Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@Biziday,

In primul rand distributia face foarte urat , lantul probabil este alungit si distribuita este nesincronizata(variatorul sigur da rateuri din aceasta cauza). De acolo probabil si pornirile in suturi la preincalzirea catalizatorului.

Ceva de genul facea si la mine inaintea inlocuirii distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti da cu parerea de sunetul distributiei din video , te pacale rau , eu zic ca motorul se aude ok ...cat despre rateuri ..e absolut normal ...las-o in pace :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si info la filmuletul lui “Biziday”, si la mine face la fel de cand am achizitionato si pana in momentul de fata nu am schimbat nimic (de la achizitie am facut 50 000km). Parerea mae este ca daca nu ai erori la o scanare cu vcds / alta interfata de diagnoza, nu are sens sa investesti banii. Ca si o varianta de ameliorare a zgomotului de la lantul de distributie, recomand sa pui un ulei mai subtire iarna (eu am folosit Mobil 1 ESP 0w30) si unul normal vara (eu am folosit Mobil 1 ESP 5w30). Bineinteles cu schimburi mai dese ale uleiului (in jur de 7500 km daca utilizezi masina mai mult in oras si in jur de 10000 km daca utilizezi masina in regim normal oras / sfara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Are cineva idee la cine as putea incerca sa apelez sa scot preincalzirea catalizatorului din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51
On 6/2/2019 at 4:26 PM, vladandrei51 said:

Are cineva idee la cine as putea incerca sa apelez sa scot preincalzirea catalizatorului din soft?

Am vorbit cu baietii de la revo (mai aveam in plan sa-i sun si pe cei de la DOP Motorsport dar nici cum nu am reusit sa dau de ei)

Anyway, au spus ca preincalzirea respectiva nu tine numai de catalizator si e benefic pentru motor sa se incalzeasca tot ansamblul mai rapid iar in caz contrar pot fi mai multe missfire-uri decat cele normale in timpul ciclului de preincalzire. Mi-a mai spus ca el a facut un cold-start off la un 2.0 tsi (masina personala daca am inteles bine) si a avut probleme la pornirea la rece in sensul ca nu pornea numai daca o accelera de la pedala.

Concret; De putut se poate dar trebuie soft custom si e posibil sa nu renteze nici la buzunar nici la fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Are cineva OBDeleven si imi poate spune daca merge sa vada timing retardation-ul? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări,

La o Jetta 2007 1.4 TSI BMY cu următoarele simptome: plafonare turație la 3000, check engine aprins iar scanarea cu VCDS spune astfel: 

Citat:

004261 - Potenþiometru clapeta dirijare aer admisie 
               P10A5 - 000 - semnal prea mare - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 0
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 116312 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 01:34:14

             împrejurari cod:
                    RPM: 1365 /min
                    sarcina: 33.3 %
                    viteza: 47.0 km/h
                    temperatura: 86.0*C
                    temperatura: 31.0*C
                    pres.absoluta: 990.0 mbar
                    tensiune: 13.716 V

Ca împrejurări suplimentare pot adăuga că eroare apare, de obicei după o solicitare a motorul în trafic urban sau la drum lung iar deschizând capota se aud adevărate „sfârâieli” prin zone de sub turbină. Mașina nu revine imediat după ștergerea erorii ci după ce apucă să se răcească.

Din ce am citit până acum ca și soluții ar fi: curățare admisie, înlocuire potențiometru, etc. Totuși, în VCDS la Engine-Basic Settings-Intake Mainfold....test apare totul ok.

Îi rog pe cei care au mai întâlnit problema să își ofere părerea.

