Jump to content

Sfat achizitie masina grup VAG


nclsamy310
 Share

Postare recomandată

pai daca mentionai din prima ce criterii ai: "În plus următoarea mașină sta la mine 2-3ani" atunci clar nu merita masina noua, pierzi prea multi bani ca sa o vinzi dupa 2ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place acel audi, nu e chiar chelline pentru ca pana la urma si clima bizonala e o dotare optionala, la fel si comenzile pe volan si mmi-ul. 

Ideea e ca masina costa 13k, adica bugetul tau maxim, dar iti mai trebuie inca vreo 1000 de euro pentru drum, numere si inmatriculare si dupa inca ceva bani pentru o revizie completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris ca 13000e sunt banii pt achiziție.  Restul cheltuielilor nu intră  aici. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era necesar atacul asa virulent cand am spus o parere. 

Nu sare nimeni in sus, era ideea strict ca se pot obtine mai multe de la un golf sau leon in acei bani.

Apoi cu rulajul, cand stii ca masina va aduna km si e bine sa adune doar atat, nu si probleme, de regula se indica achizitia la un rulaj mai mic. Cu atat mai mult cu cat nu mai discutam de 1.9TDI sau 2.0TDI si la 200.000km, 3/4 din km masinii nu se stiu cum au fost facuti. Evident cel mai important este sa fie km reali de la inceput.

Am si spus ca are pret bun pt ce ofera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei un Audi A3 certificat, cauta una de la "Audi Gebrauchtwagen :plus".

Cand vezi limbi vorbitete: turke burke trebuie sa ai mai mare grija la achizitie. 1 ceri obligatoriu seria de sasiu, dar poza cu ea de pe masina (nu trimisa pe mail, de la un A3 rosu cabriolet) si obligatoriu verificare istoric la dealer. Carti service goale se gasesc si la ei. 

Sau o poti lua la ghici, ca de la 150.000 km doar incepe sa isi dea drumul motorul.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3x60.000=180.000km

 

Te uiți cine a fost proprietar plus o verificare online la reprezentanta și aia e. 

 

Nu înțeleg ce ne învârtim atst în jurul cozii.  Sau voi chiar credeți ca iau golf cu 50.000km cu 13.000 e.  Îl iau dar nu 1.4 și nu cu dotări.  O mașină care a fost 25.000e nu va costa după 2 ani jumate 50%, poate seat,  însă la Vw nu. 

 

Singurul motor pe care îl caut e 1.4 euro 6. Diesel vag nu sunt interesat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deprecierea in 2 ani jumate la VW este de 46%  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman +1ptr masina second si relax cu kilometri. Go for it! Sa ne tii la curent cu ce iti iei. Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu unde e deprecierea 46% ca eu nu găsesc golf cinstit sub 14000e în Germania. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incercam sa-ti dau un sfat mai ales la afirmatia ce ai facut-o si la care i-am dat quote. Nici eu nu cumpar masini noi. Din stilul pe care-l adopti esti o persoana care se ataca rapid. Bafta in alegerea masinii. 

PS: calificativele ca si cartile service se pot falsifica ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica cat ulei consuma? 

https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-gti-ID89hIH.html

Sunt o persoana care se ataca  rapid pt ca sunt niște oameni pe aici care doar scriu fără sa gândească.  Nu țin cont decât de 10% din sfaturi. În plus sunt o persoana foarte dificila când vine vorba de cumpărat ceva,  pana nu exclud tot nu iau nimic. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu spuneai ca nu se pune problema sa iei din Ro si ca discutam doar de Germanica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se goleste uleiul, se sigileaza busonul de golire, se pune o cantitate masurata de ulei, se sigileaza busonul de umplere, se revine dupa 500 Km, se goleste uleiul si se masoara cat a ramas.

Asta-i motor cu distributia pe lant, nu pe curea cum vrei tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.  Însă fără problemele motorului 1.2 și 1.4. Asta are probleme  cu consumul de ulei nu cu distribuția. 

De Germanica in cazul motorizarilor noi 1.4 tsi euro 6, din cauza ca inca nu exista o multitudine de masini de unde sa alegi sh precum este la G6 sau vechea generatie euro 5, g6 gti gasesti si in Ro, sunt putine insa sunt cu istoric bun. Singura varianta ar fi sa fac un contract cu vechiul proprietar, in care sa dea in scris ca daca masina consuma ulei peste 1 litru la 5000km sa-mi dea o suma de bani, drept paguba, moment in care nimeni nu va fi nebun sa accepte asa ceva.

