Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Da si la mine este de culoare neagra ca la diesel...si stii de ce? Ca toate aceste motoare moderne pe benzina cu turbina si injectie directa de benzina, cum este si TSI-ul, produce o cantitate de funingime destul de serioasa. Uita-te numai si la capatul tevilor de esapamant(daca pui mana si vezi funingimea ramasa pe degete). Si din aceasta cauza cateodata este bine de mers extraurban un pic mai alert... Da si eu am observat un pic de miros de benzina, mai ales daca circul mult in oras... eu zic ca este categoria "asa face toate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este funingine si miros de benzina in ulei din cauza EGR-ului, care aduce in cilindri gaze arse care contin funingine si vapori nearsi de benzina.

 

Pentru EURO 5-6 tehnologiile precum EGR si DPF incearca sa reduca emisiile la evacuare, in schimb le baga inapoi in cilindri (EGR), vai de capul uleiului si al supapelor sau face "toast" (DPF) si se infunda cand ti-e lumea mai draga (in oras).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci acum m-am linistit. ma gandeam ca are ceva motorul de are culoarea neagra la ulei si miros de benzina. motorul meu este euro 4. oricum am sa verific sa nu creasca cumva nivelul la ulei cum am observat pe la altii din cauza pompei de inalte scapand benzina pe la tija, dar la aceia motorul se balbaia si avea oscilatii la mine nu ii cazul. deocamdata nivelul la ulei este la maxim dupa 10.000 km parcursi cum l-am pus prima data. cei drept merg numai in oras si schimb treptele de viteza intre 2000-2500 rpm. am 10.000 de km cu uleiul deacum ii ajunge o sa ma duc sa il schimb.

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

- ar putea raspunde de ce injectia directa de la VAG benzina suna ca un diesel cateodata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am verificat uleiul si mai sunt doar 2 mm peste minim.

1. Trebuie sa trec pe la reprezentanta sau pot cumpara 1l de ulei de la magazin?

2. Pe eticheta cu coduri scrie qi6 => interval flexibil. In BC am interval fix. In carte scrie norma 502.00/504.00 pt fix si 504.00 pt flexibil. Eu zic ca am nevoie de castrol edge 5w30 cu 504.00... dar ramane intrebarea de la pct 1, deoarece ma gandesc ca din fabrica e cu ulei LL

Edit. Motorul pe curea, cel din semnatura.

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca in motor ai ulei cu norma 504

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se poate folosi Mocool Motul- antigel în motorul Caxa? În ce proporție sau concentrație. Iarna? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati gasit vreun radiator care sa mearga ca upgrade pt cel stock folosit de charge cooler? Valabil doar pentru 1.4tsi 122 si 1.2.

exemplu cum este pentru Focus RS

http://www.teamtorquesteer.co.uk/focus-rs-engine/focus-rs-charge-cooler-upgrade.html

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un radiator plus un intercooler de la un bmy/ blg nu se poate adapta ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum. Sunt 2 sisteme gandite total diferit. Unul are interfata de racire aer-aer altul aer-apa.

E ori ori.

 

La cele pe baza de apa este un radiator in plus tocmai pt a raci apa necesara turbinei.

Mi se pare destul de ineficient si la upgrade cel mult alt lichid in vasul de expansiune, eventual cu niste cuburi de gheata :)). Plus ca este si mai complex necesitand inca o pompa de apa, traseu separat, iar el este integrat in galeria de admisie. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face bypass la intercoolerul 'racit' cu lichid de 90 de grade :)

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Nu ai cum. Sunt 2 sisteme gandite total diferit. Unul are interfata de racire aer-aer altul aer-apa.

E ori ori.

 

La cele pe baza de apa este un radiator in plus tocmai pt a raci apa necesara turbinei.

Mi se pare destul de ineficient si la upgrade cel mult alt lichid in vasul de expansiune, eventual cu niste cuburi de gheata :)). Plus ca este si mai complex necesitand inca o pompa de apa, traseu separat, iar el este integrat in galeria de admisie. 

 

Ai sa fii uimit dar deja ai a doua pompa de apa electrica, racirea la 1.2 si 1.4tsi este f complexa si sunt practic 2 circuite separate care folosesc acelasi lichid, de aia ai au nevoie de aproape 8litri de lichid de racire.

 

FYI: http://skoda-fabia-israel.blogspot.ro/2013/04/cooling-system.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e o a doua pompa si un circuit separat, dar acelasi lichid il foloseste din vasul de expansiune. Eu am zis in post de sistemul care e pe masina.

Un sistem complex de dragul complexitatii si inghesuirii pt ca avantaje reale nu ofera in acest caz.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Eu cred ca e mai mult de dragul economiei ca in mod clar tubulatura este mai mica si nici nu trebuie intercooler. Si probabil a fost ales pt ca turbinele sunt micute si genereaza atat de multa presiune si temperatura cat sa fie necesar un intecooler mare. Dar sistemele functioneaza chiar daca la temperaturi un pic mai mari decat ar trebui in mod optim pentru performantele acestor motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe varianta 1.4 supercharged intercoolerul este acelasi de pe 2.0tsi cumva?

Ma bate gandul la un upgrade...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa upgrade direct la cel de s3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul universal, in spatele grilei de jos. Dar e loc de mai bine :D

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce, nu intra altul?Ce model ai pus mai exact,  ca m-ai facut curios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am luat dupa dimensiuni, iti dau detalii cand ajung acasa, momentan sunt plecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil la cavd e diferita armatura fata de are loc un intercooler mai serios.

 

In caz ca nu e loc capota custom cu hood scoop si TMIC :))

 

De citit pt ca nu se refera doar la Subaru ci la tot ce inseamna FMIC, TMIC http://rusubaru.com/intercooler-efficiency/

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca ma documentez pt un Cold air feed pt filtru.. Ma gandesc sa iau aer de langa proiectorul din stanga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O gura de aerisire langa proiector si un burlan pana la filtru :D. Asa avea Calin.

Merita decupati fagurii si sa ramana doar acele dungi care se duc la proiector.

 

Pacat ca la Mk6 nu se gasesc direct ca la mk5

148011x600.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am făcut și eu azi testul de compresie, mai mult de curiozitate, și a ieșit 11 pe cilindrii 1, 3, 4 și 9 pe cilindrul 2.

În alta ordine de idei, am o întrerupere când schimb din 1 în 2 la peste 5000 rpm și nu reușesc sa ii dau de cap nicicum, nu are erori înregistrare, bujiile sunt noi, ngk iridium cu o clasa mai reci, uleiul motul 300v 5w30, filtrul de benzină schimbat, filtrul de aer de la cold air intake forge curat, n249 și n75 noi, nu îmi dau seama care poate fi problema. Cod motor caxc. Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!