Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

Da, te faceai clar de fb :D

Ia'ti "la pachet" 5litri de benzina. :P

E stupid ca avertizarea sa declanseze la autonomie de nici macar 50km, mai ales la o masina sport, la care autonomia poate varia f mult

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Am pus azi filtrul k&n si no worries, 0 sc wine! Deci fara furtun il vei folosi sigur... Ramane de vazut cu furtunul ?

PS: filtrul intra perfect in carcasa oem

Modificat de drwhite
Link către comentariu

Awesome :D La furtun ma ingrijoreaza rezonatorul ala care o sa dispara, sigur avea un rol :D

Link către comentariu

K&N ti-a fost special recomandat sau pe acesta ai ales tu sa il iei ?

 

Link către comentariu

Gata :) A aparut un f usor suierat cu capota deschisa (nu whine de supercharger, suierat de flux de aer). Cu capota inchisa nu se aude nimic diferit. Nu am apucat sa o si conduc dar ma indoiesc ca se poate simti ceva semnificativ la fundometru. 

FullSizeRender.jpg

Link către comentariu

Recunosc ca desi inteleg castigurile pe care le aduce o admisie imbunatatita de acest fel (mai ales in combinatie cu soft), sunt putin sceptic vis-a-vis de latura practica si long term. Cumva combinatia filtru mai permisiv + uleiul cu care se unge + praful din Romania nu imi suna tocmai ok... :unsure:

Link către comentariu

Nu am avut K&N, ci Pipercross (pe Passat) și pe admisie găseam un strat fin de ..mizerie. La fel ca atunci când dai cu degetul pe evacuare, însă la o scară mai mică. De atunci, apreciez mai mult filtrarea stock. :) 

Link către comentariu

uite chiar o sa urmaresc, daca observ chestii de genul asta, cu siguranta voi reveni la filtrul stock. Teoretic uleiul cu care se unge un astfel de filtru ar trebui sa anuleze latura lui permisiva din perspectiva trecerii mizeriei. Chiar il voi verifica dupa o saptamana, o luna si apoi dupa cateva luni si apoi voi scrie aici. Daca gasesc mizerie pe-acolo, cu siguranta voi renunta la el.

Link către comentariu

Stai relax, praf gasesti in admisie si cu filtrul stock de hartie...

Link către comentariu

Am folosit filtre ca al tau pe :

-Atv (kawasaki ,mers cu el numai in offroad , de cele mai multe ori pe praf de abia puteam respira)

-motociclete (un varadero luat de nou,2 scutere de 500-600cmc , yamaha de enduro ) 

-cam toate masinile pe care le-am avut

Nu au avut nici o problema(motorul de la Kawasaki l-am desfacut pentru upgrade-uri , nu erau zgariati cilindri ,nu erau depuneri aiurea pe admisie ,asta dupa 1-2 ani de mers cu filtru K&N in conditiile de mai sus) , trece mult mai putin jeg in admisie ...faptul ca filtrul e imbibat in ulei ajuta la filtrarea mai buna...

Vad ca tu ai un pic de heat shield acolo , pe masini am avut o problema cu faptul ca tragea aer cald din compartimentul motor...nu stiu cum e la tine dar poate reusesti sa canalizezi mai bine aerul rece catre el..

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu e doar heat shield, e airbox cu totul. Ce se vede in poza e capacul airbox-ului. Oricum, l-am desfacut iar azi dimineata si m-am uitat exact cum arata acum admisia, ca sa am referinta cand il re-verific peste cateva zile :)) Exista putina mizerie pe interiorul furtunului si cu filtrul stock.

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Vad in dimineata astazi pe la babanovac un d-asta ca al tau. Tot alb, tot cu quattro pe usa fata jos. Nu am apucat sa remarc decat asta si cat de fain se auzea chiar plecand usor si normal de la stop. N-am reusit sa vad evacuarile sa te "identific".

Link către comentariu

Nu eram eu, data fiind zona si descrierea as intui ca era @drwhite. Era cumva quattro de pe usi cu rosu si masina non-facelift? 

Link către comentariu

nu am apucat sa vad - ca intai l-am auzit :)  - dar da, acum ca ma uit la pozele tale e posibil sa fi fost non-facelift

de obicei remarc audi-urile albe doar daca se aud frumos :D

Link către comentariu

da, se aude destul de tare masina lui, mai tare ca a mea pentru ca el are toata evacuarea cap-coada facuta :)

Link către comentariu

?? eu eram, mergeam la service. @Ice_2k la fel se va auzi si cu furtunul schimbat. Adica nu se va auzi :)) daca dai dai comanda pe ecs sa-mi zici si mie ca vreau o joja ? Merci 4help w/ intake...

Link către comentariu

Votez sa fie cat mai clean, deci fara :)

"fundu' ala" nu mai are nevoie de nimic... 

Link către comentariu

Si eu votez tot "fara" -  nu sunt necesare astfel de info atat de vizibil. 

Link către comentariu

Si eu zic ca arata mai bine fara embleme. Si mai scapi si de pericolul de a fi zgariata vopseaua de cei care fura embleme. :banghead:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!