Jump to content

Probleme/Info Faruri


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

stie cineva cum montez aceata "alarma" avertizor pt lumini

imag012hv7.th.jpg

pe spate zice asa:

1.inainte de montare,asigurati pozitia optima a firului

2.conectati firul rosu la panoul de siguranta al farului din fata

3.conectati firul albastru la panoul de siguranta al stergatorului de parbriz sau al radioului

Testare:

-porniti motorul si aprindeti farurile

-opriti motorul

-asigurativa daca avertizorul functioneaza.

Cine poate sa-mi spuna care este siguranta farului poziti sj a stergatorului k nu am acel panou pe care indica....

Si sunt bune instructiunile? date de ei sau trebuie pus altcumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat si eu alte faruri datorita unui eveniment nefericit care m-a lasat fara farul meu stang (hella cu 2 camere). Vreau sa va spun ca arata grozav, insa dupa 5 minute de la montaj au inceput sa abureasca pe interior. Te lasa nervii la o faza de asta. Sunt cam dezamagit de "abureala" dar multumit de look si de functionalitate (desi unii spun ca au o lumina proasta, inca nu am observat diferenta intre FK si hella stock cu 2 camere care le aveam, dar mai vedem la drum lung). Poza este mai jos, farurile sunt de la FK si au costat 666 RON (a dreaqu suma nu :) ). Atept sfaturi pentru dezaburire :|

FKFSVW091.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am din toamna faruri FK, dar la mine nu se aburesc, probabil ptr. ca nu i-am scos dopurile alea de aerisire din spate, ci le-am lasat asa cum erau. De asemenea, verifica daca nu cumva nu e bine etansat capacul de cauciuc din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tot legat de faruri sa va zic cum am facut eu reglajul la faruri si sunt foarte multumit.

Ce avem nevoie:

-o poarta de garaj sau un perete,

-o ruleta

-o creta

-o cumpana-nivela- boloboc

-si rabdare

Se duce masina cat mai aproape de perete, se marcheaza un punct pe poarta/perete ce reprezinta mijlocul masinii si sa zicem ca il notam cu V, si inca 2 puncte din dreptul becurilor de faza mica pe care le notam cu C, atentie la marcarea centrului becurilor de corectitudinea marcarii punctelor farurilor pe perete tine reusita intregului proces. Din punctul V se coboara o dreapta de 20-25 cm, apoi se va cobora din dreptul fiecarui punct C 7.5 cm si se vor marca punctele noi. Cele 2 puncte nou obtinute se vor marca cu B, apoi se vor uni printr-o dreapta. Daca ati marcat corect atunci distanta intre punctul V si punctele C, respectiv B trebuie sa fie identica. Apoi mutati masina la linia de 7,5 metri si incepe reglajul.

post-13129-1232739512_thumb.jpg

Reglajul farurilor trebuie sa fie pe zero acum. Avand in vedere ca zero este reglajul standard, cu o persoana pe locul conducatorului in masina, recomandabil ar fi sa se gaseasca cineva in acest loc, sa fie ceva benzina in rezervor si sa nu fie frana trasa sau altceva, adica se vor lua toate masurile pentru ca masina sa fie perfect dreapta pe strada.

Daca se poate ar fi bine ca acum sa scoateti alimentarea farului din stanga. Veti vedea cum fascicolul de lumina va desena o linie dreapta in partea stanga iar in partea dreapta va desena o linie la 45 de grade. Deasupra acestor linii va trebui sa fie mai intuneric. Intersectia acestor doua drepte desenate de lumina va trebui sa coincida cu punctul B din dreapta. Daca nu va coincide se va actiona asupra suruburilor de reglaj in asa fel incat intersectia celor doua drepte proiectate de far sa fie in punctul B, la fel se regleaza si celalalt far.

Posibile intrebari:

De ce trebuie 7.5 cm mai jos decat centru becului?

R: Fascicolele luminoase nu trebuie sa depinda de la o masina la alta, este un standard care se aplica atat la Trabant cat si la Mercedes. La ambele masini fascicolul luminos trebuie sa aiba acelasi unghi de inclinatie la intersectia cu asfaltul.

La masinile la care centrul farului se afla pana la 80 de cm de punctul din mijlocul masinii fascicolul trebuie sa se afle la 7.5 cm mai jos fata de centrul becului la 7.5 metri departare, la cele intre 89-99 trebuie sa se afle la 9 cm; la cele peste 99 (camioane de ex) trebuie sa se afle la 10,25 mai jos. Astea sunt normele stabilite de diverse comisii de reglementare, iar noi nu avem voie sa le schimbam dupa bunul plac.

De ce trebuie masina dusa la 7.5 m de perete pt reglare?

Cand duci masina la 7.5 metri mai in spate teoretic se vede exact si cea mai mica abatere de la directia normala.

Suruburi de reglare:

1:Reglare pe laterala

2:Reglare pe verticala

In imagine este farul din partea dreapta pt farul din stanga suruburile sunt orientate invers

post-13129-1232739658_thumb.png

Sper sa foloseasca cuiva,

Silviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E utila informatia dar merita sa te apuci de masurat si pictat ziduri sau usi de garaj pt 10-20 ron cat costa un reglaj in service? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am o mica problema va rog daca puteti sa-mi da-ti niste sfaturi. Am faruri Hella pe masina [asa am luat-o din Ger]si nu are instalatia eiectrica pt reglaj faruri.Motorasele de la faruri functioneaza ,le-am verificat,au mufe cu trei pini,si la bord tot cu 3 pini sunt.va rog ca-mi explicati ce pot face??Asi vrea sa o fac eu daca nu e prea complicat.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este nevoie sa intercalez vreun releu?? De unde iau +?? Va rog, daca cunoaste cineva .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,interesanta schema,destul de simpla.Multumesc f mult.Raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din lipsa de topic as vrea sa ridic o problema...si aceea se refera la averizarea sonora legata de pozitie ramasa aprinsa....asta in special mie unul mi-se intampla mai frecvent. Exista vreo instalatie existenta pt "update" sau trebuie inventata?

