Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Si ce sa investighez in legatura cu P0302? Astazi am ajuns la alt mecanic si lui i-a gasit "random misfire"...P0300...

Sa verifice compresia motorului?

Cam cat o sa o mai duca motorul asta asa şontâc-şontâc??? Sa ma pregatesc de un nou motor?

 

Mersi fain ca incerci sa ajuti un necunoscator :)

Cum ii zice exact la piesa aia care trebuie schimbată pentru eroarea P10A0 aşa mai ca pentru "tăntălăi" ca sa ştiu si la ce cost să mă aştept?...plus manopera...

Sorry dar chiar aici lumea este super de treabă...incercați sa ne deschideți ochii la ăştia mai puțin cunoscători in tainele maşinilor...stiu că dacă nu incerci nu ai cum sa greşeşti si implicit să cunoşti mai multe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.autocodes.com/p10a0.html

tiguan.thumb.JPG.52bee603ad6d014aee2ea901de73888c.JPG

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16686/P0302/000770

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16684/P0300/000768

 

Pentru clapetă verifică prima dată cablajul.

P0300 ca şi cealaltă poate avea multiple cauze, una din ele are legătură şi cu clapeta. Dacă după remedierea clapetei persistă verifică în ordine aprinderea, injectoare, compresie şi ce mai scrie acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că sunt echivalente, eu am o etka destul de veche, posibil să fi înlocuit codul. Oricum la o verificare încrucişată la acelaşi cod VDO sunt prezente ambele coduri. Oricum eu am pus poza mai mult ca să vadă exact care este piesa

444435999_9-28-20202-43-19PM.thumb.jpg.949af9d3a1332d065372764b98b12eb7.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara compresia inaitne sa faci orice alta interventie. Motorul tau este frate cu CAVD-ul de 160 HP care stim cu totii cat de fiabil este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu speriem omu'

Se ia in ordine...bujii,bobine...apoi ne bagam la masurat compresia. Codul piesei e cel cu B la final. Etka mea e la zi.Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal este sa inceapa cu ce-i mai ieftin, compresia, ca daca asta nu e buna schimba motorul direct, nu mai da banii pe bujii, bobine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Anul trecut am schimbat la CAVD 160 kitul de distributie si pistoanele (s-a spart #3). De atunci am facut cam 3000 km, din care doar 2 drumuri mai lungi. A mers perfect,asa ca mi-am facut curaj sa merg cu ea in Grecia, imediat dupa schimbul de ulei. Pe drum au aparut 3 probleme, care cred ca au cel putin 2 cauze diferite:

1. intre 2000-3000 rpm se aude un suierat ca de turbina, dar mai accentuat. In acel moment nu mai am aceeasi putere, parca accelereaza "sugrumata". Am facut proba pe loc si suieratul se aude doar cand o accelerez cu ambreiajul calcat la podea, deci e ceva la blocul motor. Doamne ajuta sa fie vreo conducta/furtun, nu turbina. In mers, la peste 3000 rpm trage normal.

2. la pornirea "la cald" nu porneste normal. Trebuie sa tin contactul pus cateva secunde, dupa care fie invarte, tremura si nu porneste, fie pleaca cu turatie foarte joasa si trebuie sa o ajut din ambreiaj si acceleratie. La a doua incercare sau la rece porneste perfect. Nu stiu daca are relevanta, dar de regula pornirile "la cald" erau dupa cateva ore de lasat masina in soare la plaja, deci pe caldura, pe cand dimineata era relativ racoare. Oricum, am timp sa mai fac teste acum, ca sunt diferente mari de temperatura dimineata/amiaza

3. la plecarea de pe loc scoate uneori fum alb. Cel mai evident este cand dau cu spatele (ca trec prin el). Nu pare sa aiba importanta daca uleiul este incalzit sau nu.

Am folosit 3 variante de benzina ca sa exclud posibilitatea combustibilului prost. N-am vazut nici o diferenta. Am facut si o diagnosticare si nu am erori. Mai ramane sa verific daca a consumat ulei si apoi nu stiu de unde sa incep verificarile. Aveti vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Dolfin said:

Normal este sa inceapa cu ce-i mai ieftin, compresia, ca daca asta nu e buna schimba motorul direct, nu mai da banii pe bujii, bobine...

