Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Stiu ca motoarele nu mai sunt chiar la fel... dar in materie de benzina... primul plin a fost efix s.. urmatoarele doua mol evo si unul mol95... ultimul de acum efix s

Intre efix s si evo nu am simtit nimic dar intre mol 95 si efix s e diferenta mare... se aude altfel... nu mai tremura la relanti( nici rece nici cald). Parca de tras trage lafel

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic sa nu discutam de benzina pe larg in topicul acesta.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt cei cu motoare de 160/170cp: ce presiune este necesara pt atingerea celor 160/170 cp, in turbina? nu valorile combinate cu compresorul, doar turbina.

 

Multumesc.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi si la multi ani ! Am tot citit tot ce tine de TSI prin forum in ultima perioada dar nu prea m-am clarificat cu un lucru, pe la 120mii km cum stau motoarele astea TSI de 170 cp? Multi cu 160 CP (Scirrocco) au avut pistonane topite de pilda. Ciudat, in topicurile cu motoarele de 170 cp nu am citit nicio poveste despre piston topit, doar cu cele 2 valve si lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca fisele/bobinele de la 2.0T se potrivesc la 1.4 TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat.. Cautam o alternativa pt cele de la Okada.. Pretul este exagerat de mare, chiar daca dau ele de 4 ori mai multa putere si n-ai missfire si bla bla bla.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa le incerc pe cele de la Tesla, dar nu am gasit review-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot cred ca exista o sansa sa mearga cele de 2.0TSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca fisele/bobinele de la 2.0T se potrivesc la 1.4 TSI?

 

 

Bobine OEM de 2.0 TSI (Scirocco) si 1.4 TSI (Leon). 

Pozele vorbesc de la sine...

 

:beer:

post-37946-0-20994300-1388751155_thumb.j

post-37946-0-94822100-1388751363_thumb.j

post-37946-0-21758400-1388751366_thumb.j

post-37946-0-35891000-1388751368_thumb.j

post-37946-0-90419400-1388751370_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui un inaltator foarte mare chiar daca s-ar potrivi :)).

 

Poti sa te uiti la cele facute pt 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazusem pe un forum ca un tuner din UK proba bobine de RS3 pe 1.4 TSI de 160.. incercau sa scape de missfire in turatii mari, ziceau ca se potrivesc, de-aia tot insistam cu cele de 2.0

 

@Ego: se potrivesc cele facute pt 1.8?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar invers merge? De la 1.8 la 1.4? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai asteptati putin am sa am eu 4 bobine oem de 2.0t si incercam cv cu cogdao.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. motorul nostru, nu merita sa dam sute de euro doar pe bobine. Eu le-am schimbat preventiv pe la 60.000 km cu unele BERU si asta pt ca erau bujiile negre. In rest, nu am avut probleme cu missfire, numai cand am avut defecta pompa de inalte, care din pacate am descoperit-o tarziu...

 

Ca tot a venit vorba de HPFP... am ramas dator cu niste informatii  :D

 

Ca si paranteza, sa nu mai deschid alt post si fara sa te ingrijorez, pe langa ca imi mai datea cateodata si mie in cap, missfire pe cilindrul 3 destul de constant si un tremurat la relanti...am constatat ca aveam benzina in ulei si bujiile prajite, iar cea de pe cilindrul 3 fiind si uda.
Pompa de inalte (High Pressure Fuel Pump) defecta...scapa benzina pe la cilindru. Azi, maine trebuie sa ajunga piesa si dupa ce este montata, revin cu detalii.
Asa ca urmariti nivelul si mirosul uleiului, preventiv.  :)

 

 

Am schimbat pompa, tot pe OEM, varianta revizuita. Am 250 km facuti cu piesa noua si momentan totul si-a revenit la normal, totul e perfect. Bag de seama ca asta era problema tremuratului (variatiilor de turatie la relanti), nu bujiile, bobinele, senzori etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a disparut tremuratul dupa ce am schimbat bujiile.. Dar dupa cateva mii a revenit. Deci, nu prea se stie exact ce si cum cauzeaza tremuratul ala dar se lauda niste baieti prin afara (baieti destul de dementi incat sa plateasca 800euro pe un set de bobine) ca dupa ce au pus okada au scapat de spiritele rele are missfire-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!