+scuze pentru Offtopic dar este cam in aceasi arie(parerea mea)

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incerca un kit bixenon (am H4) dar mi-e teama ca de la striatiile de pe sticla nu o sa se vada mare lucru si in plus o sa ii deranjez pe cei din sens opus. A montat cineva bixenon pe vento?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intervin si eu...am citit cu atentie acest topic si am vazut ca mai este cineva care a trecut de la faruri cu camera simpla(H4) ,la faruri cu camera dubla (2xH1)... asa cum este in momentul de fatza la mine!

Problema este ca atunci cand comut pe faza lunga se stinge faza scurta ( in loc sa mearga toate cele 4 becuri) !!.

Intrebarea este :....unde trebuie facuta modificarea ca sa mearga pe faza lunga fara sa o stinga pe cea scurta, mentionez ca blocul de lumini nu intra in discutie (l-am pus pe al meu de proba pe o masina cu faruri duble si merge impecabil! .........sa fie nevoie de inca un releu?...sau maneta de lumini din stanga volanului este diferita la farurile cu 2 camere?

Daca poate cineva sa ma ajute cu informatia!; unde si ce anume trebuie sa modific... ii multmesc anticipat....si dau si de baut! :)

Modificat de Dragos_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam tem sa nu se fii discutat deja, dar, la obiect, eu n-am gasit desi am scrutat forumul destul de atent.

Am faruri Angel Eyes FK, un model care are si niste leduri nenorocite in lateral si sus... patru in total, aspect de pom de Craciun. In fine, pana la urma le deconectez eu. Lumina nu e rea, am pus Osram Silverstar pe scurta. Intrebarea mea e cum pot face sa imi mearga din nou controlul reglajului pe inaltime al farului, pentru ca din cate vad comutatorul de pe bord nu are efect. Sa se fii pierdut motorasele cand fostul proprietar a avut ideea de a inlocui ceasurile stoc? Oare am vreo sansa sa montez motorase de reglas pe FK-urile astea?

Problema doi, iarasi nu cred ca s-a discutat despre Xenon pe golf3 si angeleyes. Daca nu cumva ma contraziceti (caz in care imi cer scuze), ma gandesc ca merita deschis chiar un topic despre Xenon pe golf3... Ma gandesc sa pun un xenon chinezesc la 300 de lei pe scurta, in angel eye. Oare se va vedea bine? MAREA MEA PROBLEMA e acum nu intensitatea luminii albe - care e buna cu Osramurile mele, ci lungimea fascicolelor luminoase - foarte redusa, dupa parerea mea. Ar rezolva Xenon-ul pe scurta asta?

Voi avea oare mari probleme daca pun xenon la ITP? Dar in trafic, daca ma opreste Politia?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un prieten cu G3 cu faruri ca ale tale si intr-adevar, nu au reglaj electric. Cred ca le poti 'ajusta' doar din suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suruburi care sunt aceleasi ca in schema originalelor VW MK3 din cartea tehnica? Trebuie sa arunc o privire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sunteaza 2 pini la releu... parca aveam o schema pe undeva, o sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. CVA G3 astept cu nerabdare schema.... E treaba buna cu doua camere si merita.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall. am si eu o intrebare. am un golf 3 GTI 2.0 si as dori sa ii schimb farurile se potrivesc cele de golf 4 la mule suport de prindere alea alea... ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se potrivesc. farurile de golf 3 au un unghi drept in coltul de jos din exterior, fata de cele de golf 4 care sunt rotunde.

iti poti cumpara faruri de golf 3 cu aspect de golf 4

da un search pe forum ca s-a mai discutat pe aceasta tema

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot n-am inteles: cum as putea pune inapoi reglajul electric pe farurile FK? Sau e cert ca nu se mai poate?

In alta ordine - m-am decis si saptamana viitoare pun xenon h1 pe faza de intalnire. Am o oferta cu 300 lei inclusiv montajul, ceva chinezarii pe nume Thunder.

Ma cam tem doar ca in 2010 la ITP o sa trebuiasca sa-mi pun inapoi halogene ca sa trec. Dar, pana atunci, multe se pot intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve CVA_G3.....ar fi frumos sa fie de suntat numai un contact de releu.....oricum multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ii dau dreptate lui TAZ..cei cu becuriile de 100w ii dernjeaza pe ceilati participanti la trafic si dupa cate stiu eu sunt interzise (scrie si pe cutia in care se vand...sunt numai pentru prezentari auto..etc).

Si sa nu in ultimul rand cele de 100de watzi (pentru cei care folosesc asa ceva) o sa va faca numai "bucurii" , adica caldura dezvoltata de cei 100 de watzi o sa va arda in curand oglinziile farurilor (nu geamul ci partea din spate a farului care reflecta lumina).....stiu ca sunt patzit am zchimbat deja un rand de faruri!

p.s. -cat despre lumina slaba a farurilor originale asta e buba farurilor de generatie mai veche!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • v@sy changed the title to Probleme/Info Faruri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!