Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Intercooler oem e problema avand un alt concept de functionare. Se schimba si sistemul de racire odata cu el pt ca pompa de apa nu mai are nevoie de alt traseu, nu mai trebuie cel de-al doilea radiator.

 

Este necesar inclusiv intake manifold (imi scapa in romana cum e) de cavd pt ca intercoolerul cu apa este integrat la caxa. Nu poti sa il lasi pe loc.

 

Turbo de cavd= k03 :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k03 it is!

 

Deci trebuie sa schimb si pompa de apa si sa scap de traseul ei suplimentar, admisie de cavd si trebuie scos radiatorul suplimentar, cel al intercoolerului oem.

 

Mai am nevoie de admisie, clapeta de acceleratie, FMIC, carcasa filtru de aer de 160 + tubulatura..  feel free to add :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si din poze diferentele

34fefdt.png 1jqbsm.png

2jy03n.png  e5o2lc.png

 

Ce e colorat la Caxa ar fi tocmai schema pt racirea intercooler-ului cu apa. Partea care ar trebui si scoasa. In rest este foarte asemanator.

Acum vad la CAVD si auxiliary heating. Mda, pentru amaratii cu 1.2 si 1.4tfsi nu au putut sa puna din fabrica.
 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As face putin altfel.. din k03 sa coboare direct jos, intra in intercooler in partea din dreapta a masinii, iese in partea stanga, si urca in clapeta de acceleratie OEM, fara sa mai scot intercoolerul OEM de CAXA. Singurele complicatii ar fi tevile de ulei pt turbo si tevile de la turbo la intercooler si in clapeta de acceleratie.

 

Nu ar fi mai simplu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m am programat pt revizie saptamana asta, si o dorința am avut: sa pun alt ulei. Am specificat Mobil, consultantul a spus ca nu e nici o problema. Si aici nu ma refer sa vin cu uleiul meu, ci tot de la ei. Chiar ma așteptăm sa refuze..mai ales ca e o reprezentanta vw.

Deci se poate...castrol e doar recomandat ,nu impus....

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea lauda uleiul de la Motul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea lauda uleiul de la Motul :)

Nu neaparat ca toata lumea recomanda motul. Eu unul, am pus ulei motul in motocicleta si am fost multumit si am zis sa incerc si la masina sa vad daca o sa fiu la fel de multumit.

Modificat de alecsutzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bune, eu o sa pun Motul, pana acum n-am auzit nimic rau de el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As face putin altfel.. din k03 sa coboare direct jos, intra in intercooler in partea din dreapta a masinii, iese in partea stanga, si urca in clapeta de acceleratie OEM, fara sa mai scot intercoolerul OEM de CAXA. Singurele complicatii ar fi tevile de ulei pt turbo si tevile de la turbo la intercooler si in clapeta de acceleratie.

 

Nu ar fi mai simplu?

 

Traiectul lui natural este sa intre prin stanga si sa iasa prin dreapta. Altfel lungesti traseul. E o idee interesanta totusi si realizabila.

photo5_zpsb7786331.jpg

Uite ce scrie tipul care a facut modificarea:

 
"Did some research with the Intake manifold with integrated water cooled intercooler from 122PS TSI's.
 
The 122 TSI have CRAP manifold and cooling system, honestly they are power and boost pressure killers.
I have picked up OEM intake manifold from eBay for £50 to work on.
 
As you can see this the back of the Intake manifold, with the actual intercooler removed, and that open rectangular open space you see, that is were the intercooler is placed, and the circle highlights the path ways there the charged air comes after the throttle body, and as you can see the path ways are divided into 2 ports and they are drastically thin and restrictive, now imagine there is thick interooler inside the manifold, and imagine how that charged air is meant to flow in the engine!! 
i guessing i am losing F loads of boost pressure, as the air struggles to travel inside that cramped box. "
 
Asa ca e pacat de upgradeul la turbina daca ramane intake-ul f restrictiv.
Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep, makes sense now :)

 

Pana la urma, raman urmatoarele: Turbo k03 de 1.4 TSI de 160, admisie, clapeta de acceleratie, tubulatura originala pt intercooler si pt filtrul de aer+senzorul map, un intercooler de dimensiuni mici, ceva T-clamps pt prinderile intercoolerului, tevile de ulei pt turbo, downpipe, DV, soft, etc.. :))

 

Trebuie gasita o masina donatoare :)) Pana la primavara am timp sa le strang pe toate, ca iarna asta e prea frig sa umblu pe la masina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m am programat pt revizie saptamana asta, si o dorința am avut: sa pun alt ulei. Am specificat Mobil, consultantul a spus ca nu e nici o problema. Si aici nu ma refer sa vin cu uleiul meu, ci tot de la ei. Chiar ma așteptăm sa refuze..mai ales ca e o reprezentanta vw.

