Jump to content

Probleme/Info Faruri


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

Nieger verifica siguranta pt faza scurta dreapta, aceeasi chestia am patit si eu.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

mersi mult de informatii!

am postat deoarece am vrut sa fiu sigur de ceva inainte sa fac vreo dandana.

intr-adevar, problema era la circuitul electric in sine, in sensul ca nu era nici siguranta de vina, (dar am pus una noua), ci nu facea bine contact mufa becului, acum am rezolvat-o.

va multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire:

Faza lunga da o lumina alb-galbuie iar in momentul in care trag maxim (mai merge vreo 2 mm dincolo de "click"si tin asa) de maneta (cea de comutare a fazei) lumina devine mai intensa si e aproape alba. E normal ? As putea face ceva sa am tot timpul lumina aceea mai intensa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ GTI_85 crec ca in momentul acela ti-s aprinse ambele faze...iar dupa ce lasi maneta unul se stinge. Asta in cazul ca faza scurta iti da o lumina mai "alba" decat cea lunga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal.

Poti sa-mi explici de ce ?

Faza scurta merge tot timpul, deci ambele faze sunt aprinse cand pun faza lunga. Doar intensitatea luminii se schimba....acum as vrea sa stiu si de ce si daca s-ar putea sa mearga asa tot timpul, pentru ca lumineaza mult mai bine asa decat pe normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca are cineva sau stie DRL pe masina, m-ar bucura nespus o informatie despre amplasarea standard a acestei optiuni, eventual poze..... Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRL - urile pentru golf 3 versiunea europeana nu au nici o amplasare standard !

Versiunile americane au putin modificata bara in sensul ca au pe flaps un orificiu pentru drl .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc D@any. Dar in versiunea europeana ce se aprine de fapt si unde? Eu am o mufa langa farul stg. cu trei fire (2 plus si 1 minus), care primesc curent atunci cand pun contact. Intrebarea ar fi de fapt: daca vreu sa am DRL, ce ar trebui sa aprinda firele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu!

De la schimbatorul de faze de pe coloana volan se face un strap intre cablul culoare galbena cu cablul culoare alb/negru...

Ssssucces!

la chestia asta nu mai e nevoie sa legi ceva releu?,si inca ceva care nu sunt lamurit ,la mine farul(cu doua camere)pare pus de fabrica pt ca nu se vede nici o modificare acolo la fire sau la mufe ,oare de ce nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca asa este instalatia proiectata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am desfacut capacul de la volan si am facut strap la firul galben cu cel alb/negru ,vad ca merge brici nu se incinge nimic dar sa fiu sigur am pus o siguranta de 10A pe fir , sa speram ca nu o sa se arda

culmea era ca eu am farurile masinii din fabrica cu camere duble (nu e nici o modificare la cabluri ,la mufe,nu se cunoaste lovita in fata drept urmare sa fi schimbat farurile , si nu cred ca neamtul se apuca de modificat farurile la o masina ,ala o arunca cu totul)

Modificat de drgosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Poti sa-mi explici de ce ?

Faza scurta merge tot timpul, deci ambele faze sunt aprinse cand pun faza lunga. Doar intensitatea luminii se schimba....acum as vrea sa stiu si de ce si daca s-ar putea sa mearga asa tot timpul, pentru ca lumineaza mult mai bine asa decat pe normal.

Explicatia este destul de simpla, cand tii schimbatorul de faze intre faze pleaca curent din el pe 2 contacte (scurta + lunga), astfel se creaza un contact ferm si dublu fara pierderi de tensiune, pierderi datorate consumului mare (55w x 4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin, nu cred ca ai inteles ce-am scris eu. Schimbatorul de faze este "dincolo" de faza lunga, nu intre faze. Practic , dandu-l 1 mm peste cursa lui normala, obtin un plus de curent / lumina. Am precizat ca ambele faze sunt aprinse si inainte si dupa manevra descrisa de mine....deci nu are legatura cu consumul mare sau cum o fi. Pe faza lunga imi merg toate 4 , doar ca se aprind si mai puternic daca trag inca putin de maneta (intind arcul la maxim)....asta n-am inteles eu ...de ce e normal sa fie asa si de ce n-as putea sa am tot timpul acel "bonus" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum spune sorin cu contactele asa sunt si eu de parere,in monentul cand tragi de maneta la tine contactele sunt cuplate mai bine ,dandu-le drumul ele mai pierd din suprafata de contact si normal sa fie mai moale lumina

PS;asa e si la mine ,cred ca e normal sa faca asa din moment ce la mai multe masini face chestia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu farurile , mai exact cu instalatia de xenon instalata in ele :

La prima pornire sunt cazuri in care becul din stanga porneste normal iar cel din dreapta porneste pentru 2-3 secunde si se stinge , daca le opresc si le repornesc o ia si cel din dreapta .

