Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

E ok testul de compresie.

 

Esti pe softul stock?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, e resoftata de la 3000 km, acum am 74000. Nu cred ca e benzina, alimentez doar cu mol evo, de la aceeasi pompa de mai bine de jumatate de an. O sa ii schimb si bobinele, poate e de acolo. Pana la urma a incercat cineva bobine de r8 + flanse inaltatoare?

O sa mai incerc si varianta cu reglaj din actuatorul turbinei. Turbina e ok, ambreiajul doar ce l-am schimbat ca incepuse sa patineze un pic intr-a patra.

Ma enerveaza la culme, chiar daca nu se intampla decat in situatia descrisa mai sus. Am testat treapta 2 de la 30 km/h pana la 100 km/h si accelereaza fara intreruperi,  3 la fel, de la 100 km/h la 160 km/h. Am incercat in treapta a patra o urcare de la 80 km/h, se duce frumos pana la 200 km/h, cu  treapta 5 accelereaza liniar de la 100 la 230 kmh, doar din treapta 1 in 2 face. 

A mai patit cineva?

Modificat de 13ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gasit flanse pt bobinele de R8?

 

Btw, ce volant ai? :) SMF sau DMF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca exista inaltatoare pt 1.8T, insa pt 1.4 nothing.

 

Posibil sa fie de la actuator wastegate, sa dea drumul la presiune prea devreme, desi asta nu s-ar manifesta si in alte trepte de viteza? De cat timp iti face asa?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca trebuie sa desfaci putin tija la CAX dupa resoftare. Eu nu cred ca e de la actuator, altfel ar face la fel de fiecare data cand treci de 5000rpm, indiferent de treapta de viteza.

 

Multumesc de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu.

Nu știu sa zic de când face, parca tot timpul avea ezitarea, doar ca acum e mai pronunțată, o sa mai caut pana ii dau de capăt.

Modificat de 13ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un prieten cu 1.4 TSI incearca sa faci schimb de bobine, se potrivesc si cele de la CAVD.

 

Atentie, sunt al naiba de greu de scos!

 

Bafta!

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu testul de compresie. La sfatul celor de la midocar otp, am facut si update de soft. Rezultatul: au disparut rateurile si vibratiile care apareau la prima pornire insa motorul a fost limitat destul de mult la ture mici (<3000).

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

post-51507-13984374755377_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ce sens a fost limitat ?

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sensul ca s-a mai marit un pic timpul de raspuns al acceleratiei iar puterea nu mai e aceeasi pana la 3000-3500 de ture. Dar in alta ordine de idei, motorul merge mai linistit in plaja de turatii care a fost modificata. Peste 3500 nu am simtit modificari majore.

Stiam ca noul soft scade cuplul pe anumite ture insa tot am fost un pic surprins. Totul pentru siguranta motorului... :)

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant posibil sa fie si alt consum la mers normal , adica in plasa 3000 rpm....http://www.zeperfs.com/en/duel1352-2981.htm aici o comparatie interesanta zic eu 

 

cel de 160 cp consum mixt 6.3 

 

cel de 170 cp consum mixt de 7.3 , performantele foarte asemanatoare , unde castiga clar gt ul:  pe reprize si cam atat in rest sunt la fel chiar e depasit in cateva situatii

 

ca o concluzie parerea mea e ca softul de la cel de 160 e peste gt , fiind optimizat mai bine la consum pastrand in linii mari perfomantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul sigur nu a scazut. Mi se pare ca a crescut putin.

Altfel nu ma pot pronunta la diferentele dintre 170 si 160 pentru ca nu am mers cu niciun gt pana acum. Din cifre, motoarele se aseamana destul de mult.

L.E.: Si sunt fun to drive! :D

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu testul de compresie. La sfatul celor de la midocar otp, am facut si update de soft. Rezultatul: au disparut rateurile si vibratiile care apareau la prima pornire insa motorul a fost limitat destul de mult la ture mici (<3000).

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

Motorul era cald sau rece când s-a făcut testul?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul s-a facut la aproximativ o ora dupa ce am ajuns la service.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din seria mithbusters. Folosirea unui combustibil cu cifra octanica mare, OMV 100 spre exemplu, duce la o uzura mai mare a motorului de cilindree mica datorita arderilor puternice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim??? Asta de unde ati mai scos ? :tuktuk:

Ii scumpa benzina in ziua de astazi si cautam cu tot dinadinsul motive de ce sa dam mai putin? O noapte buna va doresc  :lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Circolocco: Nu. Folosirea carburantilor cu cifre octanice/ceranice mai mari asigura o ardere mai buna si previne (in cazul motoarelor Otto) aparitia detonatiilor spontane, cele care nu sunt cauzate de scanteia bujiei - astfel protejand motoarele, in special in ture inalte, pentru ca fenomenul descris mai sus acolo apare.

Atat stiu eu; daca gresesc, rog sa fiu corectat.

Un singur lucru este categoric: nu ai cum sa faci rau folosind carburanti mai buni.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc si voi folosi 100 in continuare dar am dat peste mitul asta interesant :)

Ce spui tu este foarte adevarat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si eu; am bagat o data de la LukOil si o data de la Agip, dar si atunci am ales ce aveau ei "de top".

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!