Modificat de palcoNe
litere uitate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face o verificare(cu ap masira) a cablajului clapetei si daca e totul ok,se inlocuieste clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi face și măsurarea respectivă după ce fac rost de „wiring diagram” pentru jetta... În altă ordine de idei, cu eroarea apărută din nou, am folosit testul de actuatori din vcds - motor pentru clapeta admisie și totul arata ok, deschidea și închidea fără probleme. Asemenea și în meniul de Adaptare. Pe siteurile din afara spun că deși au schimbat clapeta nu au rezolvat problema iar nimeni nu oferă o rezolvare mai clară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie usor acum.Din ce am pus aici te intereseaza G336 in foto poz 21 si poz 22 care e actuatorul clapetei(la asta verifici vacuum si capsula sa nu fie sparta). Spor!

g336.png

g336.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am si eu masina din profil jetta 1.4 TSI, 125KW, Motor BLG Fabricatie 2008


De ceva vreme am eroarea de mai jos

.Eroare_jetta_.png

Citind pe net am gasit mai multe posibile cauze.
image.thumb.png.1228539042e2e232c63b75f675001dc5.png

ma gandeam sa incep prin inlocuirea G336 ?

Voi cam ce parere aveti?

Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru piesa G336 ? Sa o pot comanda.

JETTA DETALII.png

Va Multumesc anticipat  pentru sfaturi idei si tot ajutoru.

 

 

 

Modificat de bigben
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Al meu passat 1.4tsi a inceput sa dea cate un "șut" subtil cand e rece, si cat timp turatia e la 1200-1300 (sau la cat sta ea dupa ce o pornesti). Pur si simplu se simte o mica zvacneala o data la 2-3 secunde.

O sa programez o vizita la reprezentanta pentru o diagnoza dar pana atunci s-a mai lovit cineva dintre voi de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la perioada aia de 15-30 secunde la cold start? Daca da și a mea face de zici că e mitralieră, mai ales vara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fix perioada aia de 30 de sec. Eu sunt obisnuit sa nu simt absolut nimic la relanti si cand simt vibratia aia, imi face pe creier :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yeah, it sucks, eu am intrebat 3 tuneri si toti mi-au spus ca daca insist se poate scoate chestia aia cu un soft custom dar mi-au sugerat sa o las asa. (vezi cateva postari mai sus)

Cica e pentru pre-incalzirea catalizatorului (in mare parte) dar eu nici macar nu mai am catalizator deci nu stiu ce pre-incalzeste mai exact pe acolo ?

Am observat ca in functie de unde alimentez si de temperatura de afara face mai omeneste sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomenul apare doar intr-o anumita plaja de temperatura exterioara, de la 15 grade in sus. Daca afara sunt sub, nu o sa mai faca. Masinile pe curea dupa 2013 nu fac asa urat, fenomenul este diminuat mult.

 

Aici e motorul vechi, pe lant.

 

Aici e motorul nou pe curea:

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu o pornesti de mult si/sau e foarte cald afara are si intreruperi foarte scurte, pe langa faptul ca sta mai turat. Eu mai mult voiam sa il scot ca imi era jena sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sa va pun o intrebare pe care o pun de 9 ani la care nici de atunci nu am primit raspunsuri normale . Daca este pentru preincalzire catalizator, de ce nu face sub 15 grade Celsius cand ar fi cel mai bine catalizatorului??? Am avut si eu 5 ani de zile si 100 000km un 1.4 TSI CAXA si niciodata nu am putut sa inteleg logic, de ce taman la temperaturi inalte trebuie sa preincalzeasca catalizatorul aceasta motorizare si iarna la temperaturi joase nu!!!! Ilogic este putin spus aceasta preincalzire doar la temperaturi mari cand oricum se incalzeste muult mai repede orice componenta a motorului. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca poate testul de emisii se face de obicei in range-ul respectiv de temperaturi nu afara in zapada la cold start, poate ca ar fi fost un soc prea mare ca diferenta de temperatura,poate pentru ca atunci cand e mai rece afara uleiul e mai putin vascos deci ar fi fost o uzura nejustificata daca ar fi facut ca toti dracii atunci. Nu stiu sa iti zic nici eu, imi dau cu presupusul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles si iti multumesc de raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun alta intrebare, de ce nu fac asa cat timp sunt noi?

Am si eu la 1,2 tsi asemenea comportament, in anumite plaje de turatii, in schimb, cat a fost noua, nu facea asa. A inceput de pe la 88000 de km, vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a facut asa si cand era noua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai distribuția revizuită de noua? La mine făcea foarte urat vara de la lanț înainte să schimb distribuția. 

 

Poate de la 88k km a început să aibă probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primii 5 ani...aprox 50.000 km nu a facut nici la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!