Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Eu nu am auzit de nici un twincharged pana acum pe forumul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pe codul de pe G5, dar pe CAVD si pe cel de 180 sunt destule. 

Circo a avut motorul inlocuit, apoi vezi pe aria de Scirocco III unde cel putin 2 persoane au patit, la fel si in aria de G6.

Pe motor-talk, 101pg de "List of engine damage"

http://www.motor-talk.de/forum/liste-aller-motorschaeden-golf-6-160-ps-t2783186.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt o gramada de twinchargere cu pistoane busite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am revenit cu devizul in urma investigatiilor: deviz total cu tva 3191.55 ron

 

Pentru detalii gasiti aici coduri si preturi:
 

https://drive.google.com/file/d/0Bw-GzPMG0tm9UGJka3YtOGJJVWM/view?usp=sharing

 

Inca nu a fost aplicata culanta. In urma acestui deviz urmeaza sa intrebe la fabrica daca si in ce cuantum suporta parte din cheltuieli.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta este un simplu schimb de distributie... si ar costa 3200 lei grosso modo? Eu pana acum am auzit de 1500 max. 2000 lei.. vad ca nu ai variator ax cu came etc. bagat...

Oare ce reprezinta acel set de raparatie in valoare de 953 lei ? 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat search dupa cod si asta apare

5579b5ff1927c.jpg

Din deviz, "functia apelabila"+ verificare lant+ inlocuire ajung la peste1300 ron.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scump domnule...scump... dar macar stim , multumesc de ajutor stimate coleg :) !  :salut:

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Pinionul mic de jos creste pretul de msnopera pt ca trebuie data baia de ulei jos si daca umbli acolo trebuie si celalalt lant de la pinion la pompa de ulei. Si mai trebuie semering vilbrochen si bucsa pe care sta acest semering. Mai mult schimba cele doua pinioane si nu schimba variator. Ciudat lucru. Pentru mine mai important este variatorul decat pinionul vecin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fata de cotatia initiala de 1800 de lei, suma este aproape dubla. Insa asa cum spune si Aurelian, simeringul si bucsa au modificat putin pretul manoperei, la care s-au mai adaugat restul pieselor. Nu imi pare rau de ulei, oricum trebuia sa-i fac revizia (am intarziat la o revizie aproximativ 4500 de km).

Variatorul mi-au spus ca este ok. Acum vedem in timp ce se intampla. Nu stiu ce perioada de timp imi vor da garantie, insa nu cred sa fie mai mare de 6 luni.

 

Fara a initia un subiect inafara topicului, pun si eu o intrebare: v-ati mai lua VW? Daca da, ce motor? Am un vecin care si-a luat un scirocco 2.0 TSI si aceleasi batai are la relanti, rateuri la pornire, masina are ~40.000 km.
La mine este a 2-a experienta neplacuta, prima fiind cu un polo la care am schimbat chiulasa la 2 ani si 2 luni. Acum 4 ani am luat si 2 vw golf-uri identice cu acelasi motor, dotari, culoare...la cel pe care nu-l conduc eu, i-a fost schimbat kitul de ambreiaj si un injector la 2000 de km. Acum probabil urmeaza distributia si la ea, deoarece are 78.000km. La motoarele 1.6 diesel am citit ieri un post pe forum in care un domn se plangea de problemele pe care le are. Nu stiu cum este 2.0 TDi, insa nu m-ar mira.

Imi place VW pentru confortul pe care il ofera soferului si pasagerilor, finisajele oferite si tinuta de drum. Insa aceste probleme de fiabilitate tare rau ma duc cu gandul sa trec la Honda.

Modificat de mikhi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai intarziat la o revizie cu 4500 km sansele de culanta spre 0%. Cel putin din vorbele oficiale ca reviziile trebuie la timp si sa fie efectuate la ei pt a beneficia de culanta.

 

La motoarele astea oricum nu e de joaca cu reviziile. Dimpotriva, cel mai ok e de schimbat uleiul la 10-11k km tocmai pentru ca distributie si lant.