 

 

 

Voua chiar va place sa faceti caterinca? sunt un om care se decide greu si sunt peste tot si la crossovere si acum la hatch-uri pt ca in ultima luna s-au petrecut o gramada de schimbari bruste, unul ar fi schimbarea jobului (am renuntat la jobul care implica delegatii in toata tara si mersul pe drumuri de tara/noroi/sleauri) si a aparut un nou job care implica naveta in Buc, si dupa cum vezi am renuntat definitiv la ideea de 4x4/suv/xover sau chiar diesel.

 

ASa ca nevoile mele s-au schimbat brusc si radical. Copii nu astept si nici nu voi astepta vreodata, asa ca nevoia unei masini super spatioase (break, este nejustificata).

Masina va fi folosita 10-12.000km in oras  iar restul de 8000km in iesiri prin tara/afara.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel GTI insa nu este stock, s-a umblat si la softul motorului. E un motor care totusi duce multe fara sa comenteze daca e intretinut corespunzator. 
Alt aspect ar fi consumul urban la un 2.0T care va fi pe la 12-13%.

Bine ca ai spus care sunt conditiile si ce utilitate va avea masina. Nu de alta, dar probabil ca multi dintre cei care au citit aici (printre care ma numar) erau nedumeriti pt ca era initial ideea de  diesel, eventual BMW, apoi 1.4TSI mqb, break, hatch, acum 2.0TSI. Practic pe un larg de spectrul de motorizari si caroserii. 

Nu cred ca facea nimeni caterinca, pur si simplu erau sfaturi. Cred ca vor fi mai mult de 10% sfaturi de care sa tii cont acum ca ai mentionat conditiile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, oricum, treaba este ca desi stii istoricul complet al masinii (vorbim de acel g6 gti) si chiar daca as trece peste partea cu softul si un filtru sport, care nu e o modificare majora, tot nu ai avea de unde sa stii daca va consuma sau nu ulei, factorul asta nu ai cum sa-l controlezi sau verifici. 

 

Ori daca il achizitionez, si va consuma ulei  (1 litru la 1-2.000km) inseamna ca fie revand masina si pierd, fie fac motorul ceea ce costa aproximativ 2000-3000E. Fain asa.

 

In capul meu asta e mult mai rau decat un A3 cu 170 000km. din 2014, nu?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez pentru cel mai stabil motor in 4 cilindri  din grupul VAG : 2.0 TDI ,CR :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin, am vorbit mult, stim deja ce probleme are, parca as vrea altceva, si dupa test drive-ul cu 1.4 tsi si problema la lant rezolvata + consumul foarte bun, parca nu as mai vrea diesel.

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Audi-A3-Sportback-2.0-TDI-Ambition-Xenon-AHK/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:1900_8_,frn:2014,prx:14000,ful:diesel,dmg:false/pg:vipcar/240744479.html

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decizia o voi luat pana pe data de 15 aprilie,  trebuie sa cumpar masina in perioada 15-20 aprilie.

 

13.000E buget pt masina si inca 1000E alte cheltuieli.

 

12.000km in oras Bucuresti/8000km afara si vacante, in masina vor circula 1 max 2 persoane, niciodata mai multe, decat odata la 1-2 luni, si nu asteptam noi membri in familie, deci nu avem nevoie de foarte mult spatu.

 

Masinile cu cutie automata cred ca le exclud din start, mai ales la 180.000km+, deci m-ar interesa strict manuala, exclus chiar si dsg 6. La golf imi place mai mult varianta break, decat cum arata varianta hatch, la leon varianta st, iar la audi doar sportback, in 4 usi. Ma intereseaza o masina cu cat mai putine probleme si defecte de fabricatie,  stiti la ce ma refer (egr la diesel care pica, span la pompa de inalte, curea la pompa de ulei care se franjureaza dupa 250.000km, sunt foarte multe defecte care sunt intentionat puse de catre producator si de care lumea nu stie, de astea incerc eu sa ma feresc). De asta cand mi-am luat golf 5, am cautat un singur cod motor, 1.9 BKC si nimic altceva (nu BXE nu BLS) la fel si acum.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, deenman said:

Nu știu unde e deprecierea 46% ca eu nu găsesc golf cinstit sub 14000e în Germania. 

Nu iei in calcul faptul ca preturile de achizitie si preturile la optionale in DE sunt mai mari decat in RO si de la noi din tara se cumpara multe masini noi VAG care apoi se importa inapoi in DE tocmai prin prisma pretului mai mic

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apoi se aduc din nou in Ro si se zice "da frate, masina facuta pe linia de productie #1 pt Germanica". Bun..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o vazusem si eu si chiar mi-a placut dar trecuse de bugetul tau si nu am postat-o. Decent dotata dar cu km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine dotata si la km putini, intradevar best buy. Mai este si motorul care tine cu casa la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!