Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@ mike - Am condus masina la fel cum merg si cu a mea,doar de doua ori am urcat cu turatia mai sus, sa vd cum trage,mi s-a parut ca sta putin mai mult pe ganduri fata de a mea.Ma repet,posibil sa ma fi influentat si cele doua motoare conduse inanite.

Fisa Dyno pt. 1.8 TSI 120 CP cred ca e cam greu de gasit, fiind o motorizare intalnita doar pe A4 si Exeo,pe cand 1.4 TSI e peste tot in grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4TFSI e destul de mort pe la 2000rpm, zic ei de cuplu maxim ce incepe pe la 1500, dar e doar marketing. La 2500 si peste incepe sa se simta cu adevarat. In definitiv e benzina, iar 6000rpm is the limit :)) (personal nu am trecut de 5000rpm)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(personal nu am trecut de 5000rpm)

Nu te cred :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut eu de 6000 rpm :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I mean it, nu am avut de ce sa ii dau. Cand vad si consum de 11-12 chiar nu imi mai arde :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si porsche romania ce zice?........nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De aproximativ 2 saptamani am remarcat un fenomen ciudat la al meu 1.4 TSI CAXA - La relanti, periodic (din 15 in 15 secunde) motorul tremura foarte tare, socul simtindu-se din plin in habitaclu. De asemenea, cand incepe sa tremure, pe teava de esapapament se observa intreruperi in presiunea de evacuare a gazelor ( oarecum asemanatoare unui rateu, numai ca nu asa zgomotos).

Mentionez ca pe VAG COM nu apare absolut nici o eroare.Am schimbat si bujiile si bobinele insa fara nici un rezultat. Unul din mecanici mi-a spus ca am o valoare inegala a injectorului din cilindrul 2, in sensul ca valoarea respectiva este de 0,60 (nu stiu sa traduc) iar pt a se aprinde martorul in bord imi trebuia 0,99.De asemenea, a facut referire si la cilindrul 1, insa valoarea era ff mica si sporadica 0,10, pe cand la 3 si 4 era zero - deci no problem. La insistentele lui am dat jos injectoarele si le-am curatat, insa fara nici un rezultat, masina tremura din nou la relanti foarte foarte urat.

Ce parere aveti? Sa ma pregatesc de injectoare? Sa merg la PBN sa intreb de update de soft?

Cine a mai intalnit astfel de problema si cum rezolvat-o?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Informare Skoda 2026670/2 din 16.08.2011 legat de incalzirea deficitara pe timp de iarna.

Se rezolva cu un update de soft. Celor carora le-a fost spus ca nu exista update de soft mai recent pentru masina nu li s-a spus adevarul.

Informarea echivalenta pt VW este TPI 2024865 si e de prin februarie 2011 sau martie din cate tin minte

Technical product information

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant si folositor :icon_thumleft: . Incalzirea greoaie a motorului iarna e o problema.

Voi intreba maine la PBV de update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram inca in garantie si au zis ca NU este un update pt motorul meu. Din ce vad (mersi FixPixu) era valabila schimbarea de la 5295 la 9059 dar au zis pas. Acum nici ca m-as mai duce!

PS : Reglementarea dinamică a performanţelor de încălzire este activată la temperaturi mai mici de 0 ° C.

În funcţie de profilul de conducere al clientului, mersul motorul poate fi ulterior uşor neregulat sau consumul de carburant poate creşte.

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare tehnic (sau fizic) in ce consta aceasta marire a eficientei incalzirii pe timpul rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vara asta cu temperaturile ei constant foarte ridicate m-a facut sa ma intreb daca se poate un upgrade de intercooler pt acest motor.

Am cercetat cate putin pe internet cu rezultate neconcludente, nu am gasit un upgrade plug&play. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tfsi cu upgrade la turbo hybrid + soft, in rest stock, ~190hp. Testul a fost facut la umiditate si temperatura crescuta.(50-52C IAT)

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Am postat la acest topic: http://vwforum.promo.../page__st__1720 o problema cu pornirea la rece ... daca ma poate ajuta cineva.

Multumesc.

Am postat si un filmulet aici:

http://vwforum.ro/topic/38582-golf-v-14-tsi-122-cp/page__st__1740#entry1961309

Multumesc pentru opinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Poate sa imi spuna cineva ce ecu exista pe golf 6,1.4tsi comparativ cu cel de pe leon 1.4 tsi, ambele modele din 2010?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba-l pe Andrei de la AMC, stie sigur pt ca l-a desfacut pe al meu. Ce-i drept a mea e MY2012 insa nu cred ca s-a schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut schimba intai benzina cu o benzina mai buna si eu patesc cind e benzina proasta,si dupa aceea mai discutam

mihai e gata masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Bogdan Moraru

De aproximativ 2 saptamani am remarcat un fenomen ciudat la al meu 1.4 TSI CAXA - La relanti, periodic (din 15 in 15 secunde) motorul tremura foarte tare, socul simtindu-se din plin in habitaclu. De asemenea, cand incepe sa tremure, pe teava de esapapament se observa intreruperi in presiunea de evacuare a gazelor ( oarecum asemanatoare unui rateu, numai ca nu asa zgomotos).

Mentionez ca pe VAG COM nu apare absolut nici o eroare.Am schimbat si bujiile si bobinele insa fara nici un rezultat. Unul din mecanici mi-a spus ca am o valoare inegala a injectorului din cilindrul 2, in sensul ca valoarea respectiva este de 0,60 (nu stiu sa traduc) iar pt a se aprinde martorul in bord imi trebuia 0,99.De asemenea, a facut referire si la cilindrul 1, insa valoarea era ff mica si sporadica 0,10, pe cand la 3 si 4 era zero - deci no problem. La insistentele lui am dat jos injectoarele si le-am curatat, insa fara nici un rezultat, masina tremura din nou la relanti foarte foarte urat.

Ce parere aveti? Sa ma pregatesc de injectoare? Sa merg la PBN sa intreb de update de soft?

Cine a mai intalnit astfel de problema si cum rezolvat-o?

Multumesc

Acelasi simptom l-am simtit si eu in seara asta. Personal cred ca dau vina pe lantul lui peste prajit care zornaie si cred ca s-a intins. Il schimb, bag benzina de 98 si vedem dupa. Are toane se pare dar tot schimb afurisitul ala de lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremurici ordinar am avut cu benzina de 98 de la lukoil. Dupa ce am realimentat cu petrom 99  nu a mai tremurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sa va spun ce am patit eu azi dimineata.

 

Skoda Octavia 2 facelift, 1.4 Tsi. Masina nepornita de 4 zile, dar a stat in garaj, temperatura constanta 10-12 grade.

 

Vreau azi dimineata sa pornesc si nimic. In sensul in care se vedea ca vrea sa porneasca dar parca nu ii venea benzina. Am incercat de vreo 5 ori, cu pauze de 10-20 secunde. Pe la a 5-a incercare a pornit. La unele tentative parca incerca sa porneasca, invartea motorul dar parca nu primea benzina.

 

Acuma intreb si eu, v-ati mai intalnit cu o asemenea situatie? Nici un martor aprins pe bord.

 

Merci.

 

ps. Mentionez daca ajuta, masina e din ianuarie 2011, 34.000 Km, benzina de la Rompetrol de 95 bagata ultima data, nivel rezervor cam 40%

Modificat de tibilache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scanare cu VCDS si posteaza log 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am pornit azi dupa 2 saptamani de stationare. Horror !!! Un harsait metalic groaznic cam de 2 secunde. Masina are 16k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!