Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

La modelul asta nu mai arata ca o capsula. Tu te referi la actuatorul turbo nu? Este cu un ax micut care culiseaza, il dadeam cu wd-40 iar 2-3 zile nu se aprindea becul, insa acum nici asta nu mai functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turbina ta este actuator electric. posibil sa fie defect. sau nu mai etanseaza bine valva Wastegate pe corpul turbinei

daca zici ca mergea dupa ce dadeai cu Wd40 (lucru gresit dealtfel, ca acesta arde si depunerile blocheaza simai rau axul... ) desfa si curata acolo zona. 

eventual inlocuiesti actuatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am gandit sa il schimb doar ca e in jur de 1200 de lei si nu il pot returna in cazul in care nu este el de vina. De asta am cerut pareri, multumesc de raspunsuri. Am incercat sa il desfac si sa curat, fara succes insa. Urmeaza probabil sa il schimb, orice alta parere este binevenita, multam' inca odata

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu rezolvarea problemei. Intr-adevar, actuatorul turbo a fost problema, l-am inlocuit iar acum masina merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa aproximativ 800 km de cand am schimbatul Uleiul Castrol cu Liqui-Moly Top Tec 4200 5w30.  Situatia s-a mai imbunatatit oarecum in sensul ca la un mers normal prin oras drumuri scurte, pare ca nu a mai consumat vizibil pe joja. Dar asta ma gandesc ca si datorita faptului ca a fost o perioada mai rece cu temperaturi in general sub 0 grade si nu a apucat uleiul sa se incinge atat de tare.. Dar dupa un drum extern de 200 de km in care am fortat masina in special sa vad ce se intampla, cand am ajuns acasa nivelul uleiul a scazut la jumatate fata de nivelul maxim cum era cand am plecat la drum..

 

Sincer deja ma gandesc ca necesita Rebuid total.  Nu stiu daca merita sa incerc cu un ulei 5w40 sau 0w40 inainte sa ma apuc sa desfact motorul. 

 

-Daca o iau pe calea asta chiulasa urmeaza trimisa la reconditionat complet, ghiduri daca necesitata schimbate si simeringuri obligatoriu toate 

 

- In situatia in care in urma masuratorilor cilindrilor si a pistoanelor cotele se incadreaza in tolerante, nu imi e suficient de clar daca necesita kit de pistoane noi sau doar segmentii inlocuiti.  Din ce stiu la generaria asta Ea211 parca au regandit designul pistoanelor fata de generatile veche care consumau ulei din cauza segmentiilor prost ganditi. problema care o au si cele de 1.8tfsi, 2.0  S.a

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul niciodata nu rezolva o problema mecanica! Fie traiesti asa cu problema - si tot completeI ulei, fie o vinzi, fie o repari tu. Din ce am citit si eu nu necesita pistoane noi, ci doar segmenti. Oricum nu e ieftina toata “distractia” ;-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu galben e din intinzatorul nou, mi se pare mie sau e ciupita o bucatica din ea ? Masina da eroare de distributie decalata si merge prost, ba eroare de presiune mica, ba eroare de presiune mare.

1.4 tsi CAVA

332586978_519417357003234_5342124182106874893_n.jpg

332734894_941522333676561_2835461596662206202_n.jpg

331226831_1979112072420137_2783824647830467573_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oare Golful 7, 2016, 1.4 TSI - ACT, 150 cai, cod motor CZEA, nu are filtru combustibil ? Bagi benzina si te rogi sa fie bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu are. E integrat in pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://we.tl/t-JuwLy0xTqI

 

De la pompa de ulei e presiunea asta scazuta la rece sau e uleiul prost ? Ravenol 5w40, dar care nu respecta normele.

 

1.4 tsi Cava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la ulei... desfa baia de ulei sa vezi daca e sorbul infundat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald nu mai face si are presiune suficienta 2 bar la 2k rpm. Doar la rece cateva secunde a facut azi un sunet ca si cum n-ar avea ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta cred ca pompa ramane fara ulei dupa o stationare mai lunga, o cauza ar fi filtrul a carui supapa nu retine uleiul si astfel se scurge tot in baie pornirea la rece facandu-se ca si cum tocmai ai schimbat uleiul. Daca filtrul e ok atunci problema e chiar din pompa. Treaba e chiar grava si trebuie rezolvata imediat. Sa ne scrii ce ai rezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am o intrebare referitoare la distributia pe lant la motorul CAXA, poate sa spuna cineva care este diferenta (avantaje) daca la schimbarea distributiei se schimba si variatorul de pe axul cu came fata de schimbarea distributiei fara a schimba acest variator.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Doresc sa va cer opinia in legatura cu cumpararea unui golf 7 1.4 tsi.

Din cate m'am documentat versiunea aceasta este mai reusita decat precedenta de la golf 6, insa am gasit un golf 7 de vanzare cu motorizarea asta, an 2014 care are 290k km, din germania(sunt momentan aici ). Masina arata impecabil, carte service la zi, un proprietar insa nu stiu daca sunt prea multi km pentru un astfel de motor.

Masina in sine este cu 1500 euro mai ieftina decat una similara cu 200000, ma gandeam ca in cel mai rau caz ii pot face o resegmentare daca are probleme de uzura.

Astept parerile voastre.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. Pt. Golf 7, 2016, 1.4 TSI - ACT, 150 cai, cod motor CZEA, trebuie oare schimbata distributia, tinand cont ca masina are deja 5 ani si 3 luni dar doar 37.000 km ? Va multumesc !

 

Este pe curea.

Modificat de zumik83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vekten 300k km sunt totusi 300k km 🙂 La motorul ala depinde foarte mult cum s-a facut intretinerea - daca a schimbat uleiul din 30in30k km atunci o sa fie cam varza la 300k km (segmenti blocati, consum ulei, etc). O segmentare va fi scumpa; daca mai faci si o distributie atunci iesi cam sus... Personal nu m-as baga la un motor mic cu atatia km.

 

@zumik83 nu as schimba nici o distributie la km aia! Mergi la un service ok sa iti faca o inspectie ca sa vada cum arata cureaua, cum arata pompa de apa (curge sau nu). Dar la 37k km nu as schimba nici o distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/17/2023 at 12:29 PM, Vekten said:

@Xman_ghio

 

Asa ma gandeam si eu. O sa ii fac o inspectie vizuala. Merci !

 

Modificat de zumik83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Ma apropii de 200k km. Zilele trecute am primit un EPC in mers și funcționa in 3 pistoane. După ce am oprit-pornit totul a fost ok. Ma gândesc sa schimb bobinele preventiv: NGK sau Bosch? Bujiile au fost schimbate acum 15k km. 
 

Mulțumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Ce rol are acest furtun ? Vine de sub capacul de plastic de la

motor și intra in tubulatura turbinei pe admisie. Am curățat azi partea de admisie și am văzut puțin ulei înaintea palatelor turbinei. Bănuiesc ca pe acolo vin ceva vapori … 

IMG_7356.jpeg

Modificat de Cosmin Ch.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recupereaza gazele.

Dar nu are treaba cu ,,palatele''turbinei ci cu PALELE ei. 😀😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La un drum unde am fortat putin mai mult motorul (5-6000 ture) am patit sa intre in limp mode ; tras pe dreapta, oprit motorul, apoi pornit si mers de parca nu s-ar fi intamplat nimic (in bord nici o eroare). E posibil sa fie turbina sau vreun senzor ? Motorul e cel din semnatura, CAXA , turbina are vreo 200kkm.

 

Multumesc, 

Modificat de Cristi_45
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!