Deci se poate...castrol e doar recomandat ,nu impus....

Sent from my iPad using Tapatalk

Normal ca nu aveau ce sa comenteze din moment ce uleiul acesta respecta normal VW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand o sa crape motorul si o sa vada nemtii Motul, adio garantie, adio kulanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ionut are de gand sa schimbe turbo, admisia, si destul de multe alte componente in motor, ceva imi spune ca nu mai pune multa baza in garantie :)..si chiar daca o face, se amageste singur :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara pe mine dar de exemplu la brady au mobil1, si un rahat de ulei pe nume PRISTA ce mai zic nemtii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan zicea de Motul folosit in motorul lui.

 

Pana la urma cam cat a consumat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosind o formula secreta (turbo=fun) am decis sa pun melc mai mare pe taraba mea :) ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa pt turbina de 1.4 tsi 160 cavd?

 

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks a lot!

 

Cam atat m-ar costa si o hybridizare, dar daca tot ma apuc de ceva macar ma apuc calumea.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic intai sa vezi cum ti se pare cu soft si apoi decizi daca merita investitiile suplimentare.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut problema cu turbina, eu de la ei am cumparat turbina noua. Pare originala, eu unul nu am gasit vreo diferenta vizibila. Ce pot sa zic este ca va merge cel putin 10000 de km, atatia cat are deja masina cu turbina noua.  :lol:  Totusi, mai mult feedback nu iti pot oferi deoarece de curand eu am trecut la alta marca si acum masina e folosita de tatal meu, care are un cu totul alt stil de condus :D deci probabil la el va merge muuuult si bine. Daca mai ai nelamuriri, da'mi te rog un PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand o sa crape motorul si o sa vada nemtii Motul, adio garantie, adio kulanta

 

Masina mea are 75.000 km in care am bagat numai Motul (m-au refuzat la reprezentanta inca de la prima revizie), asa ca am renuntat la garantia si serviiciile lor. Nu a papat nici macar 100 gr vreodata, dar este o afirmatie relativa, pt ca schimbul il fac la 7.500 km si teoretic nici nu are timp sa il manance. :))

Din cate stiu, am auzit, mi s-au spus etc... Grupul Motul este unul dintre primii care a primit licenta VAG pt motoarele lor. Nu inteleg de ce se feresc reprezentantele din Ro de acest ulei. In fine...ideea este ca e un ulei f bun.  :icon_thumleft:

Modificat de lau03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ulei pot spune si eu asa:

 

Castrol, Germania, Romania 5W30 il mananca pe paine de la orice producator

Motul 5W40 nu a ciupit gram din el in 15000

Mobil One 5W40 la fel. In momentul asta motorul are Mobil si va ramane pe Mobil.

 

Si la fosta masina 1.6 16V BCB am avut surpriza sa constat ca scade nivelul uleiului cu 5W30, la 5W40 nu a ciupit niciodata.

 

In alta ordine de idei, la o franare mai agresiva, evitand un accident pe fabulosul traseu Comarnic-Sinaia au ramas rotile blocate, m-am dus taras-gropis dar am scapat teafar.

Erorile in Bord au fost pe pompa de servo (Defective) si pe comunicarea cu modulul  ABS (intermitent - Defective). Ca si prima masura si banuiala am verificat modulul ABS care parea sa fie defect..dubios totusi.

 

La o verificare mai atenta a masinii si a sistemului de franare, cu demontare roti am realizat cu stupoare ca "desteptii" de la PBN, la ultima revizie facuta in reprezentanta au schimbat placutele de frana pe fata si au montat etrierul stanga fata stramb. A fost un "first" pentru mecanici cat si pentru mine pentru ca nu am mai intalnit asa ceva vreodata. Placuta ramanea blocata in butucul discului si nu putea sa sara pentru a facilita functia ABS. So Beware!

 

Uzura era de 70% intr-un colt si 10% in altul.

 

IMG 0548

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vechea masina, Seat Ibiza 1.4 16V 75CP consuma 5W30, chiar in cantitate mai mare decat 1.4 TSI. Totusi, la pornire, fiind un ulei mai putin vascos, zgomotul de tacheti la pornire se manifesta pentru mai putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!