 

Merita deschis topic separat cu prima intrebare. Batai la relanti = posibil disc ambreiaj (spus de VW ca e zgomot normal), rateuri la pornire (in functie de benzina si de ciclul de preincalzire a catalizatorului, din nou normal spus de producator).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezenta, garanția este de 2 ani. Una din problemele mele este distribuția dar îmi schimba si variatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As lua un 2.0 fsi turbo fara sa ma gandesc de doua ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ergo bune informatiile date, as mai completa cu ce am mai aflat si eu:

Batai la relanti = posibil disc ambreiaj (spus de VW ca e zgomot normal): 
un alt vecin care sta pe palier cu mine, este electrician la porche: Disperat fiind de acel zgomot la relati, l-am intrebat acum cateva luni care este cauza: omu nu stia, insa l-a sunat pe colegul sau maistru mecanic care mi-a transmis prin telefon ca pot schimba orice de cate ori vreau eu discul si kitul de ambreiaj, acele batai vor reapare la o perioada de timp. Lucru si confirmat la celalat golf tsi, cauia i-a fost schimbat kitul de ambreiaj la 2000 km si la 2 ani bataia a reaparut.
Mi-a explicat de ce bate, insa cum nu imi incarc memoria cu detalii tehnice, nu va pot reproduce motamo de ce bate, insa folosind cuvinte simple am inteles asa: este o vibratie produsa de nu stiu ce doamne iarta-ma care este transmisa in discul de ambreiaj. Fabrica a incercat remedierea acesteia prin update-uri de soft, iar in ultima instanta schimba kitul de ambreiaj (maxim 1 data in garantie). L-au declarat defect functional si atata timp cat masina merge ok, si nu pericliteaza siguranta in trafic "deal with it".

 

schimb ulei la 10-11K de km: poate ajuta, dar nu cred ca influenteaza semnificativ buna functionare a motorului. la polo schimbam la max 12K, si tot mi-a picat chiulasa. Era problema bine stiuta de vw pe motoarele 1.2 TPI. La momentul respectiv (acum 6 ani) devizul cu tot cu culanta s-a ridicat in jur de 4500 lei.

 

Sper ca odata cu aceasta revizie usturatoare (facuta chiar inainte de a pleca in concediu) masina sa nu mai prezinte probleme pe o perioada de 1-2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mikhi

Ai putea cere service-ului sa-ti spuna si codurile pieselor din kit-ul de reparatie distributie ? Ar fi interesant de vazut daca au codurile noi valabile din mai anul asta.

Si inca o treaba - cu reparatia distributiei trebuie (obligatoriu) sa iti faca si update la softul ECU ? 

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Semeringul nu e foarte mult (30-50 lei) iar bucsa este in jur de 100 lei. Ce nu inteleg eu este de ce schimba si pinionul de jos......care

inseamna mai multa manopera si alte piese in plus. Apoi de ce nu schimba variatorul,caruia i s ar uza mai repede dintii decat la pinionul de jos. Oricum pot sa schimbe toata distributia ,problema va aparea din nou dupa 40-50.000 km(in cel mai bun caz) si problema nu este lantul

sau intinzatorul(calitatea lor) ci proiectarea motorului. Atata timp cat intinzatorul isi pierde din presiune(dezamorseaza)primele secunde la pornire lantul nu e intins la maxim.

Pt colegul mikhi .....manopera este imensa ,iar ca timp de lucru efectiv mai mult de 3ore n are ce sa faca. II ia mult pana desface,ca la

montat la loc in maxim 30 min e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu - kitul de distributie pentru motoarele noastre am inteles ca nu se comanda pe bucati. de soft nu mi-a zis nimic, dar voi intreba.
 

@aurelian.paratu - referitor la timpii de reparatii, sunt sigur ca pot sa termine mult mai repede toate operatiunile. Daca mecanicii trag tare, acestia fac mai multe operatiuni intr-o zi, si primesc mai multi bani (este o metoda de remunerare a persoanelor de lucreaza in service-urile vw, informatie confirmata de vecinul de la pbn), insa pe tine te factureaza cf. graficului de realizare a fiecarei operatiuni. Descriu mai jos la ce anume ma refer.