Motoarele se mai si repara...nu schimbam direct.Si un set nou de bujii nu dauneaza...zic si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@boiajr cauta pe topicul cu probleme la scirocco. Am avut aceleasi probleme, eu si inca un coleg, pe motorul asta.

1. piston 3 fisurat

2. Lant slabit plus intinzator care nu mai facea treaba

3. turbina picata -la mine se auzea un zgomot metalic, pe decelerare

4. cu motorul cald, la pornire masina dadea in nas, trebuia ajutata mult din acceleratie - schimbat pompa de inalte

 

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minutes ago, Luciosu said:

@boiajr cauta pe topicul cu probleme la scirocco. Am avut aceleasi probleme, eu si inca un coleg, pe motorul asta.

1. piston 3 fisurat

2. Lant slabit plus intinzator care nu mai facea treaba

3. turbina picata -la mine se auzea un zgomot metalic, pe decelerare

4. cu motorul cald, la pornire masina dadea in nas, trebuia ajutata mult din acceleratie - schimbat pompa de inalte

 

succes

Salut! Am citit tot topicul anul trecut, cand am rezolvat 1 si 2. Efectiv nu mai am energia sa o iau de la capat.

 

3. acum ca pomenesti zgomotul asta, parca il recunosc si la mine, dar e demult si nu l-am asociat cu vreo problema evidenta de functionare.

 

Pe tine cate te-au costat reparatiile 3 si 4? Ai inlocuit cu acelasi reper sau exista variante revizuite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mai stiu. Turbina cred ca a fost aceeasi, parca era BW (BorgWarner). Oricum eu am facut toate aste acu 5 ani. Cred ca turbina cu montaj a fost in jur de 4500 de ron, iar pompa de inalte a fost gratuita, ca schimbasem injectoarele pe banii mei, care nu aveau nicio treaba.

 

Operatiile eu le facusem la PBN, masina fiind mereu servisata acolo si aveam si parte de ceva kulanz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 1.4 tsi cavd, când merg liniștit sau constant temperatura apei ajunge la 105-110 grade, daca merg în forță și îi dau până în 6000 rom temperatura sta la 88-90 grade.. eram pe DN 1 și avea 106 grade, i-am dat odată până în 5500rpm și a ajuns la 90 grade după a urcat iar..termostatele le-am schimbat. Ce poate avea că e ciudata rău problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rossy12, ai schimbat ambele termostate si carcasa sau fara carcasa?

 

Din ce stiu eu sunt doua termostate ce deschid la temperaturi diferite , daca le-ai schimbat dar au fost inversate , s-ar putea sa explice simptomele ce le ai...

@EEXCALADE, il poti ajuta pe @rossy12cu opinia unui expert ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca termostatele puse sunt OE, trebuie verificata pompa 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatele nu sunt oem dar nici cele mai ieftine, au fost fara carcasă. Pompa ce să aibă? Când îi dau in ture scade temperatura la normal.. daca era pompa mă gândesc că în ture mari nu ar fi trebuit să facă față și să fiarbă.. oricum o schimb si mai iau și sonda de temperatura..

 

Edit: garnitura de chiulasa sau ceva din chiulasa poate fi? Nu am găsit nicăieri o problema asemănătoare cu a mea..

Modificat de rossy12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat, primele termostate nu au fost bune, acum pare ok după ce le-am schimbat din nou. Mulțumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2020 at 7:20 AM, spido said:

Motoarele se mai si repara...nu schimbam direct.Si un set nou de bujii nu dauneaza...zic si eu.

 

Salutare,

Am schimbat claleta de control admisie aer si s-a dus eroarea, acum merge sa depasesc ca omu'...mersi fain de sfat si cu schimbatul bujiilor, pe cilindrul 2 era cam dusa...