Este exclus un contact imperfect deoarece daca ambele becuri se incalzesc le pot opri si reporni de nenumarate ori , xenoanele pornesc corect/normal .

Pentru cei care se pricem la instalatia electrica , pentru golf , exista posibilitatea ca la pornire balastrul din stanga , cel cu probleme sa nu primeasca tensiune suficienta pentru a aprinde becul , tensiunea fiind absorbita in prima faza de cel din partea stanga ?!

Exista posibilitatea montarii unui releu pentru a mentine o tensiune constanta si pe balastrul din dreapta , ASTA IN CAZUL CA IPOTEZA MEA ESTE CORECTA !

Am sa incerc sa mut balastrurile intre ele sa vad daca problema se muta in partea cealalta insa astept si alte cauza / remedii .

Farurile sunt FK cu lupa iar xenonul este Thunder de 35W 6000k .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca si la mine face la fel ,in cazul in care nu e pornit motorul sau pornesc becurile la ''rece''

dar dupa ce se incalzesc becurile si opresc motorul functioneaza perfect

si am observat asta la mai multi

deci nu pare defectiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
stai incet, sorine

am vazut clipul de pe youtube cum se fac "tuburile" de angel

mi s-a parut destul de simplu

acum trebuie sa cau tipul de led si tubul respectiv

in rest cred ca ma descurc

promit ca o sa va anunt ce am facut

daca nu ma va descuraja cautarea materialelor

salutare !

imi luat eu din magazin, dar stau f prost cu banii

asa ca incerc sa fac modificari , pe"gratis", daca pot spune asa

daca pot, bine, daca nu, soarta

ma uit la altii si oftez

salutari ai reusit ceva cu angel eyes? as vrea sa pun si eu ca am faruri fara :( insa am pus leduri de genu S-line jos sub semnalizari, daca e cineva interesat pun poze seara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu si eu cat m-ar costa sa-mi pun motoras de reglare la faruri si ce ar implica acest lucru? In afara faptului ca trebuie sa cumpar motorasul si comutatorul acela cu rotita. Mai trebuie trase fire?

A mai facut cineva acest upgrade ? Eventual niste preturi?`````````

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca trebuie trase si fire,dar era postata schema pentru ele.In afara de Motoras si comutator nu iti mai trebuie nimic, motorasele trebuie sa se potreiveasca pe far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca era pe undeva numai nu gasesc nicaieri :) Daca mai stiti pe unde ii dati-mi un link va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema: la golful meu sunt farurile ca in poza. Aspectul general al masinii este super cu farurile astea, fiind foarte rare, dar functionalitatea lor este o problema: cele din exterior au becuri H4 (2 faze) iar cele din interior au H3 (o faza). Faza scurta : se aprinde faza scurta a becurilor H4 iar faza lunga : este compusa din faza lunga a becurilor H4+ faza becurilor H3 (in acelasi timp). Cum pot face ca faza lunga sa fie compusa din faza scurta H4+ faza H3 (adica la schimbarea fazei lungi din scurta sa nu se mai schimbe fazele la becurile H4)?

Cred ca s-ar vedea mai bine...

Off topic: as schimba farurile astea cu unele second cu 2 camere...

post-14751-1247247560_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vinzi farurile acelea le vreau eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 82_K_M_S Ceea ce vrei u nu se poate face.Am inteles ca pe faza lunga u vrei sa ai aprinse amandoua fazele pe h4 +h3,asa este?Din cate stiu la h4 nu este indicat sa ai aprinse amandoua fazele in acelasi timp.

Nu iti sunt obosite becurile?

P.S.sunt cumva faruri morette?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa faci ceva tuning acolo si sa legi ambele fire la faza scurta de la H4 dar nu ti-as putea spune daca la comutare nu ti se ard becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • v@sy changed the title to Probleme/Info Faruri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!