Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Bine ai punctat..."dementi"  :lol:

La un moment dat am avut si eu o "sclipire" dementa, sa incep un proiect big turbo si tot ce se poate modifica la 1.4 TSI, DAAAAAR... nu merita sa bag 4-5.000 eur pt 270-280 cp si la semafor sa vina un GTI, stage 1 (5-600 eur investitie) sa imi faca mucii cravata.  :tuktuk:  

Mai bine vand masina, pun diferenta si iau un GTI second.  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeeh, aici eu sunt de alta parere.. Dar in fine, fiecare cu piticii lui. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat, odata cu venirea temperaturilor de "primavara" ca dimineata, la rece, am un tacanit de tacheti timp de 10%. La voi cum este? Se aud bataile alea in intervalul asta de timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat pompa, am bagat Castrol si am umblat aproximativ 500 km ca sa urmaresc daca mai intra benzina in ulei...la fiecare pornire (la rece) la fel se auzea si la mine. De ieri am trecut iar pe Motul si sunetul a disparut.

Posibil asta sa fie o cauza, calitatea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol nu mai este bun de nimic. Sunetul l-am sesizat din greseala, cred ca il face oricum, acum folosesc ce am folosit pana in prezent si anume Mobil. Referitor la zgomot, sunt zile in care face zile in care nu asa ca urmareste-l in continuare si vezi ce zice :). 1.4 in general a avut bataie de tacheti la rece. La Motul sunt pareri impartite, e bun nu e...nu ma exprim. Raman deocamdata fidel Mobil.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca va ajuta cu ceva, cand e rece motorul, la mine sa aude ca o masina de cusut. Dupa ce se incalzeste, de-abia il auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude si la cald ca o masina de cusut, insa doar cu capota deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-as zice. Tonalitatea la cald e mult mai joasa, deja duce usor spre un aspirat. In fine, e si chestie de perceptie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si la mine la rece se aude putin mai tare dar nu cred ca e de la tacheti ci de la pompa de inalte.....si am observat asta in iarna aceasta si numai la rece si daca este pornita mai rar. sper sa nu fie ceva probleme ca deja motorul asta este de speriat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la rece se aude putin mai tare dar nu cred ca e de la tacheti ci de la pompa de inalte.....si am observat asta in iarna aceasta si numai la rece si daca este pornita mai rar. sper sa nu fie ceva probleme ca deja motorul asta este de speriat

 

De ce zici ca e de speriat? Am citit mai multe topic-uri dedicate 1.2 TSI, 1.6 TDI, 2.0. TDI..si nu sunt la 1.4 TSI 122CP mai multe probleme decat media la celelalte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 41000 km cu motorizarea asta si pot spune ca nu am absolut nici o problema, nu zornaie lantul, nu bat tachetii, desi la revizie am pus celebrul Castrol 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

de ce zic de speriat? problema cu lantul;vestitele valve (una schimbata si de mine);pierdere antigel;pompa de apa.......si lista poate continua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

100.000 km si n am abuzat de ea nu a vazut niciodata linia rosie......nu zic ca nu este un motor ok, dar cd te duci si cumperi un motor pe lant ai o anumita siguranta si cd colo ajungi sa l schimbi ca pe o curea. bun inteleg dar n am siguranta ca piesa care se schimba e mai buna decat ce am eu pe masina, sunt cazuri de useri care au schimbat si al doilea lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.4? Parca era problema pe 1.2, cu al doilea lant..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa citisem si eu, ca pe 1.2. Si asta mai la inceputuri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca confunzi 1.4 cu 1.2, pe 1.4 nu s-au schimbat asa de multe lanturi si in nici un caz nu exista mai multe generatii. Sunt destule 1.4 TSI pe forum, n-am citit de asa de multe probleme, cel putin la cel de 122/125 CP, cele de 140/160 CP sunt diferite.

Cat despre zona rosie... poate n-ar strica sa te apropii mai des de zona rosie, motorul nu trebuie sa mearga foarte mult timp la turatii reduse, trebuie sa functioneze si in zona de cuplu si putere maxima.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu vb de un caz cunoscut, pana acum doua lanturi, pompa de inalte iar la mine o valva si urmeaza distributia

ps si pompa de apa pentru ca mi a pierdut tot antigelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost cazuri la inceput si cu 1.4 caxa/c, prin 2009 .Mai ales pe forumurile din Germania am citit de schimbatul lantului la aceasta motorizare.

 

Din ce am citit, e normal sa faca lantul urat la pornirea la rece cateva secunde. Sa dea rateuri cand sta turat la 1200rpm si pana coboara la relanti. Are hibele lui din proiectare acest motor si trebuie trait cu ele. Racirea cam proasta vara, incalzitul greu iarna.

 

Eu tin sub observatie compresorul de AC cu mari probleme de fiabilitate la VW, indiferent de motor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e media de km pe la care au aparut probleme la compresorul de AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: Prin probleme ma refer ca scoate zgomote, mai ales la pornire. Ca un tacanit ce se accentueaza pe masura trecerii timpului pana crapa.

As zice cam 30-40k.

http://vwforum.ro/topic/64421-golf-6-probleme-ac/page-9 Uitati-va si pe celelalte pagini ale topicului

 

"Si eu am avut problema cu compresorul, nu mai pornea. S-a stricat o piesa din el, nu mai stiu cum se numeste, ceea ce stiu este ca aceea piesa doar din 2013, se vinde separat.  Din catea am inteles de la baieti de acolo, daca se mai strica o data, trebuie schimbat compresorul. Ei spun ca e o problema foarte des intalnita la Golf 6 chiar si cu 20.000km la bord."

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul de la AC mi-a mancat si mie ficatii la Polo 9N3. De la inceputul anului trei pana in anul 4,5 cand m-am despartit de respectiva masina a trebuit sa ii suport multa maraiala nenorocitului.

Mergea de mers, isis facea treaba, dar zgomotul pe care il facea era criminal pentru mine.

 

Morala este ca s-ar putea ca al tau sa nu moara si singurul stres pentru tine sa fie provocat de zgmomotele in functionare. Bafta !

 

PS: respectivul compresor merge si acum. Masina a facut 6 ani in decembrie 2013.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cei care au motor 1.4 tsi 122 cai ce culoare are la voi uleiul din motor si are miros de benzina? La mine are culoare neagra uleiul ca la diesel si are un miros a benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!