Ok oameni buni, keep it up :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2020 at 7:15 AM, boiajr said:

Salut! Anul trecut am schimbat la CAVD 160 kitul de distributie si pistoanele (s-a spart #3). De atunci am facut cam 3000 km, din care doar 2 drumuri mai lungi. A mers perfect,asa ca mi-am facut curaj sa merg cu ea in Grecia, imediat dupa schimbul de ulei. Pe drum au aparut 3 probleme, care cred ca au cel putin 2 cauze diferite:

1. intre 2000-3000 rpm se aude un suierat ca de turbina, dar mai accentuat. In acel moment nu mai am aceeasi putere, parca accelereaza "sugrumata". Am facut proba pe loc si suieratul se aude doar cand o accelerez cu ambreiajul calcat la podea, deci e ceva la blocul motor. Doamne ajuta sa fie vreo conducta/furtun, nu turbina. In mers, la peste 3000 rpm trage normal.

2. la pornirea "la cald" nu porneste normal. Trebuie sa tin contactul pus cateva secunde, dupa care fie invarte, tremura si nu porneste, fie pleaca cu turatie foarte joasa si trebuie sa o ajut din ambreiaj si acceleratie. La a doua incercare sau la rece porneste perfect. Nu stiu daca are relevanta, dar de regula pornirile "la cald" erau dupa cateva ore de lasat masina in soare la plaja, deci pe caldura, pe cand dimineata era relativ racoare. Oricum, am timp sa mai fac teste acum, ca sunt diferente mari de temperatura dimineata/amiaza

3. la plecarea de pe loc scoate uneori fum alb. Cel mai evident este cand dau cu spatele (ca trec prin el). Nu pare sa aiba importanta daca uleiul este incalzit sau nu.

Am folosit 3 variante de benzina ca sa exclud posibilitatea combustibilului prost. N-am vazut nici o diferenta. Am facut si o diagnosticare si nu am erori. Mai ramane sa verific daca a consumat ulei si apoi nu stiu de unde sa incep verificarile. Aveti vreo sugestie?

Update: Astazi am mers cu interfata pornita, in speranta ca gasesc vreun parametru in afara tolerantelor. Dupa mers mai tare, mai incet, sprinturi, intr-a doua la 30km/h s-a oprit motorul in mers, a inceput sa scoata fum inapoi dinspre motor inspre admisia de aer si acolo a ramas. Zero erori. Singura eroare anterioara a fost P0441- EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow Intermittent, pe care am sters-o si apoi nu a mai aparut. Rezervorul este plin 1/4.

Cand am incercat sa o pornesc a invartit parca fara sa-i vina benzina deloc. Am apasat si pe acceleratie cand tineam contactul pus, parea ca se ridica turatia, dar murea inapoi instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 8/31/2020 at 6:54 PM, Wololo said:

La CAVD (160CP) folosesc doar 98+, se simte foarte clar diferenta de putere si am impresia ca scade si consumul putin, plus din tot ce am citit cele cu problema clasica de pistoane/inele crapate foloseau in predominanta de 95. (Scrie tot min 95 la capac)
 

Nu are nici o treaba, alea pica din cauza design-ului defectuos din fabrica, poti sa ii schimbi uleiul in fiecare zi si sa pui numai benzina de 100 din Dubai, tot aceeasi soarta au... Merita sa pui o cifra octanica mai mare daca ai timing retardation cu benzina de 95 sau daca crezi tu ca te ajuta pachetul de aditivi superiori pusi in benzina premium, altfel bani dati degeaba, mai bine strangi pentru pistoane noi decat sa ii arunci pe benzina nu stiu de care :))) 

Modificat de vladandrei51
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent, motivul pentru care crapa pistoanele este un fenomen numit LSPI - Low Speed Pre-Ignition, este un fenonmen care apare la benizarele cu turbo impinse spre maxim in materie de performanta. Din pacate, se pare ca fenomenul nu este pe depin inteles, dar un rol clar il iau uleiul si carburantul. Puteti cauta pe internet si citi mai multe despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca la CTHD nu exista fenomenul asta si are aceeasi putere/cilindree :))  .

Mintile mai luminate spun ca injectoarele + pistoanele + segmentii pre-CTHD duc la chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!