichid parbriz pe maxidot (nu stiam ca exista la immo2) si mi-am comandat suport de biciclete de pus la carligul de remorca (daca tot il am)

 

Link către comentariu

Exact ce ziceam eu in postul de mai sus,nasol,nu te poti bucura de o investitie ca esti direct prada la tot felul de "oameni"

Link către comentariu

O întâmplare cam aiurea. Daca vrei sa dai navigația, o cumpăr eu. 

Link către comentariu

Foarte aiurea - de acu 15 ani de la Dacie n-am mai patit d-astea - dar nici n-am avut HU-uri care sa atraga atentia si sunt si foarte atent sa nu las lucruri in masina la vedere.

@ionutMK4 vorbim pe privat daca e.

Link către comentariu

Totusi in afara de ce ai scris legat butuc: "capacelul pe unde intra cheia nu isi mai revine la pozitia inchis, si nu mai merge deschisa usa cu cheia", mai e ceva care sa te duca cu gandul ca ar fi fost fortata (zgarieturi/indoituri/deformari in zona butucului)?

Intreb pentru ca exact aceleasi simptome le aveam si eu la un Polo 9N care are butucul aproape identic cu cel de Golf IV si nu era din cauza ca ar fi incercat cineva sa o sparga. Pur si simplu era defect.

Link către comentariu

Cand am luat masina mergeau cei de la usi, cel de la portbagaj era schiop - In plus in toamna spre iarna am gresat cu ulei de mecanisme fine butucii de la usi, ca sa nu am vreo surpriza daca raman fara baterie, si ambele mergeau f usor cu cheie si capacelul statea la ambele "la nivel". Acum cel din stanga e cum il stiam, cel din dreapta are capacelul zgariat si nu mai revine, si cheia intre f greu si nu se roteste in butuc. In conditiile in care de la gresare si proba nici nu am mai atins zona :(

Singur nu ajungea in starea asta - am dat cu wd in gaura, am lasat sa lucreze si nimic. Ii am si prin comparatie pe cei de la bora, care si aceia sunt in stare buna, si se vede diferenta :(

Sa ma duc la politie pentru amprente nu merita deranjul - daca intra in masina as fi facut insa...

Link către comentariu

Exact la fel ea fost si la mine. Cand am luat masina mergea perfect. La un moment dat am constatat ca mergea ceva mai greu dar totusi mergea si la un timp dupa (perioada in care evident, nu a fost deschisa cu cheia) nu a mai mers. Capacelul revenea doar 50% (intre pozitiile inchis is deschis) cheia intra foarte greu (aveam senzatia ca agata ceva) si nu se rotea deloc. Stiu 100% sigur ca doar avea o problema mecanica si nu a fost fortat. Nu spun ca e imposibil ca cineva sa fi incercat ceva dar din cate stiu in general hotii sparg geamul pentru acces. Depinde si unde a fost parcata masina, si daca mai stii de alte cazuri in zona. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!