La cotia initiala de manopera am cerut sa vad in softul lor de service pus la dispozitie de vw, care sunt timpii necesari reparatiei deoarece nu intelegeam cum manopera depaseste costul pieselor. Cum ma cunosc cu persoana care mi-a preluam masina in service, acesta a fost destul de dragut sa intoarca monitorul si sa-mi arate operatiunile. Operatiunile se grupeaza dupa exemplul urmator
 

- desfacere capac cod #xxx timp de lucru 2.5h, implica operatiunile......si erau enumerate. la una din pozitiile din lista mai apareau coduri care implicau alte operatiuni. Ex cod #yyyy unde

- capac #yyyy include operatiunile cu timp de lucru.....

 

Asa au ajuns la o estimare de total timp de lucru pentru demontat&verificat si montat distributie ~8h x 130 ron/h = faceti voi calculele

 

Ce am descris mai sus  include si o serie de masuratori de uzura ale componentelor desfacute. In urma acestora a reiesit faptul ca variatorul e ok, si probabil acel pinion este uzat + simeringul si bucsa. Tot ce pot sa sper este ca oamenii sunt profesionisti si vor efectua reparatia in cunostinta de cauza :)

Revin peste o saptamana din concediu, moment in care imi ridic masina si revin cu noi informatii de cum se comporta, cum porneste si cum se aude motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Simeringul se schimba pentru ca in momentul in care scoti capacul,ea se rupe,iar bucsa se schimba doar daca are urme de uzura pe ea. Eu n am schimbat-o pentru ca era ok,nu prezenta urme de uzura pe ea,si mai mult ceea ce eu comandasem nu se potrivea cu ce aveam eu pe masina. Bucsa mea nu avea nici o buza la un cap,pe cand cea pe care am cumparat-o avea o buza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma nu intinzatorul e responsabil de problemele cu lantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu nu vad o problema la intinzator,pentru ca el sta in presiune de ulei,care am inteles ca este comandata de o valva. Cel mult la intinzator ii poti reprosa ca are arcul slab. Intre ce am avut pe masina si ce am inlocuit nu era nici o diferenta,doar ca cel nou era mai tare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai revizuit lanțul cât și intinzatorul ..problema e în felul următor lanțul se alungește astfel încât arcul intinzatorului nu mai este eficient ...se aude sunetul respectiv pana îl împinge Cum trebuie presiunea uleiului ..

Personal mi s a părut lanțul cel nou mai robust mai gros ...tot de firma morse italy era făcut

După ce am schimbat distribuția îmi face sunetul doar în situația următoare

Pornesc motorul îl las foarte puțin sa meargă ...gen o mut 15 20 de metri și când pornesc a doua zi ..nu imediat ...se aude

Am verificat chestia ăsta de mai multe ori

În rest dacă merg cu ea normal ...ex câțiva km pot sa o las și o saptamana parcată ca nu face ...verificat și ăsta

E posibil sa facă și variatorul de pe axul de admisie care am înțeles că e acționat de o valva selenoid poziționată în dreptul axului cu came de admisie în partea stângă Cum te uiți, spre distribuție

Am scos valva am acționat o cu impulsuri electrice funcționează ....mulți zic ca zgomotul ăla poate fi și de la variator

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de pit90, la fel se comporta si a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!

am un tiguan 1.4 tsi, 150 cp, 80000 km,2010 si am urmatoarea problema :

imi tripideaza motorul si nu mai trage cum trebuie...la tester imi da rateuri la cilindrul 2...am schimbat bujiile am inversat bobinele..tot rateuri cilindrul 2..ar putea fi o problema mai serioasa?a mai patit cineva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune si pit90, test compresie. Între timp, trage mașina pe dreapta, ca sa nu faci pagube mai mari, cum ar fi spart pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina ii programata la service.nu mai umblu cu ea.sa presupunem ca nu are compresie deloc sau mica pe pistonul 2 asta ce poate fi?supapa arsa sau piston crepat?sunete ciudate nu scoate.poate fi injector?ma streseaza deja ...ca nu stiu ce are si la ce costuri sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!